Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

قیمت خرید و فروش سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد حشره کش موونتو (اسپیروتترامات) است. همچنین اگر تصمیم به خرید حشره کش موونتو (اسپیروتترامات) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش حشره کش موونتو (اسپیروتترامات) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان حشره کش موونتو (اسپیروتترامات) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت آفت کش و سم موونتو (اسپیروتترامات) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش حشره کش موونتو (اسپیروتترامات) به روزرسانی می‌شود.

موونتو (Movento) یک حشره کش سیستمیک جدید و متعلق به گروه کتونول و کلاس شیمیایی اسید تترامیک است که قادر به کنترل طیف گسترده ای آفات مکنده و جونده است.

این سم دارای حرکت سیستمیک دوطرفه است یعنی بعد از سمپاشی از طریق آوند چوب و آبکش به طرف بالا و پایین گیاه حرکت می کند بنابراین تمام قسمت های گیاه حتی برگ های تازه را در برابر آفات محافظت می کند.

موونتو با جلوگیری از سنتز چربی در بدن حشرات آنها را از بین می برد. قیمت خرید و فروش این سم در ایران با نوسانات قیمت ارز تغییر می کند و در تمام فروشگاه های سموم کشاورزی موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حشره کش در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

موارد مصرف سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

این سم را می توان برای مقابله با انواع حشرات مکنده، پسیل، سپردار قهوه ای، تریپس، شته، مگس های سفید، شپشک ها و سپردارها مورد استفاده قرار داد.

این حشره کش برای مقابله با آفات سبزیجات، محصولات زراعی، نخلیات، سیب، مرکبات، نارگیل، کیوی و انبه استفاده می شود.

مکانیسم اثر سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

اسپیروتترامات پس از محلول پاشی وارد آوند آبکش می شود و خاصیت انتقال از برگ به برگی دیگر و حتی برگ هایی که بعدا ظاهر می شوند را دارد. این سم خاصیت ضربه ای ندارد و اثرگذاری آن ۳ تا ۷ روز است.

موونتو با ممانعت از ساخت آنزیم استیل کوانزیم کربوکسیلاز از سنتز چربی در بدن آفات جلوگیری کرده و به صورت گوارشی نیز آفات را در مراحل اولیه از بین می برد. از دیگر ویژگی های فوق العاده این سم ممانعت از تخمک گذاری و باروری حشرات ماده است که در نهایت منجر به کاهش جمعیت آفات گیاهی می شود.

مقدار و زمان مصرف سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

بطورکلی زمان شروع سمپاشی از خرداد ماه به بعد است و برای پسیل پسته به محض مشاهده پوره ها قبل از ایجاد شکرک باید اقدام به سمپاشی کرد.

  • پسیل پسته ۰/۵ لیتر در ۱۰۰۰ لیتر
  • تریپس پیاز  ۰/۶ لیتر در هکتار
  • سپردار قهوه ای مرکبات ۰/۷۵ لیتر در هکتار

دوره کارنس این آفت کش برای سبزیجات و صیفی جات، لیموشیرین و لیموترش بسیار کوتاه و فقط یک روز است. این دوره برای محصولات باغی و پسته ۷ روز و برای سویا ۲۱ روز است.

این حشره کش دوام بالاتری از سایر حشره کش ها دارد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است و می تواند آفات پنهان شده در شته و برگ های تازه روییده را نیز کنترل کند.

قیمت خرید و فروش سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)
قیمت خرید و فروش سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

روش مصرف سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

برای تهیه سم ابتدا در یک ظرف تمیز مقداری سم را با آب به خوبی مخلوط کنید سپس مخزن سمپاش را تا نیمه از آب پر کرده و این محلول را به آن اضافه کنید و بهم بزنید سپس مخزن را پر از آب کنید تا یک محلول یکدست بدست آورید.

از سمپاشی با حشره کش موونتو در ساعات گرم روز خودداری کنید. توجه داشته باشید که PH مناسب آب برای تولید محلول سم ۵٫۵ تا ۶٫۵ است و اسیدیته آب در تانک سمپاشی نباید بیشتر از ۷٫۵ باشد.

ملاحظات اختصاصی سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

این سم را می توان با تمام سموم و فرمولاسیون های رایج مخلوط کرد ولی بهتر است پس از اختلاط آنرا ابتدا در یک سطح کوچک آزمایش کنید و پس از اطمینان در سطح وسیع مورد استفاده قرار دهید.

اگر محلول تهیه شده در سمپاش را ظرف مدت کمتر از ۶ ساعت مصرف کنید نیازی به مواد کاهش دهنده PH آب نیست در غیر این صورت باید از مواد کاهش دهنده PH جهت تنظیم مجدد اسیدیته آب استفاده کنید. برای کنترل اسیدیته می توانید از صابون محلول پاشی ارژن ۱.۵ لیتر در هزار و محلول به ساز کاوش به میزان ۵ لیتر در هزار استفاده کنید.

ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

این حشره کش برای کرم خاکی، زنبور عسل، حشرات مفید، گرده افشان ها، پوره ها، لاروها و جلبک دریایی بی خطر بوده و برای پرندگان سمیت کمی دارد. در عوض برای موجودات آبزی بسیار خطرناک است.

ملاحظات عمومی سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

حشره کش موونتو را نباید از طریق آب آبیاری و یا مصرف در پای درختان استفاده کرد. هنگام آماده سازی سم جهت محلول پاشی از آب تمیز استفاده کنید و از مصرف آبهای کثیف، گل آلود، شور و زهکشی خودداری کنید.

در زمان سمپاشی از لباس کار، دستکش، چکمه، عینک و ماسک استفاده کنید. برخلاف جهت باد سمپاشی نکرده و از خوردن، آشامیدن و کشیدن سیگار در طول سمپاشی خودداری کنید.

در صورت تماس سم با پوست فورا محل را با مقدار فراوان آب بشوئید و در صورت بروز علائم مسمومیت بعد از سمپاشی فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. از چرای دام ها در مناطق سمپاشی شده جلوگیری کرده و از شستن ظروف آلوده به سم در رودخانه و آب های سطحی خودداری کنید.

شرایط نگهداری سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

این حشره کش را در انبارهای در بسته به دور از آفتاب ، رطوبت و مواد غذایی انسان و دام و دور از دسترس حیوانات خانگی و کودکان در بسته بندی اصلی نگهداری کنید. باز شدن پلمپ بسته بندی زمان و دوام آفت کش را کاهش می دهد.

کاربرد سم حشره کش موونتو

سم حشره کش موونتو در کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد. کشاورزان از این سم برای دفع آفات و محافظت از محصولات خود استفاده می کنند. این سم متعلق به گروه کتونول و کلاس شیمیایی اسید تترامیک است. این سم پس از سمپاشی جذب شده و تمام قسمت های گیاه حتی برگ های تازه را در برابر آفات محافظت می کند. از این سم می توانید برای دفع آفاتی همچون شته، مگس های سفید، شپشک ها، پسیل و حشرات مکنده استفاده کنید.

عوارض سم موونتو

سم حشره کش موونتو یکی از پرکاربرد ترین سم ها در کشاورزی است. این سم برای موجودات مفید مانند کرم خاکی، زنبور عسل و حشرات مفید دیگر بی خطرت است. اما مصرف بیش از حد سم موونتو برای پرندگان، موجودات آبزی و سلامت انسان ها ممکن است عوارض جانبی در پی داشته باشد. بنابراین توصیه می شود هنگام سم پاشی از وسایل محافظت شخصی استفاده کنید.

فروش سم موونتو بایر آلمان

امروزه بسیاری از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی، سم موونتو بایر آلمان را برای استفاده کشاورزان به داخل کشور ایران وارد می کنند. شما برای خرید این سم می توانید به مراکز فروش محصولات کشاورزی یا سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید.
برای اطلاع از قیمت فروش سم موونتو بایر آلمان از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم موونتو بایر آلمان در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت موونتو بایر

این سم حشره کش محصول کشور آلمان است. قیمت خرید و فروش سم بایر برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم بایر مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم حشره کش موونتو

این سم حشره کش محصول کشور آلمان است. قیمت خرید و فروش سم موونتو برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم موونتو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید سم موونتو اصفهان

سم موونتو اصفهان یک حشره کش بسیار قوی و با کیفیت است. برای خرید سم موونتو می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم موونتو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

خرید سم سم حشره کش موونتو (اسپیروتترامات)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا