Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

سم قارچ کش اینفینیتو چیست و چگونه استفاده می شود؟

اینفینیتو (Infinito) سمی با اثرات سیستمیک و حاوی دو ترکیب  فلوپیکولید و پروپاموکارب است. این سم با ممانعت از جوانه زنی اسپور و رشد میسلیوم به کنترل بیماری قارچی سفیدک داخلی کمک می کند و همچنین مانع ایجاد مقاومت می شود. تیامتوکسام (thiamethoxam) یک حشره کش غیر اختصاصی با اثرات سیستمیک و گوارشی است که برای مقابله با آفات پنبه، برنج، جالیز، میوه ها و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. این سم در بسته های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی موجود است و در بازار با نام تجاری مموری، آکتارا و کروزر خرید و فروش می شود. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم قارچ کش اینفینیتو  است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم قارچ کش اینفینیتو  دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم قارچ کش اینفینیتو  در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم قارچ کش اینفینیتو در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم قارچ کش اینفینیتو ز نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم قارچ کش اینفینیتو به روزرسانی می‌شود.

این سم به دلیل خاصیت عبور از برگ ها یکی از بهترین کنترل کننده قارچ های  فیتوفترا سیب زمینی و سفیدک در سبزیجات است و می تواند از جوانه های تازه روئیده محافظت می کند. این قارچ کش به محض سمپاشی در بافت های گیاهی نفوذ کرده و اثرات خود را اعمال می کند.

اینفینیتو یک سم بسیار قوی و ترکیبی برای تمام مراحل بیماریهای قارچی است و ویژگی تماسی منحصر بفرد و دوام بالایی روی سطح برگ دارد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این سم ارائه می شود.

کاربرد سم اینفینیتو

قارچ کش ها جزء سموم دفع آفاتی هستند که برای کنترل قارچ های انگلی استفاده می شوند. این میکروارگانیسم ها باعث خسارت اقتصادی به گیاهان زراعی یا گیاهان زینتی می شود و حتی می توانند سلامت حیوانات اهلی یا انسان را به خطر بیاندازند.

این سموم می توانند به صورت سیستمیک یا موضعی روی گیاهان اثر کنند و به صورت محلول پاشی برای ریشه کن کردن بیماری های موجود یا محافظت در برابر بیماری های احتمالی عمل می کنند.

سم اینفینیتو بر روی تمامی مراحل سفیدک دروغی دارای خاصیت پیشگیری و معالجه کنندگی است. از دیگر مصارف این سم دوام طولانی آن برای کنترل قارچ  های بیماریزا است و در عین حال می تواند محرک رشد مجدد در گیاه هم باشد.

اینفینیتو به خصوص برای کنترل بلایت مصرف می شود و در تمامی مراحل سیکل حیاتی این آفت و همچنین کنترل طولانی مدت آن موثر است و بازدهی محصول را به حداکثر می رساند.

بلایت نوعی بیماری قارچی خطرناک در سیب زمینی و گوجه فرنگی است که در آب و هوای مرطوب از طریق یک ارگانیسم قارچ مانند در سیب زمینی و گوجه فرنگی باعث خسارت های فراوان می شود.

 

سم قارچ کش اینفینیتو چیست و چگونه استفاده می شود؟
سم قارچ کش اینفینیتو چیست و چگونه استفاده می شود؟

زمان مصرف سم اینفینیتو

بهترین زمان استفاده از این سم مشاهده اولین علائم آلودگی است زیرا با نفوذ به داخل برگ ها و با اثر طولانی مدت قارچ های بیماریزا را ریشه کن می کند. خواص قارچ کشی فوق العاده این سم ناشی از اثر تکمیلی و سینرژیک دو ماده موثر فلوپیکولید و پروپاموکارب است.

اینفینیتو با سمپاشی قسمت ‌های هوائی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف آن با سایر قارچ‌ کش‌ها مشکلی ایجاد نمی کند. ولی برای پیشگیری از ایجاد مقاومت بیش از ۴ بار در طول فصل زراعی آن را مورد مصرف قرار ندهید. لازم به ذکر است که اگر یک ساعت پس از سم پاشی باران ببارد در کارایی آن هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

عوارض سم اینفینیتو

این قارچ کش سمیت کمی دارد و برای پرندگان ، زنبور عسل و کرم های خاکی بی خطر است. این سم در گیاه باقیمانده نمی گذارد که یک مزیت فوق العاده محسوب می شود.

با اینحال برای پیشگیری از عوارض احتمالی باید حین سمپاشی از تجهیزات محافظتی  مانند دستکش مخصوص سم پاشی، کلاه ، عینک و چکمه استفاده کرد. همچنین در صورت آلوده شدن هر قسمت از بدن با سم نیز فورا محل را با آب و صابون شستشو داده و در صورت بروز علائم مسمومیت فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

قیمت خرید و فروش سم اینفینیتو

اینفینیتو یک سم مایع  آلمانی است که در ظروف ۱۰ ، ۵ و ۱ لیتری در بازار خرید و فروش می شود و قیمت آن با نوسانات قیمت ارز تحت تاثیر قرار می گیرد. این سم برای جلوگیری از تولید اسپور، جوانه زدن تخم ها ، نفوذ میسیلیوم در گیاه و رشد میسلیوم سفیدک دروغی فوق العاده عمل می کند. قیمت خرید و فروش سم اینفینیتو برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم اینفینیتو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم اینفینیتو

برای اطلاع از قیمت فروش سم اینفینیتو از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم اینفینیتو در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم اینفینیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا