Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری ابستاپ چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

قرص لاغری ابستاپ یک محصول کاملا ایرانی و یک مکمل غذایی برای افزایش چربی سوزی جهت کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. این قرص لاغری با داشتن ترکیباتی همچون عصاره چای سبز ، فیبرهای غذایی ، کروم و کولین با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم باعث دستیابی به تناسب اندام و کاهش وزن می شود . با استفاده از این قرص لاغری  به راحتی می‌ توانید بدون تحمل گرسنگی و سختی‌ های رژیم لاغری وزن کم کنید و به تناسب‌ اندام برسید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مشخصات و ترکیبات قرص لاغری ابستاپ

این قرص لاغری یک مکمل غذایی بسیار مفید و عالی برای چربی سوزی در بدن می باشد. این قرص لاغری با ساده ‌ترین عملکرد ها در بدن یعنی افزایش متابولیسم و کاهش اشتها به لاغری شما کمک بسیار زیادی می ‌کند. ترکیبات بکار رفته در این قرص لاغری فیبرها ، عصاره‌ ها و آمینواسیدهایی هستند که نقش آن‌ها در چربی سوزی و کاهش اشتها کاملاً شناخته‌ شده است. بنابراین با مصرف این قرص می ‌توانید بدون ترس از عوارض جانبی مضر قرص‌ های لاغری دیگر وزن کم کنید و به تناسب‌ اندام برسید.

فیبر

در فرمولاسیون قرص لاغری ابستاپ ، فیبرهای محلول همچون فیبر پسیلیوم ، فیبر گلوکومانان ، فیبر چیتوزان و فیبر سیب بکار رفته است. همان‌ طور که مطلع هستید سیستم گوارشی ما قادر به هضم فیبرها نمی باشد و استفاده از آن‌ها معده را پرکرده و با القاء احساس سیری از مصرف کالری‌ های اضافی پیشگیری می‌ کند.

از طرف دیگر مصرف فیبر باعث به تأخیر افتادن تخلیه معده شده و همین مسئله از بروز حس گرسنگی جلوگیری می‌ کند. از دیگر مزایای مصرف این فیبرها می ‌توان به کاهش جذب قند و چربی موجود در رژیم غذایی اشاره کرد  که با حذف این موارد به لاغری فرد کمک خواهد شد.

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز از دیگر ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون این قرص لاغری می باشد. خواص بی ‌نظیر این عصاره گیاهی برای افزایش متابولیسم و در نتیجه کاهش وزن این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست. علاوه بر این که چای سبز به کاهش اشتها نیز کمک می‌کند ، با کاهش کالری مصرفی به‌ طور غیرمستقیم باعث کاهش وزن نیز می ‌شود. چای سبز سرشار از آنتی‌ اکسیدان ‌هایی است که سلامت عمومی بدن را براش شما به ارمغان می آورد.

قرص لاغری ابستاپ چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟
قرص لاغری ابستاپ چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

کافئین

کافئین موجود در ترکیبات این قرص لاغری یکی دیگر از ترکیبات مفیدی است که با اکسیداسیون چربی ‌های اضافی موجود در بدن، آن‌ ها را به انرژی تبدیل کرده و به ‌تدریج باعث کاهش وزن و تناسب اندام شما خواهد شد.

کولین

از دیگر ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون این قرص لاغری می‌ توان به کولین اشاره کرد که اخیراً در دسته ویتامین ‌های گروه B قرار گرفته است. این ترکیب متابولیسم چربی‌ ها و کلسترول را آسان تر کرده و از تجمع چربی ها در بدن و اضافه‌ وزن جلوگیری می‌کند.

کروم

یکی دیگر از ترکیبات مهم این قرص لاغری کروم می باشد  که یکی از مینرال های کمیاب و ضروری برای بدن است . این عنصر در متابولیسم کربوهیدرات ‌ها ، پروتئین ‌ها و چربی ‌ها نقش بسیار زیادی دارد و از کاهش قند خون و بروز حس گرسنگی در فرد جلوگیری می‌ کند. عنصر کروم همچنین با دخالت در متابولیسم درشت مغذی ‌ها و تبدیل چربی‌ ها به قند باعث تثبیت قند خون شده و احساس سیری را در فرد القاء می ‌کند.

از دیگر ترکیبات موجود در این قرص لاغری می توان به ترکیبات چربی سوز متیونین و اینوزیتول اشاره کرد. این ترکیبات با افزایش چربی سوزی در بدن از تجمع آن‌ها در بدن جلوگیری کرده و به کاهش وزن و تناسب اندام در فرد بسیار کمک می ‌کنند.

ال کارنیتین

ال کارنیتین یکی دیگر از ترکیبات چربی سوز موجود در این قرص لاغری می باشد که بسیار معروف است و  باعث هدایت بیشتر اسیدهای چرب به داخل میتوکندری ها شده و با اکسیداسیون چربی‌ ها آن‌ها را به انرژی مورد نیاز بدن تبدیل می ‌کند .

همان ‌طور که مشاهده کردید با توجه به ترکیبات موجود در قرص لاغری ابستاپ این مکمل می تواند به شما بسیار کمک کرده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورد. قیمت قرص لاغری ابستاپ در مقایسه با قرص‌ های لاغری خارجی بسیار مناسب بوده و مصرف این قرص هیچ عارضه جانبی برای شما در پی نخواهد داشت .

مزایای مصرف قرص لاغری ابستاپ

این قرص لاغری با داشتن ترکیبات مختلف و با استفاده از روش‌ های مختلف از جمله افزایش متابولیسم ، چربی سوزی و کاهش اشتها به افراد در کاهش وزن بسیار کمک می‌ کند تا در مدت زمان کوتاهی به تناسب ‌اندام برسند. کاهش وزن و لاغری مزایای فراوانی برای بدن دارد و تأثیر بسیار مثبتی بر تمام ابعاد زندگی فرد خواهد داشت.

به‌ عنوان‌ مثال کاهش وزن به خواب بهتر و طولانی ‌تر در شب کمک می کند. همچنین کاهش وزن باعث می ‌شود که سطح هورمون ‌های موجود در بدن ثابت بماند و ناهنجاری ‌های هورمونی ناشی از اضافه‌ وزن از بین برود. ثبات هورمونی باعث می‌ شود که بدن کاهش وزن را تثبیت کرده و از چاقی مجدد شما جلوگیری کند .

قرص لاغری ابستاپ چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟
قرص لاغری ابستاپ چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

بهتر است بدانید:

کاهش وزن آمادگی بدن برای شرکت در فعالیت‌ های اجتماعی را افزایش می ‌دهد و ورزش کردن با آزاد کردن هورمون اندروفین در بدن باعث احساس بهتر و بهبود خلق‌ وخوی در شما می شود . ‌وزن زیاد با اعمال بار اضافی بر مفاصل می ‌تواند باعث ایجاد درد های مفصلی در شما شود و هر کیلو کاهش وزن می تواند با کاهش فشار بر روی مفاصل ، دردهای مفصلی را کاهش دهد. تمام اعمالی که شما برای کاهش وزن انجام می‌ دهید از جمله رعایت رژیم غذایی متعادل ، ورزش مداوم و خواب مناسب باعث کاهش استرس و اضطراب در شما شده و به بهبود وضعیت روحی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد .

برای دستیابی به مزایای فوق العاده این قرص لاغری شما می‌ توانید از همین امروز برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب ‌اندام اقدام کنید. این قرص لاغری حاوی ترکیبات بسیار مفیدی برای بدن می باشد که با کاهش اشتها و چربی سوزی در بدن به شما برای رسیدن به تناسب اندام بسیار کمک می ‌کند . قرص لاغری ابستاپ  دارای یک فرمولاسیون تخصصی برای از بین بردن چربی ‌های ذخیره ‌شده در بدن است ، این ترکیبات همه در کنار هم با اثرات سینرژیک متابولیسم بدن و چربی سوزی را افزایش داده و با کاهش اشتها باعث می شود شما به ‌راحتی به وزن ایده آل خودتان برسید.

ویژگی ها و خواص قرص لاغری ابستاپ

  • کمک به کاهش کلسترول
  • کمک به کنترل اشتها
  • کمک به کاهش وزن
  • افزایش متابولیسم بدن (سوخت و ساز)

مقدار و نحوه مصرف قرص لاغری ابستاپ

طریقه مصرف این قرص لاغری به صورت یک عدد قبل از هر وعده غذایی اصلی (روزانه ۳ قرص ) همراه یک لیوان آب می باشد.

عوارض قرص لاغری ابستاپ

تاکنون هیچگونه عوارض خاصی برای مصرف این قرص لاغری گزارش نشده است.

هشدار و پیشنهاد در ارتباط با مصرف قرص لاغری ابستاپ

  • مصرف این قرص لاغری در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند مجاز نمی باشد.
  • مصرف این قرص لاغری برای زنان باردار و شیرده ، افراد دارای سابقه تشنج ، بیماران کلیوی ، افراد مبتلا به بیماری های کبدی ، بیماران مبتلا به اختلالات قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا و بیماران دیابتی وابسته به انسولین فقط زیر نظر پزشک باید استفاده شود.
  • در صورت داشتن هر گونه حساسیت شناخته شده قبل از مصرف این قرص لاغری با پزشک مشورت کنید.
  • از مصرف بیش از اندازه این قرص لاغری اجتناب کنید.
  • این قرص لاغری را در جای خشک ، خنک و در ظرف کاملا در بسته دور از نور خورشید نگهداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا