Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سوربیتول پودری | کاربرد سوربیتول پودری چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات کاربردی و مفید درباره خواص، ویژگی‌ها و کاربرد سوربیتول پودری و مصارف گوناگون آن است. اگر قصد خرید سوربیتول پودری دارید و به دنبال فروشندگان این ماده شیمایی و قیمت سوربیتول پودری در بازار هستید، می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سوربیتول پودری در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد خلوص، حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سوربیتول پودری هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سوربیتول پودری و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش سوربیتول پودری در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سوربیتول پودری و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سوربیتول پودری در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سوربیتول پودری در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سوربیتول پودری در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سوربیتول پودری را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سوربیتول پودری که با نام های گلوسیتول و E420 نیز شناخته می شود نوعی کربوهیدرات است که متعلق به گروه قندهای الکلی به نام پلی اول ها است. سوربیتول به عنوان شیرین کننده در بسیاری از مواد غذایی مانند دسرهای یخ زده، آدامس ها و کالاهای پخته شده و بسیاری از محصولات غیر خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرینی این ماده ۶۰% ساکارز است ولی یک سوم آن کالری دارد. سوربیتول طعمی شیرین، خنک و دلپذیر از خود به جای می گذارد و یک ماده ضدعفونی کننده عالی و بافت ساز است که باعث پوسیدگی دندان نمی شود و ممکن است برای افراد دیابتی مفید باشد.

سوربیتول به طور طبیعی در انواع توت ها و میوه ها (به عنوان مثال سیب و توت سیاه) وجود دارد، به صورت تجاری نیز تولید می شود و متداول ترین پلی اول در ایالات متحده است. ایمنی سوربیتول توسط مقامات بهداشت جهانی تأیید شده است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

اما اگر به مقدار زیاد خورده شود، می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

قیمت خرید و فروش سوربیتول پودری

این ترکیب کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف به خصوص صنایع غذایی دارد و به صورت تجاری از گلوکز برای استفاده در غذاها و نوشیدنی های بسته بندی شده تولید می شود. قیمت پودر سوربیتول بر اساس وزن بسته بندی، نوع آن و کیفیت محصول متفاوت است و بازار گسترده ای در سراسر جهان دارد.

 

 

کاربرد سوربیتول پودری و قیمت خرید و فروش

کاربرد سوربیتول پودری را می توانید در غذاهای رژیمی، شربت های سرفه، آدامس های بدون قند، دهانشویه و خمیر دندان پیدا کنید. شیرینی سوربیتول این ماده را برای محصولات براق کننده لب و مرهم لب نیز مفید می کند. سوربیتول برای اولین بار در سال ۱۸۷۲ کشف شد، امروز به صورت تجاری توسط هیدروژناسیون گلوکز تولید می شود و به دو صورت مایع و پودری موجود است. سوربیتول در تولید شیرینی جات، کالاهای پخته شده و شکلات که در معرض خشکی یا سفت شدن هستند، مفید است.

دلیل این امر این است که برخلاف پلی اول های دیگر مانند مانیتول مانع از دست رفتن رطوبت آنها می شود. خاصیت تثبیت کننده رطوبت سوربیتول از این محصولات در برابر خشک شدن محافظت می کند و طراوت اولیه آنها را در حین نگهداری حفظ می کند.

سوربیتول بسیار پایدار است و می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند و در واکنش های قهوه ای شدن شرکت نمی کند. این ترکیب با سایر مواد غذایی مانند قندها، مواد ژل زا، پروتئین ها و چربی های گیاهی به خوبی کار می کند و ممکن است با سایر شیرین کننده ها اثرات هم افزایی داشته باشد.

 

سوربیتول پودری چیست و چه کاربردی دارد؟
سوربیتول پودری چیست و چه کاربردی دارد؟

فواید مصرف و خرید سوربیتول پودری برای سلامتی

مانند اکثر قندهای الکلی این ترکیب خیلی شیرین نیست و کالری بالایی ندارد. سوربیتول در هر گرم حدود ۳۵ درصد کالری کمتری نسبت به سایر قندها دارد.

اما فواید این قند برای در سلامتی فراتر از کالری کمتر آن است. مطالعات مربوط به متابولیسم سوربیتول به دهه ۱۹۲۰ برمی گردد، زمانی که محققان بررسی سوربیتول را به عنوان یک جایگزین بالقوه کربوهیدرات در افراد دیابتی آغاز کردند. از آن زمان، فواید قندهای الکلی و نحوه استفاده بدن از آنها بهتر درک شده است. الکل های قندی اثر مثبتی بر سلامت دهان و دندان و قند خون دارند.

مزایا . کاربرد سوربیتول در بهداشت دهان و دندان

الکل های قندی از جمله سوربیتول از چندین جهت برای سلامت دهان مفید هستند در درجه اول به دلیل غیرکاریوژنیک بودن است یعنی آنها در تشکیل حفره های دندانی نقشی ندارند. بنابراین استفاده از آنها در آدامس با عمل جویدن به تقویت جریان بزاق کمک کرده و از دندان ها در برابر باکتری های ایجاد کننده حفره محافظت می کند. به دلیل افزایش بزاق و خواص غیر سرطان زایی (همراه با طعم شیرین) الکل های قندی (سوربیتول و زایلیتول) در آدامس های بدون قند استفاده می شوند.

سوربیتول با سرعت کمتری نسبت به قند، توسط برخی از باکتری های دهان و البته نه همه آنها تخمیر می شود. بنابراین، سوربیتول به اندازه برخی الکل های قندی از دندان ها محافظت نمی کند اما نشان داده شده است که باعث کاهش حفره ها در مقایسه با قند معمولی می شود. به دلیل این ویژگی ها، FDA سوربیتول و سایر الکل های قندی را برای سلامت دهان و دندان مفید می داند. سوربیتول همچنین در فرمولاسیون محصولات مراقبت از دهان و دندان مانند خمیر دندان و دهانشویه استفاده می شود.

مزایای خرید سوربیتول برای دیابت

سوربیتول به آهستگی و به طور ناقص از روده کوچک انسان جذب می شود و هضم آن تا روده بزرگ ادامه می یابد جایی که متابولیسم آن کالری کمتری تولید می کند. به همین دلیل، مصرف سوربیتول (در مقایسه با مقدار مساوی قند) ترشح انسولین را کاهش می دهد که در نتیجه به کاهش سطح گلوکز خون کمک می کند.

سوربیتول ممکن است به عنوان جایگزین قند برای افراد دیابتی مفید باشد زیرا به طور قابل توجهی قند خون را کاهش داده و پاسخ انسولین مرتبط با مصرف گلوکز را کاهش می دهد.

البته قبل از انتخاب غذاهای شیرین شده با سوربیتول و یا قندهای الکلی دیگر باید در مورد سودمندی این پلی اول ها با یک متخصص دیابت مشورت کنید زیرا برخی از این محصولات ممکن است حاوی مواد دیگری باشند که ممکن است برای رژیم غذایی آنها مناسب نباشد.

سوربیتول پودری چیست و چه کاربردی دارد؟
سوربیتول پودری چیست و چه کاربردی دارد؟

فواید و خواص سوربیتول پودری برای پوست

سوربیتول در محصولات مراقبت از پوست به عنوان ماده مرطوب کننده و حافظ رطوبت استفاده می شود. سوربیتول همچنین به عنوان یک ماده غلیظ کننده عمل می کند و باعث بهبود بافت فرمولاسیون ها می شود. این ترکیب همچنین به عنوان یک ماده پری بیوتیک عمل می کند و به تغذیه باکتری های موجود در پوست کمک می کند.

پوست دارای میکروبیوم طبیعی است که به محافظت از آن در برابر باکتری های مضر و عفونت کمک می کند. وقتی تعادل میکروبیوم تحت تأثیر شستشوی زیاد، محصولات نامناسب یا بیماری قرار می گیرد باعث ضعف سد پوستی و کاهش مقاومت در برابر عفونت ها می شود.

سوربیتول همچنین ممکن است برای پیشگیری از پیری پوست مفید باشد. با افزایش سن، پوست به تدریج محتوای آب خود را از دست می دهد و دهیدراته می شود. چند لایه بالایی پوست شامل مواد و فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی هستند. این لایه ها آب سلولهای پوست را جذب و نگه می دارد تا به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کند.

به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری، کاهش قابل توجه در محتوای آب این لایه ها در پوست منجر به خشکی پوست می شود و در نهایت منجر به چین و چروک خواهد شد. بنابراین، استفاده از محصولاتی که حاوی مرطوب کننده هستند می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و علائم پیری را کاهش دهد.

 

مواد شیمیایی مرتبط با سوربیتول (پودری)

 

ایمنی و خطرات سوربیتول پودری پس از خرید و فروش

با مطالعات علمی متعدد ثابت شده است که سوربیتول برای استفاده در مواد غذایی بی خطر است. سازمان مشترک غذا و کشاورزی / کمیته تخصصی مواد افزودنی غذایی سازمان بهداشت جهانی (JECFA) اظهار داشت که سوربیتول بی خطر است و مصرف روزانه قابل قبول (ADI) را برای سوربیتول “مشخص نشده” تعیین کرده است که امن ترین مقوله ای است که JECFA می تواند برای یک ماده غذایی قرار دهد.

ایمنی سوربیتول توسط مقامات بهداشتی در سراسر جهان، از جمله سازمان بهداشت جهانی، اتحادیه اروپا و کشورهای استرالیا، کانادا و ژاپن بررسی و تأیید شده است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) نیز سوربیتول را بی خطر می داند.

در حالی که ایمنی سوربیتول و سایر قندهای الکلی کاملاً مستند است، بعضی از آنها در صورت مصرف زیاد، می توانند باعث ناراحتی دستگاه گوارش از جمله گاز، نفخ و اسهال شوند. در نتیجه، غذاهایی که حاوی سوربیتول یا مانیتول هستند باید به دلیل اثرات ملین احتمالی برچسب هشدار داشته باشند.

همچنین سوربیتول را نباید با کلسیم یا سدیم پلی استایرن سولفونات مصرف کنید که برای درمان پتاسیم بالای خون استفاده می شوند زیرا ممکن است بافت روده را از بین ببرد. اگر برای تسکین یبوست از سوربیتول استفاده می کنید از استفاده همزمان سایر ملین ها خودداری کنید و حتما قبل از مصرف آنها با پزشک مشورت کنید.

خرید پودر سوربیتول و درمان جوش

سوربیتول نوعی قند است که هم به صورت مصنوعی وهم به صورت طبیعی تولید می شود. سوربیتول یک پری بیوتیک بسیار قوی است. میکروبیوم به تعادل باکتری های مفید بر روی پوست گفته می شود. میکروبیوم از پوست شما محافظت می کند ولی در اثر شستشوی بیش از حد، استفاده از محصولات ضدعفونی کننده و فرمولاسیون های خشن، می تواند آسیب ببیند.

یکی از راه‌ های کمک به سلامت میکروبیوم پوست، تغذیه باکتری‌ های خوب روی پوست است. سوربیتول می تواند باکتری های موجود بر روی پوست را تقویت کند. این عمل باعث می شود، باکتری های مضری که باعث آکنه و التهاب بر روی پوست می شوند، توسط باکتری های خوب از بین بروند.

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن جوش بر روی پوست، مصرف غذاهای شیرین است. غذاهای شیرین به سرعت سطح قند خون و انسولین را افزایش می دهند و باعث افزایش ترشح آندروژن، چرب شدن پوست و التهابات پوست می شوند. این عوامل در ایجاد آکنه در بدن نقش بسیار مهمی دارند.

پودر سوربیتول یک قند مصنوعی است و تاثیری بر قند خون ندارد. بنابراین می تواند جایگزین مناسبی برای قند طبیعی باشد و از ایجاد جوش جلوگیری کند. اما باید توجه داشته باشید که این قند مصنوعی در صورت استفاده زیاد عوارض جانبی زیادی برای سلامتی دارد.

فروش پودر سوربیتول برای کبد

فروکتوز نوعی قند است که در بدن برای تولید انرژی استفاده می شود. فروکتوز توسط کبد تجزیه شده و به انرژی تبدیل می شود یا به عنوان گلیکوژن ذخیره می شود. با این حال، کبد فقط می تواند مقدار معینی از گلیکوژن را ذخیره کند.

مصرف زیاد قند می تواند منجر به بروز بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) یا دیابت در فرد شود. غذاها و نوشیدنی ‌های حاوی پودر سوربیتول سطح گلوکز خون را کاهش می دهند و علائم بیماری کبد چرب را بهبود می بخشند.

سوربیتول به عنوان یک داروی فعال برای تحریک دفع صفرا از مجاری صفراوی و کبد کاملا شناخته شده است. این پودر ادرار آور است و مجرای ادراری و کلیوی را پاکسازی می کند، درنتیجه باعث بهبود بیماری کبد چرب می شود. همچنین به دلیل اینکه یک شیرین کننده مصنوعی است مقدار زیادی از آن از طریق ادرار دفع می شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سوربیتول (پودری)

نام ماده سوربیتول (Sorbitol)
فرمول مولکولی C6H14O6
جرم مولکولی ۱۸۲.۱۷ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۴۹ g/cm³
نقطه ذوب ۹۵ °C
نقطه جوش ۲۹۶ °C
دیگر نام ها گلوسیتول

 

پودر سوربیتول برای چی خوبه

سوربیتول یک عامل مرطوب کننده و حجم دهنده است. از این پودر به عنوان یک ماده مهم در تولید شکلات، محصولات نانوایی و شیرینی ها استفاده می شود. دلیل دیگر استفاده از پودر سوربیتول پایداری شیمیایی بالای آن است. سوربیتول واکنش پذیری بسیار پایینی دارد و حتی در دماهای بسیار بالا وارد واکنش با محصولات نمی شود.

سوربیتول به عنوان یک شیرین کننده نیز بسیار ارزشمند است زیرا دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به شکر معمولی است. سوربیتول به آرامی در بدن متابولیزه می شود و به طور کامل جذب نمی شود. بنابراین سطح گلوکز خون را افزایش نمی دهد. این یک مزیت بزرگ برای افرادی است که دچار دیابت هستند.

سوربیتول برای کنترل وزن نیز بسیار مفید است. زیرا این شیرین کننده، نوعی قند الکل است که در بدن به کندی تجزیه می شود. به همین دلیل مقدار زیادی از آن به روده بزرگ منتقل شده و سپس از طریق ادرار دفع می شود. پودر سوربیتول برای سلامت دندان ها نیز مفید است، زیرا توسط باکتری‌ های موجود در دهان تجزیه نمی شود.

قیمت نحوه مصرف پودر سوربیتول

پودر سوربیتول را می توانید به صورت محلول مایع، به صورت خوراکی و یا مخلوط شده با نوشیدنی های طعم دار مصرف کنید. دوزهای توصیه شده این پودر متفاوت است اما در صورتی که ۱۰ گرم یا بیشتر در روز مصرف کنید، احتمال بروز عوارض جانبی برای شما وجود دارد.

کاربرد پودر سوربیتول برای یبوست

پودر سوربیتول به عنوان یک ملین برای رفع یبوست استفاده می شود. این پودر یک ماده هیپراسموتیک است. به این معنی که آب را از بافت های اطراف به سمت روده بزرگ جذب می کند، تا حرکات روده را تقویت کند. پودر سوربیتول یک ملین بی خطر و غیر محرک است. اما قبل از مصرف این پودر بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

اگر سوربیتول را برای کاهش یبوست مصرف می‌ کنید، از مصرف همزمان آن با سایر ملین ‌ها خودداری کنید. این پودر همچنین بهتر است همراه با رژیم غذایی غنی از فیبر برای حفظ حرکات منظم روده استفاده شود.

پرسش های رایج در مورد سوربیتول پودری

چطور می توانم بهترین فروشنده سوربیتول پودری را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده سوربیتول پودری، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش سوربیتول پودری به طور مرتب بررسی می‌ شود.

عوارض پودر سوربیتول و فروش سوربیتول پودری

سوربیتول اغلب عوارض جانبی خاصی برای سلامتی ندارد. اما این پودر باید با احتیاط مصرف شود. مقادیر زیاد این ماده باعث بروز مشکلاتی از جمله مشکلات گوارشی، درد شکم، حالت تهوع، اسهال یا نفخ می شود. با گذشت زمان، این علائم می توانند به مدفوع غیر طبیعی با رنگ سیاه نیز تبدیل شوند. در این صورت باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

از آنجایی که بدن انسان نمی تواند، مقدار زیاد سوربیتول را به دلیل کمبود آنزیم های مناسب متابولیزه کند، برای افرادی که متابولیسم کندی دارند، خطرناک است. در این افراد علاوه بر مشکلات گوارشی معمول، این پودر می تواند مشکلات متابولیک طولانی مدت یا حتی مزمن و درد شکم را ایجاد کند .

از آنجایی که این پودر آب را جذب می‌ کند، مقدار زیاد آن ممکن است منجر به بروز بیماری آب مروارید در فرد شود. همچنین، مصرف طولانی مدت آن می تواند تغذیه را مختل کرده و جذب ویتامین های حیاتی مانند B12 را متوقف کند .

افرادی که به سوربیتول حساسیت دارند، در صورت مصرف این پودر ممکن است دچار مشکلات شدیدی مانند تشنج، مشکلات تنفسی، اختلالات ریتم و ضربان قلب نامنظم شوند. با این حال، چنین مواردی بسیار نادر است. مانند بسیاری از ترکیبات دیگر، زنان باردار یا شیرده نیز باید قبل از افزودن سوربیتول به رژیم غذایی خود با پزشک مشورت کنند.

خرید پودر سوربیتول و لاغری

جذب این پودر توسط بدن بسیار آهسته صورت می گیرد. بدن به بخشی از این ماده مصرفی اجازه می دهد تا به روده بزرگ برسد. در نتیجه از طریق روده دفع می شود، بنابراین با مصرف پودر سوربیتول به عنوان جایگزینی برای قند و شکر طبیعی بدن کالری کمتری دریافت می کند. در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

شکر دارای چهار کالری در هر گرم است، این در حالی است که سهم کالری سوربیتول حدود ۲.۶ کالری در هر گرم است. بنابراین با مصرف محصولات حاوی سوربیتول و یا استفاده از پودر آن برای مصرف روزانه، می توانیم کالری دریافتی خود را کاهش دهیم. این امر باعث کاهش کالری در کنار فعالیت های روزانه و همچنین در کنار رژیم غذایی سالم می شود که می تواند باعث کاهش وزن در شما شود.

قیمت سوربیتول پودری

قیمت خرید و فروش سوربیتول پودری برحسب حجم آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سوربیتول پودری در حجم مورد نظر خود نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سوربیتول پودری است.

فروش ‌سوربیتول پودری

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فروش سوربیتول پودری در بازار موارد شیمیایی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سوربیتول پودری در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سوربیتول پودری

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سوربیتول پودری از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سوربیتول پودری، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سوربیتول پودری را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سوربیتول پودری با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. بازتاب: هر آنچه باید در مورد عوارض پودر سوربیتول بدانید
  2. درود و سلام

    تو مقاله بالا به خواص پودر سوربیتول برای کبد اشاره کردید، و اینکه سوربیتول برای تحریک دفع صفرا می تونه استفاده بشه، اما توضیح ندادید به چه صورت و چند گرم در روز یا هفته به عنوان دارو مجاز هست مصرف کنیم؟

  3. پودر سوربیتول برای چیست؟

    من در جال یک طرح کسب و کار درباره صنعت غذایی ارگانیک در ایران برای یک رده غذایی خاص هستم ؛ در بخشی از این پژوهش تجاری نیاز به کسب اطلاعاتی واقعی و میدانی از کاربرد پودر سوربیتول در صنعت شکلات سازی دارم

    اگر در این زمینه بتونید کمک کنید ، ولو با دریافت هزینه خیلی خوشحال میشم

  4. با سلام و سپاس

    ما یک شرکت دانش بنیان هستیم که به تازگی مجوز تولید مواد آرایشی – بهداشتی مثل کرم مو و پوست و صورت را گرفته ایم ؛

    برای تولید محصولاتمان نیاز به خرید عمده و قیمت مناسب سوربیتول صنعتی داریم .

    در صورت امکان فروشنده و واردکننده معتبری که بتوانیم سوربیتول مورد نیازمان را تامین کند، معرفی نمایید.

  5. به تازگی متوجه شدم به دیابت نوع دو مبتلا شده ام

    برای همین با سرچی که انجام دادم؛ تصمیم دارم، شکرهای مصنوعی را جایگزین شکر سفید کنم؛

    اما بین خرید اینترنتی سوربیتول و خرید از بازار هنوز تردید دارم

    لطفا بنده را راهنمایی کنید

    ممنون از کمک شما

  6. سوربیتول پودر برای چیست؟

    سوربیتول پودری که این روزها توسط مربی های باشگاه بدنسازی به کرات برای رژیم های غذایی ورزشکاران برنامه ریزی می‌شود ؛ اگر به مدت یکسال بی وقفه مصرف شود، چه عوارضی دارد؟
    و‌ برای اجتناب از این عوارض چطور باید مصرف کرد؟

  7. ظهر جمعه شما بخیر باشه

    بهترین زمان مصرف پودر سوربیتول برای کسانی که می خواهند از این ماده برای رفع یبوست استفاده کنند؛ کی هست؟

    آیا پودر سوربیتول باید به شکل ناشتا مصرف شود؟

    یا اینکه در طی روز هم اگر استفاده کنیم همان خواص درمانی را دارد؟

  8. از شما درخواستی دارم؛

    امکان داره مقایسه فنی بین سوربیتول پودری روکت فرانسه و سوربیتول پودری میز هند انجام بدید؟

    هم به لحاظ درصد و هم به لحاظ کاربرد
    و در پایان هم لیست شرکت های فروشنده و واردکننده هر کدوم از انواع سوربیتول را قرار بدید

    ممنون

  9. سلام درود

    در تقسیم بندی انواع سوربیتول به دلیل اینکه سوربیتول یک ماده اولیه پرتقاضا محسوب می‌شود؛ یک دسته بندی هم بر اساس کشورهای صادر کننده سوربیتول به ایران و برندهای از آن کشورها که در بازار ایران موجود است داشته باشید
    این تقسیم بندی می‌تواند برای خریداران بسیار مفید و موثر باشد.

  10. پودر سوربیتول برای چیست نی نی سایت

    مقاله خیلی خوبی دارید فقط ای کاش مثل نی نی سایت ، افراد بتونن تجربیات خودشون رو در رابطه با مضرات یا مصرف پودر سوربیتول در جایی مثل فروم یا تالار گفتگو با هم به اشتراک بگذارند.
    سایت خوبی مثل شما واقعا حیفه که تالار گفتگو در اختیار مخاطبانش قرار نمیدهد .

  11. با توجه به کاربرد دارویی مصارف متعدد که پودر سوربیتول خصوصا برای لاغری ورفع یبوست دارد،
    لطفا از عوارض پودر سوربیتول هم برای مخاطبان و خوانندگان سایتتون بنویسید؛ خصوصا برای زنان باردار و افراد با بیماریهای خاص.

  12. فروشنده سوربیتول مایع میز و گجرات ۷۰درصد در تهران هستیم و با بیش از ۱۵ سال سابقه فروش، تجربه فروش موفق ، سوربیتول باکیفیت ایرانی و هندی را به هزاران خریدار را داریم.

    با امکان ارسال مستقیم از انبار شورآباد ، خریداران عزیز سوربیتول زیر این کامنت یا از طریق شماره زیر در تلگرام برای درخواست خرید پیام دهند

  13. تشکر می‌کنم از شما به خاطر نکات آموزنده و مفید.

    بجز انواع سوربیتول مثل پودر سوربیتول ، اسپری سوربیتول هم از جمله محصولاتی است که تاکنون از آن بی‌خبر بودم؛

    لطفی کنید بگویید اسپری سوربیتول چه کاربردها، دستورالعمل و موارد احتیاط مصرفی برای استفاده عمومی دارد؟

  14. خسته نباشید به کارشناسان خوب جهان شیمی

    جایی در این مقاله و سایر مقالات، انواع سوربیتول را ذکر کردید؛ ولی دقیقا اشاره نکردید که کدام یک از انواع سوربیتول مستقیما می‌تواند به عنوان دارو مورد استفاده قرار گیرد.

    یک سوال دیگر هم داشتم، بیماران دیابتی یا افراد با وزن بالا با خیال راحت می‌توانند سوربیتول مصرف کنند؟

  15. سلام بر ادمین محترم جهان شیمی

    بین سوربیتول ۷۰٪ و ۵۰٪ کدامیک بیشتر استفاده می شود؟ همچنین لطف کنید، تفاوت سوربیتول ۷۰٪ غیر کریستالیزه و کریستالیزه کننده را به زبان ساده و کاربردی بیان کنید.

    از لطف و کمک شما پیشاپیش ممنونم

  16. برخی از خوانندگان در کامنت های دیگر هم پرسیده اند؛ طرز استفاده از سوربیتول به عنوان دارو در سایت های دیگر به خوبی توضیح داده نشده، فکر می کنم نیاز هست بخش ویژه ای از این مقاله خوب را به طریقه مصرف سوربیتول برای افراد عادی اختصاص دهید

  17. خیلی جالبه که پودر سوربیتول بجز استفاده در صنعت مواد غذایی کاربرد دارویی هم داره، خدمت شما عرض کنم که آیا طرز استفاده از پودر سوربیتول برای زنان باردار فرق می کنه؟ چون فکر می کنم که جذب و تاثیر پودر سوربیتول روی بدن در استفاده مستقیم بسیار سریعتر و قوی تر از حالتی هست که به طور غیرمستقیم در یک فرآورده غذایی بکار برده می شه

  18. در مورد طرز استفاده از پودر سوربیتول مشکل اساسی دارم. در حال برنامه ریزی برای رژیم لاغری موثر و جایگزین های مناسب قند و شکر دقیقا نمی دانم که از نظر علمی و تجربی مصرف روزانه چه میزان پودر سوربیتول در برنامه غذایی کاهش وزن مجاز است؟

  19. خسته نباشید

    به دلایلی تصمیم گرفتم که برای فروش سوربیتول پودری روکت از خود واردکننده این نوع سوربیتول خرید عمده کنم، منتها اطلاعاتی از واردکننده سوربیتول روکت نتونستم پیدا کنم. آیا امکان دراختیار گذاشتن چنین اطلاعاتی از طرف شما وجود دارد؟

  20. از سایت علمی و مفید شما انتظار میره که یکبار برای همیشه با دلایل علمی و مستند بر تحقیقات پژوهشی معتبر مشخص کنید چیزهایی که در مورد مضرات و عوارض هیدروکسید سدیم خوراکی یا همان سود سوزآور بین مردم گفته میشود تا چه حد درست است و تا چه حد شایعه؟ خواهش می کنم از این کامنت به سادگی عبور نکنید

  21. یک چالش و مشکلی را می خواهم با شما درمیان بگذارم، من خیلی با این صنف آشنا نیستم. به عنوان مثال قیمت سوربیتول صنعتی بین فروشندگان مختلف تفاوت های فاحشی دارد؛ در چنین مواردی چطور می توانیم به جز قیمت از پارامترهای دیگری برای ارزیابی فروشنده استفاده کنیم؟

  22. با سلام و احترام و ادب

    الان سایت هایی که تو اینترنت بشه ازشون خرید اینترنتی سوربیتول، سوکرالوز یا چیزهای دیگه انجام داد به سرعت داره زیاد میشه. مثل سایت ***** . به عقیده شما عموم کاربران و خریداران خرید آنلاین براشون راحت تر هست یا خرید تلفنی و دریافت قیمت و فاکتور از طریق پیام‌رسان ها. خیلی دوست دارم نظر شما رو بدونم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا