Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید دکستروز خشک | کاربرد دکستروز خشک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد دکستروز خشک (Dry dextrose) و مصارف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

اگر قصد خرید دکستروز خشک را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید دکستروز خشک در بازار می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان دکستروز در انتهای این مقاله استفاده نمایید. قیمت دکستروز خشک تحت تاثیر حجم محصول موردنظر، شرکت تولیدکننده و نرخ ارز است. لیست معرفی فروشندگان دکستروز در پایان مقاله؛ همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش دکستروز خشک به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش دکستروز خشک (Dry dextrose) در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش دکستروز خشک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان دکستروز خشک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده دکستروزخشک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید دکستروز خشک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش دکستروز خشک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

دکستروز خشک  یک مونوساکارید ساده است که هنگام تجزیه مواد غذایی نشاسته ای مانند ذرت، برنج یا گندم تشکیل می شود. این فرایند معمولاً از طریق واکنش های آنزیمی و با هدف جداسازی این قند چند منظوره انجام می شود. دکستروز یکی از اشکال کمتر شناخته شده قندها است و در تعداد بسیار زیادی از غذاهایی که هر روز مصرف می کنید، وجود دارد. در مقایسه با فروکتوز و ساکارز شما احتمالاً در مورد این قند طبیعی چیز زیادی نشنیده اید.

دکستروز به عنوان شکل شیرین تر ساکارز در غذاهای پخته شده با طعم های ظریف محبوب است به همین دلیل در بسیاری از محصولات پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب نه تنها به غذاها طعم شیرین می دهد بلکه می تواند به تثبیت غذاها و پخت یکنواخت دسرهای مورد علاقه شما بسیار کمک کند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

دکستروز یک قند افزودنی در بسیاری از غذاهای فرآوری شده و بسته بندی شده است، زیرا می تواند به عنوان نگهدارنده نیز عمل کند. دکستروز خشک ممکن است عملکردها و خواص متفاوتی نسبت به ساکارز و فروکتوز داشته باشد، اما در صورت مصرف بیش از حد، همچنان می تواند تأثیرات منفی بر سلامتی بدن بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه ما باشید.

دکستروز خشک چیست؟ + قیمت خرید و فروش

دکستروز خشک همان چیزی است که به عنوان یک قند ساده در جهان شناخته می شود. از نظر شیمیایی فقط یک مولکول دارد (که به عنوان مونوساکارید شناخته می شود)، به این معنی که تجزیه آن برای بدن فوق العاده آسان است. دکستروز یک قند مبتنی بر نشاسته است و از ذرت، برنج یا گندم تصفیه شده تهیه می شود. این قند همچنین توسط ورزشکاران برای تولید انرژی فوری و در مراقبت های بهداشتی برای افزایش قند خون و تامین هیدراتاسیون و انرژی اضطراری استفاده می شود.

دکستروز خشک در بدن چگونه عمل می کند؟

دکستروز مانند گلوکز خالص در بدن رفتار می کند. همه مواد غذایی توسط بدن به گلوکز تبدیل می شوند ولی برخی از آنها سریع تر از بقیه به گلوکز و انرژی تبدیل می شوند. دکستروز به سرعت به گلوکز (قند خون) تبدیل می شود و دارای شاخص گلیسمی بالایی (GI) می باشد، شاخص گلیسمی مقیاسی است که میزان تبدیل قند در یک غذا یا نوشیدنی را اندازه گیری می کند.

بالا بودن شاخص گلیسمی دکستروز به این دلیل است که دکستروز تنها یک مولکول دارد، بنابراین هیچ زنجیره ای برای تجزیه بدن وجود ندارد. تجزیه مولکول هایی با زنجیره ای بلندتر مانند پروتئین ها بیشتر طول می کشد در نتیجه باعث افزایش قند خون به اندازه مولکول های منفرد مانند دکستروز نمی شود.

مانند همه قندهای ساده، دکستروز طعم شیرینی دارد که مغز ما آن را به عنوان “پاداش” در نظر می گیرد. این ماده باعث می شود طعم دلپذیر آن را هرچه بیشتر جستجو کنیم و بیش از آنچه ممکن است از آن استفاده کنیم، پدیده ای که با اعتیاد مقایسه شده است.

قیمت فروش و خرید دکستروز خشک | کاربرد دکستروز خشک چیست؟
قیمت فروش و خرید دکستروز خشک | کاربرد دکستروز خشک چیست؟

 

مواد شیمیایی مرتبط با دکستروز خشک

 

کاربرد دکستروز خشک + قیمت خرید

در این بخش از مقاله، به معرفی کاربرد دکتسروز خشک می پردازیم.

بهبود طعم غذا و نوشیدنی با دکستروز خشک

دکستروز خشک را در لیست بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده مشاهده خواهید کرد. دکستروز از نظر طعم بسیار شیرین است و طعم دلپذیری به مواد غذایی ساده و ارزان قیمت می بخشد. این امر به توضیح افزایش استفاده از دکستروز در تولید مواد غذایی تجاری کمک می کند. همچنین به بسیاری از مواد غذایی خوش طعم اضافه می شود تا مقدار زیاد نمک را پنهان کند، زیرا شیرینی این ماده طعم شوری را متعادل می کند.

کاربرد دکستروز خشک در صنایع به عنوان نگهدارنده

کاربرد دکستروز خشک به عنوان نوعی نگهدارنده است. این ماده مانع رشد کپک و مخمر ها در محصولات غذایی می شود و عمر مفید آنها را افزایش می دهد. دکستروز کشت شده قبلاً به عنوان نگهدارنده ۲۸۰ (اسید پروپیونیک) در صنایع شناخته می شد و محصول جانبی تخمیر شکر یا شیر در کنار باکتری های پروبیوتیک است.

استفاده از دسکتروزخشک در محیط های پزشکی

از آنجا که بدن به راحتی این ماده را جذب می کند، دکستروز می تواند بدون نیاز به خوردن یا نوشیدن مقدار زیادی از ترکیبات شیرین و غلیظ انرژی فوری را در اختیار بیماران قرار دهد. این امر در شرایط مراقبت های ویژه بسیار مفید است، جایی که اغلب از طریق وریدی (IV) به عنوان بخشی از تغذیه نسبی یا کلی تزریقی استفاده می شود.

دکستروز به صورت خشک و محلول در آب در محصولاتی مانند ژل، قرص یا سرم تزریقی برای افزایش قند خون در افراد دیابتی نیز استفاده می شود. بسیاری از افراد مبتلا به دیابت یا هیپوگلیسمی (قند خون بسیار پایین) قرص های دکستروز را برای مقابله با کاهش قند خون به صورت خوراکی مصرف می کنند.

خرید دسکتروز خشک برای کمک به افزایش انرژی بعد از ورزش

دکستروز خشک در تهیه نوشیدنی های ورزشی، قرص های دکستروز و ژل های هیدراتاسیون و انرژی زا بسیار استفاده می شود. دکستروز دارای چگالی انرژی بالایی است و به دلیل قابلیت ورود سریع به جریان خون، می تواند به تجدید ذخایر گلیکوژن در بدن ورزشکاران بسیار کمک کند. این امر به ویژه برای ورزشکاران استقامتی و مسافت های طولانی مانند دوچرخه سواری، دوندگان ماراتن یا ورزش های سه گانه بسیار اهمیت دارد.

قیمت فروش و خرید دکستروز خشک
قیمت فروش و خرید دکستروز خشک

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های دکستروز (خشک)

نام ماده دکستروز (Dextrose)
فرمول مولکولی C₆H₁₂O₆
جرم مولکولی ۱۸۰.۱۵۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۵۶ g/cm³
نقطه ذوب ۱۴۶ °C
دیگر نام ها Glucose

عوارض خرید دکستروز خشک برای سلامتی چیست؟

دکستروز وقتی توسط ورزشکاران بعد از یک ورزش شدید یا توسط پزشک متخصص در محیط بالینی استفاده شود، می تواند بسیار مفید و حتی نجات دهنده زندگی باشد. دکستروز به تثبیت قند خون بسیار پایین کمک می کند و می تواند انرژی حیاتی را در یک لحظه برای فرد تأمین کند.

اما وقتی صحبت از رژیم غذایی می شود مصرف منظم دکستروز خشک به مقدار زیاد می تواند عوارض جانبی برای سلامتی داشته باشد. دکستروز خشک یک قند ساده است و مصرف زیاد قندهای ساده برای سلامتی بسیار مضر است. عوارض جانبی مصرف دکستروز خشک عبارتند از :

دکستروز خشک می تواند باعث افزایش وزن شود

بدن قند اضافی را به صورت چربی ذخیره می کند که می تواند منجر به چاقی شود. چاقی با خطرات مختلفی برای سلامتی از جمله افزایش شیوع برخی بیماری ها و شروع دیابت نوع ۲ همراه است.

کاربرد دکستروز خشک سطح انرژی شما را مختل می کند

مصرف بیش از حد یک قند ساده مانند دکستروز خشک به شما انرژی اولیه ای می دهد که سریع از بین می رود و بعداً شما را خسته و بی حال می کند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود افراد بیش از حد از غذاهای شیرین استفاده کنند.

دکستروز خشک تاثیر منفی بر خلق و خوی شما دارد

خوردن زیاد غذاهای غنی از دکستروز، می تواند بر روحیه شما تأثیرات منفی بگذارد. مصرف بیش از حد قند در چندین مطالعه با علائم افسردگی مرتبط بوده است.

کاربرد می تواند درک شما از رضایتمندی را تغییر دهد

مصرف بیش از حد غذاهای حاوی قندهای ساده میل ما به خوردن غذاهای شیرین را افزایش می دهد، در حالی که میزان رضایت مندی ما از همان مقدار غذای شیرین را در طول زمان کاهش می دهد. این عمل می تواند منجر به پرخوری شود و یک عامل خطر برای چاقی است.

خرید و مصرف دکستروز خشک منجر به مقاومت به انسولین می شود

این عمل زمانی اتفاق می افتد که سلول های بدن پاسخ به هورمون انسولین را متوقف می کنند. در بدن سالم، انسولین کمک می کند تا گلوکز وارد سلول ها شود و به عنوان سوخت استفاده شده یا ذخیره شود. اما مصرف بیش از حد قندهای ساده می تواند در این فرایند اختلال ایجاد کند. مقاومت به انسولین یک عامل کلیدی در ایجاد بیماری دیابت نوع II است.

کاربرد دکستروز خشک چیست؟
کاربرد دکستروز خشک چیست؟

آیا دکستروز خشک بهتر از شکر است؟

کالری دکستروز خشک مانند شکر معمولی ۴ کالری در گرم است. به یاد داشته باشید، دکستروز از نظر شیمیایی با گلوکز یا قند خون یکسان است، بنابراین برای شما سالم تر یا بهتر محسوب نمی شود.

پرسش های رایج در مورد دکستروز خشک

قیمت دکستروز خشک در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش دکستروز خشک به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت دکستروز خشک می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

کدام غذاها حاوی دکستروز خشک هستند؟

دکستروز به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می شود. این مواد غذایی عبارتند از :

  • عسل
  • خرما
  • زرد آلو خشک شده
  • کشمش

همچنین مواد غذایی دارای نشاسته زیاد مانند سیب زمینی در بدن به دکستروز تبدیل می شوند. دکستروز خشک همچنین توسط تولید کنندگان مواد غذایی به طیف وسیعی از غذاهای فرآوری شده اضافه می شود، از جمله:

  • کیک ها
  • شیرینی ها
  • آدامس
  • غلات صبحانه تصفیه شده
  • غذاهای آماده
  • بستنی
  • سس ها
  • سس سالاد
  • گوشت های پخته شده
  • نان
  • سوپ ها
  • نوشیدنی های آب میوه
  • ماست
  • محصولات پخته شده با عمر طولانی

آیا دکستروز خشک یک محصول طبیعی است؟ + قیمت فروش دکستروزخشک

مهم است که به یاد داشته باشید که یک ماده می تواند طبیعی باشد، اما هنوز هم برای سلامتی انسان مضر باشد. دکستروز از نشاسته تصفیه شده که از گیاهانی مانند ذرت یا گندم تهیه می شود ساخته می شود. دکستروز به طور طبیعی در برخی از مواد غذایی مانند عسل نیز وجود دارد.

دکستروز موجود در بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی های فرآوری شده با استفاده از یک فرآیند صنعتی به یک پودر دکستروز کریستالی سفید و ریز تصفیه می شود. به همین دلیل است که برای مثال، ماست طعم دار توت فرنگی چندین برابر شیرین تر از یک توت فرنگی واقعی است. از این نظر، دکستروز میزان شیرینی مصنوعی را به چیزهایی که می خوریم می افزاید، بنابراین خوردن این مقدار دکستروز در رژیم غذایی ما غیر طبیعی است اگرچه دکستروز به خودی خود غیر طبیعی نیست.

تفاوت بین دکستروز خشک و گلوکز در چیست؟ + قیمت خرید و فروش
تفاوت بین دکستروز خشک و گلوکز در چیست؟ + قیمت خرید و فروش

تفاوت بین دکستروز خشک و گلوکز در چیست؟ + قیمت خرید و فروش

تفاوت واقعی بین این دو قند وجود ندارد، به همین دلیل است که این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. همانطور که قبلاً ذکر شد، دکستروز و گلوکز از نظر شیمیایی یکسان هستند و در بدن یکسان رفتار می کنند. تفاوت ظریف بین این دو قند عبارتند از :

  • دکستروز به مولکولی که در غذا ظاهر می شود یا به عنوان پودر یا محلول که باید از طریق دهان (به عنوان مثال قرص) یا داخل وریدی (به عنوان مثال از طریق سرم در بیمارستان) مصرف شود، اشاره می کند.
  • به گلوکز زمانی مولکول گفته می شود که به عنوان قند خون وارد جریان خون شود
  • از نظر مقیاس شیرینی، دکستروز خشک شیرین تر از ساکارز، فروکتوز و گلوکز است.
  • مکمل های حاوی دکستروز در ورزش بسیار استفاده می شوند.
  • مکمل های حاوی دکستروز می توانند به طور بالقوه عملکرد ورزشی شما را تقویت کنند.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۶ نشان داده است که نوشیدنی های حاوی دکستروز بعد از هر جلسه تمرین به مدت هشت هفته، عملکرد گروهی از قایقران ها را بهبود بخشیده است.

آیا دکستروز خشک می تواند به شما در بهتر شدن تمرینات کمک کند؟

از آنجا که دکستروز خشک در زمان کوتاهی در بدن به انرژی تبدیل می شود، به محض مصرف این ماده، انرژی شما افزایش می یابد. دکستروز خشک همچنین دارای کالری بسیار زیادی است، به همین دلیل است که از آن در ورزش بدنسازی و توسط کسانی که به دنبال افزایش وزن در حین تمرین هستند، استفاده می شود.

مکمل های حاوی دکستروز برای ورزشکاران و افرادی که در ورزش های استقامتی شرکت می کنند، بسیار مفید است. ذخایر گلیکوژن (ذخایر انرژی بدن) در حین ورزش از بین می روند و دکستروز می تواند به سرعت آنها را بازیابی کند و به شما کمک می کند تا بیشتر و بیشتر تمرین کنید. دکستروز را می توانید به شکل قرص یا پودر به شیک پروتئین یا بطری آب خود اضافه کنید. شما می توانید دکستروز را در طول تمرین یا مستقیماً پس از یک جلسه تمرین مصرف کنید.

قیمت خرید و فروش دکستروز خشک
قیمت خرید و فروش دکستروز خشک

مقدار مناسب مصرف دکستروز خشک چقدر است؟

خوردن دکستروز خشک در مقادیر کم در مواد غذایی بی خطر است. سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که بیش از ۳۰ گرم قند در روز مصرف نکنید، بنابراین مراقب مقادیر دکستروز موجود در مواد غذایی خود باشید. دوز حدود ۵۰ گرم دکستروز به عنوان مکمل ورزشی توصیه می شود. در صورت استفاده از دکستروز در مدیریت بیماری دیابت، هیپوگلیسمی یا سایر بیماری ها با پزشک عمومی خود مشورت کنید.

عوارض جانبی مصرف بیش از حد دکستروز خشک

  • ناراحتی معده
  • قند خون بالا
  • مقاومت به انسولین
  • تب و لرز
  • عدم تعادل الکترولیت
  • عدم تعادل مایعات
  • حساسیت بیش از حد
  • درد موضعی
  • راش پوستی
  • ترومبوز وریدی

آیا دکستروز خشک فاقد گلوتن است؟

دکستروز خشک یک قند ساده است و به دلیل فرآیندی که طی آن تولید می شود، فاقد گلوتن است و برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک بی خطر است و می توان آن را در رژیم غذایی فاقد گلوتن افراد گنجاند.

قیمت خرید و فروش دکستروز خشک

دکستروز خشک را می توانید از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی به راحتی به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید و معمولا در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی خرید و فروش می شود.

فروش دکستروز خشک

فروش دکستروز در بازار معمولا به صورت خشک صورت می گیرد. این امر باعث بهبود حمل و نقل و نگهداری از این محصول می شود. دکستروز به صورت جامد کریستالی پودر شده و سفید رنگ است. شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه های اینترنتی معتبر یا پخش کننده های مواد شیمیایی موجود در شهر خود مراجعه کنید.

قیمت خرید دکستروز خشک ایرانی

دکستروز خشک امروزه در بسیاری از کارخانجات ایرانی تولید می شود. این محصولات کیفیت بسیار خوبی دارند و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان را برآورده کرده است. دکستروز خشک ایرانی حتی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

قیمت دکستروز خشک

قیمت دکستروز خشک در بازار متغیر است. شما برای اطلاع از قیمت این ترکیب شیمیایی می تواند به سایت های فروش اینترنتی مواد شیمیایی مراجعه کنید. همچنین می توانید از نمایندگی فروش مواد شیمیایی موجود در شهر خود از قیمت این محصول اطلاع یابید.

فروش دکستروز خشک پودر

خرید پودر دکستروز در مقادیر متفاوت، با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مواد شیمیایی معتبر و دارای مجوز فروش امکان پذیر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش دکستروز خشک از لیست فروشندگان پیشنهادی در انتهای مقاله استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان دکستروز خشک در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

فروش دکستروز خشک خوراکی

دکستروز خواراکی کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع غذایی دارد. دکستروز خوراکی باید خلوص بسیار بالایی داشته باشد و ناخالصی نداشته باشد زیرا محصولات غذایی با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارند. برای خرید دکستروز خوراکی باید از فروشگاه های فروش مواد شیمیایی معتبر اقدام به خرید این ترکیب شیمیایی کنید.

Ondansetron چیست + قیمت فروش

‎ Ondansetronیک داروی ضد تهوع است. اندانسترون در بدن با کنترل هورمون سروتونین باعث کنترل حالت تهوع می شود. اندانسترون به دو صورت قرص و آمپول در داروخانه ها موجود است. این دارو تحت نظر پزشک باید مصرف شود. بنابراین از مصرف خودسرانه این دارو اجتناب کنید.

Ketorolac چیست + قیمت خرید

Ketorolac یک داروی ضد درد و التهاب است. این داروی ضد التهاب غیر استروئیدی بیشتر برای از بین بردن دردها بعد از عمل جراحی تجویز می گردد. این دارو به صورت قرص، قطره چشمی و آمپول در داروخانه ها موجود می باشد. کتورولاک در بدن هورمون های انتقال درد را مهار می کند. بنابراین مانند یک مسکن هورمونی عمل می کند. این دارو نیز باید تحت نظر پزشک استفاده شود. بنابراین از مصرف خود سرانه آن اجتناب کنید.

خرید دکستروز خشک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید دکستروز خشک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید دکستروز خشک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان دکستروزخشک را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید دکستروز خشک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۸ دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    برای خرید دکستروز خوراکی در تهران باید چکار کنیم؟
    و بهترین روش برای تشخیص دکستور خوراکی تقلبی از اصل چیه؟
    در آخر خواستم بگم که در مقاله سایت تون به همه موارد به جز این دو سوال اشاره کردید
    ممنون

  2. سایت خیلی خوبی دارید
    مقالاتتون خیلی متنوع و کامل هست
    یه پیشنهاد هم دارم، اگر بشه در کادر فروشندگان، معرفی فروشنده به تفکیک شهرهای مختلف کشور باشه
    مثلا خرید دکستروز در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز و غیره خیلی خوب میشه

    اینجوری مثلا خریداران دکستروز بیشتری از سایت شما استفاده می کنن

  3. ما برای تامین مواد اولیه کارگاه قنادی نیاز خرید دکستروز خشک مرغوب داریم
    از اونجا که در متن بالا روی اهمیت خالص بودن دکستروز خوراکی تاکید کردید؛ چطور میشه هنگام خرید و فروش دکستروز خشک با یک روش ساده میزان خلوص اون رو متوجه شد

  4. عرض ادب و خسته نباشید به نویسندگان این مقاله

    مورد ااول اینکه هر کیلو دکستروز برای تهیه چه میزان شیرینی لازم است؟
    و مورد دوم اینکه ما دنبال یک فروشنده معتبر دسکتروز هستیم که با قیمت از او دکستروز خشک خریداری کنیم
    لطفا شما به ما معرفی کنید

  5. سلام
    خریدارانی که نیاز به خرید دکستروز خشک دارند؛
    شرکت بازرگانی xxxxxxxx امکان فروش دکستروز خشک فودکم چینی با خلوص ۹۸ درصد را دارد و هم اکنون در انبار شورآباد موجود می باشد.

    لطفا درصورت تمایل از طریق شماره ۰۹۱۲xxxxxxx درخواست خرید خود را ثبت کنید.

  6. در مرود خرید دکستروز خشک ایرانی می خوام ازتون مشورت بگیرم
    اول اینکه بین دکستروز خشک چینی و دکستروز خشک ایرانی پیشنهاد شما چیه؟
    و دوم اینکه با توجه به قیمت دکستروز مونوهیدرات و برندهای مختلف دکستروز خشک، کدوم شرکت ایرانی رو برای خرید پیشنهاد می کنید؟

  7. وقتی کامنت های سایت تون رو خوندم، برخی از کاربران به دفعات از شما درباره قیمت مواد شیمیایی سوال می کنند؛ مثلا قیمت دکستروز مایع، اما به نظرم استعلام قیمت با یک تماس تلفنی از یک فروشنده امکان پذیر است،
    اما بعضی از مسایل با تماس تلفنی حل نمی شود؛ مثلا اینکه چرا با وجود شیرین نبودن، چیپس از دکستروز در چیپس استفاده می شود.
    واقعا چرا؟؟؟؟

  8. سلام
    من به تازگی باشگاه می رم و می خوام تمرینات رو جدی تر دنبال کنم؛

    بچه ها گفتن که از پودر دکستروز در بدنسازی و بعد از تموم شدن تمرینات استفاده کنم؛ هم مفیده هم به بازسازی عضلات کمک می کنه؛ این مطلب چقدر درسته؟

    یه سوال دیگه هم داشتم ، آیا استفاده از دکستروز در بدنسازی ایمن هست؟ میزان مجاز و تایید شده ش، چقدره؟

    ممنون میشم جواب بدید، تا با خیال راحت دکستروز رو به برنامه غذایی اضافه کنم

  9. درود و سپاس

    می خواستم بدونم برای خط تولید تهیه کلوچه، از دکستروز خشک ایرانی خارجی استفاده کنیم بهتر هست یا نمونه خارجی؟

    آیا راهنما و دستورالعمل خاصی هست ؛
    با چه نسبتی با خمیر ترکیب بشه که کیفیت مطلوبی داشته باشه؟

  10. آیا دکستروز قنادی با دکستورزی که در صنعت توسط تولید کننده مواد غذایی استفاده میشه متفاوت هست؟
    هر کیلو دکستروز معادل چه میزان شکر سفید باید استفاده بشه؟
    ما در استفاده از دکستروز به تجربه شما نیاز داریم

  11. احترما می خوام سوالی بپرسم
    که قیمت هر کیلو دکستروز ایرانی و چینی چقدر هست؟ و به طور کلی تفاوت قیمت دکستروز در بازار چه از نوع خشک و چه از نوع آبدار، بین جنس چینی و ایرانی حدودا چند درصد است؟

  12. شرکت ما با چندین سال تجربه و سابقه در واردات و فروش دکستروز مایع و پودری از کشور چین با برندهای فودکم، ژیوانگ و fic توانسته است، رضایت مشتریان خود را در سراسر ایران جلب نماید
    می خواهیم بدانیم، چطور می توانیم به سرعت در حوزه تبلیغات و اسپانسرینگ با سایت قدرتمند جهان شیمی همکاری کنیم؟

  13. برای خرید دکستروز خوراکی خیلی اتفاقی از طریق گوگل به سایت شما رسیدم، مدل تبلیغات و معرفی فروشنده دکستروز فوق العاده برام جالب بود. اگر امکان بیان پاسخ سوالم در کامنت هست ، هر فروشنده برای تبلیغات و معرفی خودش در مقالات سایت شما ماهانه چقدر باید خرج کنه؟ با این رتبه های خوب شما در گوگل خیلی کنجکاو شدم بدونم .

  14. سلام. می خوام از خریدارانی که با بازرگانی امید تماس گرفته اند بپرسم قیمت هر کیلو دکستروز موقع خرید چقدر بوده؟ و از کیفیت فروش و شرایط خرید این بازرگانی چقدر رضایت داشته اند؟

    به هر حال بازرگانی امید فروشنده منتخب این مقاله هست و تجریبات سایر خریداران می تونه خیلی کمک کنه ‌ .

  15. می خوام برای دکستروز آزمایشگاهی اقدام کنم ولی چون اولین بار هست که خرید می کنم ؛ به کمک ویژه شما نیاز دارم. فرض کنید من فردا دکستروز آزمایشگاهی خریدم، از وجدان فروشنده هم که هیچ اطلاعی ندارم. چطور باید متوجه بشم، که فروشنده هم از نظر کیفیت و از هم نظر درصد ادعایی ، صداقت لازم رو داشته؟
    وجدانا این کامنت رو حتما جواب بدید.

  16. سلام خسته نباشید و عرض ادب و احترام

    آیا مصرف پودر دکستروز در بدنسازی برای همه افراد یک دوره و شرایط استفاده دارد؟ یا اینکه برای افراد مختلف با توجه به سن، جنسیت و دوره بدنسازی متفاوت است؟ از راهنمایی شما ممنونم.

  17. شاید باورتون نشه ، ولی آگهی فروش عمده دکستروز رو چند وقت پیش تو اپلیکیشن دیوار دیدم؛ یعنی هنوز که هنوزه اصلا نمی تونم قبول کنم، که کسی برای خرید مواد شیمیایی بتونه به آگهی های اپ هایی مثل دیوار یا شیپور اعتماد کنه.

  18. دکستروز قنادی

    چرا تو بعضی از آگهی های فروش دکستروز در سایت های تبلیغاتی فروشندگان از عبارت دکستروز قنادی استفاده می کنند؟ مگر دکستروز قنادی با سایر انواع دکستروز تفاوتی دارد؟ خواهش می کنم حتما پاسخ دهید, خیلی ضروری است‌ .

  19. پودر دکستروز چیست؟

    من هم مثل خیلی از افراد دیگر تا قبل از مطالعه این مقاله دقیقا نمی دانستم که دکستروز چیست؛ اما با خواندن این مقاله از کاربردهای زیاد دکستروز در صنایع مختلف و انواع مواد غذایی شگفت زده شدم. واقعا مقاله جالبی بود.

  20. یک تبعه افغانستانی هستم، که چندین سال است در ایران اقامت دارم. قیمت دکستروز مونوهیدرات در ایران قیمت مناسبی است و تاجران افغان از شرایط قیمت و کیفیت آن راضی هستند. تاجران ایرانی برای صادرات و فروش دکستروز مونوهیدرات به افغانستان لطفا پیام دهند.

  21. من متقاضی تبلیغات در صفحه دکستروز خشک ایرانی و استفاده از بنرهای بالای این صفحه هستم. چطور می توانم برای سفارش بنر با واحد بازرگانی شما تماس بگیرم؟ البته بجز دکستروز در چند مقاله دیگر هم می خواهیم تبلیغ کنیم.

  22. من الان چند سالی هست که تو خونه شیرینی می پزم‌. شیرینی فروشی ها از دکستروز قنادی در پخت کیک استفاده می کنند. اگر بخوام از دکستروز برای شیرنی خانگی استفاده کنم؛ از کجا و با چه درصد و نوعی دکستروز بخرم؟

  23. قیمت دکستروز مایع چقدر تو این هفته افزایش داشته؟ با توجه افزایش قیمت دکستروز در این یکی دو ماه اخیر از فروشندگانی که تمایل به فروش چکی دارند ، برای همکاری دعوت می کنیم. حسینی هستم از شرکت *******

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا