Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید ال آرژنین | کاربرد ال آرژنین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد ال آرژنین و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید ال آرژنین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش ال آرژنین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان ال آرژنین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت ال آرژنین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش ال آرژنین به روزرسانی می‌شود.

ال آرژنین ( L-arginine) یکی از آمینواسیدهای موجود در بدن است و برای ساخت پروتئین ضروری است. ال آرژنین به طور طبیعی از رژیم غذایی به دست می آید و به شکل مکمل غذایی نیز یافت می تولید می شود.

این ماده یکی از اجزای اساسی چرخه اوره است که تنها مسیر متابولیکی در پستانداران است که امکان از بین بردن آمونیاک سمی را از بدن دارد. ال آرژنین همچنین برای سنتز کراتین که یک منبع انرژی اساسی برای انقباض عضلات است، مورد نیاز است.

ال آرژنین یکی از آمینواسیدهای فعال همه کاره از نظر متابولیکی است. این ماده علاوه بر سنتز اکسید نیتریک، به عنوان پیشرو در سنتز پلی آمین ها، پرولین، گلوتامات، کراتین، آگماتین و اوره نیز دخیل است.

مراکز خرید و قیمت فروش ال آرژنین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش ال آرژنین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان ال آرژنین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده ال آرژنین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید ال آرژنین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش ال آرژنین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

اگرچه برخی مطالعات نشان می دهد که این ماده ممکن است در برخی شرایط برای بدن مفید باشد اما تحقیقات دیگر نشان می دهد که این ماده ممکن است برای برخی عوارض جانبی افراد داشته باشد.

مطالعه بر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان داده است که مصرف این آمینواسید همچون مصرف ال کارنیتین به صورت مکمل ال آرژنین که در دوزهای بالاتر از رژیم غذایی معمولی مصرف می شود، اثرات دارویی مفیدی برای بدن دارد.

چرا بدن ما به ال آرژنین نیاز دارد

آرژنین که با نام ال آرژنین نیز شناخته می شود، در عملکردهای مختلف بدن نقش دارد که شامل موارد زیر است:

  • التیام زخم
  • کمک به کلیه ها برای حذف مواد زاید از بدن
  • حفظ عملکرد ایمنی و هورمون ها
  • منبسط کردن عروق

منافع ال آرژنین برای سلامتی

تحقیقات نشان می دهد که این ماده با کمک به بهبود جریان خون در رگ ها می تواند برای بیماری‌های قلبی مفید باشد زیرا آرژنین می تواند به کاهش درد قفسه سینه، فشارخون، گرفتگی ساق پا به دلیل انسداد شریان ها و اختلالات نعوظ کمک کند.

برخی  افراد از این ترکیب برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد ورزشی، کوتاه کردن زمان بهبودی بعد از عمل جراحی و تسریع کاهش وزن استفاده می کنند.

تحقیقات نشان داده است که مصرف ال آرژنین در ترکیب با اسیدهای چرب امگا ۳ و نوکلئوتیدها باعث کاهش زمان نقاهت، محافظت در برابر عفونت و ترمیم زخم بعد از عمل جراحی می شود.

می توان از این مکمل به همراه سایر مکمل ها برای افزایش توده عضلانی در افراد مبتلا به سرطان استفاده کرد.

ال آرژنین چیست ؟
ال آرژنین چیست ؟

تامین ال آرژنین از طریق رژیم غذایی

در بیشتر موارد بدن به تنهایی و از طریق رژیم غذایی سطح مطلوبی از این آمینواسید را حفظ می کند. با این حال، سوختگی های شدید، عفونت ها و صدمات می تواند باعث کاهش ذخایر آرژنین بدن شود. در این شرایط، تامین مقدارمناسب این ماده برای برآوردن تقاضاهای افزایش یافته ضروری است.

ال آرژنین در غذاهایی که مصرف می کنید از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی، عدس و لبنیات یافت می شود. برای تامین این ماده بطور طبیعی می توانید مرغ، بوقلمون، برش های بدون چربی گوشت گاو، سویا، دانه کدو تنبل، بادام زمینی، عدس، خرچنگ، میگو، اسفناج یا جلبک دریایی را به رژیم خود اضافه کنید.

ال آرژنین برای زنان

مصرف این ماده سبب بهبود مشکلاتی در زنان خواهد شد. در زیر به مزایای این قرص برای زنان میپردازیم:

افزایش شانس بارداری: این قرص سبب افزایش گردش خون و تحریک جنسی و رفع مشکلات جنسی در خانم‌ها میشود.

کاهش وزن: آرژنین سبب سنتز کراتین، انقباض ماهیچه‌ها و تامین انرژی، بهبود عملکرد ورزشی، تحریک هورمون رشد و کاهش خستگی در طول تمرین میشود.

بهبود ارگاسم: این مکمل تمایل و میل جنسی را بالا میبرد و رسیدن به ارگاسم را بهبود میدهد.

کاهش خطر پره اکلامپسی: این قرص سبب کاهش خطر پره اکلامپسی میشود. پره اکلامپسی در دوران بارداری سبب افزایش فشار خون مادر باردار می‌شود.

این قرص در کاهش سردردهای میگرنی موثر است.

ال آرژنین برای مردان

ال آرژنین سبب افزایش قوای جنسی مردان و بهبود اختلال نعوظ میشود. با افزایش اکسید نیتریک سبب کاهش فشار خون و افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و اختلال نعوظ را رفع میکند.

ال آرژنین برای قد

پروتئین ها در جز رشد و تنظیم متابولیسم نقش مهمی دارند و برای حیات مهم و لازم هستند. آمینو اسید واحدهای سازنده‌ پروتئین هستند و به آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری طبقه بندی می‌شوند. ال آرژنین مهم ترین امینواسید است که در گشاد شدن رگ‌های قلبی، تحریک هورمون رشد، تولید نیتریک اسید و دفع مواد زائد تاثیر دارد. ال آرژنین بر غده‌ هیپوفیز اثر کرده و سبب ترشح هورمون رشد می شود. علت‌ مصرف این ر قرص تاثیر آن بر افزایش قد است.

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ برای افزایش قد

رشد قد به سن شخص و به تغذیه او وابسته است. اگر فردی تغذیه خوبی ندارد میتواند مصرف این قرص را در برنامه غذایی خود قرار داده و سبب افزایش قد خود شود.

مقدار و نحوه مصرف ال آرژنین

هیچ دوز توصیه شده استانداردی برای این ماده وجود ندارد. دوز مناسب برای شما ممکن است به عواملی از جمله سن، جنس و سابقه پزشکی تان بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال، برای درد قفسه سینه، از دوز ۲-۶ گرم سه بار در روز تا حداکثر یک ماه استفاده شده است. برای اختلال نعوظ، از دوز پنج گرم در روز و در مطالعاتی که فشار خون بالا را بررسی کرده اند، از دوز ۴-۲۴ گرم در روز به مدت ۲-۲۴ هفته استفاده شده است.

طریقه مصرف ال آرژنین ۱۰۰۰

ال آرژنین در اشکال مختلف از جمله قرص، کپسول و پودر موجود است. می توان آن را به صورت خوراکی با آب یا مخلوط با نوشیدنی یا غذا مصرف کرد. به طور کلی مصرف ال آرژنین با معده خالی توصیه می شود، زیرا غذا ممکن است در جذب آن اختلال ایجاد کند. اگر ال آرژنین را به صورت پودر مصرف می کنید، باید دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده را برای مخلوط کردن پودر با مایع یا غذا دنبال کنید. اندازه گیری دوز صحیح و مصرف مداوم مکمل برای دستیابی به نتایج مطلوب بسیار مهم است.

حداقل ۲۴ ساعت طول می کشد تا ال آرژنین وارد بدن شما شود، بسته به اینکه چرا آن را مصرف می کنید و به چه نوع اسید آمینه نیاز دارید. ممکن است در برخی شرایط تا سه ماه طول بکشد تا به طور کامل مزایای درمان مداوم ال آرژنین را تجربه کنید. دوز توصیه شده ال آرژنین بسته به محصول خاصی که استفاده می کنید و نیازهای فردی شما متفاوت است. به طور کلی، دوز توصیه شده ۵۰۰-۱۰۰۰ میلی گرم سه بار در روز است. همیشه بهتر است دستورالعمل های دوز ارائه شده توسط سازنده محصول خاصی را که استفاده می کنید دنبال کنید. اگر در مورد دوز مناسب برای نیازهای خود مطمئن نیستید، باید پیش از شروع هر رژیم مکمل جدید با یک متخصص یا پزشک خود مشورت کنید.

قیمت قرص ال آرژنین

قبل از خرید قرص ال آرژنین باید چندین معیار را در نظر گرفت. دوز ال آرژنین را در محصول در نظر بگیرید. دوز توصیه شده ال آرژنین برای شرایط مختلف متفاوت است و مهم است که قرصی را انتخاب کنید که حاوی دوز مناسب برای نیازهای شما باشد. حتما برچسب را به دقت بخوانید و دستورالعمل های دوز ارائه شده را دنبال کنید. در نظر گرفتن خلوص و کیفیت قرص ال آرژنین نیز مهم است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محصولی با کیفیت بالا و ایمن و موثر دریافت می کنید. در نهایت، قیمت قرص ال آرژنین را در نظر بگیرید و آن را با سایر گزینه های موجود در بازار مقایسه کنید. در حالی که به طور کلی بهترین انتخاب یک محصول باکیفیت است، یافتن محصولی که متناسب با بودجه شما باشد نیز مهم است.

قیمت قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ برای افزایش قد

ال آرژنین با افزایش قد مرتبط است. این یک اسید آمینه ضروری برای کمک به افزایش قد است. ال آرژنین می تواند سطح هورمون رشد را افزایش دهد و متعاقبا باعث افزایش تکثیر سلول ها در صفحات رشد استخوان ها شود و آن ها را تحریک کند که رشد بیشتری داشته باشند. مصرف قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ همراه با ورزش منظم می تواند این فرایند را تسریع کند. قیمت قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ برای افزایش قد را با مراجعه به داروخانه ها، فروشندگان مجاز یا بصورت آنلاین از سایت های فروش و داروخانه های آنلاین به دست آورید.

ال آرژنین چیست ؟
ال آرژنین چیست ؟

بهترین زمان مصرف قرص ال آرژنین

اگر با هدف بدنسازی تمایل به مصرف این مکمل را دارید بهترین زمان مصرف ۳ بار در روز است:

صبح قبل از صبحانه و با معده خالی، جذب خوبی دارد. روزی ۱ عدد قرص مصرف کنید.

نیم ساعت قبل از ورزش هم بهترین زمان مصرف این مکمل است. زیرا سبب بهبود جریان خون و افزایش انرژی میشود.

بعد از تمرین هم زمان‌ مناسب دیگری برای مصرف این قرص است.

عوارض جانبی احتمالی ال آرژنین

این ماده می تواند عوارض جانبی از جمله سوء هاضمه، تهوع، سردرد، نفخ، اسهال، نقرس، ناهنجاری خونی، آلرژی، التهاب مجاری هوایی، بدتر شدن علائم آسم، کاهش حساسیت به انسولین و فشار خون پایین را در برخی افراد به دنبال داشته باشد. دوزهای بالاتر این آمینو اسید می تواند اسید معده را افزایش دهد، بنابراین ممکن است باعث سوزش سر دل، زخم  یا ناراحتی گوارشی ناشی از داروها شود.

این ترکیب ممکن است با برخی از داروها مانند داروهای فشار خون، داروهای دیابت یا داروهای مورد استفاده در درمان اختلال نعوظ تداخل ایجاد کند. بنابراین اگر مبتلا به دیابت یا بیماری قلبی هستید، از مصرف این مکمل خودداری کنید.

عوارض قرص ال آرژنین برای نوجوانان

هر دارویی علاوه بر خواص خود عوارض جانبی هم در بدن خواهد داشت. این مکمل بسیار عالی برای رشد کودکان است. اما مصرف اش برای کودکان سبب عوارضی مانند درد شکمی، تهوع، اسهال، التهاب مجاری تنفسی، اسهال، فشارخون پایین و وخیم شدن آسم خواهد شد.

عوارض قرص ال آرژنین ۱۰۰۰

مصرف قرص ال آرژنین بی‌ خطر است اما به ندرت مصرف این قرص سبب بروز مشکلات زیر میشود:

  • حالت تهوع درد معده و اسهال
  • ترشح اسید معده
  • سوزش سر دل و زخم معده و مشکلات گوارشی
  • واکنش های آلرژیک
  • کاهش فشار خون در بدن
  • بروز نقرس در بدن

قیمت قرص ال آرژنین آمریکایی

ال آرژنین در دوز ۵۰۰ و ۱۰۰۰ در دو برند خارجی و ایرانی موجود است. اما قیمت مصرف این قرص باتوجه به زمان واردات دارو متفاوت خواهد بود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که دوز مطلوب ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و ممکن است نیاز به تنظیم بر اساس پاسخ فردی شما به مکمل داشته باشد.

 

خرید ال آرژنین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید ال آرژنین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید ال آرژنین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان ال آرژنین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید ال آرژنین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا