Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربرد و قیمت و فروش سم حشره کش فایکام (بندیوکارب)

فایکام (بندیوکارب) یک حشره کش تماسی- گوارشی موثر بر روی آفات خانگی و صنعتی است. این سم به شکل پودر قابل حل در آب ، آﺋورسل ، به صورت گرانول – پودروتابل – و سوسپانسیون در بازار خرید و فروش می شود و با نام تجاری بندیوکارب نیز در بازار شناخته می شود . این سم متعلق به گروه سموم کاربامات است و به شکل پودر قابل تعلیق در آب مورد استفاده قرار می گیرد که حاوی ۸۰% ماده موثره بندیوکارب می باشد. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم حشره کش فایکام (بندیوکارب) به روزرسانی می‌شود.

فایکام یک سم بهداشتی است و می توان از آن برای مقابله با حشرات خانگی از جمله سوسک، آفات راسته های بال غشائیان، کک ها، راست بالان، دوبالان، ناجوربالان، بال پولکی ها، استطاله داران و سخت بالپوشان استفاده کرد.

قیمت فایکام در بازار به اندازه و شکل بسته بندی این سم و نوسانات قیمت ارز بستگی دارد و به راحتی قابل دسترسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این آفت کش در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه ما باشید.

روش استفاده از سم حشره کش فایکام

این بیشتر به صورت محلول در آب مورد استفاده قرار می گیرد و کاملا بی بو بوده و فاقد خاصیت دور کنندگی حشرات است. اسم را به دلیل اینکه فاقد بو است در مکان های عمومی مورد استفاده قرار داد. این سم اثر خورندگی نداشته و در سطوح فلزی نیز لکه ای ایجاد نمی کند.

این آفت کش در روز های اولیه پس از سمپاشی با اثر ضربه ای و سریع همه حشراتی که از سطوح سم پاشی شده عبور می کنند را از بین می برد و در آب و هوای خشک تا چند هفته دوام دارد. بنابراین می تواند به خوبی تمام حشرات مزاحم را کنترل کند.

کاربرد سم حشره کش فایکام

این سم برای کنترل و از بین بردن با آفات خانگی و بهداشتی از قبیل سوسک ها، گوشخیزک، کک ها، مورچگان، کنه ها، راست بالان ، دوبالان ، ناجوربالان و بال پولکی ها مصرف می شود.

سم فایکام را می توانید برای جهت کنترل حشرات خانگی مانند سوسک، ساس، پشه، مگس، هزار پا، خرخاکی، بید و شپش مورد استفاده کنید.

از دیگر کاربردهای این سم می توان به مقابله با مورچه و موریانه، عنکبوت و سوسک کابینتی یا سوسک اشپزخانه اشاره کرد که بسیار موثر بوده و تمام این حشرات مزاحم را از بین می برد.

احتیاط هنگام استفاده از سم حشره کش فایکام

هنگام استفاده از این سم حتما از ماسک و دستکش استفاده کرده و کودکان و حیوانات خانگی را از محل دور نمایید. حین سم پاشی آشپزخانه مواد غذایی را از محل دور کرده و از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

در طول مدت سمپاشی در و پنجره ها را باز بگذارید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد. هرگز بسته های سم را در دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار ندهید.

کاربرد سم حشره کش فایکام

سم حشره کش فایکام برای دفع آفات خانگی و صنعتی استفاده می شود. سم حشره کش فایکام در خانواده سموم کاربامات دسته بندی می شود و بیشتر به شکل پودر در بازار یافت می شود. شما می توانید از سم برای دفع آفاتی همچون کک، سوسک، ساس، پشه، هزارپا و مورچگان استفاده کنید.

قیمت سم حشره کش فایکام

شما می توانید سم حشره کش فایکام را در بازار با قیمت های متنوع یافت کنید. دلیل این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت این سم و همچنین نوسانات بازار ارز است. برای اطلاع از قیمت سم حشره کش فایکام می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

خرید سم فایکام

سم فایکام توسط بسیاری از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی برای استفاده کشاورزان عرضه می شود. برای خرید این سم می توانید به نمایندگی های این شرکت ها در شهر خود مراجعه کنید. همچنین با سفارش اینترنتی از سایت های این شرکت ها، می توانید این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. توصیه می شود سم فایکام را از شرکت های معتبر خریداری کنید.

سم فیکام دبلیو

سم فیکام دبلیو یکی از سموم خوب و پرکاربرد کشاورزی است که برای دفع آفات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید این سم می توانید به فروشگاه های کشاورزی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا