Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید بوریک | کاربرد اسیدبوریک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید بوریک و موارد مصرف گوناگون آن است.

واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی
واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی

همچنین اگر تصمیم به خرید اسید بوریک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید بوریک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید بوریک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید بوریک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید بوریک به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش اسید بوریک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید بوریک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسیدبوریک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بوریک اسید در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید بوریک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید بوریک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.
اسید بوریک یک اسید ضعیف معدنی است که با نام های هیدروژن بورات یا ارتو بوریک اسید نیز شناخته شده و با نماد شیمیایی H۳BO۳ نشان داده می شود. این ترکیب یک اسید لوئیس یک ظرفیتی است و با این حال برخی از رفتار های شیمیایی آن باعث شده تا آن را به عنوان یک اسید برونستد سه ظرفیتی نیز بشناسند. عمده خرید و فروش بوریک در ایران اسید بوریک ترکیه با مارک ایتی معدن بعلت قیمت و کیفیت مناسب برای صنایع کاشی و سرامیک و مواد نسوز است.
این ترکیب در طبیعت به صورت کانی ساسولیت موجود بوده که در اطراف دودخان های مجاور آتشفشان ها و چشمه های آب گرم به صورت ماده ای جامد سفید یا زرد رنگ یافت می شود. این اسید اغلب به عنوان ماده ضدعفونی کننده، حشره کش، بازدارنده شعله، جاذب نوترون و یا پیش ساز مواد شیمیایی دیگر به کار برده می شود. این ترکیب به صورت بلور های بی رنگ یا پودر سفید رنگ وجود دارد و در آب نیز محلول می باشد.
پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک
در ادامه قصد داریم ویژگی ها، شیوه تولید و کاربرد های اسید بوریک را بررسی کنیم؛ از اینکه با نشریه جهان شیمی فیزیک همراهی می کنید متشکریم.

شیوه تهیه اسیدبوریک در صنعت

معمولاً اسید بوریک را از واکنش بوراکس (سدیم تترا بورات دک هیدرات) با یک اسید معدنی مانند اسید کلریدریک تهیه می کنند. به غیر از این روش، این اسید را می توان از هیدرولیز تری هالید های بور و دی بوران، مطابق واکنش های زیر به دست آورد:

B۲H۶ + ۶ H۲O → ۲ B(OH)۳ + ۶ H۲

(BX۳ + ۳ H۲O → B(OH)۳ + ۳ HX (X = Cl, Br, I

در تهیه این اسید از کانی های معدنی مثل اسید بوریک تولیدی شرکت ایتی معدن ترکیه، از سنگ هایی چون کلمانیت یا هولیت استفاده می شود. به این منظور کانی مورد نظر را با اسید سولفوریک وارد واکنش می کنند تا ترکیبات حاوی بور از کانی ها جدا گردد. محلول حاوی ترکیبات بور را از سایر مواد جامد معلق در سوسپانسیون جدا کرده و سپس به محلول مذکور سولفید هیدروژن را اضافه می کنند تا ناخالصی های آرسنیک و آهن موجود در محلول رسوب دهند.
در ادامه به محلول باقی مانده آمونیاک اضافه می کنند تا ناخاصی های آلومینیوم نیز رسوب داده و جدا شوند. در انتها برای بار دوم محلول را با اسید سولفوریک گرم وارد واکنش می کنند تا این اسید تشکیل گردد. برای جداسازی اسیدبوریک تشکیل شده، محلول را سرد می کنند تا بتوانند رسوبات آن را جمع آوری کرده و تصفیه نمایند.

آشنایی با کاربرد اسید بوریک در صنعت

اسید بوریک چیست و چه مصارفی دارد؟
اسید بوریک چیست و چه مصارفی دارد؟

کاربرد اسیدبوریک در ساخت پارچه فایبرگلاس

اولین کاربرد اسید بوریک در صنعت در زمینه ساخت فایبرگلاس تک رشته ای است که معمولاً به آن پارچه فایبرگلاس گفته می شود. از پارچه فایبرگلاس برای تقویت پلاستیک مورد استفاده در حوزه لوله کشی صنعتی، قایق سازی و ساخت صفحه مدار های کامپیوتر استفاده می کنند.

کاربرد بوریک اسید به عنوان کنترل کننده PH

بوریک اسید با باز مزدوج خود یا همان یون بورات در تعادل بوده و به عنوان یک سیستم بافری به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد استفاده از اسید بوریک به عنوان عامل بافری و تنظیم کننده PH، در زمینه کنترل اسیدیته آب استخر می باشد.

خرید اسیدبوریک به عنوان حشره کش

جالب است بدانید فروش اسید بوریک به عنوان حشره کش نیز کاربرد داشته و از آن برای مهار سوسک، موریانه، مورچه، کک و… استفاده می کنند. طبق تحقیقات انجام شده به کارگیری این ترکیب به عنوان حشره کش در فضای داخلی خانه بلامانع بوده و ایمن می باشد.
البته سوسک ها در برابر این سم حشره کش کمی مقاومت می کنند و در همان مرحله اول کشته نمی شوند. سوسک ها از این سم تأثیر پذیرفته، ضعیف می شوند و در نهایت به لانه های خود باز می گردند و خیلی زود در همان جا از بین می روند.

کاربرد بوریک اسید در صنعت چرم

در چرم سازی با اضافه کردن اسیدبوریک به نمک مورد استفاده برای نمک سود کردن و گندزدایی، پوست گاو آسیب دیده را بهبود می بخشند. به غیر از پوست گاو، این اسید برای مراقبت بهتر از پوست گوساله و پوست گوسفند نیز به کار می آید.
از آن جایی که این اسید قادر است رشد باکتری ها را کنترل کرده و کاهش دهد، بنابراین استفاده از آن در صنعت چرم سازی، به دفع حشرات و انواع میکروارگانیسم ها نیز کمک می کند.

مواد شیمیایی مرتبط با اسیدبوریک

 

سایر کاربردهای اسیدبوریک

عمده مصرق و کاربرد اسید بوریک در صنایع کاشی و سرامیک و تولید مواد نسوز میباشد در صنعت طلا و جواهر، این اسید غالباً به همراه الکل دناتوره یا اتانول برای کاهش اکسیداسیون سطح فلزات و جلوگیری از تشکیل لایه اکسید روی آن ها نیز استفاده می شود. این اسید ضعیف در تولید شیشه لازم برای ساخت نمایشگر های تخت و LCD نیز به کار می رود.
همانطور که این اسید از چرم و پوست حیوانات در برابر عوامل مخربی چون حشرات موذی محافظت می کند، قادر است چوب و الوار های تازه را از پوسیدگی و حمله قارچ و حشرات ایمن نگه دارد. بور یکی از فاکتور های معدنی مورد نیاز برای خاک محصولات کشاورزی بوده و به همین دلیل نیز از اسید بوریک برای تهیه انواع کود شیمیایی برای غلاتی چون برنج و گندم استفاده می شود.

کاربرد اسیدبوریک در پزشکی

کاربرد اسید بوریک به غیر از صنعت در دنیای پزشکی نیز زیاد است و بیشتر مواقع به دلیل داشتن خاصیت ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال خود به کار می رود. از این اسید برای تهیه پانسمان های زخم، شستشوی چشم (به صورت بسیار رقیق)، درمان بیماری های پوستی قارچی، باکتریایی، درمان آکنه و درمان عفونت گوش استفاده می شود.

قیمت اسیدبوریک برای پسته

اسید بوریک، عنصر بور مورد نیاز درختان پسته را تامین می کند. میزان کافی عنصر بور در خاک برای درختان پسته، باعث رشد بهتر، آفات کمتر و محصول با کیفیت تر می شود. توجه باید داشته باشید، مقدار زیادی از اسید بوریک را به عنوان کود استفاده نکنید زیرا استفاده زیاد از این اسید باعث مسمومیت خاک و کاهش رشد گیاه می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید بوریک

نام ماده بوریک اسید (Boric acid)
فرمول مولکولی H3BO3
جرم مولکولی ۶۱.۸۳ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۴۴ g/cm³
نقطه ذوب ۱۷۰.۹ °C
نقطه جوش ۳۰۰ °C
دیگر نام ها اورتوبوریک اسید

خرید کود اسید بوریک

اسید بوریک یکی از کودهایی است که هم از طریق برگ و هم از طریق خاک قابل استفاده است. این اسید یک کود همه کاره برای محصولات مختلف است. برخی از گیاهان از طریق محلول پاشی، بور را بهتر جذب می کنند. در حالی که برخی دیگر از گیاهان می توانند بور را از طریق ریشه بهتر جذب کنند.

هنگامی که از این اسید به صورت کود روی برگ ها استفاده می شود، ابتدا اسید بوریک باید در آب حل شود و به طور یکنواخت بر روی گیاه اسپری شود. اما در صورت استفاده از اسید بوریک در خاک، می توان آن را به صورت پودر خشک و بدون نیاز به حل شدن در آب استفاده کرد. رطوبت طبیعی خاک آن را حل کرده و در خاک قابل دسترس می کند.

خطرات اسید بوریک پس از خرید و فروش

این اسید برای انسان خطراتی به همراه دارد. مسمومیت با این اسید، ممکن است حاد یا مزمن باشد. اگر افراد به طور مکرر در معرض این اسید قرار گرفته باشند، ممکن است دچار مسمومیت شوند. اما اگر این اسید توسط فرد بلعیده شود، مسمومیت حاد اتفاق می افتد.

در گذشته از محلول اسید بوریک رقیق شده برای تمیز کردن و پانسمان زخم ها استفاده می شده است. این عمل باعث قرار گرفتن افراد به صورت مکرر در معرض این اسید شده و در نهایت باعث بروز مسمومیت با این اسید می شد. علائم مسمومیت با اسیدبوریک عبارتند از:

  • استفراغ آبی یا سبز رنگ
  • اسهال
  • بثورات پوستی قرمز روشن
  • تاول
  • کما
  • تشنج
  • خواب آلودگی
  • تب
  • فشار خون پایین
  • بی حالی
  • انقباض عضلات صورت، دست ها و پاها

همچنین اگر در اثر مصرف اسید بوریک تعداد زیادی سوراخ در مری و یا معده ایجاد شود ممکن است باعث مرگ فرد شود.

کاربرد اسید بوریک در کشاورزی

اسید بوریک به صورت پودر را می توان به روش های مختلفی در کشاورزی استفاده کرد. با این حال، غلظت اسید بوریک نباید خیلی زیاد باشد. در حالت ایده آل، چه روی برگ ها اسپری شود و چه روی خاک استفاده شود، در هر لیتر آب گرم نباید بیش از ۵ میلی گرم از این پودر وجود داشته باشد. اگر غلظت اسید بوریک بیش از حد و تا ۱۰ میلی گرم در لیتر افزایش یابد برای گیاه سمی خواهد بود.

اسید بوریک یک منبع غنی از بور است که تا ۱۷.۵ درصد در دسترس است. این امر باعث می‌ شود که حتی منبع غنی‌ تری از بور نسبت به کودهای بورات یا بوراکس داشته باشد. به طور متوسط، یک هکتار زمین تنها به حدود ۴-۷.۵ کیلوگرم کود اسید بوریک نیاز دارد که این کود را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای کشاورزان تبدیل می کند.

علاوه بر این، اسیدبوریک همچنین می تواند به عنوان یک حشره کش، علف کش و جلبک کش برای محافظت از مزارع شما در برابر آفات ناخواسته نیز عمل کند. هنگامی که بوریک اسید در غلظت های بسیار بالاتر استفاده می شود، می تواند نقش متفاوتی را ایفا کند که به شما این امکان را می دهد تنها با یک محصول کارهای بیشتری انجام دهید.

پرسش های رایج در مورد اسید بوریک

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت اسید بوریک چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت اسید بوریک، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

اسید بوریک ترک

اسید بوریک ترک یک ماده سفید و محلول در آب و در واقع یک اسید ضعیف است که هیچگونه خطری ندارد. این ماده از واکنش سنگ مکولمانیت در محلول اسید سولفوریک تولید می شود که اسید بوریک و گچ محصولات نهایی هستند. بلورهای گچ رسوب داده شده و بوسیله عمل تبلور، اسید بوریک تولید می شود. مهمترین ویژگی این ماده حل شدن در آب است که با توجه به این ویژگی مهم در صنایع مختلف تولیدی و ضدعفونی کننده به عنوان یک ماده اولیه به کار برده می شود. همچنین به عنوان یک ماده مغذی در تهیه کود برای رشد گیاهان نیز قابل استفاده است.

اسید بوریک اتی بانک ترکیه

اسید بوریک اتی بانک ترکیه پودری سفید رنگ است که در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت سفارشی بنابر درخواست مشتریان به عنوان با کیفیت ترین کود حاوی ترکیبات عالی به بازار عرضه می شود. این محصول به عنوان کود در مراحل اولیه به رشد متناسب گیاه کمک می کند و در زمان گلدهی باعث افزایش گلدهی می شود. همچنین تولید گرده و گرده افشانی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. این ترکیب را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر کودهای مختلف و متناسب برای تامین بور مورد نیاز گیاهان و کمک به رشد و عملکرد بهتر به خاک اضافه کرد.

اسید بوریک اتی معدن ترکیه

اسید بوریک اتی معدن ترکیه یک محصول با قابلیت حل شدگی صد درصد در آب و مشتق شده از ترکیبات بور است. این اسید بوریک یک محصول با کیفیت ساخت کشور ترکیه و یکی از پرفروش ترین اسید بوریک ها در بازارهای جهانی است. این محصول در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود به عنوان مثال در صنایع غذایی و دارویی از این ماده به عنوان یک ضدعفونی کننده برای از بین بردن باکتری ها و قارچ ها و در صنعت چوب به عنوان نگهدارنده چوب و جلوگیری از پوسیدگی به دلیل داشتن خواص ضدقارچ استفاده می شود. البته اسید بوریک به صورت کاملا طبیعی در آب و خاک نیز وجود دارد که با از بین بردن حشرات و جلبک ها کمک زیادی به محیط زیست می کند.

قیمت اسید بوریک

قیمت خرید و فروش اسید بوریک برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید بوریک نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد اسید بوریک نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید بوریک است.

فروش ‌اسید بوریک

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید بوریک از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسید بوریک در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید اسید بوریک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید بوریک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید بوریک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید بوریک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

‫۲۷ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید. در مورد اسید بوریک یک سوالی داشتم و اینکه اگر پودر این اسید رو داخل برنج قرار بدیم، از کرم زدنش پیش گیری می کنه یا خیر؟ اگه برای چند سال لازم باشه که نگهداری کنیم، این روش جواب میده؟ سوال دیگه ای هم داشتم در مورد خرید اسید بوریک تهران اسید رو با چه قیمتی می فروشند؟ اگر بخواهیم که به شهررضا ارسال بشه، چقدر هزینه ارسال داره؟

  2. با سلام و ادب و احترام

    درباره نحوه استفاده از بوریک اسید در مقاله گفتید که به هر لیتر آب تا ۵ میلیگرم اسید بوریک مجاز است که در خاک ریخته شود؛
    لطفا به این سوال هم پاسخ دهید، که میزان کلی استفاده از اسید بوریک به طور روزانه و هفتگی باید چقدر باشد تا درخت یا محصول آسیب نبیند؟
    یعنی میزان مجاز کل در بازه زمانی به ازای هر هکتار

  3. بازتاب: کاربرد ترکیبات شیمیایی معجزه گر در زندگی و صنعت
  4. با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت اسید بوریک کشاورزی
    دوتا سوال توی ذهنم به عنوان کارشناس رشته کشاورزی باقی مونده؛

    اول اینکه ؛ آیا میزان اسید بوریک در هر هکتار برای انواع زمین های کشاورزی یکسان است؟

    و دوم اینکه ؛ بهترین میزان مجاز اسید بوریک به عنوان آفت کش در هر هکتار چقدر است؟

  5. برای گل دهی درخت باغمون در شمال تصمیم گرفتم؛ کود تتاکوAYSA مدل بوریک اسید بسته یک کیلوگرمی رو از دیجی کالا خریداری کنم
    قیمت اسید بوریک دیجی کالا ۱۱۱ هزار تومن هست و من اولین بار هست که دارم اسید بوریک می خرم

    به نظرتون قیمت دیجیکالا مناسب هست؟
    و دوم اینکه چطور بعد از خرید اسید بوریک از دیجی کالا بفهمم فروشنده به من جنس مرغوب فروخته؟

  6. چقدر اطلاعات خوبی تو مقاله شما پیدا میشه ؛
    امسال مجددا با گرم شدن هوا، سوسک ها هر از گاهی تو خونه ما رژه میرن

    آیا اینکه گفته میشه اسید بوریک برای کشتن سوسک هامناسب هست، درسته؟

    اسید بوریک چند درصد تهیه کنم؟
    از کجا میشه مرکز فروشی در تهران تهیه کرد که قیمت اسید بوریک صنعتی اون مرقون به صرفه باشه؟

  7. آیا سم اسید بوریک فقط برای کشتن حشرات موذی مثل سوسک استفاده میشه؟
    یا اینکه از اسید بوریک میشه برای کشتن موش هم استفاده کرد؟

    در مورد دوز استفاده از سم اسید بوریک برای حشرات موذی هم لطفا بگید ؛ تا چه میزان کفایت می کنه؟

  8. برای کود مورد نیاز باغ پدرم در شهرضا تصمیم دارم از کود بوریک اسید استفاده کنم ؛ البته این هم بگم که باغداری پدرم تا الان سنتی بوده و من تازه از رشته کشاورزی فارغ التحصیل شدم و تا الان اسید بوریک نخریدم و واقعا نمی دونم تو شهرضا یا اصفهان از کجا اسید بوریک بخریم؟

    البته اسید بوریک مرغوب

  9. بازتاب: اسید بوریک چیست؟ | طرز تهیه | تولید | انواع | قیمت
  10. خدمت شما سلام ‌ و خسته نباشید عرض می کنم. درباره نحوه استفاده از بوریک اسید و میزان مجاز استفاده از برای فضای داخل خانه توضیح می دهید. همچنین امکان دارد که یک حشره کش قوی برای از بین بردن سوسک و موریانه معرفی کنید.

  11. شب شما بخیر سلام

    تا همین چند وقت پیش تصور می کردم که خرید اسید بوریک تنها از فروشندگان مواد شیمیایی یا بازار امکان پذیر است؛ و اصلا فکر نمی کردم که خرید اسید بوریک از عطاری هم امکان پذیر است. از خریداران بوریک اسید می خواهم که لطف کنند و به بنده کمک کنند؛ که کدامیک از مواد شیمیایی را بجز فروشندگان تجاری اگر از عطاری هم بخریم خطری ندارد؟
    اساسا عطاری ها صلاحیت فروش مواد شیمیایی را دارند؟

  12. عرض سلام

    آیا خرید اسید بوریک به عنوان دارو متداول محسوب میشود؟ چه کاربردی در طب سنتی و طب مدرن برای اسید بوریک در حوزه دارویی پیشنهاد می شود؟ اگر کتاب یا رفرنسی به زبان فارسی یا انگلیسی در این موارد هست، لطفاً ارجاع دهید. بینهایت از کمک بی منت شما ممنونم.

  13. سلام حسین هستم از استان همدان. در شهر همدان از کجا اسید بوریک بخریم؟ در صورتی که نمی تونید فروشنده خوبی رو در همدان معرفی کنید؛ لطفا برای خرید غیرحضوری ولی مطمئن یک فروشنده خوب از تهران معرفی کنید. فقط تو رو خدا دقت کنید؛ من به اعتبار شما به فروشنده اعتماد می کنم. در ضمن اسید بوریک رو برای کود کشاورزی نیاز دارم.

  14. الف) انواع اسید بوریک چگونه است؟ ب) کود اسید بوریک بیشتر برای چه نوع خاک ها و محصولات کشاورزی مناسب است؟ ج) توصیه می کنید ؛ در خراسان رضوی و خصوصا شهر مشهد از چه مرکز یا فروشگاهی اسید بوریک بخریم؟

  15. عرض ادب دارم ؛
    اولا وضعیت قیمت جهانی اسید بوریک در سه ماه چطور بوده؟ و دوما مثل برخی از مواد شیمیایی چینی از سال گذشته میلادی تاکنون با کاهش قیمت روبرو بودند، آیا قیمت اسید بوریک هم ممکن کاهش یابد؟

  16. یک فروشنده منصف برای خرید اسید بوریک کشاورزی در استان کرمان معرفی کنید. مهمترین نکته ای که برای اهمیت دارد ؛ آشنا بودن فروشنده با کاربرد اسید بوریک برای انواع زمین ها و محصولات کشاورزی است . متاسفانه یک عده فقط دلال هستند نه فروش مواد شیمیایی.

  17. خرید اسید بوریک دیجی کالا را به هیچ عنوان توصیه نمی کنم. تنها چیزی که برای فروشندگان مواد شیمیایی در دیجیکالا مهم است؛ رقابت بر سر کاهش قیمت است و تشخیص مرغوبیت و اصل بودن اسید بوریک یا سایر اسیدها امکان پذیر نیست. دیجیکالا هم نظارت چندانی روی فروش آنها ندارد ‌ .

  18. خسته نباشید وقت بخیر.

    در غرب کشور استان کرمانشاه یا کردستان ، پیشنهاد می کنید که از کجا اسید بوریک بخریم؟
    یک مشاوره علمی هم از شما می خوام؛ تعیین ارزیابی کیفیت اسید بوریک با چه تکنیک ها و روش های امکان پذیر هست؟

  19. یک سوال تخصصی دارم، برای خرید اسید بوریک دیجی کالا کدوم فروشنده از بقیه بهتره؟ کلا به نظر من نیاز هست؛ یک نقد و بررسی درباره کیفیت خرید از دیجیکالا در سایت بذارید

    دستتون درد نکنه

  20. در چند جای مقاله گفتید، افرادی که در خرید و فروش اسید بوریک فعالیت می کنند می تونن از جایگاه تبلیغاتی بالا و آخر مقاله استفاده کنن؛ خب با توجه به این شرایط هزینه تبلیغات چقدره؟ و شرایط تبلیغات چیه؟ ما تمایل به همکاری داریم.

  21. تفاوت قیمت اسید بوریک کشاورزی با سایر کودهای شیمیایی چقدره؟ دارم بررسی می کنم، بین کودهای شیمیایی بازار با این اوضاع قیمت که هر روز بالاتر میره؛ کدوم کود از نظر قیمت و کیفیت مناسب تره؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا