Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟

قرص لاغری فت برنر یکی از فراورده های لاغری موجود در بازار ایران است که با افزایش متابولیسم ، کاهش اشتها و چربی سوزی به سرعت باعث کاهش وزن می شود. شما با هر دوره مصرف این قرص ۱۰ تا ۱۵ کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

قرص لاغری فت برنر یکی از موثرترین و معروف ترین مکمل های ایرانی برای کاهش وزن است. این قرص با فعالیت غیر مستقیم سیمپاتومیمتیكی و به شدت چربی سوز است از طرف دیگر اشتها را به میزان بسیار زیادی (تا حد صفر) كاهش می دهد و بعد از لاغری هيچگونه بازگشتی ندارد و دارای تائيديه اروپا GMP و بهداشت ايران است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با فواید این قرص لاغری ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

ترکیبات موجود در قرص لاغری فت برنر

  •  عصاره فلفل قرمز
  • عصاره چای سبز
  • عصاره دانه قهوه سبز
  •  ال کارنیتین
  •  عصاره سرکه سیب

نحوه اثرگذاری قرص لاغری فت برنر

ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون این قرص همگی اثرات چربی سوزی دارند و به طور مجزا نیز برای کاهش وزن توصیه می شوند. مصرف همزمان این ترکیبات با اثرات هم افزایی باعث تشدید اثرات آنها شده و کمک می کند شما خیلی زود به وزن دلخواه و تناسب اندام برسید.

عصاره فلفل قرمز

تحقیقات نشان داده است مصرف فلفل قرمز به دلیل داشـتن ترکیب شیمیایی به نام کاپسایسین به کاهش وزن کمک می کند. این اثر به دلیل خاصیت ترموژنز رخ می دهد و حتی با مصرف برنامه غذایی سرشار از چربی نیز اثرگذاری آن ثابت شده است.

عصاره فلفل قرمز با بالا بردن سوخت و ساز بدن میزان چربی سوزی بدن را افزایش می دهد در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. لازم به ذکر است که کاپسایسین موجود در فلفل قرمز  بر هر دو نوع چربی های سفید و قهوه ای در بدن تاثیر می گذارد.

علاوه بر این انواع اكسيدان موجود عصاره فلفل قرمز نقش مهمی در مقابله با راديكال‌ های آزاد دارد و از رشد سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند. كاپساسين موجود در عصاره فلفل قرمز باعث ترشح آدرنالين می شود که نقش موثری در بالا رفتن دمای بدن دارد.در این شرایط بدن كالری بيشتری می ‌سوزاند و به کاهش وزن کمک خواهد کرد.

تحقیقات نشان داده است مصرف اكسيژن ۲۰‌ دقيقه بعد از خوردن فلفل در بدن به حداكثر می رسد که نشان دهنده کالری سوزی موثر این ترکیب است. علاوه بر این مصرف ۶ گرم کپسایسین در روز با سرکوب اشتها، کالری مصرفی را در مردان و زنان تا ۲۰۰ کالری کاهش می دهد و به کنترل وزن شما کمک خواهد کرد.

قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟
قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز یکی از ترکیباتی است که خواص آن برای چربی سوزی و لاغری سال هاست ثابت شده است. چای سبز با دارا بودن ترکیباتی به نام کاتچین چربی سوزی را در بدن بالا برده و با خواص آنتی اکسیدانی از بدن در برابر رادیکال های آزاد آسیب رسان محافظت می کند.

عصاره چای سبز سرشار از ویتامین  E و C است که برای بدن بسیار مفید هستند. این عصاره به کنترل بسیاری از بیماری ها مانند قند خون ، فشار خون ، بیماری های کبدی و حتی پیشگیری از سرطان کمک می کند.

چای سبز با دارا بودن کافئین که با اثر هورمون آدنوزین که به مغز پیام خسته شدن و خواب آلودگی می دهد مقابله می کند. در طول روز مقدار آدنوزین در بدن به تدریج بالا می رود ولی مصرف کافئین از اتصال آدنوزین  به گیرنده های عصبی جلوگیری می کند و شما را سرحال و فعال نگه می دارد. این روند با افزایش تولید انرژی در بدن باعث بالا رفتن متابولیسم بدن شده و چربی سوزی را افزایش می دهد.

عصاره دانه قهوه سبز

عصاره قهوه سبز از دانه های قهوه حرارت ندیده به دست می آیند. دانه های قهوه حاوی اسید کلروژنیک هستند که با تاثیرات آنتی اکسیدانی به کاهش فشار خون و لاغری کمک می کند. علاوه بر این عصاره قهوه سبز حاوی مقداری کافئین است که سوخت و ساز بدن را ۳ -۱۱٪ افزایش می دهد.

اسید کلروژنیک به عنوان ترکیب اصلی قهوه سبز از جذب کربوهیدرات در دستگاه گوارش جلوگیری کرده و باعث کاهش قند خون و پیک انسولین می شود. این ترکیب با کاهش جذب چربی از رژیم غذایی، سبب کاهش چربی های ذخیره شده در کبد و بهبود عملکرد هورمون آدیپونکتین می شود که یک چربی سوز طبیعی است. اسید کلروژنیک به شدت سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش داده و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

اسید کلرژنیک جذب گلوکز را کاهش می دهد و یک نقش حفاظتی در مدیریت دیابت بازی می کند. عصاره قهوه سبز سبب کاهش فشار خون شده و از سکته قلبی و مغزی جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین  به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از بدن در برابر رادیکال های آزاد و اثرات مضر آنها محافظت می کند.

ال کارنیتین

ال کارنیتین یک مشتق آمینو اسیدی است که به طور طبیعی در بدن تولید می ‌شود و کمک می ‌کند تا چربی ها به انرژی تبدیل شوند. این ترکیب اسید چرب های زنجیره بلند را برای تولید انرژی به میتوکندری انتقال می دهد و با دفع مواد سمی حاصل از سلول ها به حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مصرف ال کارنیتین در ورزشکاران آسیب های عضلانی  را محدود کرده و باعث افزایش استقامت این افراد می ‌گردد. این ترکیب با عبور از سد خونی مغز به سلول‌ های مغز کمک می کند تا علاوه بر گلوکز، اسیدهای چرب را نیز بسوزانند. در نتیجه با افزایش انرژی در دسترس برای سلول‌ های مغزی به رفع خستگی، بهبود خلق و خو، کاهش استرس و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

ال کارنیتین  خواص درمانی هم دارد و برای بیماران دچار درد قلبی ناشی از فعالیت تجویز می شود. تحقیقات نشان داده است مصرف ال کارنیتین باعث کاهش مشکلات بیماران دچار نارسایی قلبی  (Heart Failure)، بیماران با التهاب بافت قلب (Myocarditis) و بیماران دچار پر کاری تیروئید می شود.

علاوه بر این ال کارنیتین باعث افزایش تعداد اسپرم ‌ها و میزان حرکت آنها در مردانی می‌ شود که به نوعی دچار ناباروری هستند. با مصرف ال کارنیتین می توان به باروری مردان نیز کمک کرد.

قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟
قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟

سرکه سیب

سرکه سیب خواص متعددی برای سلامتی دارد که یکی از آنها کاهش وزن است. اسید استیک ترکیب اصلی و فعال موجود در سرکه سیب است که طعم ترش و بویی قوی دارد و حدود ۵ تا ۶ درصد از سرکه سیب را تشکیل می ‌دهد. سرکه سیب همچنین دارای آب و مقداری اسیدهای دیگر مانند اسید مالیک است. کنترل و تنظیم قند خون یکی از مهمترین عملکردهای سرکه سیب است بنابراین می توان از آن برای درمان و کنترل دیابت نوع دو استفاده کرد.

مصرف سرکه سیب باعث افزایش احساس سیری می‌ شود بنابراین کمک می کند غذای کمتری بخورید و کالری کمتری از طریق رژیم غذایی روزانه دریافت کنید. مصرف سرکه سیب می تواند چربی شکمی و وزن افراد را به طور چشمگیری کاهش دهد

البته نوع رژیم غذایی و سبک زندگی نیز تاثیر قابل توجهی بر کاهش وزن در بلند مدت خواهد داشت که شما در کنار اصلاح آن می توانید از خواص سرکه سیب نیز بهره مند شوید. مصرف سرکه با دارا بودن خواص ضد میکروبی و ضد قارچی می تواند سلامت گوارش و همچنین روده‌ ها  را بهبود دهد که این مسئله با افزایش ایمنی بدن سطح سلامت عمومی فرد را نیز بهبود می بخشد.

تحقیقات همچنین نشان داده است مصرف سرکه سیب به طور مداوم در وعده های غذایی باعث کاهش قابل توجه چربی خون در افراد چاق می شود که در نهایت می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی – عروقی و سایر مشکلات حاصل از افزایش تری گلیسرید خون را کاهش دهد.

ویژگی های قرص لاغری فت برنر

  • افزایش سوخت و ساز بدن
  •  چربی سوزی بسیار بالا
  • کاهش توده چربی بدن
  • کاهش دهنده اشتها
  • کاهش سطح کلسترول
  • تنظیم قند خون
  • کاهش وزن
قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟
قرص لاغری فت برنر چیست و مصرف آن چه فوایدی دارد؟

روش مصرف قرص لاغری فت برنر

روزانه دو قرص فت برنر یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد عصر میل کنید. برای تاثیرگذاری بیشتر این قرص لاغری در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.

عوارض جانبی قرص لاغری فت برنر

در صورت مصرف طبق دستورالعمل مکمل هیچ عارضه جانبی برای شما در پی نخواهد داشت.

موارد منع مصرف قرص لاغری فت برنر

  • این قرص یک مکمل لاغری است که جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی باشد.
  • اگر به هر یک از اجزاء فرمولاسیون حساسیت دارید از مصرف این مکمل خودداری کنید.
  • برای تسریع لاغری هرگز دوز توصیه شده مکمل را افزایش ندهید.
  • مصرف فراورده های کاهش وزن و لاغری در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.
  • در صورت مصرف هر نوع دارو و یا ابتلا به بیماری های مزمن حتما  قبل از مصرف با پزشک خودتان صحبت کنید.
  • تحقیقات نشان داده است این قرص ممکن است با نتایج برخی تست های آزمایشگاهی مانند سطح کلسترول ،سطح  LDL، سطح HDL تداخل داشته باشد.
  • مصرف این محصول در اطفال زیر ۱۲ سال منع مصرف دارد. مکمل را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا