Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیصنایع شیمیاییغذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید اسید چرب نارگیل | کاربرد اسید چرب نارگیل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید چرب نارگیل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اسید چرب نارگیل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید چرب نارگیل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید چرب نارگیل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید چرب نارگیل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید چرب نارگیل به روزرسانی می‌شود.

اسید چرب نارگیل (Coconut fatty acid) ماده ای با فرمول شیمیایی C12H24O است که از هیدرولیز روغن نارگیل به دست می آید. اسید چرب نارگیل برخلاف اسیدهای چرب دیگر با وجود اسید کاپریلیک (حداکثر ۱۰٪) مشخص می شود.

این ماده با جداسازی و تقطیر روغن نارگیل بدست می آید و محصول به دست آمده دارای نقطه ذوب بالاتر از ۲۵ درجه سانتی‌گراد است. اسید چرب نارگیل در دمای اتاق به رنگ سفید مات و با بوی قوی و سرشار از اسید لوریک است.

اسید چرب نارگیل از مشتقات روغن گیاهی است که طیف کاربردی گسترده ای از جمله در محصولات تمیز کننده، صابون ها، مواد شوینده، سورفاکتانت و غیره دارند. اصطلاح اسیدهای چرب نارگیل در واقع به ترکیب شیمیایی اشاره دارد و ممکن است منعکس کننده ماده اولیه نباشد.

مراکز خرید و قیمت فروش اسید چرب نارگیل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید چرب نارگیل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسید چرب نارگیل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید چرب نارگیل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید چرب نارگیل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید چرب نارگیل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

این ترکیب در صابون‌ها و محصولات حمام به عنوان ماده پاک کننده، نرم کننده، امولسیفایر و تقویت کننده کف استفاده می شود. محتوای بالای لوریک اسید در آن باعث می شود برای تولید کف در صابون عالی باشد. این ماده همچنین یک ماده فوق چرب است که به قوام یکنواخت صابون ها کمک می کند.

کاربرد اسید چرب نارگیل

این اسید چرب مبنای گیاهی دارد و ممکن است از منابع گیاهی مختلفی مانند نارگیل یا روغن نخل حاصل شود. تغییرات بیشتر در این ماده طی فرآیند تولید ایجاد می شود که باعث ایجاد تغییر در هیدروژناسیون و طول زنجیره می شود.

اسیدهای چرب نارگیل در محصولات متنوعی از جمله مواد غذایی، مواد شوینده خانگی، مایعات فلزکاری، رنگ ها و روکش ها، مواد شیمیایی نساجی و مشتقات چربی استفاده می شوند.

بسیاری از محصولات خانگی معمولی از اسیدهای چرب نارگیل تولید می شود و در صنایع هیچ محدودیتی در رابطه با مصرف این ماده وجود ندارد.

در درجه اول اسیدهای چرب نارگیل در محصولات مراقبت شخصی استفاده می شوند، اما این ترکیب می تواند به عنوان روان کننده در صنعت خودرو یا ماشین آلات، به عنوان سوخت در صنعت نفت و گاز، برای تهیه چرم، پولیش چوب و برای حل کردن چسب ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

البته این محصول شگفت انگیز در محصولات مراقبت شخصی کاربردهای بسیاری دارد که شامل موارد زیر است:

لوسیون ها و کرم های صورت: به دلیل خاصیت امولسیون کننده عالی، برای این کاربردها ایده آل است.

شامپو: اسید چرب نارگیل یک نرم کننده عالی است که در شامپوها استفاده گسترده ای دارد.

صابون ها: این ماده در مدت زمان کمی باعث تمیز کردن چربی می شود که برای صابون ها کاربردی است و همچنین می تواند به محصول پاک کننده شما بوی مطبوع و ظاهری تمیز بدهد.

اسید چرب سویا

سویا سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع است. دانه های سویا به دو نیم تقسیم می شوند و به دنبال آن روغن را در خلاء تقطیر می کنند تا اسیدهای چرب استخراج شوند. با نقطه ذوب ۲۵ درجه سانتی گراد، اسید چرب سویا به صورت مایع زرد تا قهوه ای ظاهر می شود. کاربردهای اسید چرب سویا از مواد شوینده، صابون، پوشش سطح، روکش، روان کننده تا لوازم آرایشی، سورفکتانت تا رنگ، بسیار زیاد است. در چندین صنعت به دلیل خواص، کارایی و عملکرد کاربردهای گسترده عالی دارد.

لوریک اسید

لوریک اسید که به نام اسید دودکانوئیک نیز شناخته می شود، یک اسید چرب اشباع شده است که معمولا در روغن نارگیل و نخل و همچنین در شیر یافت می شود. به عنوان یک ماده سفید و پودری ظاهر می شود و کاربرد اصلی آن در تولید به عنوان ماده تشکیل دهنده صابون و شامپو است. نوزادان آن را در دوران شیردهی مصرف می کنند و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آن را با خوردن میوه ها و روغن های حاوی آن مصرف می کنند. تحقیقات نشان می دهد که به دلیل خواص ضد میکروبی آن می تواند فواید سلامتی متعددی داشته باشد، اما مطالعات بیشتری برای تایید نتایج اولیه لازم است.

اسید لوریک به طور طبیعی در منابع انگشت شماری، عمدتا روغن های گیاهی و شیر، یافت می شود. شیر نارگیل احتمالاً بهترین منبع شناخته شده است، زیرا ۴۵ تا ۵۷ درصد چربی های آن لوریک است. روغن هسته خرما و روغن لورل نیز غلظت بالایی در حدود ۵۰ درصد دارند. شیر مادر با حدود ۶ درصد بالاترین سطح بعدی را دارد، پس از آن شیر بز و گاو که هر دو حدود ۳ درصد دارند.

کاپریک اسید

کاپریک اسید (همچنین به عنوان اسید دکانوئیک شناخته می شود) یک اسید چرب اشباع شده است. این اسید یک جامد کریستالی سفید با بوی عرق و نامطبوع است. از آن در ساخت استرها برای طعم دهنده ها و عطرهای میوه های مصنوعی استفاده می شود. همچنین در روان کننده ها، گریس ها، لاستیک ها، رنگ ها، پلاستیک ها، افزودنی های غذایی و داروسازی استفاده می شود.

اسید کاپریک دارای خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی است. در بدن به مونوکارپین تبدیل می شود و به مبارزه با باکتری ها، ویروس ها و مخمر کاندیدا آلبیکنس کمک می کند. اسید کاپریک دارای تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط است که به سرعت تجزیه شده و در کبد پردازش می شود و به عنوان منبع انرژی برای تقویت تمرینات استفاده می شود.اسید کاپریک منجر به مصرف انرژی زیاد و کاهش وزن می شود.

خرید اسید چرب نارگیل

به عنوان روغن خام، اسید چرب نارگیل محصولی است که ارزش اقتصادی بالایی دارد. همانطور که می دانیم نارگیل سرشار از اسید چرب لوریک است. بسیاری از صنایع در محصولات خود از جمله محصولات صابونی و پاک کننده های خانگی و در بخش صنعتی برای ساخت رنگ، روان کننده ها، پوشش های ضد زنگ و مواد شیمیایی نساجی، از اسید چرب نارگیل به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند و متقاضی خرید آن هستند. اسیدهای چرب روغن نارگیل می تواند انتخاب خوبی برای صنعت باشد زیرا استفاده از آن سازگار با محیط زیست و ایمن است.

قیمت اسید چرب نارگیل

تقریبا ۵۰ درصد اسید چرب موجود در روغن نارگیل اسید لوریک است. اسید لوریک معمولا با خواص ضد میکروبی همراه است و به از بین بردن باکتری ها و ویروس های مضر کمک می کند. اسید چرب نارگیل به محافظت از بدن ما در برابر عفونت و دفع بیماری ها کمک می کند. به طور خلاصه، اسید چرب موجود در روغن نارگیل یک راه عالی و طبیعی برای ارتقای سلامت کلی است. با توجه به طیف گسترده ای از کاربردهای آن در زمینه زیبایی گرفته تا حمایت از سبک زندگی، ارزش آن را دارد که در روال روزانه خود بگنجانید. قیمت اسید چرب نارگیل را می توانید از فروشندگان معتبر یا فروشگاه های آنلاین به دست آورید.

فروش اسید چرب نارگیل

بازار جهانی اسیدهای چرب نارگیل بر اساس انواع مختلف آن مانند درجه صنعتی، درجه غذایی، سایر موارد و با کاربردهایی مانند مواد شوینده، لوازم جانبی نساجی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی، و غیره تقسیم بندی می شود. اندازه بازار جهانی اسیدهای چرب نارگیل ۳۷۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ ارزش گذاری شد و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۷ به ۱۰۹۰۰ میلیون دلار برسد.

روش ذخیره اسید چرب نارگیل

اسید چرب نارگیل در معرض گرما و نور کیفیت خود را از دست می دهد بنابراین در صورت عدم استفاده، آن را در ظروف مهروموم شده و در مکانی خنک و خشک، با تهویه مناسب و دور از نور مستقیم خورشید ذخیره کنید. با این روش این ترکیب می توانند حداقل یک سال ماندگاری داشته باشند.

برای جلوگیری از اثرات زیست محیطی منفی این ماده حتما دستورالعمل دفع مواد زائد را مورد توجه قرار دهید و هرگز از ظروف نگهداری آن مجددا استفاده نکنید.

 

خرید اسید چرب نارگیل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید چرب نارگیل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید چرب نارگیل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اسید چرب نارگیل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید چرب نارگیل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا