Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت خرید و فروش اسانس انبه و کاربردهای آن

اسانس انبه یک اسانس میوه ای پرکاربرد و خوشمزه است که به صورت مایع و پودری تولید و عرضه می شود. اسانس انبه برای تهیه کیک ، آب نبات ، آدامس و بسیاری دیگر از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران فراوانی دارد.

انبه یک میوه جنوبی و خوشمزه است که خواص بسیاری برای سلامتی دارد و از مهمترین فراورده های آن ترشی و مربای انبه است که اکثر افراد آنها را دوست دارند و برای خرید در اکثر مغازه ها و فروشگاه ها موجود است.

قیمت خرید و فروش اسانس انبه در ایران تحت تاثیر پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت اسانس ، وزن ، نوع بسته بندی ، نوع فروش و قیمت ارز در ایران متفاوت است و در بسته بندی های مختلف قابل خریداری است. برای خرید اسانس انبه می توانید از طریق اینترنت یا خرید مستقیم از شرکت ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خواص اسانس انبه برای سلامتی

انبه یکی از میوه های پرطرفداری است که در مناطق گرمسیری رشد می کند و حاوی ویتامین C و ویتامین  A و انواع مختلف کاروتنوئیدها  است و می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید باشد. اسانس آن نیز با دارا بودن خواص انبه می تواند در تمام طول سال در خوراکیهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

انبه و اسانس آن حاوی ویتامین E هستند که یک آنتی اکسیدان طبیعی است که می تواند برای حفظ سلامت پوست و مو کمک کند . این میوه با دارا بودن ویتامین های مختلف می تواند برای تقویت اعصاب و حافظه نیز مفید باشد.

انبه سرشار از آنتی اکسیدان است و با دارا بودن سطح بالایی ویتامین E و C می تواند از رشد سلولهای سرطانی در بدن جلوگیری کند. مصرف این میوه رادیکال های آزاد ناشی از استرس اکسیداتیو را در بدن از بین برده و برای پیشگیری از سرطان سینه ، سرطان رحم و بسیاری دیگر از سرطان ها مفید است.

اسانس انبه با طبعی گرم می تواند برای رفع سرفه ، تنگی نفس ، سردردها ، کاهش کلسترول ، پاکسازی روده ها مفید باشد.

انبه می تواند خونسازی کند و با دارا بودن ویتامین A می تواند به تقویت بینایی کمک کند. این میوه با دارا بودن مقدار زیادی فیبر برای کاهش و کنترل وزن نیز مفید است.

انبه محتوی مقدار بالایی پتاسیم است که می تواند سطح بالای سدیم دریافتی از طریق غذاها را تعدیل کند و به جلوگیری از بیماری های قلبی- عروقی و کاهش فشارخون کمک کند.

کاربردهای اسانس انبه

عطرمایه انبه به دلیل طعم خاص و شیرین می تواند به محصولات مختلف مانند مرباها ، دسرها ، مارمالاد ها اضافه شود و عطر و طعم آنرا غنی تر کند.

علاوه بر این اسانس انبه به دلیل کارایی فراوان و مشتری پسندی در بسیاری از محصولات پر فروش از جمله انواع شیرینی ، کیک ، آب نبات ، آدامس ، نوشیدنی ها ، ژله ها و محصولات لبنی مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسانس همچنین برای افزودن رایحه خوش و خواص به مواد شوینده ، محصولات مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی ، شمع های معتبر و خوشبوکننده ها اضافه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا