Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
رنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تیتان ۵۵۶۶ | کاربرد تیتان چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تیتان ۵۵۶۶ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید تیتان ۵۵۶۶ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تیتان ۵۵۶۶ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تیتان ۵۵۶۶ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تیتان ۵۵۶۶ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تیتان ۵۵۶۶ به روزرسانی می‌شود.

تیتان ۵۵۶۶ یا دی اکسید تیتانیوم بیش از یک قرن است که در صنایع مختلف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر شیمیایی، نام IUPAC (اتحادیه بین المللی شیمی خالص و کاربردی) آن اکسید تیتانیوم (IV) است، اما به طور غیررسمی به عنوان تیتانیا نیز شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی دارای درجه معمولی براقیت و سفیدکنندگی است و دوام بسیار خوبی در محصولات ایجاد می کند. این ترکیب شیمیایی در دو گرید رنگدانه و نانو در بازار موجود است.

فرمول این ترکیب شیمیایی TiO۲ است. تیتان ۵۵۶۶ بیشتر به عنوان رنگدانه استفاده می شود، که ممکن است آن را به عنوان سفید تیتانیومی نیز در بازار دیده باشید. نام فنی رنگ حاوی دی اکسید تیتانیوم Pigment White 6 (PW6) و CI 77891 است. این ماده به دلیل خواص غیر سمی، غیر واکنشی و درخشان بودن در صنایع بسیار استفاده می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش تیتان ۵۵۶۶ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تیتان ۵۵۶۶ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تیتان ۵۵۶۶ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تیتان ۵۵۶۶ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تیتان ۵۵۶۶ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تیتان ۵۵۶۶ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

 

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

تیتان ۵۵۶۶ چیست و قیمت و خرید و فروش تیتان ۵۵۶۶

این ترکیب شیمیایی یک ماده روشن و سفید رنگ است که گرید رنگدانه آن در طیف وسیعی از محصولات رایج استفاده می شود. تیتان ۵۵۶۶ همچنین دارای تعدادی از ویژگی های کمتر شناخته شده است که آن را به یک عنصر بسیار مفید و مهم در نبرد ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و جلوگیری از سرطان پوست تبدیل می کند.

در سراسر اتحادیه اروپا، استفاده از این ترکیب شیمیایی در تولید محصولاتی مانند دارو، کرم ضد آفتاب، رنگ، پلاستیک، کاغذ و مواد غذایی مجاز است. به عنوان رنگدانه سفید، دی اکسید تیتانیوم یکی از مهمترین مواد اولیه مهم برای رنگ و پوشش است. بازار تیتان در سال گذشته حدود ۳.۵ میلیارد دلار فقط برای پوشش بوده است.

قیمت فرو ش و خواص فیزیکی تیتان ۵۵۶۶

این ترکیب شیمیایی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را برای کاربردهای مختلف در صنایع بسیار مناسب می کند. تیتان دارای نقطه ذوب بسیار زیاد، حدود ۱۸۴۳ درجه سانتی گراد است. همچنین نقطه جوش آن ۲۹۷۲ ​​درجه سانتی گراد است. بنابراین به طور طبیعی به صورت جامد وجود دارد و به شکل پودر نیز در آب نامحلول است.

برخلاف رنگدانه های سفید دیگر که ممکن است در اثر برخورد نور کمی زرد رنگ به نظر برسند، این ترکیب شیمیایی به دلیل جذب اشعه ماوراء بنفش، این مشکل را ندارد و سفید خالص به نظر می رسد. نکته مهم این است که دی اکسید تیتانیوم همچنین دارای ضریب شکست بسیار بالایی، حتی بالاتر از الماس است. این خاصیت باعث می شود که فوق العاده روشن به نظر برسد و یک ماده ایده آل برای استفاده در طراحی باشد.

یکی دیگر از خواص مهم تیتان ۵۵۶۶ این است که می تواند فعالیت فوتوکاتالیستی را در زیر اشعه ماورا بنفش خورشید از خود نشان دهد. این مسئله برای حفظ محیط زیست، انواع مختلف پوشش های محافظ، ضدعفونی کننده های سطوح و حتی در درمان سرطان موثر است. برخی دیگر از خواص فیزیکی این ترکیب شیمیایی عبارتند از:

  • درخشندگی
  • مقاوم در برابر حرارت، نور و هوازدگی
  • قابلیت پراکندگی و جذب اشعه UV
تیتان 5566 چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان
تیتان ۵۵۶۶ چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان

قیمت فروش انواع گرید تیتان ۵۵۶۶

این ترکیب شیمیایی دارای کیفیت های مختلف بسته به نوع کاربرد است. دی اکسید تیتانیوم در گرید رنگدانه یا نانو مواد تولید می شود. هر دو شکل این ترکیب شیمیایی بی مزه، بی بو و نامحلول هستند.

اندازه ذرات گرید رنگدانه دی اکسید تیتانیوم در حدود ۲۰۰-۳۵۰ نانومتر است. این گرید برای پراکندگی نور و کاربردهای کدورت سطحی مانند رنگ استفاده می شود. اندازه ذرات گرید نانو این ترکیب شیمیایی، کمتر از ۱۰۰ نانومتر است. نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم شفاف (بی رنگ) است و خواص پراکندگی اشعه ماوراء بنفش را دارد. این ترکیب خواص جذب بهتری در مقایسه با اندازه ذرات گرید رنگدانه ارائه می دهد.

کاربرد تیتان ۵۵۶۶ در صنایع

این ترکیب شیمیایی به دلیل داشتن خواصی همچون رنگ سفید فوق العاده، خاصیت انکسار نور و مقاومت در برابر اشعه UV خورشید، یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده در صنایع مختلف برای تولید طیف وسیعی از محصولات است. برخی از کاربردهای کمتر شناخته شده تیتان ۵۵۶۶ شامل بسته بندی، تولید جوهر چاپ تجاری، انواع لوازم آرایشی، تولید خمیردندان و افزودنی مواد غذایی (که در آن به عنوان رنگ خوراکی E171 ذکر شده است) است. برخی از کاربرد های مهم تیتان ۵۵۶۶ در صنایع عبارتند از:

خرید تیتان ۵۵۶۶ برای تولید رنگ و پلاستیک

هنگامی که تیتان به طور خاص به عنوان رنگدانه در تولید رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان Pigment White 6 شناخته می شود و خواص بسیار زیادی به رنگ می بخشد. در دوران گذشته، اکثر تولید کنندگان رنگ های تجاری از سرب سفید که بسیار سمی است به عنوان سفید کننده در رنگ های خود استفاده می کردند.

در ابتدا به دلیل افزایش هزینه، تولید کنندگان به استفاده از دی اکسید تیتانیوم روی نیاورند. با توجه به کشف روش های جدید برای تولید این ترکیب شیمیایی، قیمت تیتان بسیار پایین آمد.

این ترکیب شیمیایی در حال حاضر یکی از رایج ترین رنگدانه های سفید مورد استفاده در جهان است و پایه اکثر رنگ ها است. از تیتان ۵۵۶۶ همچنین در تولید روکش ها و پلاستیک ها نیز استفاده می شود. این کاربرد بیش از ۵۰ درصد از مصرف جهانی این ترکیب شیمیایی را در جهان به خود اختصاص داده است.

فروش تیتان ۵۵۶۶ برای تولید روکش ضد آفتاب

تیتان به دلیل داشتن ضریب شکست بالا، اگر به عنوان رنگدانه استفاده شود، می تواند نور مرئی را پراکنده کند. این ترکیب شیمیایی منجر به ایجاد یک رنگ مات می شود و هنگامی که روی یک سطح اعمال شود یا در یک محصول گنجانده شود، یک کیفیت بازتابنده و روشن را ایجاد می کند. مثال کلیدی استفاده از تیتان ۵۵۶۶ به عنوان روکش توربین های بادی است که هم رنگ سفید مناسب و هم محافظت در برابر تخریب اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد.

از آنجا که این ترکیب شیمیایی می تواند به طور طبیعی اشعه ماوراء بنفش خورشید را مسدود کند، می تواند به عنوان یک محافظ از سطوح رنگ شده در برابر آسیب های اشعه ماورا بنفش محافظت کند. به این ترتیب به طول عمر سطح مورد نظر نیز بسیار کمک می کند. تیتان ۵۵۶۶ یک ماده معدنی است و می تواند به راحتی پودر شود. با در نظر گرفتن این نکته، از آن می توان در تولید سرامیک استفاده کرد. از این ترکیب شیمیایی برای افزایش استحکام سرامیک استفاده نمی شود، بلکه برای لعابی که در نتیجه تبلور این ماده معدنی در طول سرد شدن به سرامیک می دهد، به کار می رود.

تیتان 5566 چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان
تیتان ۵۵۶۶ چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان

قیمت خرید تیتان ۵۵۶۶ به عنوان افزودنی مواد غذایی

از تیتان ۵۵۶۶ گرید رنگدانه و به نام E171 در مواد غذایی استفاده می شود. از این ترکیب شیمیایی به عنوان سفید کننده در بسیاری از محصولات غذایی استفاده می کنند. همچنین ممکن است به عنوان تقویت کننده رنگ و بافت نیز مورد استفاده قرار گیرد. E171 هنگام استفاده در برخی شکلات ها می تواند صافی و براقیت ایجاد کند.

به عنوان یک افزودنی مواد غذایی، این ترکیب ۹۹ درصد خالص است و بسیار بی خطر محسوب می شود. دلیل استفاده از این ترکیب شیمیایی به عنوان افزودنی مواد غذایی این است که خاصیت پراکندگی نور این ماده معدنی پودر شده، می تواند به افزایش سفیدی بسیاری از محصولات غذایی مانند تزئینات کیک یا شیرینی بسیار کمک کند. این ترکیب شیمیایی می تواند بسیاری از انواع میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها را از بین ببرد.

قیمت فروش تیتان ۵۵۶۶ برای تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست

از دی اکسید تیتانیوم هم به عنوان رنگدانه و هم به عنوان ضخیم کننده کرم ها، می توان در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرد. این ترکیب شیمیایی به دلیل شفافیت و توانایی جذب اشعه ماوراء بنفش در تولید کرم های ضد آفتاب بسیار استفاده می شود. دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک ضد آفتاب معدنی عمل می کند که به طور فیزیکی نور خورشید را مسدود و منحرف می کند. نانوذرات این ترکیب شیمیایی به عنوان آینه های بسیار کوچکی عمل کرده که نور خورشید را منعکس می کنند.

فواید زیست محیطی تیتان ۵۵۶۶ و قیمت تیتان ۵۵۶۶

این ترکیب شیمیایی به دلیل خواص بسیار زیاد برای بسیاری از برنامه های مختلف سازگار با محیط زیست مفید است. هنگامی که به عنوان یک پوشش در خارج از ساختمان در مناطق گرمسیری استفاده می شود، به دلیل کیفیت انعکاس بالا می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی شود. همچنین، شفافیت بالای تیتان به این معنی است که نیازی به استفاده از آن در چندین لایه نیست. این عمل باعث افزایش کارایی منابع و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می شود.

دانشمندان به دنبال کشف کاربردهای جدیدی برای دی اکسید تیتانیوم در فرم نانو هستند که یکی از آنها شامل تولید انرژی پاک است. تیتان ۵۵۶۶ را می توان به محصولات مختلفی مانند رنگ ها، کاشی ها، سیمان ها اضافه کرد تا آلاینده های محیطی را به عنوان یک فوتوکاتالیست تجزیه کند. همچنین به عنوان یک نانو مواد، می توان از آن به عنوان یک کاتالیزور مهم در سیستم های گاز خروجی خودروها، کامیون ها و نیروگاه ها استفاده کرد و تأثیرات زیست محیطی آنها را به حداقل رساند.

از این ترکیب شیمیایی به عنوان یک فتوکاتالیست می توان برای انجام هیدرولیز (شکستن پیوند های آب به هیدروژن و اکسیژن) و جمع آوری هیدروژن به عنوان سوخت نیز استفاده کرد.همچنین، نوعی سلول خورشیدی وجود دارد که از دی اکسید تیتانیوم درجه نانو برای تولید انرژی خورشیدی در فرایندی مشابه فتوسنتز در گیاهان استفاده می کند.

پرسش های رایج در مورد تیتان ۵۵۶۶

چرا فروشندگان تیتان ۵۵۶۶ در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران تیتان ۵۵۶۶ می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه فروش تیتان ۵۵۶۶ کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران تیتان ۵۵۶۶ معرفی می ‌کنند.

تیتان ۵۵۶۶ از چه چیزی ساخته شده است

این ترکیب شیمیایی از اکسید عنصر تیتانیوم در طبیعت ساخته می شود. امروزه این ترکیب شیمیایی بیشتر در آزمایشگاه تولید می شود. تیتان ۵۵۶۶، ترکیب شیمیایی است که بر اثر واکنش عنصر تیتانیوم با اکسیژن موجود در هوا در طبیعت ایجاد می شود. این ترکیب شیمیایی، به شکل اکسید در مواد معدنی موجود در پوسته زمین یافت می شود. عنصر تیتانیوم یکی از رایج ترین عناصر فلزی موجود بر روی کره زمین است.

این ترکیب شیمیایی به طور رسمی برای اولین بار در آزمایشگاه نامگذاری شد و در اواخر دهه ۱۸۰۰ تولید شد. این محصول تا اوایل قرن بیستم تولید انبوه نشده بود. نحوه استخراج تیتان خالص از عنصر تیتانیوم بستگی به ترکیب سنگ معدن اصلی یا مواد اولیه دارد. دو روش مورد استفاده برای تولید این ترکیب شیمیایی شامل فرآیند سولفاته و فرایند کلرید است. منبع طبیعی اصلی تولید تیتان ۵۵۶۶، استخراج سنگ معدن ایلمنیت است که شامل ۴۵ تا ۶۰ درصد دی اکسید تیانیوم است.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تیتان ۵۵۶۶

نام ماده تیتانیوم دی اکسید (Titanium dioxide)
فرمول مولکولی TiO2
جرم مولکولی ۷۹.۸۶۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۴.۲۳ g/cm³
نقطه ذوب ۳,۳۴۹°F (1,843°C)
نقطه جوش ۵,۳۸۲°F (2,972°C)
دیگر نام ها Titanium dioxide, Titanium(IV) oxide
تیتان 5566 چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان
تیتان ۵۵۶۶ چیست؟ کاربرد و قیمت خرید و فروش تیتان

آیا خرید تیتان ۵۵۶۶ خطراتی برای سلامتی دارد

نانو ذرات تیتان به دلیل اندازه بسیار کوچک ممکن است از فیلترهای کلیه، سد روده و از سد خونی – مغزی عبور کرده و برخی اثرات سمی و خطرناک مانند واکنش های التهابی را در بدن فرد مصرف کننده ایجاد کنند. برخی از عوارض جانبی احتمالی این ترکیب شیمیایی عبارتند از:

  • مرگ سلول ها در اثر استرس اکسیداتیو
  • واکنش های آلرژیک یا التهابی
  • بروز برخی از بیماری های مزمن مانند آب مروارید

آیا کاربرد تیتان ۵۵۶۶ در لوازم آرایشی بی خطر است

از آنجا که نانوذرات تیتان ۵۵۶۶ در پوست فراتر از لایه های خارجی شاخی نفوذ نمی کنند، در لوازم آرایشی بی خطر تلقی می شوند. به طور مشابه، ذرات تیتان به سلول های زنده بدن نمی رسند و وارد گردش خون نمی شوند. به گفته کمیته علمی ایمنی مصرف کننده (SCCS)، این نانوذرات حساسیت زا نیستند و تحریک کننده پوست نخواهند بود. همچنین هیچ شواهدی مبنی بر اثرات جهش زا یا سرطان زا بر روی پوست در نتیجه مصرف لوازم آرایشی حاوی این ترکیب شیمیایی وجود ندارد.

نانوذرات تیتان ۵۵۶۶ در صورت استنشاق یا بلع خطرناک می شوند، زیرا از این طریق می توانند به راحتی وارد جریان خون شوند. بنابراین، باید از استنشاق هرگونه لوازم آرایشی پودری خودداری کنید و همچنین مطمئن شوید که لوازم آرایشی خود را در پایان هر روز پاک می کنید.

قیمت خرید و فروش تیتان ۵۵۶۶

قیمت تیتان در بازار بر اساس گرید آن متفاوت است و شما می توانید هر یک را به راحتی بر اساس کاربرد مورد نظر خود خریداری کنید. خرید تیتان در حال حاضر به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است.

خرید تیتان دارویی

تیتان علاوه بر صنایع غذایی، در بسیاری از فرمولاسیون های دارویی نیز استفاده می شود. تیتان دارویی یک ماده زیست سازگار است (غیر سمی است) و در طیف وسیعی از کاربردهای پزشکی از جمله ابزارهای جراحی و ایمپلنت ها، مانند توپک ها و سوکت های ران (تعویض مفصل) و عمدتا در پوشش ها و در کپسول ها برای قرص ها استفاده می شود.

فروش تیتان خوراکی

تیتان خوراکی یک ماده طبیعی است که پس از استخراج از زمین، پردازش و تصفیه می شود و به انواع غذاها به عنوان تقویت کننده و روشن کننده رنگ در محصولات لبنی، آب نبات، فراستینگ استفاده می شود. تیتان خوراکی یکی از رایج ترین افزودنی های غذایی است که به عنوان عاملی برای جلوگیری از گلوله شدن مواد غذایی و یک عامل نگهدارنده در کنسروها استفاده می شود.

قیمت تیتان صنعتی

تیتان یک ماده چندکاره است. تیتان صنعتی یک فلز نسوز مهم است که دارای ویژگی هایی مانند چگالی پایین، استحکام ویژه بالا، مقاومت در برابر خوردگی بالا، رسانایی حرارتی کم، غیر سمی و غیر مغناطیسی، زیست سازگاری خوب و تزئینات سطح قوی است. بسیاری از کشورهای جهان با توجه به این خواص از این ماده طبیعی در بسیاری از صنایع استفاده می کنند.

قیمت خرید یدات پتاسیم خوراکی

یدات پتاسیم خوراکی یک عامل اکسید کننده موثر است که در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد، به عنوان مثال، به عنوان یک تسریع کننده واکنش های تخمیر در خمیر نان که باعث می شود نان در هنگام پخت بالا بیاید و برای جلوگیری از کمبود ید در نمک خوراکی استفاده می شود.همچنین به دلیل اینکه پایداری خوبی دارد اغلب به عنوان مکمل ید به کار برده می شود.

قیمت فروش تیتان چیست

تیتان یک عنصر رایج است که بطور طبیعی در طبیعت وجود دارد و دارای اشکال مختلف میکرونانومتری است و همچنین این ماده دارای خاصیت مقاومت شیمیایی، پایداری حرارتی و پتانسیل فوتوکاتالیستی است. این ماده زمانی که بطور طبیعی در معرض اکسیژن قرار می گیرد اکسیدهای تیتانیوم را تشکیل می دهد که یک ماده معدنی نامحلول است. تولید کنندگان به دلیل رنگدانه روشن و سفید آن را در ظرفیت های مختلف مانند لوازم آرایشی، غذاها و داروها استفاده می کنند.

خرید و فروش تیتان ژل

تیتان ژل یکی از ترکیبات تیتان است که در بازار موجود است. شما می توانید برای تهیه این ترکیب به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

قیمت فروش کرم تیتان

تیتان حاوی رنگدانه سفید است و زمانی که در صنعت آرایشی به کار برده می شود بطور طبیعی رنگ مات و روشن را در پوست هنگام استفاده ایجاد می کند و همچنین در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید مقاوم است. به همین دلیل بطور گسترده ای در کرم های ضدآفتاب و طیف گسترده ای از محصولات مراقبت شخصی از جمله لوازم آرایشی رنگی مانند سایه چشم و رژگونه، پودرهای فشرده و حتی لاک ناخن نیز استفاده می شود.

خرید تیتان رنگ

تیتان رایج ترین رنگدانه سفید مورد استفاده در صنعت است که بسته به کاربرد متمایز می شود. رنگدانه سفید به دلیل پوشش بهتری که دارد در تولید جوهرهای دیواری و چاپی و همچنین در رنگ آمیزی پلاستیک و در صنایع سرامیک و نساجی استفاده می شود. این رنگدانه را می توان با تمام رنگدانه های دیگر مخلوط کرد و این رنگدانه این قابلیت را دارد که اجازه می دهد تا رنگ های دیگر روشن شود.

فروش پودر تیتان

پودر تیتان خالص یک پودر ریز و سفید است که رنگدانه روشن و سفیدی را ایجاد می کند. این ماده به مدت یک قرن در طیف وسیعی از محصولات صنعتی و مصرفی، از جمله رنگ، پوشش، چسب، کاغذ، پلاستیک و لاستیک، جوهر چاپ، پارچه و منسوجات استفاده شده است. همچنین در سرامیک، پوشش کف، مواد سقف، لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان یک جزء اصلی کاربرد دارد.

کاربرد تیتان

تیتان یک ماده بسیار مهم با کاربردهای فراوان است که مهمترین کاربردهای آن در ساخت رنگ و لاک، کاغذ و پلاستیک است که حدود ۸۰ درصد مصرف جهانی این ماده را تشکیل می دهد. سایر کاربردهای رنگدانه تیتان شامل جوهر چاپ، لاستیک، لوازم آرایشی و مواد غذایی است. باقیمانده در کاربردهای دیگری مانند سرامیک الکتریکی، پتینه فلزی، کاتالیزور، هادی های الکتریکی و واسطه های شیمیایی استفاده می شود.

خرید تیتان

برای خرید تیتان می توانید به مراکز فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید. تیتان در گریدهای مختلف در دسترس است و شما می توانید بر حسب نیاز هر یک را به صورت اینترنتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروش تیتان

خرید و فروش تیتان بازار گسترده ای دارد. شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی این ترکیب را به بازار عرضه می کنند. شما بر حسب نیاز می توانید گریدهای مختلف تیتان را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت تیتان

قیمت تیتان به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع و شرکت سازنده آن بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت تیتان می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

دیتاشیت تیتان ۵۵۶۶

تیتان ۵۵۶۶ یک محصول حاوی رنگدانه سفید است که اغلب در صنعت رنگ به عنوان عامل حل شونده و در ترکیب با سایر محصولات قابل استفاده است. این محصول به دلیل کارایی بالا در سراسر دنیا در صنایع مختلف استفاده می شود. اندازه ذرات این تیتان از چند ده تا صدها نانومتر متفاوت است. مهمترین کاربرد تیتان ۵۵۶۶ در صنعت رنگ و لعاب و کاغذ و پلاستیک است که حدود ۸۰ درصد از تولید جهانی این ماده به این صنایع اختصاص داده شده است. علاوه بر این در صنایع چاپ و لاستیک و محصولات آرایشی و بهداشتی و تهیه شیشه و سرامیک های شیشه ای و الکتریکی و کاتالیزورها و واسطه های شیمیایی نیز به کار می رود.

فروش تیتان ۵۵۶۶

تیتان ۵۵۶۶ به دلیل کارایی بالا و کاربردهای مختلف در اغلب صنایع به عنوان یک محصول پرکاربرد توسط کشورهای تولید کننده به فروش می رسد. این ماده به صورت میکرومتری و نانومتری در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود. فرم پودری آن به دلیل داشتن خواصی مانند مقاومت شیمیایی و پایداری حرارتی مناسب و قابلیت فوتوکاتالیست و همچنین خاصیت جذب اشعه ماورابنفش خورشید در رنگ های خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در طیف گسترده ای از کاربردها مانند رنگ ها و محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع کرم ها و ضد افتاب ها و حتی دارو و خمیر دندان اغلب به کار برده می شود.

قیمت جهانی تیتان

تیتان که به آن دی اکسید تیتانیوم یا تیتانیا نیز گفته می شود از طریق اکسیداسیون عنصر تیتانیوم تهیه می شود. این ماده معدنی سفید رنگ کاربردهای گسترده ای دارد اما مهمترین کاربرد آن ایجاد رنگدانه سفید و قابلیت رنگ دهی آن است که علاوه بر ایجاد رنگ دلخواه و مناسب به عنوان یک محافظ و پوشش از ذرات و سطوح در برابر نور خورشید و اشعه UV محافظت می کند. این محصول که اولین بار در سال ۱۹۲۳ تولید شد دلیل به عنوان یکی از قدیمی ترین و مهمترین پیگمنت های پوشی در جهان شناخته می شود. تیتان به دلیل اینکه غیرسمی است و پایداری حرارتی مناسبی دارد و همچنین از ضریب شکست بالایی برخوردار است در صنایع مختلف استفاده می شود.

قیمت پودر تیتان

پودر تیتان پودری جامد و سفید رنگ است که طیف گسترده ای از کاربردها را شامل می شود. البته تیتان دارای دو ساختار روتایل وآناتاز است که هر یک از این دو ساختار کاربردها و خواص خاصی را ارائه می دهند. پودر تیتان در آب و اسیدهای آلی و محلول های قلیایی قابلیت انحلال ندارد و اغلب در صنعت رنگ و پلاستیک و کاغذ به کار برده می شود. علاوه بر این به دلیل ایجاد پیگمنت رنگ سفید و شفاف در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی و داروها و حتی رنگ های مجاز خوراکی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. البته در محصولاتی مانند ضدآفتاب این محصول در ترکیب با اکسید بسیار ریز روی برای کاهش بروز سوختگی و حفظ سلامت پوست استفاده می شود.

انواع تیتان ها + قیمت خرید و فروش

تیتان از خانواده سنگ های معدنی است که به صورت کریستال و جامد در طبیعت یافت می شود. این ماده کاربردهای بسیار مختلفی در صنایع دارد به عنوان مثال صنعت برای ساخت آلیاژ و زیر ساخت های ساختمانی و کارخانه های ساخت مواد شیمیایی و دستگاه های خنک کننده و زیر دریایی ها و همچنین نیروگاه های انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یا محصول دارای سه دسته بندی شامل تیتان روتایل و تیتان آناتاز و بروکیت است که هر یک از آنها نیز با توجه به ساختار خود خواص و کاربرد متفاوتی دارند. اما اصلی ترین کاربرد آنها استفاده در صنعت تولید رنگ است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این ماده معدنی در سراسر جهان استفاده می شود.

Titan 5566

Titan 5566 از دسته سنگ های روتایل است که با توجه به ویژگی هایی مانند دوام بالا و پوشش دهی عالی و قدرت سفیدکنندگی بسیار خوب یک محصول پرکاربرد در صنایع مختلف است. این محصول به عنوان یک ماده معدنی در آب کاملا نامحلول بوده و انحلال پذیر نیست. همچنین در مقابل حلال های رنگی نیز کاملا مقاوم است و پایداری حرارتی خوبی را از خود نشان می دهد. تیتان ۵۵۶۶ به دلیل قابلیت پوشانندگی عالی و ایجاد رنگ کاملا یکنواخت به عنوان یک رنگدانه کاربرد بسیار فراوانی دارد. علاوه بر این در صنعت رنگ در تولید و ساخت رنگ های مختلف نیز به کار برده می شود.

دیتا شیت تیتان ۸۷۸

تیتان ۸۷۸ با نام علمی دی اکسید تیتانیوم و ظاهر پودر مانند در بسته بندی های مختلف تولید و در بازارهای جهانی به فروش می رسد. این گرید تیتان به دلیل داشتن سفیدی بیش از حد و قابلیت انعکاس نور به عنوان یکی از کاربردی ترین مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده می شود. همچنین ایجاد سفیدی و پوشش دهی کامل موجب شده که رنگ های تولیدی به وسیله این تیتان قابلیت انعکاس نور بالایی را از خود نشان دهند.این محصول در صنایع مختلف مانند شیشه و سرامیک و الیاف و پارچه ومحصولات آرایشی و مواد غذایی و کاغذ و پلاستیک کاربرد گسترده ای دارد.

تیتان ۵۵۶۶

تیتان ۵۵۶۶ که با نام محصولی به نام تیتانیوم دی اکساید ۵۵۶۶ نام گذاری شده است به صورت یک پودر سفید و در بسته بندی های مختلف خرید و فروش می شود. این محصول با داشتن ضریب شکست بالا و قابلیت پراکنندگی نور بسیار قوی و جذب نور UV و پایداری حرارتی مناسب، می تواند در هنگام استفاده شفافیت و درخشندگی خوبی از خود نشان دهد. به دلیل داشتن این ویژگی های خاص از این ماده به عنوان یک عامل رنگ دهنده و برای تولید سنگ های مصنوعی و پروفایل در و پنجره و همچنین سطوح ضدا نعقاد و ضدعفونی و انواع شیشه های اپتیکی استفاده می شود.

سخن آخر

این ترکیب شیمیایی برای بسیاری از افراد هنوز هم ناشناخته است. با این حال تیتان ۵۵۶۶ را می توانید در بسیاری از محصولات مورد استفاده روزانه خود مشاهده کنید. این ترکیب شیمیایی به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد و متنوع، یکی از مهمترین مواد مورد استفاده در صنایع مختلفی همچون تولید مواد غذایی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و ساخت رنگ است. این ترکیب شیمیایی ممکن است نقش مهمی در آینده بسیاری از صنایع داشته باشد.

خرید تیتان ۵۵۶۶

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تیتان ۵۵۶۶ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تیتان ۵۵۶۶، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تیتان ۵۵۶۶ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تیتان ۵۵۶۶ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: قیمت فروش و خرید تیتان ۵۵۶۶ | کاربرد تیتان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا