Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

ویژگی و کاربردهای سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) است. همچنین اگر تصمیم به خرید حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت آفت کش و سم ابرون (اسپیرومسیفن) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) به روزرسانی می‌شود.

ابرون (اسپیرومسیفن) یک حشره کش – کنه کش تماسی از گروه تترونیک اسید است که از ساخت چربی خصوصا تری گلیسیرید و اسیدهای چرب در بدن حشرات جلوگیری می کند. ویژگی اصلی این حشره کش از بین بردن آفات مقاوم به سموم شیمیایی دیگر با یک مکانیسم متفاوت است.

ابرون را می توان برای مقابله با عسلک، کنه ها و مگس سفيد جاليز در مراحل فعال بر روی سبزيجات و جاليز، درختان ميوه، ذرت، لوبيا، چای و بعضی گیاهان زینتی مورد استفاده قرار داد. قیمت خرید و فروش این سم در بازار با نوسانات قیمت دلار تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این آفت کش در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

موارد مصرف سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

اوبرون یک حشره کش – کنه کش جدید و متعلق به گروه شیمیایی کتوانول ها است که در سراسر جهان برای کنترل کنه و مگس سفید روی سبزیجات ، میوه ها ، پنبه و چای استفاده می شود. این آفت کش در برابر تمام مراحل رشد کنه ها و مگس های سفید فعال است و منجر به کنترل طولانی مدت این آفات می شود. این سم برای حشرات مفید بی خطر است و با عملکرد جدید مدیریت عالی برای کنترل مگس های سفید و کنه ها ارائه می دهد.

این حشره کش با گياهان فوق کاملا سازگار است و اثرات خوب تا عالی عليه مگس سفيد يا عسلک ارائه می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از مصرف ابرون جز در موارد ذكرشده خودداری کنید.

مکانیسم اثر سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

اسپیرومسیفن با یک روش جدید یعنی با جلوگیری از بیوسنتز چربی آفات را از بین می برد. فعالیت بیولوژیکی اسیدهای تترونیک مهار لیپوژنز خصوصاً تری گلیسیریدها و اسیدهای چرب آزاد است در نتیجه با روشی متفاوت از سموم قدیمی می تواند برای کنترل حشراتی که نسبت به سموم دیگر مقاوم شده اند، مورد استفاده قرار گیرد.

این آفت کش باروری عسلک های ماده را کاهش می دهد و روی تمام مراحل پوره عسلک تاثیرگذار است. این حشره کش کنه های مقاوم به سموم پیروتیروئیدی، ارگانوفسفره، کاربامات، سیکلودینو و نئونیکوتینوئیدها را نیز به خوبی کنترل خواهد کرد. ابرون کنه های دو نقطه ای، کنه های قرمز و  کنه های خانواده ازیوفیده را نیز از بین می برد.

مقدار و نحوه مصرف سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

برای تهیه محلول سمپاشی ابتدا قوطی محتوی سم را به خوبی تکان دهید و در یک ظرف تمیز مقدار توصیه شده سم را با آب مخلوط کنید و خوب هم بزنيد سپس مخزن سمپاش را تا نیمه از آب پر کرده و محلول آمده شده را درون مخزن ريخته و خوب هم بزنید ، سپس مخزن را از آب پر کنید و در طول سمپاشی همزن سمپاش را فعال نگه دارید.

بهترین زمان مصرف این حشره کش به محض مشاهده اولين علائم آلودگی قبل از تشكيل جمعيت عسلک و قبل از تغيير رنگ و يا خسارت برگ محصولات زراعی است. این حشره کش هنگامیکه تخم ها و پوره های کنه سنین اولیه را طی می کنند بیشترین اثربخشی را دارد.

مقدار مصرف این سم برای محصولات ذکر شده ۰.۴ ليتر در هكتار برای مقابله با پوره سن و یک تا دو نوبت در سال است. دوره کارنس یا آخرین سمپاشی تا برداشت محصول برای این آفت کش در گوجه فرنگی، فلفل شیرین، لوبیا، بادمجان، توت فرنگی، خربزه و طالبی ۳ روز است.

ویژگی و کاربردهای سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)
ویژگی و کاربردهای سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

ملاحظات اختصاصی سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

موقع سمپاشی زیر و روی برگ ها را بطور یکنواخت و کامل سمپاشی کنید. ابرون را حداکثر دو بار و با فاصله ۷ تا ۱۰ روز مورد استفاده قرار دهید. برای کسب بهترین نتیجه و جلوگیری از وجود آمدن گونه های مقاوم، حشره کش را در دوزهای توصیه شده و در زمان مناسب استفاده کنید. این آفت کش روی حشرات بالغ سن هیچ تاثیری ندارد.

شما می توانید از این آفت کش برای پیشگیری از مقاومت سفید بالک ها به صورت مخلوط يا متناوب با ساير حشره كش ها استفاده کنید. ابرون را نباید با سیستم آبياری قطره ای استفاده کنید.

۳ تا ۷ روز بعد از سمپاشی بهترین زمان برای دیدن آفات مرده است يعنی زمانی كه پوره های مرده روی زمين می افتند و پوره های زنده چسبیده به گیاه قابل مشاهده هستند. در صورت مصرف صحیح در مقايسه با ساير سموم رايج، ابرون قدرت كنترل و دوام اثر خوبی دارد.

ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

این حشره کش در دوزهای توصيه شده برای زنبور عسل، حشرات مفيد و ميكروارگانیسم های مفيد خاک مثل کرم‌ های خاکی سمی نیست ولی برای ماهی ها و سایر موجودات آبزی خطرناک و سمی است. بنابراین باید از آلودگی آب های سطحی و رودخانه با ظروف آلوده سم یا سمپاشی در حوالی آب ها خودداری کنید.

ملاحظات عمومی سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

موقع سمپاشی از وسايل حفاظتی مانند لباس كار، دستكش، چكمه، عينک و ماسک استفاده كنيد و در طول سمپاشی از خوردن، آشاميدن و كشيدن سيگار اجتناب كنيد. هرگز برخلاف جهت باد سمپاشی نکنید و در صورت تماس سم با پوست یا چشم ها محل را با آب فراوان شستشو دهید. بعد از سمپاشی قسمت‌های آلوده بدن را با صابون و آب كافی شستشو دهيد.

شرایط نگهداری سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

سم را دور از دسترس اطفال و حيوانات خانگی در ظروف اصلی به دور از نور آفتاب، رطوبت و مواد غذایی انسان و دام نگهداری كنيد. بهترین دما برای نگهداری بين ۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد است.

کاربرد سم حشره کش ابرون

کاربرد سم حشره کش ابرون در کشاورزی بسیار زیاد است. کشاورزان از این سم برای دفع آفات مانند مگس سفید، کنه ها و عسلک استفاده می کنند. از سم حشره کش ابرون برای دفع آفات و حشرات از محصولاتی مانند درختان میوه، سبزیجات، ذرت، لوبیا، چای و بسیاری از گیاهان دیگر استفاده می شود.

سم ابرون چیست

سم ابرون نوعی آفت کش شیمیایی است که حاوی ترکیباتی از جمله کتوانول ها است. از این سم شیمیایی در کشاورزی برای کنترل و از بین بردن آفات محصولاتی مانند سبزیجات، میوه ها و بوته های چای استفاده می شود. این سم برای حشرات مفید بی خطر است و بر روی مراحل رشد آفات تاثیرات منفی می گذارد و آفات را از بین می برد.

سم ابرون بایر

سم ابرون بایر نوعی آفت کش تماسی است که از ساخت چربی در بدن حشرات جلوگیری می کند. از این سم شیمیایی برای کنترل و دفع بسیاری از آفات استفاده می شود. سم ابرون بایر برای دفع آفات مقاوم شده در برابر سایر حشره کش ها بسیار موثر است. بهترین زمان مصرف سم ابرون بایر برای کنترل آفات، ابتدای آلودگی قبل از تغییر رنگ و آسیب دیدن برگ ها گیاهان است.

قیمت سم حشره کش ابرون

قیمت خرید و فروش سم حشره کش ابرون برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم ابرون مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم ابرون بایر

این سم با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد. سم ابرون بایر در کشاورزی بسیار کاربرد دارد. شرکت های زیادی این سم را وارد می کنند. برای اطلاع از قیمت این سم می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم ابرون بایر مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

برای اطلاع از قیمت فروش سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم حشره کش ابرون (اسپیرومسیفن)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا