Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربرد و قیمت خرید و فروش سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد حشره کش تفلوبنزرون (دارتون) است. همچنین اگر تصمیم به خرید حشره کش تفلوبنزرون (دارتون) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش حشره کش تفلوبنزرون (دارتون) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان حشره کش تفلوبنزرون (دارتون) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت آفت کش و سم تفلوبنزرون (دارتون) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش حشره کش تفلوبنزرون (دارتون) به روزرسانی می‌شود.

تفلوبنزرون (teflubenzuron) یک حشره‌ کش گوارشی از گروه بنزوئيل اوره (IGR) است که با اختلال در سنتز کیتین آفات مختلف را از بین می برد. این آفت کش با نام تجاری دارتون در بازار خرید و فروش می شود و می توان از آن برای کنترل برگ ‌خوارها و سفيد بالک ها در گياهان زينتی استفاده کرد.

از این آفت کش برای کنترل طیف وسیعی از آفات و کنه های حشرات در محصولات میوه، سبزیجات، غلات و دانه استفاده می شود. قیمت این سم بسته به نوسانات قیمت دلار در بازار ایران متفاوت است و شما می توانید آنرا از تمام فروشگاه های سموم کشاورزی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این حشره کش در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مکانیسم اثر سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

این آفت کش یک تنظیم کننده رشد است و با اختلال در سنتز کیتین در مراحل مختلف رشد حشرات باعث از بین رفتن آنها می شود. تاثیر اصلی این سم بر پوست اندازی حشرات است که با ممانعت از آن و توقف تغذیه باعث مرگ حشره می شود.

کاربرد سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

این حشره کش برای کنترل لپیدوپترا، کولئوپترا، دو بالان، Aleyrodidae، ناجوربالان، پسیل ها و جوربالان، لاروهای روی انگور، میوه های دانه دار، مرکبات، سبزیجات، سویا، توتون و پنبه استفاده می شود. این سم همچنین لارو مگس و پشه و مراحل نابالغ ملخ را کنترل می کند.

کاربرد و قیمت خرید و فروش سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)
کاربرد و قیمت خرید و فروش سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

روش مصرف اثر سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

بهترین زمان مصرف مشاهده اولين مرحله لاروی است که معمولا همزمان با اوج پرواز شب پره‌ها خواهد بود. برای پیشگیری از ایجاد مقاومت حداکثر ۳ نوبت سمپاشی در سال توصيه می ‌شود. این سم در ايران برای کنترل پسيل در پسته به میزان ۵/۲ در هزار مورد استفاده قرار می گیرد.

فاصله آخرين سمپاشی تا برداشت محصول یا دوره کارنس ۲ – ۱ هفته است. بهتر است قبل از سمپاشی در سطح گسترده اثربخشی و عوارض حشره کش را در سطح کوچک بررسی کنید.

ملاحظات زيست محيطی سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

ميزان سميت دارتون برای پستانداران۵۰۰۰ میلی‌ گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان ۲۲۵۰ میلی ‌گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها ۵۰۰ میلی‌ گرم بر لیتر و برای دافنی ها ۰۰۱/۰ میلی ‌گرم بر لیتر می باشد.

این حشره کش تأثير کمتری بر روی زنبور Encarsia Formosa دارد ولی اثر آن بر روی ديگر پارازيتویید‌ها و شکارچیان حشرات بررسی نشده است.

ملاحظات عمومی سم حشره ‌کش تفلوبنزرون (دارتون)

این آفت کش به راحتی در pH قلیایی هیدرولیز می شود ولی در محیط های اسیدی مقاوم تر است که برای اختلاط باید این موارد را مورد نظر قرار داد. سمیت این حشره کش در ۵۰ درجه سانتی گراد در pH 7 فقط ۵ روز و در pH 9 حدود ۴ ساعت است.

برای استفاده از این سم حتما از تجهیزات حفاظتی مانند ماسک، دستکش، عینک و لباس های مخصوص استفاده کنید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد. در صورت مشاهده علائمی مانند سردرد، سرگیجه و تهوع با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

تفلوبنزرون را در بسته بندی اصلی و در جای خشک و خنک، دور از دسترس کودکان، حیوانات خانگی، مواد غذایی و همچنین به دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید.

سم کرم کش قوی

سم کرم کش قوی انواع مختلفی دارد. کشاورزان از این سموم برای دفع و از بین بردن آفات استفاده می کنند. بسیاری از سموم شیمیایی به صورت سیستمیک عمل می کنند و کرم ها را از بین می بردند. برخی از سموم کرم کش قوی موجود در بازار سم سایپرمترین، تفلوبنزورون و پرفنفوس هستند. استفاده از این سموم در کشاورزی برای حفاظت از محصولات بسیار ضرروی است.

سم حشره کش برای گوجه فرنگی

گوجه فرنگی توسط بسیاری از کشاورزان پرورش و برداشت می شود. این محصول کاربرد های بسیاری در تغذیه انسان ها سراسر جهان دارد. پرورش گوجه فرنگی به دلیل حملات گسترده آفات می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. استفاده از سم حشره کش برای محافظت از گوجه فرنگی بسیار ضرروی است. کشاورزان می توانند سموم مختلفی را برای گوجه فرنگی استفاده کنند. برای انتخاب بهترین سم حشره کش بهتر است با متخصصان کشاورزی مشورت کنید.

سم حشره ‌کش تفلوبنزورون

سم حشره کش تفلوبنزورون یک سم شیمیایی با اثر گوارشی و کنترل کننده بر روی رشد آفات است که سنتز کیتین در حشرات را دچار اختلال می کند. این آفت کش در دفع و از بین بردن بسیاری از آفات موثر و مفید است.

قیمت سم مینوز

قیمت خرید و فروش سم تفلوبنزرون (دارتون) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم تفلوبنزرون (دارتون) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم تفلوبنزرون (دارتون)

برای اطلاع از قیمت فروش سم تفلوبنزرون (دارتون) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم تفلوبنزرون (دارتون) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم تفلوبنزرون (دارتون)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا