Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید ال کارنیتین | کاربرد ال کارنیتین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد ال کارنیتین و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید ال کارنیتین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش ال کارنیتین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان ال کارنیتین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت ال کارنیتین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش ال کارنیتین به روزرسانی می‌شود.

ال کارنیتین (L-carnitine) یک مشتق طبیعی آمینو اسیدی است که اغلب به عنوان مکمل مصرف می شود. ال کارنیتین معمولا برای کاهش وزن استفاده می شود و ممکن است بر عملکرد مغز تأثیر مثبت داشته باشد. این ماده به بدن کمک می کند که انرژی بیشتری تولید کند و برای عملکرد قلب و مغز ، حرکت عضلات و بسیاری از دیگر فرآیندهای بدن مفید است.

این ترکیب با انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری ها نقش مهمی در تولید انرژی ایفا می کند. میتوکندری ها به عنوان موتور درون سلولی عمل کرده و با سوزاندن چربی ها آنها را به انرژی قابل استفاده تبدیل می کنند. این ماده در بدن با استفاده از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین تولید می شود. همچنین شما می توانید با خوردن محصولات حیوانی مانند گوشت یا ماهی نیز مقادیر کمی از این ماده را دریافت کنید.

مراکز خرید و قیمت فروش ال کارنیتین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش ال کارنیتین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان ال کارنیتین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده ال کارنیتین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید ال کارنیتین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش ال کارنیتین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

فواید مصرف ال کارنیتین چیست

مکمل های خوراکی این ماده همچون ال آرژنین برای دریافت سطح طبیعی این ماده در افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برخی افراد از این ماده برای کاهش مشکلات قلب و عروق، تیروئید بیش فعال، عدم توانایی در بارداری در طی یک سال، بیماری های وخیم کلیه و بسیاری شرایط دیگر استفاده می کنند، اما شواهد علمی خوبی در این رابطه در دست نیست.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ماده توسط افراد توانایی چربی سوزی آن است. از آنجاییکه این ماده به انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندی کمک می کند ممکن است فکر کنید این مسئله باعث افزایش توانایی شما در سوزاندن چربی و کاهش وزن می شود.

نتایج مطالعات مختلف در این رابطه ضد و نقیض است ولی از نتایج تحقیقات می توان متوجه شد که مصرف این ترکیب فقط در افراد مسن و چاق در کنار رژیم و فعالیت بدنی به کاهش وزن کمک می کند. این ماده همچنین می توان به بهبود عملکرد مغز کمک کند و مانع کاهش عملکرد ذهنی ناشی از افزایش سن شود. مطالعات انسانی نشان می دهد که مصرف روزانه این ماده از کاهش عملکرد مغز در بیماری آلزایمر و سایر بیماری های مغزی جلوگیری می کند. در موارد خاص، این مکمل حتی ممکن است مغز شما را از آسیب سلولی محافظت کند.

برخی مطالعات، پتانسیل این ماده برای کاهش فشار خون و روند التهابی مرتبط با بیماری های قلبی را نشان داده اند. این ماده همچنین به بهبود بیماران مبتلا به اختلالات شدید قلبی، مانند بیماری قلب و عروق کرونر قلب و نارسایی مزمن قلب کمک می کند.

ال کارنیتین چیست ؟
ال کارنیتین چیست ؟

در یک مطالعه ۱۲ ماهه، کاهش نارسایی قلبی و مرگ و میر در بین شرکت کنندگانی که مکمل های این ماده مصرف می کردند، مشاهده شده است. برای ورزشکاران استفاده از این ماده در طولانی مدت بطور غیرمستقیم باعث بهبود ریکاوری شده و باعث افزایش اکسیژن رسانی به عضلات می شود. این ماده جریان خون و تولید نیتریک اکسید را افزایش داده و باعث کاهش خستگی می شود و بدین ترتیب استقامت ورزشکار را افزایش می دهد.

همچنین با مصرف این ماده ممکن است تولید گلبول های قرمز که اکسیژن را در بدن و به عضلات شما منتقل می کنند، افزایش یابد و بدین ترتیب سطح انرژی شما افزایش پیدا کند. این مکمل ممکن است علائم دیابت نوع ۲ و ریسک فاکتورهای آن را کاهش دهد. مطالعات صورت گرفته نشان داده است که مکمل های این ماده در مقایسه با دارونما، قند خون را به طور قابل توجهی کاهش می دهند.

مقدار مصرف ال کارنیتین

مقدار مصرف استاندارد این ماده ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی گرم در روز است که توسط پزشک تعیین می شود. تحقیقات نشان داده است بدن این ماده را از طریق رژیم غذایی نسبت به مکمل بهتر جذب می کند و شما با مصرف رژیم غذایی حاوی گوشت و ماهی می توانید مقدار کافی این ماده را دریافت کنید.

ال کارنیتین مایع چیست

مکمل این ماده در اشکال مایع، پودر و قرص وجود دارد. مصرف مکمل ال کارنیتین مایع چربی سوزی را افزایش میدهد. مصرف این ماده سبب حذف ترکیبات مضر و سموم میتوکندری شده و آسیب سلولی را کم میکند.

عوارض قرص ال کارنیتین

این ماده روزی ۲ گرم یا کمتر ایمن است و عارضه خاصی ندارد. اگرچه ال کارنیتین می تواند از راه های زیادی به افراد کمک کند، اما عوارض جانبی بالقوه ای دارد:

سایر عوارض جانبی بالقوه جدی تر شامل تشنج در افراد مبتلا به اختلالات تشنج، ضعف عضلانی در افراد مبتلا به اورمی و افزایش خطر بیماری قلبی عروقی است. این قرص ممکن است با داروها از جمله انواع خاصی از آنتی بیوتیک ها تداخل داشته باشد.

ال کارنیتین مایع

با توجه به نیاز خود ال کارنیتین مایع استفاده کنید. اگر با قرص راحت نیستید از حالت مایع آن استفاده کنید. سرعت جذ بفرم مایع بیشتر است وارد خون می شود و بهترین مکمل برای قبل از تمرین است. این ماده به جای ذخیره چربی از چربی بعنوان منبع سوخت استفاده میکند.

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن

نقش اصلی این ماده تولید انرژی و انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری برای انرژی است. این ماده برای کاهش وزن عالی است. هر ال کارنیتینی که برای بدن شما مناسب است و طبق ذائقه خود شماست را انتخاب کنید.

ال کارنیتین قیمت

برای خرید قرص و کپسول و محلول ال کارنیتین با بهترین قیمت به داروخانه ها مراجعه کنید.

ال کارنیتین چیست ؟
ال کارنیتین چیست ؟

عوارض ال کارنیتین برای زنان

مصرف این ماده تا ۱۲ ماه بی خطر است، اما عوارض جانبی آن شامل ناراحتی معده، سوزش سر دل، اسهال و تشنج است. دی کارنیتین و دی ال کارنیتین را مصرف نکنید. مصرف ال کارنیتین در دوران بارداری و شیردهی بی خطر است. ال کارنیتین علائم کم کاری تیروئید را تشدید میکند

نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری

برای کاهش وزن روزی ۲ تا ۴ گرم از آن را مصرف کنید اگر در ۲ یا ۳ نوبت استفاده گردد، بهتر است. ال کارنیتین سبب بالا رفتن انسولین و رساندن گلوکز به سلول‌های عضله شده و سبب افزایش انرژی و لاغری میشود.

قیمت قرص ال کارنیتین

قیمت قرص ال کارنیتین طبق واردات مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز متفاوت است.

ال کارنیتین و پیاده روی

ال کارنیتین برای افزایش عملکرد ورزشی و کاهش وزن در نظر گرفته می شود. کمبود ال کارنیتین باعث کاهش استقامت در حین ورزش و فعالیت های ورزشی می شود. مصرف ال کارنیتین متابولیسم عضلانی را در طول فعالیت بدنی بسیار شدید کاهش می دهد. همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کند و جذب لیپیدها به سلول ها را برای استفاده به عنوان سوخت تحریک کند. این ماده در طول فرآیند کاهش وزن همراه با فعالیت بدنی توصیه می شود. فعالیت بدنی می تواند به صورت پیاده روی و حداقل به مدت یک ساعت باشد. لازم به ذکر است ال کارنیتین جایگزین یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم نیست.

عوارض قرص ال کارنیتین ۱۰۰۰

اگر چه به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است، نتایج متفاوتی در مورد اینکه آیا قرص ال کارنیتین ۱۰۰۰ برای مصارف غیرپزشکی، به ویژه کاهش وزن و عملکرد ورزشی موثر است یا خیر، وجود دارد. به دلیل خطرات احتمالی آن، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید که آیا قرص ال کارنیتین ۱۰۰۰ برای شما مناسب هست یا خیر.

قیمت قرص ال کارنیتین ۵۰۰ برای اسپرم

اسپرم ها نسبت به سایر سلول های بدن به انرژی بیشتری برای حرکت نیاز دارند. بنابراین مصرف مواد مغذی مانند ال کارنیتین کیفیت اسپرم مردان را بهبود می بخشند. ال کارنیتین یک مولکول ترانسپورتر حیاتی است که عملکرد آن انتقال چربی ها به داخل میتوکندری است. وقتی که چربی ها در میتوکندری می سوزند انرژی تولید می کنند. این مسئله به تولید انرژی بیشتر در اسپرم کمک می کند تا خودش را به تخمک برساند.

این امر بسیار مهم است زیرا حرکت ضعیف اسپرم یکی از مهم ترین علل ناباروری در آقایان است. استفاده از قرص ال کارنیتین ۵۰۰ مزایایی همچون افزایش کیفیت اسپرم، افزایش تعداد اسپرم، افزایش قدرت حرکت و تولید اشکال نرمال اسپرم را دارد. برای دانستن قیمت قرص ال کارنیتین ۵۰۰ برای اسپرم می توان به داروخانه ها، فروشندگان مجاز یا فروشگاه های آنلاین مراجعه کرد.

ایمنی و عوارض جانبی ال کارنیتین

برای بیشتر افراد مصرف ۲ گرم یا کمتر در روز از این ماده نسبتا بی خطر و عاری از عوارض جانبی جدی است. در یک مطالعه، افرادی که روزانه ۳ گرم از این ترکیب را به مدت ۲۱ روز مصرف کردند،هیچ عوارض منفی مشاهده نشد.

مطالعات صورت گرفته نشان داده اند که دوزهای تقریبا ۲ گرم در روز این ماده برای استفاده طولانی مدت بی خطر است. با این حال احتمال برخی از عوارض جانبی خفیف از جمله تهوع و ناراحتی معده وجود دارد.

شایان ذکر است که مصرف این مکمل ها ممکن است سطح خون تری متیل آمین- اکسید (TMAO) را به مرور زمان افزایش دهند. مقادیر بالای TMAO با افزایش خطر آترواسکلروز مرتبط است – بیماری که عروق خونی را مسدود می کند.

 

خرید ال کارنیتین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید ال کارنیتین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید ال کارنیتین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان ال کارنیتین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید ال کارنیتین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا