Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیتصفیه آبصنایع شیمیاییغذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید ایزوتیازولین | کاربرد ایزوتیازولین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد ایزوتیازولین و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید ایزوتیازولین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش ایزوتیازولین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان ایزوتیازولین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت ایزوتیازولین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش ایزوتیازولین به روزرسانی می‌شود.

ایزوتیازولین (ISOTHIAZOLINONE) یک ترکیب شیمیایی هتروسیکل با فرمول شیمیایی C۳H۳NOS است. ایزوتیازولین یک ماده نگهدارنده ضد میکروبی است که معمولاً برای کنترل باکتری ها، قارچ ها و جلبک ها در محصولات مختلف استفاده می شود.

این ماده بیشتر در محلول های محتوی آب کاربرد دارد زیرا این محلول ها بیش از سایر مواد محل رشد باکتری ها هستند. ایزوتیازولین در مواد آرایشی، محصولات مراقبت شخصی و شوینده ها به عنوان مهارکننده رشد باکتریها و قارچ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید و قیمت فروش ایزوتیازولین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش ایزوتیازولین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان ایزوتیازولین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده ایزوتیازولین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید ایزوتیازولین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش ایزوتیازولین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

ترکیبات آلی حاوی حلقه های هتروسیکلیک پنج جزئی مانند ایزوتیازولین در بسیاری از صنایع نقش مهمی دارند. در بین آنها ایزوتیازول و مشتقات آن با خواص بیولوژیکی مفیدی همچون فعالیت های ضد میکروبی، ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد ویروسی، ضد سرطان و ضد التهاب در زمینه های مختلف کاربرد دارند.

کاربرد ایزوتیازولین

عفونت های باکتریایی یکی از عوامل کشنده انسان ها هستند، به همین دلیل تولید کنندگان برای جلوگیری از رشد میکروبها و حفظ ماندگاری و ایمنی محصولات به مواد نگهدارنده متکی هستند.

امروزه بسیاری از محصولات موجود در بازار از جمله ضد آفتاب ها، ضد عفونی کننده های دست، شامپو، لوازم آرایشی، لوسیون و … از ایزوتیازولین استفاده می کند.

فعالیت ضد باکتریایی و ضد قارچی این ماده شیمیایی برای بسیاری از صنایع بسیار ارزشمند است زیرا می تواند رشد و فعالیت طیف وسیعی از ارگانیسم ها را مهار و متوقف کند. هدف از کاربرد این ماده مهار فعالیت میکروبی است که به طور بالقوه می تواند محصول را قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضا فاسد کنند.

ایزوتیازولین و مشتقات آن در سیستم های سردسازی آب، مخازن ذخیره سازی سوخت، سیستم های آب و فاضلاب، صنایع کاغذ سازی، استخراج نفت و تولید بنزین و تولید مواد محافظ چوب به دلیل خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی مورد استفاده قرار می گیرد.

درصد مصرف ایزوتیازولین

ایزوتیازولین یک محصول میکروب کش باقابلیت گندزدایی است که به صورت یک مایع و در محدوده pH مشخص برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به عنوان این ماده آنتی باکتریال و یک اکسید کننده در دوز بسیار پایین به صورت محلول در آب می تواند میکروارگانیسم های مضر را در سیستم های آب و فاضلاب از بین ببرد. این محصول که با اغلب مواد شیمیایی سازگاری دارد هنگام استفاده تا مدت طولانی قابلیت ضدعفونی کنندگی را دارد و در محدوده (۰.۰۱%) در ۱۰۰ ppm ایمن در نظر گرفته شده است.

فروش ایزوتیازولین

ایزوتیازولین یک مایع مهارکننده و کنترل کننده میکروارگانیسم های مضر است که در صنعت تصفیه آب، صنعت کاغذسازی و صنعت نفت برای استخراج و صنایع بسیاری دیگری استفاده می شود. این ترکیب می تواند مشکلات ایجاد لجن و تجمع جلبک ها را به شدت کاهش دهد و کمک کند هزینه انتقال گرما را به شدت کاهش پیدا کند. این محصول قابلیت تجزیه پذیری دارد و اغلب در pH های مختلف قابلیت خود را حفظ می کند اما در محیط های بسیار قلیایی به مرور زمان خواص ضد میکروبی آن کاهش پیدا می کند.

خرید ایزوتیازولین

ایزوتیازولین اغلب به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود. زیرا می تواند از سلامت این محصولات تا هنگام تاریخ انقضا محصول حمایت کند. البته در این صنعت از غلظت بسیار کمی از ایزوتیازولین استفاده می شود. این محصول به دلیل سازگاری با سایر مواد شیمیایی و سورفکتانت های غیر یونی اغلب در کاربردهای مختلف مانند صنعت دارو، صنعت کشاورزی، تولید رنگ های امولسیون کننده و تولید چسب و لاک های چوبی به کار برده می شود.

قیمت ایزوتیازولین

ایزوتیازولین یک مایع شفاف است که در مقیاس صنعتی تهیه می شود و به عنوان یک ماده آنتی باکتریال بسیار مناسب و با کیفیت با درصدهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. اغلب در سیستم هایی که مقدار استفاده مایعات در آنها بسیار زیاد است برای جلوگیری از رشد باکتری ها و تجمع جلبک ها به کار برده می شود. این ماده علاوه بر داشتن خاصیت گندزدایی بالا به عنوان یک عامل نگهدارنده نیز در محصولات بهداشتی و آرایشی مانند کرم ها، شامپوها و دستمال های مرطوب به کار برده می شود.

قیمت متیل ایزوتیازولین

قیمت متیل ایزوتیازولین به عنوان یک ماده مشتق شده از ایزوتیازولین به دلیل کاربردهای گسترده در صنایع مختلف به نوسانات بازار بستگی دارد. این محصول به عنوان یک عامل نگهدارنده در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی در تولید محصولاتی مانند شامپوها و پاک کننده ها به کاربرده می شود. علاوه براین به دلیل اینکه سازگاری خوبی با مواد امولسیون کننده و سورفکتانت ها دارد در فرمولاسیون این مواد به صورت ترکیبی استفاده می شود و اثربخشی محصولات را بالا می برد.

متیل کلروایزوتیازولینون

متیل کلروایزوتیازولینون که از خانواده ایزوتیازولین مشتق شده است. به دلیل داشتن عناصر هالوژنی مانند کلر از قدرت پاک کنندگی بسیاربالایی برخوردار است و به عنوان یک عامل آنتی باکتریال به خوبی می تواند در از بین بردن فعالیت های میکروبی موثر واقع شود. این محصول با داشتن خاصیت قارچ کشی بسیار بالا در محصولات آرایشی و سایر ضدعفونی کننده ها به کار برده می شود. علاوه بر این با تجزیه پیوند بین میکروارگانیسم هایی مانند جلبک ها و باکتری ها در صنعت تصفیه آب نیز به کار برده می شود.

عوارض و خطرات ایزوتیازولین

در سالهای اخیر با افزایش مصرف این ماده شیمیایی به عنوان نگهدارنده در محصولات مختلف، فراوانی آلرژی تماسی در اروپا به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است، اما فقط داده های محدودی در مورد غلظت تحریک آلرژی این مواد شیمیایی در محصولات مصرفی در دسترس است.

تحقیقات نشان داده است که این ترکیبات در تماس با پوست از طریق مصرف محصولات مختلف می توانند باعث درماتیت تماسی و حساسیت زایی شوند. شدت آسیب پوستی مانند همه مواد شیمیایی وابسته به غلظت و مدت زمان تماس است.

بنابراین قبل از مصرف محصولات حاوی نگهدارنده انجام تست حساسیت توصیه می شود و افرادی که نسبت به این ماده حساسیت دارند باید قبل از استفاده محصولاتی مانند شامپو ها، صابون ها و دستمال های مرطوب، برچسب ترکیبات را مطالعه کرده و از مصرف آنها خودداری کنند.

حداکثر غلظت توصیه شده این ماده به صورت محلول ۱۵ ppm در مواد شوینده و ۸ ppm در محصولات غیر شوینده از جمله محصولات آرایشی است زیرا غلظت های بالاتر باعث سوختگی شیمیایی پوست خواهد شد.

هنگام کار کردن با این ماده نیز باید دستورالعمل های ایمنی را رعایت کرد و اگر حین کار با پوست شما تماس پیدا کرد به سرعت موضع را با آب فراوان شستشو دهید.

علاوه براین ایزوتیازولین می تواند سبب آلوده سازی آب ها شود بنابراین هنگام دفع این ماده حتما دستورالعمل های بهداشتی را مورد نظر قرار دهید.

درنهایت با توجه به افزایش نگرانی در مورد عوارض جانبی ناخواسته احتمالی ایزوتیازولین ها بر سلامت انسان و محیط زیست مطالعات بیشتری در رابطه با ایمنی این مواد مورد نیاز است.

 

خرید ایزوتیازولین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید ایزوتیازولین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید ایزوتیازولین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان ایزوتیازولین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید ایزوتیازولین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا