Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

قیمت فروش و خرید کربنات استرانسیوم | کاربرد کربنات استرانسیوم

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کربنات استرانسیوم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کربنات استرانسیوم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کربنات استرانسیوم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کربنات استرانسیوم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کربنات استرانسیوم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کربنات استرانسیوم به روزرسانی می‌شود.

کربنات استرانسیوم با فرمول شیمیایی SrCO3 یک پودر ریز و سفید است که خواص آن شبیه به کربنات کلسیم (آهک) است. کربنات استرانسیوم بی مزه و بی بوست در آب خیلی کم حل می شود اما در اسیدها از جمله اسید هیدروکلریک حل می شود و دی اکسید کربن تشکیل می دهد.کربنات استرانسیوم در طبیعت به عنوان ماده معدنی استرانتیانیت وجود دارد که یکی از منابع اصلی بهره برداری از استرانسیوم است.

استرانسیوم در گروه فلزات قلیایی خاکی قرار دارد و مانند کلسیم غیر سمی است. شباهت شیمیایی استرانسیوم و کلسیم این واقعیت را نشان می دهد که ایزوتوپ های رادیواکتیو استرانسیوم که در حادثه راکتور چرنوبیل شکل گرفته اند، قادر به رسوب در استخوان ها و ایجاد سرطان هستند.

مراکز خرید و قیمت فروش کربنات استرانسیوم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کربنات استرانسیوم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کربنات استرانسیوم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کربنات استرانسیوم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کربنات استرانسیوم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کربنات استرانسیوم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

کربنات استرانسیم از جمله موادی است که در ساخت آهنرباهای فریت که برای استخراج فریت استرانسیوم استفاده می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد اصلی این ترکیب شیمیایی تولید شیشه برای لامپها و لوله های کاتدی است که در تلویزیون های رنگی استفاده می شود. از آنجا که کربنات استرانسیم شعاع اتمی نسبتاً بزرگی دارد، می تواند پرتوهای X تولید شده در لوله های کاتدی را جذب کند و همراه با دیگر مواد باعث حذف کامل پرتوهای X می شود.

پودر کربنات استرانسیوم در اندازه های نانومتری قابلیت اشتعال ندارد و به صورت مخلوط با هوا به صورت گرد و غبار تحت تاثیر منابع احتراقی نیز اشتعال زا نمی باشد بنابراین به هیچ عنوان احتمال انفجار گرد و غبار آن وجود ندارد.

کاربردهای کربنات استرانسیوم

کربنات استرانسیوم پرمصرف ترین ترکیب استرانسیوم است که به لطف تطبیق پذیری و طبیعت غیر خطرناک، از آن در طیف متنوعی از کاربردها از جمله وسایل الکترونیک، متالورژی، مواد شیمیایی و تولید شیشه استفاده می شود.

پودر درشت کربنات استرانسیم در تولید لعاب ها، فریت ها و تولید رنگدانه های استرانسیوم و تولید شیشه مخصوص استفاده می شود.

پودر ریز کربنات استرانسیوم در تولید آهنرباهای دائمی و در الکترولیز روی برای از بین بردن سرب و همچنین تولید کرومات استرانسیوم استفاده می شود.

گرانول کربنات استرانسیوم در تولید شیشه صفحه نمایش و سایر شیشه ها استفاده می شود و در متالورژی نیز کاربرد دارد.

پودر استاندارد کربنات استرانسیوم در تولید فریت ها برای آهنرباهای دائمی و همچنین برای تولید لعاب و فریت های مینا کاری استفاده می شود.

در حال حاضر کربنات استرانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا استرانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، استرانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی استفاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز استفاده می شود.

کربنات استرانسیم جاذب رطوبت نیست و می تواند اسیدها را خنثی کند. این ماده برای تولید شیشه های رنگی، رنگ های درخشان، اکسید استرانسیوم و نمک های استرانسیوم در پالایش قند و تولید داروهای خاص مورد استفاده قرار گیرد.

این ماده می تواند جایگزین باریم در تولید لعاب ها شود و در صنعت سرامیک سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کربنات استرانسیم همچنین برای تولید برخی از ابررساناها مانند BSCCO و همچنین برای مواد الکترولومینسنت استفاده می شود.

فروش کربنات استرانسیوم چینی

کربنات استرانسیوم چینی یک ماده معدنی است که به صورت جامد پودری شکل که بو و طعم خاصی ندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول با خلوص بالا تهیه شده است و به دلیل اینکه حاوی کربنات است دارای ساختار ضعیفی است و به راحتی با اسیدها واکنش می دهد. این ماده در شرایط عادی پایدار است و به طور کلی به عنوان یک ماده ایمن شناخته می شود که در آب قابل انحلال نیست و به عنوان نمک کربنات که یک ماده ارزان و جاذب رطوبت است، فروخته می شود.

تولید کننده کربنات استرانسیوم

تولید کننده کربنات استرانسیوم در ایران شرکت آذر کود است که به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران کربنات استرانسیوم را با خلوص و کیفیت بالا به صورت یک پودر سفید در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک عنصر حیاتی در تولید شمش روی به کار برده می شود. همچنین برای سرب زدایی در هنگام تولید محصولات الکتریکی نیز استفاده می شود. علاوه بر این کربنات استرانسیوم در رنگ های آتش بازی برای ایجاد رنگ قرمز روشن نیز به کار برده می شود.

خرید کربنات استرانسیوم

کربنات استرانسیوم پودری است که به دو روش طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در کاربردهای خاصی استفاده می شود. این ماده اغلب در تولید وسایل الکترونیکی مانند گیرنده های تلویزیون و برخی از ابررساناها به کار برده می شود. علاوه بر این در تهیه شیشه های رنگی و سنتز نمک های استرانسیم استفاده می شود. صنعت سرامیک سازی به وجود این کربنات وابسته است و از این ماده برای لعاب دادن سرامیک های تولیدی استفاده می کند. برای خرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

استرانسیوم استات

استرانسیوم استات ماده ای است با خلوص حدود ۹۹% و به صورت یک پودر کریستالی که برای کاربردهای خاصی استفاده می شود. این محصول که دارای خلوص بالایی از ماده استرانسیوم است به عنوان معرف شیمیایی و برای تولید محصولات نمک حاوی استرانسیوم در درجات بالابه کاربرده می شود. این ماده به وسیله کربنات استرانسیوم ساخته می شود بنابراین به عنوان یکی از مشتقات حاوی استرانسیم به بازار عرضه می شود.

قیمت کربنات استرانسیم

کربنات استرانسیوم یکی از ترکیبات استرانسیوم است که به عنوان پرمصرف ترین ماده حاوی استرانسیوم بسیار منعطف است و فاقد مواد سمی است .به همین دلیل در طیف گسترده ای از صنایع مانند صنعت الکترونیک، متالورژی، تولید مواد شیمیایی و شیشه سازی به کار برده می شود. این ماده که یکی از اجزای اصلی در تولید شمش روی و سرامیک است اغلب برای استفاده به همراه آلومینیوم مذاب به کار برده می شود تا قالب ریزی قابلیت و کارایی بیشتری داشته باشد. برای آگاهی از قیمت این ماده شیمیایی می توانید به شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

قیمت استرانسیم

استرانسیم ماده ای است که در طبیعت به مقدار بسیار کمی یافت می شود. کانی سلستین عمده ترین سنگی است که برای تولید تجاری استرانسیوم استفاده می شود. این محصول به صورت صنعتی به شکل کربنات استرانسیوم در محصولات صنعتی استفاده می شود زیرا این ماده بسیار پایدار است و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. قیمت این ترکیب با توجه به خلوص آن متفاوت است.

خطرات و عوارض کربنات استرانسیم

کربنات استرانسیم یک ماده شیمیایی است که در صورت تماس با پوست فورا باید موضع را با آب و صابون فراوان شستشو دهید. گرد غبار این ماده به سرعت جذب دستگاه تنفسی و چشم ها شده و باعث تنگی نفس و سوختگی چشم ها می شود.

بنابراین موقع کارکردن با این ماده شیمیایی حتما از دستکش، عینک های محافظ و ماسک استفاده کنید. در صورت ورود به چشم ها به سرعت چشمتان را جریان ملایم آب شستشو داده و از کمپرس سرد استفاده کنید و سریعا به پزشک مراجعه کنید.

 

خرید کربنات استرانسیوم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کربنات استرانسیوم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کربنات استرانسیوم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کربنات استرانسیوم را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کربنات استرانسیوم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا