Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییکشاورزی و دامپروری

قیمت فروش و خرید مورفولین | کاربرد مورفولین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد مورفولین و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید مورفولین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش مورفولین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان مورفولین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت مورفولین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش مورفولین به روزرسانی می‌شود.

مورفولین یک ترکیب شیمیایی آلی با فرمول شیمیایی O (CH2CH2) 2NH است. مورفولین یک ترکیب هتروسیکل با خواص دو گروه عملکردی آمین و اتر است. به دلیل حضور گروه آمینی این ترکیب یک باز است و اسید کنژوگه آن مورفولینیوم نامیده می شود. برای مثال ترکیب مورفولین با هیدروکلرویک اسید، نمک کلرید مورفولینیوم را تولید می کند.

مورفولین ( ۱، ۴ تتراهیدرو – اکسازین) یک ترکیب هتروسیکلیک ساده است که از اهمیت صنعتی و کاربردی گسترده ای برخوردار است. نامگذاری این ترکیب به لودویگ نور نسبت داده شده است که به اشتباه معتقد بود که این ترکیب بخشی از ساختار مورفین است.

مراکز خرید و قیمت فروش مورفولین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش مورفولین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان مورفولین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده مورفولین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید مورفولین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش مورفولین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

مورفولین مایعی بی رنگ و با بوی شبیه ماهی است که می تواند برای بافت های بدن سوزاننده باشد. چگالی این ماده از آب کمتر است و در آب محلول است و بخار آن از هوا سنگین تر است. این ماده در تولید مواد شیمیایی دیگر و به عنوان مهار کننده خورندگی و همچنین در دترجنت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد مورفولین

مورفولین یک ماده افزودنی متداول است که در غلظت های بسیار کم و در حد PPm برای تنظیم PH در سیستم های بخار سوخت های فسیلی و نیروگاه های هسته ای مورد استفاده قرار می گیرد. مورفولین به این دلیل استفاده می شود که فراریت آن شبیه به آب است و در صورت اضافه شدن به آب غلظت آن بطور تقریبا مساوی در هر دو فاز آب و بخار تقسیم می شود. ویژگی تنظیم PH این ماده در سراسر سیستم ها باعث می شود که از خوردگی تجهیزات جلوگیری شود.

مورفولین اغلب اوقات همراه با هیدرازین یا آمونیاک برای تهیه یک ماده شیمیایی جامع برای محافظت در برابر خوردگی برای سیستم های بخار در کارخانه ها استفاده می شود. این ماده در دما و فشار بالا در غیاب اکسیژن در این سیستم ها به آرامی تجزیه می شود.

مورفولین بیشتر متحمل واکنشهایی می شود که مختص آمین های ثانویه هستند و بطور گسترده ای برای سنتزهای آلی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال این ماده یک بلوک ساختمانی برای تهیه آنتی بیوتیک های لاینزولید و ماده ضد سرطان جفی تینیب و ماده ضد درد دکسترومورامید است.
در صنعت و تحقیقات قیمت پایین و قطبیت این ترکیب باعث می شود که این ماده به عنوان یک حلال برای واکنش های شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد.

این ترکیب شیمیایی و مشتقات آن به عنوان افزودنی در تولید لاستیک، مهار کننده خوردگی، حلال، روشن کننده لنزها، آنتی اکسیدان و در ساخت طیف وسیعی از داروها و علف کش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مورفولین

مورفولین یک ماده فوق‌ العاده رایج است و کاربردهای متنوعی مانند نظافت، تولید لاستیک، ساخت و ساز، گرمایش و سرمایش، مراقبت شخصی، کشاورزی و موارد دیگر دارد. مورفولین یک ترکیب آمین اتر، مشتق از آمونیاک و نیتروژن است. اگرچه در پزشکی استفاده می شود، اما از نظر شیمیایی با مرفین ارتباطی ندارد. لودویگ کر، شیمیدان ماهر آلمانی که مورفولین را در اواخر دهه ۱۸۰۰ کشف کرد.

تولید کننده مورفولین

همانطور که قبلا ذکر شد، رایج ترین و مهم ترین کاربردهای مورفولین هدر صنعت است. این ماده به عنوان یک پاک کننده ساینده و یک عامل روشن کننده در محلول های تمیز کننده و شوینده های سنگین استفاده می شود. به ویژه در تمیز کردن خشک مفید است. به عنوان یک امولسیفایر، مورفولین به موم های صنعتی و پولیش ها کمک می کند تا قوام خود را حفظ کنند.

مورفولین ماده فعال پایه رزین برای جوهرها، پوشش‌ها و چسب‌های قابل درمان است. این ماده شیمیایی همچنین یک تسریع کننده برای ولکانیزه کردن لاستیک از جمله درزگیرهای لاستیکی است. تولید کنندگان این ماده را در گریدهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند.

تولید مورفولین

سه روش متداول برای ساخت مورفولین وجود دارد.

کم آبی دی اتانول آمین با اسید

در این فرآیند، مورفولین از دی اتانول آمین به دست می آید. طی این واکنش یک اسید قوی تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرم می شود و به دی اتانول آمین اضافه می شود. سپس این واکنش با یک ماده قلیایی خنثی می شود. مایع حاصل با استفاده از حلال تقطیر شده و مورفولین به دست می آید.

دی اتیلن گلیکول و آمونیاک هیدروژنه و تبخیر کننده

این روش به دلیل سرعت و کارایی رایج ترین روش ساخت مورفولین است. دی اتیلن گلیکول و آمونیاک با هیدروژن ب حضور یک ماده کاتالیزور ترکیب می شوند تا باعث هیدروژناسیون دی اتیلن گلیکول و آمونیاک شود. سپس کل مخلوط بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد گرم شده و تحت فشار قرار می گیرد. مورفولین با تبخیر از مخلوط استخراج می شود.

ترکیب اتر و آمونیاک خشک

در این واکنش اتر با آمونیاک خشک و یک حلال شیمیایی سازگار مخلوط شده و با هم در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد ۲۴ ساعت گرم می شوند. این مخلوط در یک ظرف کاملا مهر و موم شده و هنگامی که ظرف باز می شود، آمونیاک اضافی تخلیه می شود و مورفولین از محلول تقطیر می شود.

فروش مورفولین

مورفولین به عنوان یک جزء در روان کننده های دوگانه و سیالات خنک کننده عمل می کند که برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد فلز در حین ماشینکاری، آسیاب و تبدیل آن به قطعات مختلف برای استفاده استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان یک ضد خوردگی برای فولاد و قلع استفاده شود.

مورفولین به تثبیت مایعات انتقال حرارت – مایعات رسانا در سیستم های گرمایشی مانند آب دیگ کمک می کند. یکی از راه‌هایی که مورفولین این کار را انجام می‌دهد این است که به‌عنوان پایه‌ای عمل می‌کند که آلودگی اسیدی را در سیستم‌های انتقال حرارت خنثی می‌کند. این باعث می شود مایع انتقال دهنده گرما خورنده و به سیستم های گرمایشی آسیب نرساند. فروش مورفولین برای استفاده در صنایع بازار بسیار گسترده ای در سراسر جهان دارد.

مورفولین ۹۹

مورفولین ۹۹ درصد یکی از گریدهای این ماده در بازار است. به دلیل ماهیت قارچ کشی بسیاری از محصولات کاغذی و مقوا دارای پوشش مورفولین هستند که از کپک زدن و پوسیدگی جلوگیری می کند. مورفولین همچنین تشکیل کف را کاهش می دهد که یک واکنش رایج در تولید کاغذ و مقوا است. مورفولین یک آمین آلی است که به عنوان بازدارنده خوردگی دیگ بخار استفاده می شود. کاربردهای مختلفی مانند تولید شتاب دهنده های لاستیکی، مواد پخت، پاک کننده ها، ضد زنگ و عوامل فعال سطحی دارد. این شامل هر دو گروه آمین و اتر است که در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود.

بهترین حلال

حلال مایع هر نوع مایعی است که برای حل کردن مایع، گاز یا ماده جامد دیگر برای ایجاد مخلوطی به نام محلول استفاده می شود. آب رایج ترین حلال مایع در طبیعت و رایج ترین حلال مورد استفاده در صنعت است. بسیاری از انواع دیگر حلال ها نیز به صورت تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، و بیشتر آنها ارگانیک هستند، به این معنی که آنها مواد شیمیایی هستند که بر روی پیوندهای مولکولی عنصر کربن ساخته می شوند.

از نظر تجاری، حلال ها به طور گسترده ای به عنوان نرم کننده در ساخت ترکیبات پلاستیکی مختلف استفاده می شوند، جایی که آنها پلاستیک را تا حدودی انعطاف پذیر و نرم می کنند و اینجاست که اکثر حلال های آلی ارزش صنعتی دارند. هرچه یک حلال مایع همه کاره تر باشد، کاربرد گسترده تری دارد.

انواع حلال

هر حلال مایعی که در صنعت تولید می شود دارای یک کلاس از ویژگی های مشترک است. اینها شامل فراریت هستند، زیرا اغلب مواد شیمیایی هستند که برای تسهیل فرآیندی مانند تمیز کردن از طریق تبخیر، چربی دوستی یا توانایی حل کردن ترکیبات چربی مانند و وزن مولکولی کم به منظور تسهیل فرآیندها مورد استفاده قرار می گیرند. حلال‌های آلی به خوبی با این دسته ‌ها مطابقت دارند و می‌ توانند طیف وسیعی از ترکیبات از روغن و چربی گرفته تا رزین و لاستیک را حل کنند.

به طور کلی، ماهیت هر حلال مایع می تواند طیف گسترده ای از گروه های شیمیایی ایمن یا خطرناک را در بر بگیرد. به دلیل تمایل به تبخیر آسان در هوا یا جذب شدن در پوست، بیشتر آنها برای کارگرانی که در معرض آنها قرار می گیرند و افرادی که در مکان هایی زندگی می کنند که ممکن است منبع آلودگی آب های زیرزمینی یا آلودگی هوا باشند، به نوعی خطرات سلامتی ایجاد می کنند. هزاران نوع حلال مایع تا سال ۲۰۱۱ تولید شده‌ اند، اما مانند بسیاری از مواد شیمیایی، تنها تعداد کمی از این حلال‌ ها به صورت جداگانه از نظر خطرات سلامتی آزمایش شده ‌اند.

کاربرد مورفولین در کشاورزی

مورفولین به عنوان یک امولسیفایر شیمیایی جهت وکس زدن میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه بطور طیبعی میوه ها برای محافظت از خودشان در برابر آفات و حشرات یک پوشش مومی تولید می کنند اما این پوشش طبیعی باعث می شود که ظاهر میوه تمیز به نظر نرسد و مشتری پسندی آن کاهش یابد.
مقدار کمی مورفولین می تواند جایگزین موم طبیعی میوه ها شده و علاوه بر محافظت، به براقی و تمیزی میوه ها به عنوان یک پوشش کمک می کند، هرچند اتحادیه اروپا استفاده از این ماده به عنوان پوشش میوه را ممنوع کرده است.

ایمنی و خطرات کاربرد مورفولین

هنگام کار با مورفولین حتما از دستکش استفاده کنید تا از تماس این ماده شیمیایی با پوست شما جلوگیری شود. برای محافظت از چشم باید از عینک های محافظ استفاده کنید و در صورت تماس این ماده شیمیایی با چشم ها حداقل به مدت ۱۵ دقیقه چشم ها را با آب شستشو دهید. قبل از کار کردن با این ماده حتما از تهویه مناسب محل اطمینان حاصل کنید و برای جلوگیری از استشمام بخارات حاصل از آن بهتر است از ماسک استفاده شود.
در صورت بلع تصادفی، بیمار را وادار به استفراغ نکنید زیرا طبیعت سوزاننده مورفولین مخاط دهان، گلو، مری را تخریب کرده و احتمال ورود آن به ریه ها باعث افزایش مشکلات پزشکی خواهد شد.

 

خرید مورفولین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید مورفولین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید مورفولین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان مورفولین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید مورفولین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا