Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!

زیبایی پوست صورت و داشتن موهایی درخشان همواره مورد توجه افراد مختلف قرار دارد. قرص پرفکتیل پلاتینیوم یکی از داروهایی است که برای داشتن پوست و مو و ناخن هایی سالم مورد استفاده قرار می گیرد.

از خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم دارا بودن انواع ویتامین های مورد نیاز تقویت و ترمیم پوست و مو و همچنین دارا بودن املاحی که از طریق تغذیه ممکن است به مقدار لازم به بدن نرسد، می توان نام برد. مزایا قرص پرفکتیل پلاتینیوم دارا بودن همه ی مواد مغذی به صورت یکجاست و با مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم لازم به استفاده از سایر مکمل های غذایی نمی باشد.

ما در این مقاله به دلیل کاربردهای بسیار این قرص معجزه گر به بررسی چندی از خواص و ترکیبات و نحوه ی خرید و فروش و قیمت قرص پرفکتیل پلاتینیوم در بازار ایران پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا با خواص معجزه گر این ترکیب آشنا شوید.

مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!
مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!

مزایا قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای درمان ریزش مو چیست؟

مزایای استفاده از قرص های مکمل برای بدن انسان فوالعاده بوده و می تواند برای کسانی که در ناحیه ی پوست و مو مشکلاتی پیدا کرده اند مفید واقع شوند. بعضی از مکمل های غذایی موجود در بازار می توانند: کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص نورکرین فارمامدیکو، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، کپسول آناکپس، قرص سیستین B6 کپسول نوتری کپ باشند.

  • از ریزش مو جلوگیری می کند.
  • التهابات پوستی را از بین می برد
  • مانع از شل شدن پوست می شود.
  • پیر شدن پوست را به تاخیر می اندازد.
  • به داشتن پوست، مو و ناخن هایی زیبا کمک می کند.
  • به پوست طراوت و شادابی می بخشد.

نحوه نگهداری و مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم در درمان پوست و مو چگونه است ؟

مصرف این قرص همراه با وعده ی اصلی غذایی توصیه شده است تا هم از عوارض ناخواسته ی آن کاسته شود و هم مواد مغذی آن بهتر جذب بدن شوند. مقدار مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم روزانه یک تا دو قرص بنا بر تشخیص پزشک می باشد و از مصرف دوز بیشتر به شکل خودسرانه باید اجتناب نمود.

بهترین زمان مصرف این قرص در طول روز بویژه در زمان وعده ی نهار است. زیرا این قرص حاوی مقدار قابل توجهی از انواع ویتامین B در فرمول بندی خود بوده و این ویتامین نیز عملکرد مغز را تحریک کرده و باعث برهم خوردن آرامش خواب خواهد شد.

برای اثرگذاری مدت زمان ۲ تا ۳ ماه باید از مصرف این قرص بگذرد تا بتوان اثربخشی آن را مشاهده نمود. تحقیقات بر روی مصرف کنندگان نشان از تاثیرات شگفت انگیز خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم دارد.

محل نگهداری قرص پرفکتیل پلاتینیوم باید مکانی خشک و خنک و دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد و بدون رطوبت باشد. از قرار دادن محصول در مقابل نور خورشید نیز خودداری بعمل آید.

نکات عمومی در مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم را می دانید ؟

  • مصرف  قرص پرفکتیل پلاتینیوم با معده‌ ی خالی می تواند باعث آسیب دستگاه گوارش شود.
  • مصرف این قرص در طولانی توصیه نمی شود.
  • افراد مبتلا به زخم معده به هیچ وجه نباید قرص پرفکتیل پلاتینیوم را مصرف نمایند.
  • مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم با مشروبات الکلی ممنوع است.
  • در صورت وجود بیماری هایی در شخص مصرف کننده مانند: بیماری‌ های کلیوی، مشکلات کم کاری تیروئید و یا سرطان های پوستی از مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم بدون نظر پزشک اجتناب گردد.
  • اگر امکان بارداری وجود دارد قبل از مصرف، حتما با پزشک مربوطه در این زمینه مشورت گردد.
  • مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم همراه با چای و قهوه ممنوع است.

آیا قرص پرفکتیل پلاتینیوم تداخل دارویی دارد ؟

با استفاده‌ی هم زمان قرص پرفکتیل پلاتینیوم با داروهای دیگر می‌تواند تداخلات دارویی که منجر به تغییر خواص قرص پرفکتیل پلاتینیوم می شوند منجر شود. حتی ممکن است برخی عوارض جانبی قرص پرفکتیل تحت تاثیر قرار گرفته و با شدت بیشتری بروز نماید. حتی ممکن است خواص این مکمل ارزشمند به کلی خنثی گردد. لیستی از مواردی که ممکن است با قرص پرفکتیل پلاتینیوم تداخل دارویی داشته باشند عبارت است از:

الکل، آلندرونات، داروی ضد چربی خون آتورواستاتین، آتروپین، کاربامازپین، کلرپرومازین.

کلاژن بیومارین: موجود در پرفکتیل پلاتینوم دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و باعث فعالسازی سلولهای سازنده کلاژن شده و در نتیجه باعث بازسازی پوست , کاهش لک های ناشی از پیری , ترمیم آسیب های محیطی و در نهایت حفظ رطوبت پوست می شود .

چه ترکیبات ضد ریزش و ضد پیری در قرص پرفکتیل پلاتینوم وجود دارد؟

ترکیبات ضد پیری قرص پرفکتیل پلاتینوم را بشناسید:

کلاژن بیومارین

از مزایا قرص پرفکتیل پلاتینوم خواص آنتی اکسیدان آن بوده و سلول های سازنده کلاژن را فعال کرده و در نتیجه پوست بازسازی شده و آثار ناشی از پیری مانند کمتر شده و علاوه بر آن آسیب های محیطی پوست را نیز التیام می بخشد و در نهایت پوستی مرطوب، صاف و زیبا به ارمغان می آورد.

روغن دانه انگور سیاه فرنگی

یکی از ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم روغن دانه انگور سیاه فرنگی می باشد که سرشار از اسید های چرب ضروری می باشد. اسید های چرب موجود در این ترکیب آثار پیری را به تعویق انداخته و مانع تشکیل چین و چروک خواهد شد.

آیا می دانید قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!
آیا می دانید قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!

مزایا عصاره پوست درخت کاج موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم چیست ؟

در عصاره پوست درخت کاج هم آنتی اکسیدانی مفید برای پوست وجود دارد. آنتی اکسیدان قوی پروآنتوسیانین که محافظ قوی برای کلاژن و الاستین پوست در مقابل عوامل محیطی بوده و خواص ارتجاعی پوست بدن را افزایش می دهد و اینپونه به داشتن پوست و مویی زیبا کمک می کند.

Q10 موجود در قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای عوارض پیری پوست چه می کند ؟

Q10  کوآنزیمی است که موجب سنتز کلاژن و الاستین بیشتر در پوست شده و بنابراین با تولید بیشتر این دو ترکیب خواص ارتجاعی پوست بیشتر و عوارض پیری کمتر خواهد شد.

عصاره چای سبز، از مزایا قرص پرفکتیل پلاتینوم

حتما تاکنون معجزه ی چای سبز در سلامت پوست و مو را شنیده اید. عصاره چای سبز  موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم با داشتن ترکیبات ویژه سلامت پوست را تقویت کرده و هم از ایجاد چروک های عمیق و هم ریز جلوگیری می کند. مصرف قرص پرفکتیل پلاتینوم با داشتن این ترکیب معجزه آسا، لک های پوستی را نیز از بین خواهد برد.

آلفا لیپوئیک اسید چه می کند ؟

این ترکیب باعث تسریع در بازسازی سلول های پوستی شده و چروک های سطحی و چروک های ریز را ترمیم می نماید و اینگونه به داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کند.

لیکوپن

قرص پرفکتیل پلاتینوم دارای لیکوپن است که یک  آنتی اکسیدان بوده و پوست  را در برابر خطرات ناشی از نور خورشید محافظت می نماید. امروزه با تشدید اثر گلخانه ای در جهان باید بیشتر از پوست خود مراقبت نمود. با خرید قرص پرفکتیل پلاتینوم می توان این مواد مغذی را به بدن و من جمله پوست رساند تا همواره از داشتن پوستی زیبا لذت برد.

چه ترکیباتی از قرص پرفکتیل پلاتینوم روی ریزش مو تاثیر دارند ؟

  • ویتامین B: این ویتامین ها با آب رسانی، تسهیل در گردش خود و ساخت هموگلوبین به سلول های بدن من جمله پوست سر، هم باعث شفافیت پوست بدن شده و هم از ریزش و سفیدی موها جلوگیری می کنند. ویتامین های گروه B (B12) موجب استحکام و ضخامت و درخشانی موی سر می شوند.
  • ویتامین C: مزایا قرص پرفکتیل پلاتینوم داشتن ویتامین هایی مانند ویتامین C  می باشد که علاوه بر استفاده در کلاژن سازی و حفظ طراوت پوست، به ساخت کراتین هم کمک کرده و درخشانی و استحکام موها را بدنبال خواهد داشت.
  • ویتامین E: این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود و وظیفه ی محافظت از پوست در مقابل اشعه UV  را بر عهده دارد. این آنتی اکسیدان به طور موثری در درمان چروک های اطراف لب و چشم عمل می کند. ویتامین E خون رسانی به فولیکول های مو را تسریع کرده و نه تنها از ریزش موها جلوگیری می کند بلکه پرپشتی و درخشانی را نیز هدیه می دهد.

عوارض ناخواسته قرص پرفکتیل پلاتینیوم را بشناسید

هر دارویی به موازات خواص و کاربردهای مفیدی که دارد، در بعضی از افراد می تواند منجر به ایجاد عوارضی نیز گردد. البته این عوارض در معدود افرادی گزارش شده اند. بعضی از عوارض قرص پرفکتیل پلاتینیوم که ممکن است در مصرف کننده بروز کند به شرح زیر می باشد:

  • تورم در صورت و لب ها و زبان
  • گر گرفتگی
  • تاری دید
  • ایجاد مشکلاتی در تنفس
  • تغییر رنگ ادرار
  • جوش های پوستی
  • نفخ شکم، اسهال یا یبوست
  • افزایش قند خون
  • سرگیجه
  • خارش پوست
  • غیر عادی شدن ضربان قلب
قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!
قرص پرفکتیل پلاتینیوم غذای پوست و مو چیست؟!

فواید قرص پرفکتیل پلاتینیوم

مکمل های بسیاری برای حفظ سلامت پوست و مو در بازار موجود است. این مکمل ها با کلاژن سازی مانع پیری پوست شده و این روند را معکوس می کنند. آنها چین و چروک های سطحی پوست را برطرف کرده و مانع بروز خطوط پوستی جدید بر روی پوست می شوند.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم یکی از این مکمل ها است که باعث جوانسازی پوست شده و افتادگی پوست را برطرف می کند. ایجاد پروتئین های ساختاری پوست کمک می کند پوست شما مجددا قوام یافته و از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می شود. پرفکتیل با فرمولاسیون خاص خود برای ناخن ها و مو نیز بسیار مفید است. این مکمل از شکنندگی ناخن ها جلوگیری کرده و ریزش مو را برطرف می کند.

علاوه بر این استفاده از این مکمل مانع نازکی و ریزش مو با افزایش سن خواهد شد. این مکمل با ترکیبات آنتی اکسیدان از پیری جلوگیری کرده و رادیکال های آزاد را خنثی می کند.

این مکمل همه ویتامین های مورد نیاز شما را تامین می کند. بنابراین سلامت شما را بهبود می بخشد و نه تنها از پیری جلوگیری می کند بلکه مانع از ابتلا شما به بیماری نیز خواهد شد. قرص پرفکتیل پلاتینیوم را شما می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری از داروخانه ها تهیه نمایید و از مزایای بی نظیر آن برای سلامتی بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که قبل از مصرف این مکمل بهتر است با پزشک مشورت کنید. علاوه بر این در صورت مصرف هرگونه قرص و دارویی به دلیل احتمال تداخلات دارویی حتما پزشک را با خبر کنید.

خرید و فروش و قیمت قرص پرفکتیل پلاتینوم چگونه است ؟

تولید قرص پرفکتیل پلاتینوم در کشور انگلستان و توسط شرکت ویتابیوتیکس انجام می گیرد. این قرص از طریق واردات به کشور ما ایران وارد شده و به دست مصرف کنندگان می رسد. بستر خرید و فروش قرص پرفکتیل پلاتینوم به دلیل مصارف فراوان آن برای تقویت پوست و مو ناخن در داروخانه های سرار کشورمان ایران مهیا شده است. حتی اگر نخواهید از خانه خارج شوید، خرید قرص پرفکتیل پلاتینوم از فروشگاه های دارویی مجاز اینترنتی هم قابل تهیه و مصرف می باشد. این قرص با فرموله شدن منحصر به فردش در بین مکمل های موجود در انگلستان رتبه اول در فروش را متعلق به خود نموده است. قیمت قرص پرفکتیل پلاتینوم  نسبت به کارایی در درمان، قیمت مناسبی داشته و نسبت به روش های درمانی دیگر هزینه های کمتری را به مصرف کننده تحمیل می کند.

قیمت مناسب، کارایی بالا، دسترسی آسان، ترکیبات موثر از خواص قرص پرفکتیل پلاتینوم هستند که مصرف کننده را به استفاده از آن ترغیب می نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا