Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان

قرص نورکرین یک محصول بر پایه پروتئین های دریایی بوده که در آن از گیاهان خاصی نیز برای درمان بهره برده اند. به دلیل خواص قرص نورکرین فارمامدیکو مانند دارا بودن مواد مغذی فراوان از جمله انواع ویتامین ها و املاح از آن در درمان ریزش مو آقایان و بانوان استفاده می شود. از مزایا قرص نورکرین امکان رشد دوباره ی فولیکول های موی سر بوده و جان تازه ای به موها می بخشد. مقدار کاربرد قرص نورکرین در خانم ها و آقایان متفاوت بوده و باید به ایت نکته توجه نمود. خرید و فروش قرص نورکرین نیز به دلیل مصارف گسترده در کنترل ریزش مو سر در بازار ایران رواج دارد و توسط پزشکان توصیه می شود. قیمت قرص نورکرین نسبت به سایر روش های درمانی مناسب بوده و مصرف آن نتیجه ی رضایت بخشی خواهد داشت.

در ادامه ی این مقاله به بررسی برخی خواص و ترکیبات، قیمت و خرید و فروش و عوارض قرص نورکرین می پردازیم. با ما همراه باشید.

قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان
قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان

ریزش مو چیست و چرا رخ می دهد ؟

کم شدن موی سر به شکل غیر طبیعی و یا ریزش و کم پشت شدن غیر طبیعی موی سر ریزش تلقی می شود. این عارضه در آقایان و بانوان رخ داده و اثرات نامطلوبی را بر چهره ی فرد خواهد داشت. ریزش مو می تواند به دلیل عوامل مختلفی رخ دهد:

استرس یکی از عوامل ریزش مو می باشد که اختلالات زیادی را برای شخص ایجاد خواهد کرد. هرچه استرس شخص بیشتر شود عوارض ناشی از آن نیز بیشتر خواهد شد.

بارداری در بدن می تواند به عنوان یک شوک عمل کرده و باعث ریزش موی سر شود. ریزش ناشی از بارداری معمولا بعد از اتمام بارداری رخ خواهد داد. و با مصرف داروهای مکمل می توان آن را مرتفع نمود.

عمل های جراحی یکی دیگر از موارد شک به بدن بوده که تاثیرات نامطلوبی روی موی سر خواهد گذاشت.

تغذیه نامناسب و رژیم های غذایی غلط منجر می شود تا بسیاری از ویتامین ها و املاح مفید به بدن نرسد و تاثیرات منفی بر روی پوست سر خواهد داشت.

برای رفع ریزش مو و درمان آن می توان از مکمل های غذایی مانند : قرص نورکرین فارمامدیکو ، کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، قرص سیستین B6، کپسول نوتری کپ استفاده نمود. در ادامه به بررسی ترکیبات و خواص قرص نورکرین فارمامدیکو به عنوان یک مکمل بی نظیر می پردازیم.

خواص قرص نورکرین فارمامدیکو چیست ؟

  • تحریک کننده ی رشد مو می باشد.
  • تقویت و تنظیم سیکل رشد مو را بر عهده دارد.
  • ریشه مو را تغذیه می کند.
  • سرشار از ویتامین ها و اسید های چرب ضروری می باشد.
  • منبعی است از سیلیکا که از سفیدی مو سرجلوگیری می نماید.
  • کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه ماده دارویی می باشد.

ترکیبات قرص نورکرین را بشناسید:

ماریلکس: یکی از ترکیبات مهم در فرمولاسیون این مکمل غذایی می باشد. ماریلکس ترکیبی است شامل: لوسین، گلوکز آمین، لسیتین و پروتئوگلیکان ها. ماریلکس با تحریک فولیکول های موی سر باعث رویش دوباره ی موها خواهد شد. گلوکزآمین موجود در قرص نورکرین فارمامدیکو باعث ایجاد بافت های جدید مو خواهد شد.

آسرولا: ترکیب مفید دیگر در قرص فارمامدیکو خانم ها و مردان  آسرولا می باشد. آسرولا خاص منطقه ی گرمسیری بوده و طعم شیرین دارد. این گیاه سرشار از ویتامین های مانند: ویتامین C، ویتامین A ، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3  بوده و شامل ترکیباتی مانند: بیوفلاونوئید ها و کارتنوئید ها نیز می باشد. از مزایا قرص نورکرین فارمامدیگو جذب سریع ویتامین C موجود در آن بوده که به رویش مجدد موها خیلی کمک می کند.

نکته

همانطور که پیش تر اشاره شد آسرولا حاوی ویتامین های C و A می باشد.این دو ویتامین برای پوست نقش محافظتی ایفا کرده و می توانند اثرات پیری پوست را کاهش دهند یا به تعویق اندازند. ویتامین های A و C از خواص آنتی اکسیدان برخوردار بوده و بنابراین نقش مهمی را در بدن می توانند ایفا کنند. بعلاوه فولیکول های موی سر در مقابل رادیکال های آزاد بسیار آسیب پذیر هستند، این دو ویتامین با اثرات ضد رادیکالی که از خود نشان می دهند می توانند این اثرات مخرب را خنثی نمایند.

ویتامین C در کلاژن سازی اهمیت فراوان دارد و  کلاژن نیز در بافت پوست و مو اهمیت فراوانی دارد. کلاژن به داشتن موهایی نرم و ابریشمی کمک خواهد نمود. با کم شدن ویتامین C علاوه بر اینکه کلاژن سازی خوب صورت نمی گیرد  در بعضی از ژن ها نیز تغییراتی رخ خواهد داد که درنهایت موجب کند شدن رشد مو خواهند شد. با مصرف قرص نورکرین آقایان و بانوان می توان ویتامین A و C مورد نیاز بدن را تامین نمود.

نکته

سیلیکا: سیلیکا ترکیبی است که بدن برای هدایت مواد معدنی به مو و ناخن بدان نیاز دارد. سیلیکا تعادل وضعیت اسیدی و قلیایی در بدن را تنظیم می نماید و اینگونه رشد مو را بهبود می بخشد.می گردد. اگر وضعیت اسیدی بازی بدن در حالت مناسب قرار نداشته باشد رشد موها به خوبی رخ نداده و موهایی شکننده و نازک بوجود خواهد آمد. از مزایا قرص نورکرین خانم ها و مردان این است که حاوی این ترکیب مفید بوده و با مصرف آن سیلیکا مورد نیاز بدن تامین می گردد.

گیاه دم اسب:  این قرص حاوی گیاه دم اسب می باشد. این گیاه از آن جهت که برگ هایش شبیه به دم اسب بوده به این نام نامگذاری شده است. این گیاه شامل ترکیباتی مانند: منگنز، سیلیسیک اسید، سلنیوم و سیلیکون بوده و علاوه بر دارا بودن اثرات ضد التهابی خواص آنتی اکسیدانی را نیز شامل می شود. وجود این ترکیبات در قرص فارمامدیکو  باعث می شود تا جریان خون بهتر در فولیکول های مو گردش کند. ترکیبات موجود در گیاه دم اسب می تواند منجر به مبارزه با رادیکال آزاد شده و رشد مو را تسریع نماید. با خرید قرص نورکرین خانم ها و آقایان می توانند موهایی سالم و زیبا داشته باشند.

مزایا قرص نورکرین فارمامدیکو با داشتن سلنیوم و سیستئین در ریزش مو چیست ؟

ترکیبات دیگر گیاه دم اسب که جز ترکیبات قرص نورکرین می باشد، سلنیوم و سیستین می باشد. سلنیوم باعث رشد و استحکام موها خواهد شد. سیستین هم که آمینو اسیدی حاوی گوگرد بوده که در ساخت پروتئین استفاده ی فراوان و اساسی خواهد داشت.

موارد فوق در بین قرص نورکرین خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

شنبلیله و عصاره کبد ماهی در قرص نورکرین فارمامدیکو آقایان چه می کند ؟

  • در قرص نورکرین آقایان شنبلیله هم استفاده شده است. شنبلیله گیاهی بومی ایران و حاوی ترکیبات مفیدی مانند: ویتامین B، ویتامین C، ویتامین A و فولیک اسید می باشد. از دیگر ترکیبات شنبلیله می توان ترکیباتی مانند: لیزین، دیوژنین، تریپتوفان، استروئید ساپونین و پروتئین، مواد معدنی نظیر: آهن، منگنز، سلنیوم، روی، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و مس را نام برد.. اینکه گیاه شنبلیله به طور مستقیم می تواند بر مو تاثیرگذار باشد مشخص نیست اما این گیاه با داشتن ترکیبات فنولی که نقش آنتی اکسیدانی در بدن خواهد داشت و دارا بودن ترکیبات مفید زیاد حتما روی سلامت مو تاثیر گذار خواهد بود.
  • یکی از تاثیرات دیگر شنبلیله در بدن آقایان تنظیم تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون می باشد. اگر این کار به درستی انجام نشود ریزش مو در آقایان را در پی خواهد داشت.
  • قرص نورکرین آقایان حاوی روغن کبد ماهی بوده که سرشار از امگا۳ بوده و تغییر تستسترون به دی هیدروتستسترون (DHT) را کنترل نموده و برای ریزش موی آقایان کاربرد فراوانی دارد.
قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان
قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان

آیا قرص نورکرین در طاسی سر نقش درمانی دارد ؟

باید گفت خیر. قبل از رسیدن به طاسی و مرگ فولیکول های مو باید اقدام به مصرف این قرص نمود. توصیه می شود با مشاهده ی اولین آثار ریزش مو اقدام به مصرف این دارو به مدت ۶ ماه نمایید تا از خواص و مزایا قرص نورکرین بهره لازم را ببرید.

باید توجه داشت که این قرص در رویش موهای بدن هیچ اثری ندارد و طراحی آن به گونه ایست که فقط روی موهای سر موثر واقع می شود.

آیا مصرف قرص نورکرین در بارداری مجاز است ؟

گیاه دم اسبی که در این مکمل وجود دارد حاوی مقادیری از انواع آلکالوئیدهاست. این مواد در بدن بانوی باردار تجمع یافته و احتما زایمان زود رس را در پی مصرف خواهد داشت. البته این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است ولی لاید جنبه ی اطمینان را رعایت نمود.

قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان
قرص نورکرین فارمامدیکو درمان ریزش مو آقایان و بانوان

عوارض قرص نورکرین فارمامدیکو را می شناسید ؟

عوارض خاصی برای این دارو گزارش نشده است اما باید به مواردی در مصرف آن توجه نمود:

  • ویتامین C یکی از ترکیبات قرص نورکرین خانم ها و آقایان بوده که با وارفارین تداخل دارویی داشته و درصورت استفاده از هر دو دارو باید با پزشک مربوطه مشورت نمود.
  • افرادی که از دیورتیک استفاده می کنند مجاز به مصرف قرص نورکرین فارمامدیکو به دلیل مدر بودن آن، نیستند. چون بدنشان دچار کم آبی خواد شد.
  • در تولید قرص نورکرین فارمامدیکو از محصولات دریایی بهره برده شده است، پس اشخاصی که به محصولات دریایی حساسیت دارند نباید آن را مصرف کنند.
  • این مکمل غذایی به دلیل داشتن گیاه دم اسب می تواند موجب کاهش پتاسیم خون شده و اشخاص مبتلا به آریتمی قلبی را دچار مشکلانی نماید.
  • تخلیه لیتیم از بدن با مصرف قرص نورکرین کاهش پیدا کرده و لیتیم می تواند به عنوان سم عمل نماید. برای نحوه ی رفع این مشکل و دفع لیتیم از پزشک مربوطه راهنمایی گرفته شود.
  • مصرف کنندگان نوشیدنی های الکلی در زمان مصرف این قرص از ویتامین B نیز استفاده نمایند.
  • منع مصرف در کودکان زیر ۶ سال و زنان باردار وجود دارد.
  • از مصرف بیشتر از حد توصیه شده خودداری کنید زیرا میزان اضافه از بدن دفع می گردد و هیچ تاثیری نخواهد داشت.

آیا ریزش مو به طور کامل با قرص نورکرین برطرف می شود ؟

برای برطرف کردن ریزش مو باید منشا آن را پیدا نمود. اگر منشا ریزش مو عواملی مانند استرس باشد تا زمانی که عامل استرس شخص پیدا و درمان نگردد می تواند هنوز منجر به ریزش مو در خانم ها و آقایان گردد.

اما اگر کمبود ویتامین و عوامل تغذیه ای دیگر موجب ریزش و آسیب مو ها شده باشد مصرف قرص فارمامدیکو آقایان و بانوان می تواند به طور کامل ریزش مو را درمان نماید.

خرید و فروش و قیمت قرص نورکرین فارمامدیکو:

قرص نورکرین ساخت کشور دانمارک و از شرکت فارمامدیکو می باشد. این قرص از طریق واردات به کشور ما ایران وارد شده است و خرید و فروش قرص نورکرین خانم ها و آقایان در داروخانه های مجاز کشور انجام می شود. برای خرید قرص نورکرین فارمامدیکو حتی می توان از طریق داروخانه های اینترنتی دارای مجوز از سازمان مربوطه، نیز اقدام نمود. قیمت قرص نورکرین با توجه به کارایی آن نسبت به سایر روش های درمانی مثل مزوتراپی و کاشت مو مناسب بوده و ارزش مصرف و خرید دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا