Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش

شربت ایمیونس نوعی مکمل غذایی است. به دلیل فواید شربت ایمیونس در تقویت سیستم ایمنی بدن و تامین سلامت عمومی به بسیاری از افراد توصیه می‌شود. کاربرد شربت ایمیونس به دلیل دارا بودن انواع آنتی اکسیدان، ویتامین و ترکیبات مفید دیگر است. نحوه و مقدار مصرف شربت ایمیونس با توجه به سن مصرف کنندگان می‌تواند مقادیر مختلفی را در برگیرد. بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس مانند سایر مکمل های ویتامینی در طول روز است. قیمت شربت ایمیونس به دلیل وارداتی بودن نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی بیشتر است. برای خرید شربت ایمیونس می توان به داروخانه ها و مراکز فروش آنلاین مراجعه نمود. با شیوع ویروس کرونا در کشور شربت ایمیونس به دلیل افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن طرفداران زیادی پیدا نموده است. این شربت قبلا هم در بهبود علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مصرف می‌شده است.

نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی بسیاری از دارو ها و مکمل های غذایی پرداخته است. مانند: شربت سانستول، آمپول بیوتین، یونی زینک، قرص ال کارنیتین و… . در ادامه به بررسی کاربرد و عوارض شربت ایمیونس می پردازیم. با ما همراه باشید.

درباره شربت ایمیونس

شربت immunace یک مکمل خوراکی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی، آنفلوانزا و جدیدا کرونا است. شربت ایمیونس تولید شرکت ویتابیوتیکس انگلستان است. البته شرکت‌ های داروسازی ایرانی اقدام به تولید بیشتر محصولات غذایی و دارویی تحت لیسانس شرکت اصلی نموده اند.

کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش
کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش

شربت ایمیونس ویتا بیوتیکس سیستم ایمنی را تقویت کرده و انرژی بدن را افزایش می‌دهد. مواد معدنی ضروری مثل روی و سلنیوم و انواع ویتامین ها را داراست. ترکیبات موجود در این شربت، مواد شیمیایی مضر و رادیکال‌ های آزاد از بدن حذف می‌ کنند. لازم به ذکر است که این شربت جهت مصرف کودکان و بزرگسالان در بازار عرضه می گردد. با شیوع ویروس کرونا و ضرورت تقویت سیستم ایمنی، مکمل ‌هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌ کنند طرفداران زیادی پیدا نموده اند.

تقویت سیستم ایمنی با شربت ایمیونس

سیستم ایمنی بدن همواره با میکروب‌ های مضر و انواع عفونت ‌ها و بیماری‌ها در حال مبارزه است. در واقع سیستم ایمنی بدن است که مانع بیماری ها می شود. برخی افراد به طور دائم به عفونت ‌ها و امراض مختلف مبتلا می‌شوند. این بیماری های پی در پی را باید در ضعف سیستم ایمنی جستجو نمود. جهت مصونیت بیشتر در برابر انواع بیماری ‌ها و بهبود سلامت فردی باید به سیستم ایمنی بدن کمک نمود.

فعالیت هایی مانند: ورزش کردن، داشتن خواب کافی و رژیم غذایی مناسب به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کنند. مصرف شربت ایمیونس نیز از راه ‌هایی است که کمک می‌کند، سیستم ایمنی بدن در کوتاه ‌ترین زمان ممکن بهبود یابد. ویتامین ‌ها و املاح معدنی موجود در این مکمل، در سلامت سیستم ایمنی نقش زیادی دارند.

کاربرد شربت ایمیونس در کرونا

با آغاز فصول سرد سال شیوع سرماخوردگی و آنفلوانزا گسترش می یابد. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بیشتر از بقیه در معرض هجوم این بیماری ‌ها هستند. سیستم ایمنی بدن سد دفاعی خوبی در برابر انواع ویروس هاست. ویروس کرونا نیز مانند ویروس سرماخوردگی به ریه‌ حمله می‌کند. اگر سیستم ایمنی نتواند آن را کنترل کند منجر به مرگ بیمار می‌شود. مصرف و کاربرد شربت ایمیونس می تواند سیستم ایمنی کودکان و بزرگ‌سالان را تقویت نماید.

شربت ایمیونس به دلیل افزایش سیستم ایمنی در سرماخوردگی کودکان نقش پیشگیری کننده دارد. بسیاری از این شربت را به همین منظور تهیه و مصرف می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت: شربت ایمیونس برای کرونا و پیشگیری از کرونا گزینه خوبی است. اما باید توجه شود که این شربت به هیچ وجه خواص درمانی ندارد. مصرف آن تنها جهت بهبود سلامت عمومی بدن توصیه می گردد.

مزایا مصرف و کاربرد شربت ایمیونس

  1. موثر در بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. کمک به حفظ سلامت بدن
  3. حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان قوی همراه با ویتامین D3
  4. فاقد نمک، مخمر، لاکتوز و رنگ‌های مصنوعی
  5. محافظت از بدن در برابر آلودگی‌های محیط
  6. کاهش طول و شدت بیماری های ویروسی
  7. کمک به کنترل بیماری های مزمن و طول کشیده
  8. افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت ‌ها
  9. حاوی ویتامین ‌های B12،B2 و B6
  10. حاوی منیزیم و منگنز
  11. کمک به افزایش سطح انرژی بدن
  12. کمک به افزایش اشتها (به طور غیر مستقیم)
  13. قابل استفاده برای کودکان و بزرگ‌سالان

ترکیبات شربت ایمیونس

بتاکاروتن: بتاکاروتن از سیستم ایمنی بدن محافظت کرده و احتمال ابتلا به عفونت و بیماری ها را کاهش می دهد. بتاکاروتن تولید گروهی از گلبول های سفید را افزایش می دهد. این نوع از گلبول های سفید منجر به تقویت سیستم ایمنی می گردند. این ماده در حفظ سلامت پوست و غشا موکوسی که اولین سد دفاعی بدن است نیز بسیار موثر است.

ال کارنیتین: در تولید سلول های جدید و ترمیم سلول ها وجود ال کارنیتین ضروری است. این ماده جهت تولید انرژی به بدن کمک می کند. همچنین برای فعالیت قلب و مغز نیز بسیار حیاتی است. ال کارنیتین سندرم خستگی مفرط را بهبود داده و از تخریب سلول های ایمنی بدن جلوگیری می کند.

کولین: مقاومت بدن در برابر بیماری ها را افزایش داده و فعالیت سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. البته کولین ویتامین یا ماده معدنی نیست بلکه یک ترکیب ارگانیک محلول در آب است. این ماده در رشد سالم مغز، عملکرد کبد، سیستم عصبی، حرکت ماهیچه‌ ها و سوخت و ساز بدن نقش مهمی ایفا می‌کند. به واسطه استفاده از کولین مقاومت بدن در برابر بیماری‌ ها افزایش یافته و سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود.

نکته

سلنیوم: تقویت تولید آنتـی اکسیدان طبیعی بدن (گلوتاتیون) نیازمند سلنیوم است. این ماده سبب حذف رادیکال های آزاد از بدن می شود. این ریزمغذی عوارض مصرف داروها بر بدن را کاهش می دهد.

روی: حفظ و تقویت سلامت پوست و غشا موکوسی در بدن با روی تقویت می شود. کمبود این ماده معدنی در بدن فعالیت سلول های سیستم ایمنی را کاهش می دهد.

ویتامین D3: این ویتامین از جمله ضروری‌ ترین و مهم ترین  ویتامین ‌های مورد نیاز بدن است. سبک زندگی و قرار نگرفتن در معرض نور خورشید مشکلاتی مانند پوکی استخوان را بوجود آورده است. پوکی استخوان در نتیجه کمبود ویتامین D3 بروز می‌یابد. تقویت و رشد استخوان ‎‌ها و سلول ‌ها با این ویتامین ممکن می شود. یکی از راه های دریافت ویتامین D3 قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. اما استفاده از مکمل هایی مانند  شربت ایمیونس مقدار بالایی ویتامین D3 در خود دارد. این مکمل با تامین D3 به داشتن بدنی سالم‌ و شاداب‌ کمک می کند.

ویتامین های B1 ،B6 ،B12: این ویتامین ها مقدار آنتی بادی ها در بدن را افزایش می هند. تولید گلبول های سفید نیز به این ویتامین ها وابسته است. در نتیجه مصرف این ترکیبات، تقویت حداکثری عملکرد سیستم ایمنی بدن صورت می گیرد. درنتیجه روند پیشرفت بیماری کاهش می‌یابد.

شربت ایمیونس و افزایش اشتها

این شربت حاوی ویتامین‌ های گروه B و زینک است. این ترکیبات به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و باعث احساس گرسنگی می شوند. البته در این شربت ماده ای وجود ندارد که مستقیم بر افزایش اشتها موثر باشد. والدین می توانند طبق نظر پزشک برای فرزندشان از این شربت استفاده کنند. این شربت می تواند هم مواد مغذی را به بدن کودک برساند و هم با افزایش سوخت و ساز بدن، اشتها را افزایش دهد. بزرگسالانی که لاغر هستند نیز می‌توانند برای بهبود تناسب اندام و سوخت و ساز بدن از این شربت مصرف کنند.

لازم به ذکر است که این شربت به هیچ عنوان شربت چاقی نیست. درواقع افزایش اشتها در همه افراد اتفاق نخواهد افتاد. تنها افرادی که با کمبود ویتامین و یا کمبود زینک در بدن مواجه هستند، تغییر وزن خواهند داشت.

نحوه و بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس

مصرف شربت ایمیونس به صورت روزانه است. این شربت بهتر است با معده پر و بعد از غذا و در روز مصرف شود. شربت ایمیونس هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابل مصرف است. تنها تفاوت در دوز مصرفی است. کودکان به دوز کمتری نسبت به بزرگسالان نیز دارند. این مکمل برای کودکان زیر دو سال حتما باید با تجویز پزشک باشد.

نحوه مصرف

قبل از مصرف بطری باید به خوبی تکان داده شود. مطابق دستور پزشک و یا به صورت زیر مصرف گردد.

کودکان بالای ۳ سال : ۱/۲ تا ۱ قاشق مرباخوری پر معادل با ۲٫۵ تا ۵ میلی لیتر برای ۲ بار در روز.

بزرگسالان: ۱ تا ۲ قاشق مرباخوری پر معادل با ۵ تا ۱۰ میلی لیتر برای ۲ بار در روز.

کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش
کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش

مصرف و کاربرد شربت ایمیونس و مزایا و معایب آن

یکی از مزایای این مکمل قیمت شربت ایمیونس است که قیمت مناسبی داراست.

شربت ‌بودن از مزایای دیگر آن است. زیرا شربت ها زود تر از قرص در بدن جذب می‌شوند.

هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از فواید شربت ایمیونس بهره ببرند. به عبارتی با خرید این محصول تمام افراد خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند.

فاقد مخمر، نمک، لاکتوز و رنگ مصنوعی بودن نیز خود به گونه‌ای از مزایای این مکمل هستند.

موارد مصرف و کاربرد شربت ایمیونس

  • افرادی که به بیماری های مختلف مبتلا هستند مانند: انواع عفونت ها، مشکلات قلبی عروقی، مفصلی و تنفسی.
  • افرادی که عمل های جراحی انجام داده اند.
  • افرادی که در معرض آلودگی هوا و یا دود دخانیات قرار دارند.
  • افرادی که در معرض استرس های فیزیکی و روحی قرار دارند.
  • افراد ورزشکاری که به دلیل فعالیت فیزیکی، سوخت و ساز زیادی دارند.

عوارض شربت ایمیونس

اگر این محصول مطابق با دوز تعیین شده مصرف شود، عوارض جانبی ندارد. اما اگر حساسیت‌های به غذاهایی مانند شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ دارید، حتما قبل از مصرف آن، پزشک را در جریان قرار دهید. از مصرف بیش از حد مجاز دارو نیز به شدت بپرهیزید.

هشدار و نکات مصرف شربت ایمیونس

در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این محصول با پزشک متخصص مشورت نمایید.

دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

فراورده را حداکثر ۳ ماه پس از باز شدن درب بطری استفاده کنید.

قبل از مصرف شربت آن را به خوبی تکان دهید.

قیمت شربت ایمیونس

قیمت شربت ایمیونس به نوع آن وابسته است. قیمت شربت ایمیونس ایرانی تحت لیسانس کشور انگلستان و نوع خارجی با یکدیگر متفاوت است. شربت ایمیونس ویتابیوتیکس به دلیل وارداتی بودن قیمت بالاتری را نسبت به نوع ایرانی داراست. شرکت های داروسازی ایرانی با تولید مکمل ها و شربت های تقویتی ایرانی با کیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی، توانسته اند نیاز کشور در تأمین این ترکیبات را فراهم آورند. این شرکت ها از طریق کاهش هزینه های اضافی به مصرف کنندگان کمک نموده اند. باید توجه شود که قیمت انواع شربت ایمیونس که در فروشگاه های اینترنتی مختلف به فروش می رسد، ممکن است مقداری متفاوت باشد.

خرید و فروش شربت ایمیونس

خرید و فروش شربت ایمیونس در کشور ما ایران جهت مصرف در کودکان و بزگسالان به منظور افزایش سیستم ایمنی بدن و رفع کمبود ها صورت می گیرد. فروش و خرید شربت ایمیونس جهت کمک به رفع کمبود ویتامین ها و مواد مغذی در بدن صورت گرفته و بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده کنند.

جهت خرید شربت ایمیونس اصل برای رفع کمبود مواد مغذی در بدن، می توان به داروخانه ها و مراکز خرید و فروش آنلاین مراجعه نمود. توجه این نکته ضروری است که این مکمل به هیچ وجه نباید از مراکز نامعتبر خریداری و مصرف شوند. در غیر این صورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری را ایجاد کنند.

کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش
کاربرد شربت ایمیونس چیست؟ عوارض و قیمت خرید و فروش

سخن آخر

از مصرف خودسرانه مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی بپرهیزید.

دارو ها و مکمل های غذایی را بیشتر از دوز تعیین شده مصرف نکنید.

به تاریخ تولید و انقضای محصول دقت نمایید.

از دارویی که برای بیماری شما تجویز شده است به دیگران پیشنهاد ننمایید.

دارو ها را دور از دسترس کودکان و در مکان خشک و خنک نگهداری کنید.

در صورت داشتن سابقه حساسیت به داروها با پزشک مشورت کنید.

از مصرف همزمان دارو های شیمیایی با گیاهان دارویی بپرهیزید. زیرا ممکن است با یکدیگر تداخل دارویی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا