Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

پودر لیپو اسلیم مکملی عالی برای کاهش وزن و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید است. اگر می خواهید وزن کم کنید و از افزایش وزن جلوگیری کنید یک یا دو وعده غذای روزانه را با لیپو اسلیم جایگزین کنید. لیپو اسلیم ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد و غنی از پروتئین، ویتامینها است. غذا به بدن شما انرژی لازم برای سالم ماندن می دهد. مغز و روده شما با هم کار می کنند تا تعیین کنند که چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر ش.ید. وقتی اشتها ندارید، نشانه آن است که ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. کمبود اشتها ممکن است ناشی از عوامل مختلف جسمی یا روانی باشد. از موارد مصرف پودر لیپو اسلیم Lipo Slim و کاهش اشتها و سطوح کلسترول و تری گلیسیرید در نشریه جهان شیمی فیزیک مطلب کاملی منتشر کرده ایم.

پودر لیپو اسلیم: آیا واقعا پودر اسلیم لست لاغر میکنه

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim مکملی عالی در کاهش و کاهش اشتها است. حاوی فیبر گیاهی، پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین‌های ضروری است.

ترکیبات پودر لیپو اسلیم

فیبر گندم، فیبر جو دوسر، فیبر سیب، پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، پکتین، اینولین، گوارگام، پسیلیوم، زانتان گام، آسپارتام است.

کاهش اشتها که از نظر پزشکی به آن بی اشتهایی گفته می شود، می تواند ناشی از شرایط و بیماری های مختلفی باشد. برخی از شرایط می توانند موقتی و برگشت پذیر باشند، مانند بی اشتهایی ناشی از اثرات داروها. برخی از شرایط می توانند جدی تر باشند، مانند اثرات سرطان زمینه ای. هرگونه بی اشتهایی مداوم باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی ارزیابی شود.

علل کاهش اشتها شامل بارداری، مشکلات متابولیک، بیماری مزمن کبد، COPD، زوال عقل، HIV، هپاتیت، کم کاری تیروئید، نارسایی مزمن کلیه، نارسایی قلبی، کوکائین، هروئین، سرعت، شیمی درمانی، مورفین، کدئین و آنتی بیوتیک ها می باشد. علل دیگر کاهش اشتها:

  • بیماری روده یا بیماری دستگاه گوارش (مانند بیماری کیسه صفرا)
  • آسیب مغزی (مانند تروما)
  • هورمون (اختلال غدد درون ریز)
  • التهاب (مانند بیماری های مزمن عفونی یا التهابی مزمن)
  • از دست دادن حس چشایی
  • داروها

نحوه مصرف پودر لیپو اسلیم

یک پیمانه پودر را در آب یا شیر کم چرب بریزید و به خوبی هم بزنید تا کاملا حل شود و نیم ساعت قبل از غذا میل کنید.

موارد مصرف پودر لیپو اسلیم

موارد مصرف پودر لیپو اسلیم شامل کاهش وزن افراد با اضافه وزن و چربی خون بالا است.

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

خواص پودر لیپو اسلیم

مصرف پودر لیپو اسلیم ویژگیهای زیر را دارد:

  • غنی از پروتئین و ویتامینها
  • فاقد گلوتن
  • کاهش وزن بدن و اشتها
  • کاهش تری گلیسیرید و کلسترول
  • کاهش وزن بدن
  • حفظ وزن بدن
  • ایده آل برای بیماران چاق

پودر لیپو برای لاغری

 پودر لیپو اسلیم در کاهش وزن و جلوگیری از کمبود ویتامین بعد از لاغری مصرف می شود.

شرایط پزشکی که باعث کاهش اشتها می شود

کاهش اشتها معمولا یک وضعیت اولیه نیست. اما این نشانه یک مسئله دیگر است.

افزایش سن: اشتها اغلب با افزایش سن تغییر می کند. افراد مسن ممکن است به دلیل تغییر جوانه های چشایی، زوال عقل، مشکلات سلامتی، عوارض جانبی داروها یا مشکلات سلامت روان، علاقه ای به غذا نداشته باشند. گاهی اوقات افراد مسن کمتر غذا می خورند زیرا سطح فعالیت خود را کاهش داده اند و نیاز به کالری کمتری دارند

کم خونی: کم خونی زمانی رخ می دهد که سطح سلول های خونی به طور غیر طبیعی پایین باشد. از دست دادن اشتها و کاهش وزن هر دو می توانند نشانه های کم خونی باشند، به خصوص اگر این علائم با خستگی همراه باشد.

سرطان: کاهش اشتها در بین افراد مبتلا به سرطان شایع است. ممکن است به طور مستقیم با این بیماری مرتبط باشد، به خصوص زمانی که با سرطان های دستگاه گوارش، مانند سرطان معده یا سرطان پانکراس مرتبط باشد، اما می تواند با سرطان ریه یا تخمدان نیز ظاهر شود. از دست دادن اشتها نیز ممکن است یکی از عوارض جانبی درمان های سرطان باشد

دیابت: افراد مبتلا به دیابت ممکن است به دلایل مختلفی احساس گرسنگی نکنند. گاهی اوقات، دیابت باعث وضعیتی می شود که در آن غذا به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می کند. قند خون بالا درمان نشده همچنین ممکن است باعث ایجاد سطوح بالای کتون در خون و ادرار شود.

کم کاری تیروئید: کم کاری تیروئید ممکن است میل به خوردن را سرکوب کند. همچنین با وجود کالری کمتری که مصرف می‌شود، ممکن است منجر به افزایش وزن شود

عفونت‌ها: انواع مختلفی از حشرات معده وجود دارند که منجر به از دست دادن اشتها می‌شوند. سرماخوردگی، آنفولانزا یا سایر عفونت‌ها نیز ممکن است بر تمایل فرد به غذا خوردن تأثیر بگذارد. ۸ وقتی عفونت برطرف شد، اشتها برمی‌گردد.

دارو: اگرچه بسیاری از داروها ممکن است منجر به کاهش اشتها شوند، اما قرص های خواب، آنتی بیوتیک ها، داروهای فشار خون، دیورتیک ها، استروئیدهای آنابولیک و مسکن ها از رایج ترین آنها هستند. ممکن است باعث تهوع و خستگی نیز شوند.

درد: درد شدید می تواند باعث شود که شما بیش از حد احساس بیماری کنید که نمی توانید غذا بخورید. میگرن، معده درد یا انواع دیگر دردها ممکن است باعث شود که علاقه شما به غذا را از دست بدهید.

بارداری: مادران باردار ممکن است دچار حالت تهوع و از دست دادن اشتها شوند، به خصوص در اوایل بارداری.

مشکلات معده: مشکلات معده، به ویژه شرایط گوارشی مانند سندرم روده تحریک پذیر و بیماری کرون، ممکن است اشتها را کاهش دهد.

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

شرایط سلامت روان که باعث کاهش اشتها می شود

چندین بیماری روانی وجود دارد که ممکن است بر اشتهای شما تأثیر بگذارد. هر چیزی از افزایش استرس یا غم و اندوه گرفته تا یک بیماری روانی قابل تشخیص ممکن است باعث شود میل خود را به خوردن از دست بدهید.

بهبود سلامت روانی می تواند اشتهای شما را بهبود بخشد. در اینجا برخی از رایج ترین دلایل روانشناختی افراد از دست دادن اشتها آورده شده است:

اضطراب: برخی از افراد مبتلا به اضطراب چنان غرق در نگرانی می شوند که میل خود را به خوردن از دست می دهند.

افسردگی: افراد مبتلا به افسردگی بالینی ممکن است علاقه خود را به همه چیز از جمله غذا از دست بدهند. آنها ممکن است انرژی لازم برای آماده کردن وعده های غذایی را نداشته باشند و علاقه کمی به غذا خوردن داشته باشند. همچنین ممکن است حالت تهوع را تجربه کنند.

استرس: واکنش فیزیکی بدن به استرس حاد اغلب اشتها را سرکوب می کند

علائم جسمی مرتبط با استرس، مانند حالت تهوع یا احساس “گره در معده” رایج است که باعث می شود غذا جذابیتی نداشته باشد.

اگر برای چند روز اشتهای خود را از دست داده اید، به احتمال زیاد هیچ نگرانی در مورد آن وجود ندارد. تجربه نوسانات جزئی در اشتها در طول زمان طبیعی است. اما اگر بیش از چند روز طول کشید یا با علائم دیگری مانند خستگی، درد یا استفراغ همراه بود، با پزشک خود تماس بگیرید.

تفاوت بین تری گلیسیرید و کلسترول چیست

تری گلیسیرید و کلسترول وظایف مختلفی را در بدن انجام می دهند. آنها هر دو نشانگرهای مهمی برای سلامت کلی هستند و باید در محدوده توصیه شده باقی بمانند.

تری گلیسیرید: تری گلیسیرید نوعی چربی خون است. با توجه به منبع مورد اعتماد انجمن قلب آمریکا (AHA)، تری گلیسیرید رایج ترین نوع چربی در بدن است و انرژی اضافی را از غذایی که فرد می خورد ذخیره می کند.

کلسترول: کلسترول یک ماده مومی شکل به نام لیپوپروتئین است. کبد کلسترول تولید می کند و عملکردهای متفاوتی در بدن دارد. اینها شامل تولید هورمون، هضم غذا و تولید ویتامین D است. مردم همچنین کلسترول را از طریق غذا مصرف می کنند.

دو نوع اصلی کلسترول وجود دارد: لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL)، یا کلسترول «بد»، و لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL)، یا کلسترول «خوب».

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

محدوده تری گلیسیرید چیست

بررسی تری گلیسیرید خون نیاز به آزمایش خون دارد. نتایج آزمایش خون نشان دهنده سطح تری گلیسیرید در بدن است که به طور کلی بر حسب میلی گرم در دسی لیتر (mg/dL) اندازه گیری می شود.

چهار محدوده تری گلیسیرید وجود دارد:

  • نرمال: کمتر از ۱۵۰ میلی گرم در دسی لیتر
  • مرزی: ۱۵۱-۱۹۹ میلی گرم در دسی لیتر
  • بالا: بیش از ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر
  • بسیار بالا: بیش از ۵۰۰ میلی گرم در دسی لیتر

محدوده کلسترول چیست

آزمایش خون می تواند سطح کلسترول فرد را بررسی کند. نتایج آزمایش میزان کلسترول را بر حسب میلی گرم در دسی لیتر (میلی گرم در دسی لیتر) خون نشان می دهد. برای بزرگسالان، محدوده کلسترول عبارتند از:

  • نرمال: ۱۹۹ میلی گرم در دسی لیتر یا کمتر
  • مرزی: ۲۰۰-۲۳۹ میلی گرم در دسی لیتر
  • بالا: بیش از ۲۴۰ میلی گرم در دسی لیتر

چه زمانی سطوح کلسترول و تری گلیسیرید به یک نگرانی تبدیل می شوند

گاهی اوقات، آزمایش خون سطوح نامطلوب تری گلیسیرید یا کلسترول یا هر دو را نشان می دهد.

تری گلیسیرید: سطوح بالای تری گلیسیرید ممکن است نشانه ای از بیماری های زمینه ای باشد یا ممکن است خطر برخی از بیماری ها را افزایش دهد. تری گلیسیرید بالای درمان نشده ممکن است خطر عوارض جدی مانند بیماری قلبی عروقی آترواسکلروتیک، سکته مغزی و التهاب پانکراس را افزایش دهد. سطوح بالای تری گلیسیرید همچنین ممکن است نشانه مشکلات دیگری باشد، مانند:

  • دیابت
  • سندرم متابولیک
  • بیماری کبد یا کلیه
  • شرایط تیروئید
  • شرایط ژنتیکی

کلسترول: سطوح بالای کلسترول در خون می تواند فرد را در معرض خطر حمله قلبی قرار دهد و یک عامل خطر برای بیماری قلبی است. زمانی که کلسترول در شریان ها انباشته می شود، می تواند شرایطی به نام آترواسکلروز ایجاد کند که در آن تشکیل پلاک ها می تواند جریان خون را محدود کند.

ترکیبی از تری گلیسیرید بالا و سطوح مختلف کلسترول: ترکیبی از تری گلیسیرید بالا و سطوح مختلف کلسترول نیز ممکن است باعث نگرانی باشد. منبع معتبر AHAT اشاره می کند که سطوح بالای تری گلیسیرید همراه با کلسترول LDL بالا یا کلسترول HDL پایین می تواند منجر به تجمع چربی در شریان ها شود.

پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر لیپو اسلیم Lipo Slim چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

چگونه سطح تری گلیسیرید را کاهش دهیم

انتخاب رژیم غذایی و سبک زندگی عموما اولین قدم هایی است که پزشکان برای تغییر سطح تری گلیسیرید توصیه می کنند. این تغییرات موارد زیر است:

  • تغذیه سالم
  • حفظ وزن متوسط
  • محدود کردن برخی غذاها، مانند غذاهایی که دارای چربی های اشباع شده یا ترانس هستند
  • محدود کردن کربوهیدرات ها و قندهای ساده
  • ورزش منظم
  • ترک سیگار

داروها: در برخی موارد، پزشکان ممکن است داروها یا مکمل های خاصی را برای کاهش تری گلیسیرید توصیه کنند، از جمله:

  • نیاسین
  • روغن ماهی
  • استاتین ها
  • فیبرات ها
  • مصرف پودر لیپو اسلیم

پزشکان همچنین ممکن است داروهای تجویزی را برای افرادی که ممکن است در معرض خطر هستند توصیه کنند. معاینات منظم با پزشک برای کمک به تجزیه و تحلیل و شناسایی تغییرات در سطح تری گلیسیرید یک فرد مهم است.

چگونه سطح کلسترول را کاهش دهیم

مانند مدیریت سطوح تری گلیسیرید، رژیم غذایی و انتخاب سبک زندگی به طور کلی اولین گام در کاهش سطح کلسترول بالا هستند، از جمله:

  • خوردن یک رژیم غذایی سالم برای قلب
  • ورزش منظم
  • اجتناب یا ترک سیگار
  • حفظ وزن متوسط

رژیم غذایی و سبک زندگی نقش مهمی در سطح تری گلیسیرید و کلسترول دارند. سطوحی که یا خیلی بالا یا خیلی پایین هستند یا ترکیبی از هر دو ممکن است نشان دهنده اختلال باشد و فرد را در معرض خطر بیماری قلبی یا سایر شرایط قرار دهد.

عوارض پودر لیپو اسلیم

افراد زیر باید در مصرف مکمل پودر لیپو اسلیم  احتیاط کنند:

  • کودکان و نوجوانان
  • بیماران خاص
  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که تصمیم به کاهش وزن بیش از ۲۰% دارند

اگر در هنگام مصرف پودر لیپو اسلیم درگیر یبوست شدید روزانه ۶-۸ لیوان آب بنوشید یا ۳ تا ۴ ساعت قبل از غذا، مکمل را مصرف کنید.

قیمت پودر لیپو اسلیم

قیمت پودر لیپو اسلیم طبق نرخ ارز و واردات مواد اولیه متفاوت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا