Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربردها و قیمت خرید و فروش سم کنه کش باروک

باروک (BAROQUE) نام تجاری سم کنه کش توكسازول است كه ساخت شركت ژاپنی سوميتومو است. این سم نوعی مهار کننده سنتز کیتین است و دارای فعالیت انتخابی و تماسی است. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش باروک است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش باروک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش باروک در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش باروک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش باروک نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش باروک به روزرسانی می‌شود.

این حشره کش عمدتا از تشکیل جنین تخم های کنه و تبدیل لاروها به کنه های بالغ جلوگیری می کند و فعالیت تماسی خوبی در مراحل مختلف کنه از تخم تا لارو و شفیره دارد.

این سم بسیاری از کنه های فیتوفاگ موجود در مرکبات، میوه های هسته دار، سبزیجات و توت فرنگی و چای را کنترل می کند. از آنجاییکه باروک یک سم خارجی است قیمت خرید و فروش آن در بازار با نوسانات قیمت دلار تغییر خواهد کرد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما بمانید.

کاربرد سم کنه کش باروک

کنه‌ ها نوعی انگل هستند که از خون سایر جانوران تغذیه می ‌کنند. این آفات در تابستان به صورت لارو از تخم خارج و روی علف ‌ها و دیگر گیاهان کوتاه قرار می گیرند و هنگام رد شدن یک جانور خونگرم به آن چسبیده و درون پوست نفوذ و شروع به مکیدن خون می‌ کنند. کنه های گیاهی نوع دیگری از این آفات هستند که در فصل زراعی آسیب فراوانی به محصولات کشاورزی وارد می کنند از اینرو کشاورزان با استفاده از سموم مختلف آنها را کنترل می کنند.

این سم با اختلال در رشد طبيعی كنه‌ ها در مرحله پوست اندازی این حشرات را از بین می برد. این آفت کش بر روی تمام مراحل رشد كنه‌ ها موثر است ولی نمی تواند كنه ‌های بالغ را کنترل کند.

استفاده از این سم باعث می شود حشرات ماده‌ ای که با اين سم درتماس بوده اند تخم‌ های نابارور تولید کنند که باعث کاهش جمعیت این آفات خواهد شد.

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش باروک

این حشره کش برای شکارچیان طبیعی حشرات و حشرات مفيد سمی و خطرناک نیست. باروک یک تخم کش قوی است و روی تخم زمستانه و تابستانه کنه ها موثر است. این کنه کش دوام طولانی مدتی دارد و شما را از تکرار سمپاشی بی نیاز می کند.

مقدار و روش مصرف سم کنه کش باروک

بسته به زمان مصرف و تراکم جمعیت کنه ها ۲۵۰- ۵۰۰ سی سی از سم را در هزار لیتر آب کرده و مورد مصرف قرار دهید.

  • برای کنه قرمز اروپایی در سیب و سایر درختان میوه ۲۵۰-۵۰۰ سی سی در هزار
  • برای گونه های کنه های تارتن بر روی درختان میوه ۲۵۰-۵۰۰ سی سی در هزار

میزان سمیت سم کنه کش باروک

سمیت حاد خوراکی باروک برای موش و موش صحرایی نر و ماده > 5000 میلی گرم در کیلوگرم است.

تماس حاد جلدی و چشمی برای موش های صحرایی نر و ماده > 2000 میلی گرم در کیلوگرم و هیچ خاصیت تحریک کننده پوست یا چشمی برای خرگوش وخوکچه هندی ندارد. سمیت استنشاقی این آفت کش برای موش های صحرایی نر و ماده > 1.09 میلی گرم در لیتر است.

ملاحظات عمومی سم کنه کش باروک

هنگام استفاده از این سم حتما از وسایل حفاظتی مانند ماسک، عینک و دستکش استفاده کنید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد. در صورت مشاهده علائمی همچون سردرد، سرگیجه و حالت تهوع با همراه داشتن برچسب سم فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در بسته بندی اصلی و در جای خشک و خنک به دور از تابش مستقیم آفتاب و دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری نمایید.

سم باروک

سم باروک یک سم شیمیایی کنه کش با اثر تماسی بسیار قوی است. این سم با ایجاد تداخل در رشد حشرات، آنها را از بین می برد. سم باروک بر روی حشرات بالغ اثر بسیار کمی دارد. بنابراین زمان استفاده از این آفت کش بسیار مهم است. کشاورزان از سم باروک برای محافظت از گیاهان و محصولات خود استفاده می کنند.

قیمت سم باروک

قیمت سم باروک به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. این آفت کش توسط تولید کنندگان زیادی تولید و عرضه می شود. شما در بازار می توانید سم باروک را در حجم و کیفیت های متنوعی یافت کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت سم باروک می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم باروک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم کنه کش باروک

قیمت خرید و فروش سم کنه کش باروک برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش باروک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت کنه کش باروک

کنه کش باروک یک آفت کش پرکاربرد در صنعت کشاورزی است. این سم توسط بسیاری از شرکت های وارد کننده سموم کشاورزی عرضه می شود. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش باروک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم کنه کش باروک

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش باروک از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش باروک در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش باروک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا