Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان مو دارد ؟

مشکلات پوست و مو و عوارضش امروزه بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود نموده است. قرص ریجن دایت اسی می تواند به شکل موثری مشکلات پوست و مو را برطرف نماید و به عنوان غذای پوست و مو شناخته می شود. مزایا قرص ریجن دایت اسی داشتن منابع خوبی از ویتامین ها و املاح است. از خواص قرص ریجن دایت اسی که این است که آزاد سازی آن در بدن به تدریج رخ داده و مواد مغذی کم کم به بدن خواهد رسید، این قرص صرفا یک مکمل غذایی می باشد. از کاربرد قرص ریجن دایت اسی می توان به پیشگیری و بهبود بسیاری از مشکلات پوست و مو اشاره نمود.

خرید و فروش قرص ریجن دایت اسی به دلیل خواص متعددش در کشور ما ایران انجام گرفته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. قیمت قرص ریجن دایت اسی با توجه به مزایا استفاده از آن متعادل بوده و نسبت به سایر درمان های پوست و مو که هزینه های گزافی دارند بسیار بصرفه است. در ادامه ی این مقاله به بررسی این قرص و تاثیراتش بر پوست و کنترل ریزش مو را بررسی می کنیم.

قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟
قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟

عوامل ریزش مو را می شناسید؟

ریزش مو می تواند علت های گوناگونی داشته باشد، برخی از این علل می تواند به شرح زیر باشد:

آسیب های جسمی، تاثیرات بارداری، استفاده ی زیاد از ویتامین هایی مانند ویتامین A، کمبود پروتئین در بدن، عوامل ارثی، تغییرات هورمونی، فقر آهن، کم کاری تیروئید، کمبود ویتامین های گروه B، بیماری لوپوس، کاهش وزن، شیمی درمانی، سندرم تخمدان پلی کیستیک، استفاده از مواد نامناسب برای پیرایش موها، اختلال وسوسه ی کندن مو، بالا رفتن سن، کم آبی در بدن، استرس و افسردگی، مصرف دخانیات و الکل و عوامل دیگر.

عوامل پیری زود رس را می دانید ؟

چین و چروک ها و لک های پوستی با افزایش سن در چهره پدیدار می شوند، پیری پوست به دلیل افزایش سن یک چرخه ی طبیعی در زندگی هر انسانی می باشد اما اگر وقوع این تغییرات زود تر از موعد پیدا شوند دیگر طبیعی نیستند و پیری زودرس نام می گیرند. راه حل های متنوعی برای جلوگیری از این عارضه وجود دارد که می توان علائم پیری پوست را به تعویق انداخت. برخی از این راه حل ها خواب منظم، نوشیدن آب کافی ، استفاده از کرم های ضد آفتاب و استفاده از مکمل های غذایی می باشد.

برای درمان برخی از علل ریزش مو و جلوگیری از پیری پوست می توان از مکمل های غذایی مانند: کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص نورکرین فارمامدیکو، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، کپسول آناکپس، قرص سیستین B6، کپسول نوتری کپ استفاده نمود.در ادامه به بررسی برخی از خواص قرص ریجن دایت اسی در بهبود وضعیت پوست و مو می پردازیم.

مزایا و خواص قرص ریجن دایت اسی چه هستند ؟

از مزایای این قرص این است که با دارا بودن مقدار مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو و ناخن می تواند به بهبود مشکلات پوست و مو کمک کرده و اثرات معجزه آسایی را در سلامت پوست و مو و ناخن به ارمغان آورد. خواص و مزایا این قرص مختلف می باشد که در ادامه ی این مقاله به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

  • این قرص از ریزش مو جلوگیری کرده و و موها را ضخیم و سرعت رشدشان را افزایش خواهد شد.
  • مانع پیری زودرس شده و پوست را جوانسازی می کند.
  • به تقویت و رشد ناخن ها کمک می کند.
  • باعث بهبود رشد شده و بافت ‌های بدن را ترمیم می کند.
  • با تاثیر مطلوب بر ساقه ی مو موجب حالت دهی بهتر مو می شود.
  • التهابات پوست سر را بهبود می بخشد.
قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟
قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟

عوارض مصرف قرص ریجن دایت اسی و هشدارهای مصرف آن

با تولید قرص ریجن دایت اسی توسط برند اسی ایتالیا، این شرکت اقدام به بررسی مصرف کنندگان نموده تا از عوارض قرص ریجن دایت اسی اطلاع پیدا کند، با انجام تحقیقات متوجه شدند که این قرص به خوبی در بدن تحمل شده و عوارض خاصی برای آن ثبت نشده است. اما همواره بعضی هشدارها وجود خواهند داشت.

  •  این قرص محرک رشد مو و ترمیم پوست و مکمل غذایی بوده و در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری موثر نیست، بنابراین قبل از مصرف این قرص بهتر است پس از تشخیص علت اصلی مشکل توسط پزشک، مورد استفاده قرار بگیرد.
  • مصرف این قرص می تواند بیماری‌های گوارشی را تشدید کند، بنابراین افرادی که مشکلات گوارشی دارند برای ممانعت از مشکلات بعدی می توانند قرص را همراه با غذا استفاده کرده و یا در نحوه ی مصرف با پزشک مربوطه مشورت نمایند.
  • در بسته بندی قرص ریجن دایت اسی ترکیبات آن ذکر شده است، اگر فردی نسبت به یکی از آنها حساسیت داشته باشد، قبل از استفاده از آن با پزشک خود مشورت نماید.
  • هرگز به طور خودسرانه از مصرف دوز اضافی این دارو استفاده نکنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی از این قرص با نظر پزشک مصرف شود.
  • محصول را در محل خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

نگهداری و چگونگی کاربرد قرص ریجن دایت اسی را بشناسید

مزایا این قرص عوارض کم آن می باشد. اما برای اطمینان بهتر است با معده ی خالی استفاده نگردد و همراه غذا و با یک تا لیوان آب میل شود. اینگونه هم به جذب مواد مغذی در دستگاه گوارش کمک می شود و هم جلوی مشکلات احتمالی گرفته خواهد شد. باید در نظر داشت که نتیجه ی مصرف این مکمل یک شبه نیست و تاثیر شگفت انگیز آن حتما باید بعد از مصرف چند ماهه برسی گردد.

این مکل غذایی باید در جای خشک خنک و به دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری شود و مانند تمام داروهای دیگر، دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

قرص ریجن دایت اسی چه ترکیبات مفیدی برای درمان ریزش مو و سلامت پوست داراست ؟

مزایا قرص ریجن دایت اسی با داشتن متیونین و سیستین چیست ؟!

  • متیونین آمینو اسیدی است ضروری برای بدن، این آمینو اسید در بدن انسان ساخته نمی شود و باید توسط مواد غذایی به بدن وارد شود. متیونین جز ترکیباتی است که در سنتز پروتئین‌ های تاثیرگذار در ترمیم و رشد بافت‌ های بدن نقش بسزایی دارد و کمبود آن در بدن عوارض بدی را سبب خواهد شد. به دلیل رژیم های غذایی نادرست ممکن است این ترکیب به قدر کافی به بدن نرسد. با خرید قرص ریجن دایت اسی می توان به تامین این اسید آمینه برای بدن کمک نمود.
  • سیستین نیز نوعی آمینو اسید بوده که در بسیاری از فرآیندهای اصلی بدن نقش مهمی ایفا می کند و با کمبود آن در بدن مشکلات متنوعی رخ خواهد داد. این آمینو اسید در بسیاری از بخش های بدن مانند دستگاه گوارش، پوست و مو موثر بوده و موجب ترمیم زخم ها و سوختگی ها نیز می شود. از دیگر مزایای این آمینو اسی می توان به معکوس نمودن روند پیری خواهد شد. این ویژگی مهم را، سیستین با افزایش گلوتاتیون در کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان انجام می دهد. همچنین قند خون را با کنترل انسولین در لوزالمعده تنطیم می نماید.

ویتامین E و ویتامین B در این قرص برای درمان پوست و مو په می کنند ؟

کاربرد این قرص به دلیل دارا بودن ویتامین هایی از خانواده B و همچنین ویتامین E در درمان پوست و مو فراوان است. از مزایا قرص ریج دایت اسی می توان به خواص شگفت انگیز ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان اشاره کرد. این ویتامین با کاهش التهابات در بدن به فولیکول های مو کمک می کنند تا شرایط رشدی بهتری را برای مو ایجاد کنند.

ویتامین B5 موجود در این قرص در فرآیندهای سوخت و سازی بدن استفاده شده و تاثیر چشم گیری در کنترل ریزش مو و افزایش حالت پذیری آن دارد.

بیوتین از دیگر ترکیبات این قرص بوده و تاثیرات بسزایی را در سلامت دستگاه گوارش، بهبود سیستم قلبی عروقی و تنفسی ایفا می کند. علاوه بر این ها تارهای مو را ضخیم کرده و به داشتن ناخن هایی محکم کمک می کند.

قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟
قرص ریجن دایت اسی چیست و چه کاربردی در درمان پوست و مو دارد ؟

سلنیوم موجود در این قرص چه نقشی در سلامت پوست و مو دارد ؟

سلنیوم یکی از ریز مغذی هایی می باشد که در بدن بسار حیاتی است. مقدار این عنصر در مواد غذایی کم بوده و ممکن است به اندازه ی کافی به بدن نرسد و منجر به ایجاد عوارضی در بدن گردد. این عنصر برای داشتن پوست و مو و ناخن هایی سالم ضروری می باشد. با خرید این قرص و مصرف آن می توان سلنیوم مورد نیاز بدن را تامین نمود.

توجه

زیک و مس و فولیک اسید از دیگر ترکیبات این قرص می باشند و کاربرد فراوانی برای بهبود کیفیت رشد مو و تقویت آن دارند. تاثیرات این ترکیبات معجزه گر توسط پزشکان تایید شده است و با مصرف این قرص برای مردان و زنان می توان این مواد را برای بدن فراهم نمود.

خرید و فروش و قیمت قرص ریجن دایت اسی چگونه است ؟

تولید قرص ریجن دایت توسط شرکت اسی ایتیالیا انجام شده و از طریق واردات دارویی توسط شرکت های معتبر داخلی وارد می گردد. خرید و فروش قرص ریجن دایت اسی در بازار ایران در مکان های مجاز فروش دارو اعم از داروخانه های سراسر کشور و همچنین از طریق داروخانه های اینترنتی دارای مجوز از سازمان های مربوطه بفروش می رسد. مصرف کنندگان می توانند به آسانی از روش های مختلف اقدام به خرید این قرص نمایند. قیمت قرص ریجن دایت اسی نسبت به سایر روش های درمانی پوست و مو برای مصرف کنندگان بصرفه تر بوده و مصرف آن پیشنهاد می گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا