Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

آشنایی با خواص و قیمت خرید و فروش اسانس انگور

اسانس انگور به صورت پودر و مایع محلول در آب و روغن عرضه می شود. اسانس انگور به دلیل تنوع این میوه در انواع مختلفی از جمله اسانس انگور قرمز ، سبز ، سیاه و زرد موجود است.

انگور میوه بسیار پرخاصیتی است که در فصل تابستان و اوائل پاییز به بازار عرضه می شود و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که این میوه را دوست نداشته باشد. برای بهره گیری از خواص این میوه در همه فصول می توان از اسانس آن استفاده کرد که اکنون توسط شرکت های مختلف خارجی و داخلی تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت خرید و فروش اسانس انگور بر اساس کیفیت آن متفاوت است و برای خرید اسانس انگور می توان از سایت های اینترنتی و شرکت های مختلف اقدام کرد. بهترین اسانس های انگور در حال حاضر توسط کشورهای ایران ، آلمان ، ایتالیا و فرانسه تولید و به بازار عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خواص اسانس انگور

این اسانس با پرس سرد تولید شده و سپس تصفیه می شود تا ماده ای به رنگ سبز ، زرد یا قرمز تولید شود. این اسانس در تولید محصولات آرایشی – بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و حاوی اسیدهای چرب ضروری مفید برای پوست است.

از این اسانس برای رفع خشکی و تحریکات پوستی در قالب کرم ها استفاده می شود. این ترکیب باعث بسته شدن منافذ پوست و بیماری پوستی نشده و برای انواع پوست قابل استفاده است.

اسانس انگور در فرمولاسیون  محصولات مراقبت از پوست برای کرم ها و لوسیون ها استفاده شده و به عنوان یک روغن حامل برای رایحه درمانی بسیار محبوب است. این ترکیب به دلیل سبک و صاف بودن یک روغن حامل ارجح برای بسیاری از مقاصد از جمله ماساژ درمانی است. این اسانس ویژگی های قابض دارد و برای پوست های چرب مفید است.

آشنایی با خواص و قیمت خرید و فروش اسانس انگور
آشنایی با خواص و قیمت خرید و فروش اسانس انگور

بهتر است بدانید:

به دلیل خواص ضد میکروبی اثبات شده این ترکیب برخی از افراد برای درمان آکنه از آن استفاده می کنند. اگرچه تحقیقات کمی در مورد چگونگی عملکرد آن وجود دارد اما این اسانس با مهار باکتری هایی که می توانند به منافذ عمیق پوست وارد شوند از بروز آکنه جلوگیری می کند. روغن انگور می تواند پوست شما را شفاف تر کند.

عطرمایه انگور منبع خوبی از ویتامین E است که حتی بیشتر از روغن زیتون است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب رادیکال های آزاد که با سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری های مزمن مرتبط هستند ، کمک می کند. ویتامین E همچنین از سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی می کند. تحقیقات نشان می دهد این ماده ممکن است پیشرفت زوال عقل را کند کند ، اما مطالعه بیشتری در این مورد نیاز است.

کاربردهای اسانس انگور

این اسانس در نوشیدنی ها ، کیک ها ، شیرینی  و شکلات مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در فرمولاسیون بسیاری از ترکیبات آرایشی – بهداشتی به دلیل خواص نرم کنندگی و رایحه  ملایم کاربرد دارد.

این اسانس همچنین برای تهیه آب نبات سخت و آب نبات جویدنی ، پاستیل میوه‌ای ، خمیر بیسکویت و کیک ، چای و نوشیدنی های حاوی آبمیوه ، نوشیدنی‌های حاوی شیر و بستنی حاوی میوه و ماست ، مایع عمل ‌آوری گوشت ، سس ها و سوپ های آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا