Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید سیتریک خشک | کاربرد اسید سیتریک خشک

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید سیتریک خشک در زمینه های گوناگون صنعتی و غیر صنعتی است.

واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت

همچنین اگر قصد خرید اسید سیتریک خشک را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سیتریک خشک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید سیتریک خشک در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت اسید سیتریک خشک هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید سیتریک خشک و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید سیتریک خشک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید سیتریک خشک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سیتریک اسید خشک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید سیتریک خشک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید سیتریک خشک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید سیتریک خشک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

اسید سیتریک خشک یا اسید سیتریک انهیدرات (بی آب) یک اسید آلی ضعیف است و برای افزودن طعم ترش به نوشیدنی ها و غذاها استفاده می شود. باز مزدوج اسید سیتریک، سیترات است که یک واسطه مهم در چرخه اسید سیتریک در بیوشیمی است.

اسید سیتریک معمولاً در صنایع غذایی، آرایشی و دارویی استفاده می شود. این ماده به طور طبیعی در مرکباتی مانند لیموترش یافت می شود و به عنوان ماده نگهدارنده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. در فرمولاسیون اسید سیتریک خشک مولکول های آب شده حذف است و معمولاً به شکل پودر عرضه می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ترکیب غالباً برای تنظیم pH و تشکیل مشتق نمک های معدنی و فلزات در داروسازی استفاده می شود و توسط FDA به طور کلی به عنوان ایمن (GRAS) شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

ویژگی ها و خواص اسید سیتریک خشک

پودر اسید سیتریک آبدار و خشک یک سلاح مخفی است که می تواند پخت و پز شما را بهبود بخشد، طعم غذاهای شما را افزایش دهد و میوه ها و سبزیجات فصلی شما را تازه نگه دارد. با این همه استفاده، چرا اسید سیتریک بیشتر شناخته نشده است؟ اگر لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از غذاهای فرآوری شده را بررسی کنید و متوجه خواهید شد که اسید سیتریک یک ماده افزودنی رایج است. اما در خارج از فرآیند تولید مواد غذایی، سرآشپزها تازه کشف کرده اند که اسید سیتریک یک عنصر فوق العاده مفید برای پخت و پز است.

 

 

اسید سیتریک خشک یا آنهیدرات یک پودر سفید کریستالی است که در پخت و پز برای افزودن طعم ترش یا تنظیم اسیدیته غذاها استفاده می شود. این ماده به طور گسترده در دسترس است و معمولاً در صنایع تولید مواد غذایی به عنوان ماده نگهدارنده استفاده می شود و کاربردهای زیادی در آشپزخانه دارد.

نمک ترش یا جوهر لیمو نام دیگر اسید سیتریک است. بسیاری اسید سیتریک را با نام مستعار نمک ترش می شناسند زیرا ظاهر آن مانند نمک است و بافتی مشابه با دانه های نمک دارد. البته شباهت ها در اینجا پایان می یابد زیرا اسید سیتریک هیچ عطر و طعم نمکی ندارد.

تاریخچه تولید اسیدسیتریک خشک

اسید سیتریک در اصل از آب لیمو گرفته می شد اما در طی دهه ۱۹۰۰ روش مقرون به صرفه تری برای تولید اسید سیتریک کشف شد. هرچقدر که غیرمعمول به نظر برسد ولی بیشتر پودر اسید سیتریک اکنون از تخمیر یک نوع قارچ به نام Aspergillus niger حاصل می شود. قارچ ها با رژیم غذایی قندی تغذیه می شود و با متابولیسم ساکارز، اسید سیتریک به عنوان محصول جانبی تولید می شود. این روش بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده از مرکبات است و اجازه می دهد تا پودر اسید سیتریک در مقیاس بزرگتری تولید شود.

اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد اسید سیتریک خشک (سیتریک انهیدرات)

اسید سیتریک یک ماده نگهدارنده و افزودنی بی خطر در بسیاری از غذاهای فرآوری شده مانند نوشیدنی ها، میان وعده ها و آب نبات های ترش است. آنچه بسیاری از آن مطلع نیستند اهمیت و کاربرد اسید سیتریک خشک در آشپزخانه است. اسید سیتریک مزایای بسیاری را فراهم می کند که می تواند باعث بهبود پخت و پز و نگهداری خوراکیهای شما شود که در ادامه به آنها اشاره شده است.

آشپزهای باتجربه می دانند که اسید در هنگام متعادل سازی طعم های یک غذا چقدر می تواند مهم باشد. عطر و طعم اسیدی این ماده تلخی را خنثی می کند و سایر احساسات چشایی که انسان قادر به تجربه آن است، را تکمیل می کند. بدون وجود طعم ترش اسیدی، طعم غذاها ممکن است یکنواخت و بدون تنوع شود.

اسید سیتریک دارای طعم ترش است. پودر اسید سیتریک بی نظیر است زیرا یکی از چند روش افزودن اسید به غذاها بدون افزایش رطوبت یا محتوای مایع است. افزودن آب مرکبات تازه یا پاشیدن سرکه از روشهای معمول افزودن طعم ترش است، اما گاهی اوقات این ترکیبات باعث آبکی شدن غذای شما می شوند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با اسید سیتریک خشک

 

برخی دیگر از مزایای استفاده از سیتریک اسید در آشپزی عبارتند از

اندازه گیری و کنترل آن آسان است
اندازه گیری اسید سیتریک پودر شده آسان است و می توان هر چند وقت یکبار آن را به غذا اضافه کرد. هر آشپزی ناملایمت های زیادی را موقع افزودن سرکه به غذا تجربه کرده است ولی اسید سیتریک این دردسرها را ندارد و به کنترل سطح اسیدیته در پخت و پز کمک می کند.

مایعی به غذا اضافه نمی شود
اسید سیتریک طعم ترش را بدون افزایش رطوبت به غذا فراهم می کند. گاهی لازم است اسید را بدون هیچ مایعی اضافه کنید.

طعم ترش خنثی
اسید سیتریک اسیدیته خالص و بدون طعم دهنده دیگر را فراهم می کند. سرکه و شراب علاوه بر طعم ترش، طعم های متمایز خاص خود را دارند که برای هر غذایی مناسب نیست.

مقرون به صرفه بودن
سایر افزودنیهای ترش، مانند ادویه عجیب و غریب به اندازه اسید سیتریک که به صورت عمده قابل خریداری است و ماندگاری بالایی دارد، مقرون به صرفه یا به راحتی در دسترس نیستند.

اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد اسیدسیتریک در پخت و پز

اسیدها با افزودن طعم ترش نقش مهمی در پخت و پز دارند و در واقع می توانند بر واکنش های شیمیایی که در طی فرآیند پخت اتفاق می افتد، تأثیر بگذارند. به همین دلایل آب لیمو، سرکه و مواد لبنی اسیدی مانند دوغ از مواد افزودنی قابل اعتماد هستند، اما پودر اسید سیتریک یک جایگزین اقتصادی تر است.

خرید اسید سیتریک برای تهیه خمیرمایه

هنگامی که اسید سیتریک با بیکینگ پودر ترکیب می شود، یک واکنش شیمیایی ایجاد می شود و حباب های گاز دی اکسید کربن ایجاد می شود. این امر به بهبود خمیرمایه یا افزایش حجم کالاهای پخته کمک می کند. اسید سیتریک یک جایگزین مفید در پخت وگان ها است که نمی توانند از تخم مرغ یا خامه برای کمک به تخمیر استفاده کنند.

فروش اسید سیتریک برای پخت تهیه نان

اسید سیتریک می تواند به عنوان یک روش میانبر برای افزودن طعم و مزه اضافی به نان خانگی استفاده شود. اگر به استارتر خمیر مایه دسترسی ندارید یا استارتر شما خیلی تازه نیست و نمی تواند عطر و طعم پیچیده مورد نظر شما را ایجاد کند اضافه کردن اسید سیتریک به شما کمک خواهد کرد.

طعم و مزه را بهبود می بخشد
افزودن طعم مرکبات به محصولات پخته شده گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد و نانوایان اغلب به عصاره هایی اعتماد می کنند که بدون افزودن مایع،طعم های زیادی را فراهم می کنند. کلوچه های لیمویی، کیک های پرتقالی و خوراکی هایی از این قبیل را می توان با استفاده از اسید سیتریک برای ایجاد تعادل بین شیرینی و ترش استفاده کرد.

کاربرد سیتریک اسید به عنوان نگهدارنده

از آنجا که اسید سیتریک باعث افزایش PH یا میزان اسیدیته غذاها می شود، به عنوان ماده نگهدارنده خوب عمل می کند. می توان آن را روی میوه ها و سبزیجات خرد شده پاشید تا تازه به نظر برسد یا در کنسرو استفاده شود تا محیط اسیدی ایده آلی ایجاد شود. آب لیمو یا سرکه مایعات زیادی به ماده خوراکی اضافه می کنند که باعث می شود پودر اسید سیتریک خشک به عنوان یک جایگزین مناسب مناسب باشد.

به عنوان مثال کنسرو گوجه فرنگی به اندازه کافی اسیدی نیست تا از رشد باکتری جلوگیری کند. برای اطمینان از میزان اسیدیته ایمن، باید اسید اضافی به داخل شیشه وارد شود. از آنجا که محتوای آب گوجه فرنگی نیز زیاد است، پودر اسید سیتریک بهترین راه برای افزودن اسیدیته بدون افزودن مایع است.

اسید سیتریک از اکسیداسیون مواد جلوگیری می کند و از قهوه ای شدن برخی از خوراکی ها و میوه ها در صورت نگهداری طولانی جلوگیری می کند.

سایر موارد استفاده از پودر اسیدسیتریک خشک

  • پودر اسید سیتریک را روی سیب های بریده شده بپاشید تا رنگ آنها حفظ شود
  • از اسید سیتریک می توان در فرآیند تولید پنیر استفاده کرد.
  • اسید سیتریک را به مخلوط ادویه ها اضافه کنید تا ماندگاری آنها افزایش یابد
  • پودر اسید سیتریک را با نمک ترکیب کنید تا طعم بهتری به کوکتل های شما بدهد.
  • از اسید سیتریک در ترشی سبزیجات یا کنسرو مربا و ژله استفاده کنید.
اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اسید سیتریک خشک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید سیتریک

نام ماده سیتریک اسید (Citric acid)
فرمول مولکولی C6H8O7
جرم مولکولی ۱۹۲.۱۲۴ g/mol (anhydrous) 210.14 g/mol (monohydrate)
چگالی (دانسیته) ۱.۶۶۵ g/cm3(1.5g/cm3 for monohydrate)
نقطه ذوب ۱۵۳ درجه سلسیوس (۳۰۷ درجه فارنهایت؛ ۴۲۶ کلوین)
نقطه جوش ۱۷۵ درجه سلسیوس (۳۴۷ درجه فارنهایت؛ ۴۴۸ کلوین)
انحلال‌پذیری در آب ۷۳ g/100 ml (20 °C)
دیگر نام ها جوهر لیمو

تفاوت اسید سیتریک خشک با آب لیمو

لیمو یکی از غنی ترین منابع اسید سیتریک طبیعی است اما آب لیمو و اسید سیتریک یکی نیستند. تفاوت اسید سیتریک با آب لیمو در این است که اسید سیتریک یک ترکیب اسیدی غلیظ است، در حالی که آب لیمو حاوی اسید سیتریک، آب، ویتامین C و سایر مولکول ها است. آب لیمو همچنین دارای ارزش غذایی است، اما اسید سیتریک فاقد مواد مغذی است و کالری بسیار کمی دارد.

اسید سیتریک در آشپزخانه بسیار مفید است زیرا مقرون به صرفه است، می توان آن را به صورت عمده خریداری کرد و ماندگاری بالایی دارد. پودر اسید سیتریک می تواند ماده محرمانه ای باشد که برای روشن شدن ظروف آشپزی و ترکیب همه طعم ها به آن نیاز دارید!

عوارض جانبی اسیدسیتریک خشک

اگرچه اسید سیتریک یک اسید ضعیف است اما قرار گرفتن در معرض اسید سیتریک خالص می تواند اثرات سوئی ایجاد کند. استنشاق آن ممکن است باعث سرفه، تنگی نفس یا گلودرد شود. مصرف بیش از حد ممکن آن نیز است باعث درد شکم و گلودرد شود. تماس محلول های غلیظ با پوست و چشم نیز می تواند باعث قرمزی و درد شود. علاوه بر این مصرف طولانی مدت یا مکرر این ماده ممکن است باعث فرسایش مینای دندان شود.

سیتریک اسید خشک را از کجا بخریم؟

بازار مملو از محصولات مختلف پودر اسید سیتریک است. با این وجود شما باید نوع اسید سیتریک مورد نیاز خودتان را با توجه به نوع کاربرد آن مشخص کنید. گریدهای مختلفی این ماده در بازار موجود است. بر همین اساس قیمت اسید سیتریک متفاوت است.

شما می توانید آن را به صورت عمده از فروشگاه های مواد غذایی یا مراکز معتبر محصولات غذایی- بهداشتی خریداری کنید. همچنین می توانید آن را از خرده فروشان آنلاین نیز خریداری می کنید. قیمت خرید و فروش اسید سیتریک در بازار بر اساس گرید و اندازه بسته بندی ها متفاوت است.

 

پرسش های رایج در مورد اسید سیتریک خشک

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت اسید سیتریک خشک چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت اسید سیتریک خشک، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

تفاوت اسید سیتریک خشک و آبدار

تفاوت بین اسید سیتریک خشک و آبدار آب تبلور موجود در اسید سیتریک آبدار است. اسید سیتریک مونوهیدرات دارای یک مولکول آب است به همین دلیل به آن اسید سیتریک مونوهیدرات نیز می گویند. این تفاوت منجر به کاربردهای مختلف این اسید ضعیف در صنایع مختلف خواهد شد.اسید سیتریک در فرم بی آب و خشک پودری سفید رنگ است و نوع آبدار آن در اثر تبلور در آب سرد ایجاد می شود.

تولید کننده اسید سیتریک خشک و قیمت خرید

شرکت های زیادی در حال حاضر اقدام به تولید و فروش این اسید پرکاربرد می کنند. شما می توانید بر اساس نوع کاربرد هدف اسید سیتریک خشک یا آبدار را خریداری کنید.

قیمت اسید سیتریک خشک

قیمت اسید سیتریک خشک برحسب درصد خلوص و حجم آن در بازار متفاوت است. شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید سیتریک خشک مورد نظر خود نمایید. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید سیتریک خشک است.

فروش ‌اسید سیتریک خشک

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سیتریک خشک می توانید به لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد مراجعه نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسید سیتریک خشک در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت اسید سیتریک خشک BBCA

اسید سیتریک خشک BBCA یک ماده شیمیایی صنعتی مهم و از دسته اسیدهای تری کربوکسیلیک است که به صورت کریستال های سفید رنگ به بازار عرضه می شود. این ماده که اغلب به عنوان جزئی از معرف بندیکت استفاده می شود، به عنوان یک ماده شیمیایی در هر آزمایشگاه آموزشی یا تحقیقاتی که با بیوشیمی یا شیمی معدنی سروکار دارد، قابل استفاده است. این محصول دارای روش های حمل و نگهداری خاص و ایمن است که مستقیماً روی بسته چاپ شده است و فقط برای استفاده در آزمایشگاه طراحی شده و برای مصرف دارو، غذا یا مصرف خانگی قابل استفاده نیست.

قیمت خرید اسید سیتریک خشک انساین ENSIGN

اسید سیتریک خشک انساین ENSIGN عمدتاً به عنوان اسیدولانت استفاده می شود. این محصول به صورت پودر کریستالی سفید یا تقریباً سفید و بی بو است. طعم بسیار اسیدی دارد و بسیار محلول در آب است و در کیسه های کاغذی و پلاستیکی کامپوزیت ۲۵ کیلوگرمی به بازار عرضه می شود. این محصول در صنایع شیمیایی و نساجی، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و برای حفاظت از محیط زیست به کار برده می شود. این ماده حدود ۳۶ ماه ماندگاری دارد و برای استفاده بهینه بهتر است در محل خشک و خنک و سایه دار با بسته بندی اصلی نگهداری شود و از هر گونه رطوبت و درجه حرارت بالا دور نگه داشته شود.

فروش اسید سیتریک خشک چینی

اسید سیتریک خشک چینی یکی از مواد افزودنی محبوب در اکثر کشورها است. کشور چین به عنوان یک تامین کننده و تولید کننده حرفه ای اسید سیتریک بدون آب را تهیه و صادر می کند. این محصول چینی به صورت سفید یا تقریباً سفید، پودر کریستالی بی رنگ یا دانه ای است، بوی خاصی ندارد و دارای طعم بسیار اسیدی، بسیار محلول در آب و محلول در اتانول است. عمدتا به عنوان اسیدولان، عامل ایجاد طعم ترش، نگهدارنده و عامل ضد بیاتی در صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان، روان کننده و شوینده در صنایع شیمیایی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش اسید سیتریک خشک ایرانی

اسید سیتریک خشک ایرانی یکی از پرمصرف ترین اسید آلی و عامل کنترل pH در غذاها، نوشیدنی ها، داروها و کاربردهای فنی است. این محصول در آماده سازی های دارویی به ویژه در قرص های جوشان و به عنوان یک نگهدارنده طبیعی استفاده می شود. این محصول غیرسمی است و به صورت گرانول یا پودر فروخته می شود.

این ترکیب به عنوان یک ترکیب اکولوژیکی با قابلیت تجزیه زیستی بالا، برای تولید محصولات شوینده استفاده می شود. همچنین برای تهیه بافر سیترات برای بازیابی آنتی ژن از نمونه های بافت نیز به کار برده می شود و به دلیل اینکه از نظر شیمیایی پایدار است می توان آن را برای مدت طولانی در شرایط مناسب نگهداری کرد.

خرید و فروش اسید سیتریک خشک مارک جوین مشهد

اسید سیتریک خشک مارک جوین مشهد به صورت کریستال های سفید و بی بو و به عنوان یک ماده نگهدارنده و طعم دهنده به بازار عرضه می شود. اغلب برای افزودن طعم اسیدی (ترش) به غذاها و نوشابه ها استفاده می شود. این محصول ایرانی همچنین به عنوان یک پاک کننده بی خطر برای محیط زیست در شوینده ها استفاده می شود و توانایی کلات کردن فلزات، آن را به یک افزودنی در صابون ها و شوینده های لباسشویی تبدیل کرده است. همچنین برای بازسازی رزین های تبادل یونی مورد استفاده در نرم‌ کننده‌ های آب با حذف یون‌ های فلزی انباشته ‌شده به‌ عنوان کمپلکس ‌های سیترات استفاده می شود.

قیمت اسید سیتریک خشک RZBC

اسید سیتریک خشک RZBC دارای خواص ضد عفونی کننده بسیار موثر در ترکیب با گرما است. این ترکیب دارای یک فرمول خنثی غیر خطرناک و زیست تخریب پذیر است که در ظروف یکبار مصرف قابل بازیافت عرضه می شود. به دلیل اینکه بوی تندی ندارد اغلب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند به عنوان یک ماده تمیز کننده بسیار موثر برای تمیز کردن جواهرات یا سایر اشیاء فلزی استفاده شود. در صنعت بیوتکنولوژی و داروسازی نیز کاربرد دارد.

خرید و فروش اسید سیتریک خشک تی تی سی ای TTCA

اسید سیتریک خشک تی تی سی ای TTCA با درجه خلوص بالا و درجه دارویی به صورت فله و در بسته بندی های متعدد تولید و به بازار عرضه می شود. این ترکیب محصول کشور چین با ظاهر پودری کریستالی سفید یا بی رنگ در ظروف در بسته در دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری می شود.

از این محصول به عنوان یک افزودنی برای افزودن طعم اسیدی یا ترش و به عنوان یک عامل امولسیون کننده برای جلوگیری از جدا شدن چربی ها و برای جلوگیری از کریستال شدن ساکارز یا در دستور العمل ها به جای آب لیموی تازه استفاده می شود.

خرید اسید سیتریک خشک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید سیتریک خشک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید سیتریک خشک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سیتریک اسید خشک را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید سیتریک خشک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. قیمت اسید سیتریک دیجی کالا

    آب منطقه ما خیلی جرم داره ، به همین خاطر برای جرم گیری کتری برقی تصمیم گرفتم از دیجی کالا ، اسید سیتریک یا جوهر لیو ضامن رو خریداری کنم

    هر چند خیلی از مردم راضی بودند ، اما می خواستم از شما سوال کنم که ؛ نظرتون در مورد جوهر لیموی ضامن اون هم از سایت دیجی کالا چیه؟

    ارزش خرید داره؟

    دست شما درد نکنه

  2. ممنون از سایت خوب جهان شیمی

    خیلی مقاله خوب و مفیدی بود

    اگه براتون امکان داره؛ برندهای ایرانی اسید سیتریک رو در این مقاله یا یک مطلب جداگانه بررسی و معرفی کنید

    مثلا از مشخصات و قیمت اسید سیتریک جوین بگید و اینکه این برند برای چه کاری بیشتر مفید هست

  3. وقتتون بخیر من فروشنده زیتون در طارم هستم
    با نزدیک شدن به فصل برداشت زیتون خرید استعلام قیمت اسید سیتریک خوراکی برای ما بسیار مهم شده لطفا مارا راهنمایی کنید که برای نگهداری زیتون اسید سیتریک خشک بهتره یا آبدار؟

    1. سلام مقدار مصرف اسید سیتریک خشک بجهت فرمولاسیون ۱۰% کمتر ار اسید سیتریک آبدار است بطور مثال به جای ۱ کیلو سیتریک آبدار ۹۰۰ گرم سیتریک خشک همان کارایی را دارد باید قیمت این دو را با توجه به ۱۰% مقایسه کنید تا به توجه به قیمت روز هرکدام به صرفه تر است را استفاده کنید این در مورد سیتریک پینی صدق میکند سیتریک ایرانی درصدی نمک دارد که ترشی کمتری ایجاد میکند

  4. به خریداران اسید سیتریک توصیه می کنم ، که با تصور کاهش بیشتر قیمت اسید سیتریک ایرانی و خارجی ، خرید خود را به تعویق نیدازند.

    بعید به نظر می رسد که قیمت اسید سیتریک بیش از این کاهش داشته باشد و کاهش قیمت محدود اخیر هم به خاطر اثرات روانی کاهش قیمت دلار بوده است

    این موضوع البته استدلال بنده از روند بازار است و سایر همکاران ممکن است ، نظر متفاوتی داشته باشند.

  5. درود فراوان

    بین اسید سیتریک خشک ایرانی و آبدار کدامیک معمولا در صنایع غذایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیره؟

    شاید این سوال به نظر خیلی ساده بیاد ، ولی از فروشنده باتجربه‌ای شنیدم که گاهی اوقات خریداران، خصوصا خریداران غیرشرکتی اسید سیتریک آبدار و خشک رو به اشتباه به جای هم خریداری می کنند.

  6. در یکی از نظرات خوانندگان سایت دیدم ، که یک خریدار اسید سیتریک از دلایل کاهش قیمت اسید سیتریک صنعتی در ماه قبل پرسیده بود؛

    خواستم بگویم که با کمی افزایش قیمت دلار، قیمت خرید و فروش اسید سیتریک نیز افزایش پیدا کرده است.

    در مورد مواد خام وارداتی تحلیل روند قیمت آنها چندان پیچیده نیست

  7. بازتاب: چند نوع اسید سیتریک در بازار موجود است؟
  8. قبلا از اسید سیتریک برای پاک کردن جرم سماور و وسایل دیگر استفاده کردم و از نظر تجربه خوبی دارم. تنها چیزی که نمی دانم، این هست که آیا خرید اسید سیتریک به شکل آنلاین گزینه خوبی هست یا نه؟ دفعات پیش به شکل حضوری از یک فروشگاه مقداری اسید سیتریک خریدم ، الان حس می کنم خرید حضوری فقط تلف کردن وقت است.

  9. چرا فروش و خرید اسید سیتریک خوراکی هیچ سایت یا مرجعی نیست که فروشندگان و شرکت های بازرگانی را دسته بندی و رتبه بندی کند؟ بین این همه سایت و آگهی فروش اسید سیتریک، ماندم که به کدام شرکت اعتماد کنم؟ برای خریداران غیرحرفه‌ای مثل من بدون یک مرجع فروش، انتخاب فروشنده تقریبا با آزمون و خطا و شاید هم با ضرر و زیان به دست بیاید. پیشنهاد می کنم شما در این زمینه کاری کنید .

  10. مهمترین اسید سیتریک خوراکی چیست؟

    به نظر اسید ستیریک خوراکی به عنوان نگه دارنده و عامل حفظ کیفیت بیشتر برای کدامیک از محصولات کشاورزی استفاده می شود؟

    آیا اسید سیتریک خوراکی همان طعم دهنده لیمو و پرتقال در کیک و بیسکوئیت است؟

  11. الف) برای تمیز کردن جواهرات و اشیای فلزی بهتر که اسید سیتریک خشک استفاده کنیم یا آبدار؟
    ب) اینکه گفته میشه در فرمول شیمیایی اسید سیتریک خشک، ملوکول های آب از اون گرفته میشه، سیتریک خشک رو برای چه کارهایی مناسب می کنه، که سیتریک آبدار در اون موارد قابل استفاده نیست؟
    ج) آیا اسید سیتریک خشک استاندارد باید بوی خاصی داشته باشه؟

  12. خرید اسید سیتریک اصفهان

    بجز کارخانه اسید سیتریک جوین که در خراسان فعالیت می کنه؛ آیا در سایر نقاط کشور، مثل اصفهان ، تهران یا تبریز کارخانه های تولید اسید سیتریک هست؟ خصوصا در مورد اصفهان خیلی شک دارم.

  13. خیلی از خریداران مواد شیمیایی از ما فروشندگان سوال می کنند که حذف ارز ۴۲۰۰ در بهار امسال چه ارتباطی افزایش قیمت مواد اولیه شیمیایی دارد؟ نکته جالبی رو بگم که خیلیاتون اطلاع ندارید؛ هرچند مواد شیمیایی با ارز ۴۲۰۰ وارد نمی شد، ولی هزینه های گمرکی اون براساس ارز ۴۲۰۰ محاسبه می شد. قطعا یکی از دلایل افزایش قیمت مواد شیمیایی در کشور همین مورد بوده.

  14. خرید عمده اسید سیتریک خشک و آبدار. قبل از خرید حتما نمونه اولیه باید تایید شود. فروشنده باید فاکتور رسمی ارایه کند. و مورد آخر اینکه هزینه حمل برعهده خریدار است؛ ولی فروشنده با دریافت هزینه آن از خریدار مسئول محموله تا رسیدن به دست خریدار است.

    لطفا در صورت تمایل برای فروش اسید سیتریک با این شماره تماس بگیرید.

  15. همون طور که شما می دونید ماه آبان، ماه برداشت و روغگیری زیتون است؛ علیرغم اینکه خیلی از فروشندگان زیتون سالهاست که به خرید و فروش زیتون اقدام می کنند ولی هنوز ابتدایی ترین مسایل را درباره افزودنیهای نگه داری زیتون نمی دونن . اینکه در خرید اسید سیتریک مایع ، چه نکاتی را رعایت کنند یا حتی اینکه خرید اسید سیتریک خشک برایشان بهتر یا سیتریک آبدار؟ به نظرم یک قسمت مشاوره برای خریداران در سایت قرار دهید ؛ به شدت لازم و ضروری است .
    لطفا به این پیشنهاد من فکر کنید.

  16. بازرگانی ما قریب به ۹ سال است که واردات ، فروش و خرید اسید سیتریک آزمایشگاهی ، صنعتی و خوراکی را به شکل تخصصی انجام می دهد. به دلیل فعالیت تخصصی ما روی اسید سیتریک ، تجربه فروش برندهای مختلف و با درصدها و انواع متفاوت را در کارنامه خود داریم. در صورت تمایل برای خرید اسید سیتریک با شماره******* دفتر تهران بازرگانی******* تماس بگیرید. بنده هم رسولی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا