Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

معرفی کاربردهای سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

اسپیرودیکلوفن (انویدور) یک سم کنه کش غیر سیستمیک و تماسی است که با ممانعت از سنتز چربی ها باعث مرگ این آفات گیاهی می شود. این حشره کش متعلق به گروه اسید تترونیک با اثرات قوی و دوام طولانی است. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش اسپیرودیکلوفن (انویدور) به روزرسانی می‌شود.

کنه ها آفاتی خطرناک هستند که برای استفاده از شیره گیاهان به بافت آنها آسیب می زنند و بسیاری از گیاهان آفت زده را دچار ریزش برگ و میوه می کنند. اسپیرودیکلوفن با اثرات تماسی تمام مراحل رشد کنه ها به غیر از نرهای بالغ را کنترل می کند.

این سم حتی ماده های بالغ و تخم آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت خرید و فروش این سم در بازار ایران ثابت نیست و با نوسانات قیمت دلاردچار تغییر می کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود لطفا ما را همراهی کنید.

کاربرد سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

این آفت کش با یک مکانیسم جدید که اختلال در سنتز اسیدها چرب است باعث از بین رفتن کنه ها و برخی دیگر از آفات می شود. به همین دلیل می توان آنرا برای کنترل کنه های مقاوم به سایر سموم و به صورت ترکیب با سایر کنه کش ها مورد مصرف قرار داد.

این سم پس از محلول پاشی بر روی سطح مومی برگ ها چسبیده و به وسیله باران شسته نمی شود. اثرات این سم معمولا تا سه روز بعد از مصرف با دیدن کنه های مرده مشاهده خواهد شد.

مقدار و موارد مصرف سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

این سم برای کنترل انواع کنه های نباتی، پسیل ها، زنجره و شپشک ها موثر است و میزان مصرف آن برحسب نوع آفت متفاوت می باشد.

  • کنه قرمز اروپایی، کنه دونقطه ای در سیب : ۰.۵- ۰.۶ لیتر در هزار لیتر آب
  • کنه قرمز مرکبات، کنه زنگ مرکبات: ۰.۳ لیتر در هزار لیتر آب
  • پسیل پسته: ۰.۳- ۰.۴ لیتر در هزار لیتر آب
معرفی کاربردهای سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)
معرفی کاربردهای سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

این حشره کش فقط قادر به کنترل تخم های فعال است و تاثیری روی تخم های زمستان گذران ندارد. بنابراین سم پاشی با این کنه کش در زمستان فایده ای ندارد و بهترین زمان مصرف قبل از تفریخ تخم های کنه است.

گزارشات نشان داده است که این حشره کش بر روی کفشدوزک ها بی اثر است اما تا حدودی می تواند برای کنه های مفید خطرناک باشد. حداکثر تعداد دفعات استفاده از این آفت کش یک مرتبه در سال است.

فاصله آخرين سمپاشی تا برداشت محصول یا دوره کارنس حداكثر این آفت کش ۱۴ روز می باشد. نيمه عمر این حشره کش در خاک حدود ۵ روز است.

ملاحظات زيست محيطی سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

ميزان سميت،کنه کش انویدور برای پستانداران ۲۵۰۰ میلی ‌گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان ۲۰۰۰ میلی‌ گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ‌ها ۶۸ میلی ‌گرم بر لیتر و برای دافنی ها ۱۰۰ میلی ‌گرم بر لیتر است.

ملاحظات عمومی سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

هنگام سمپاشی حتما از ماسک، دستکش، عینک و کلاه استفاده کنید. در حین سمپاشی از خوردن، آشامیدن و کشیدن سیگار پرهیز کنید تا از مسمومیت پیشگیری شود.

در صورت بروز علائم مسمومیت مانند سرگیجه، تهوع، لرز و سردرد با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

سم را در ظروف اصلی و در جای خشک و خنک به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی و تابش مستقیم آفتاب نگهداری کنید.

اسپیرودیکلوفن کاوش

سم اسپیرودیکلوفن یک سم حشره کش بسیار موثر و مفید در صنعت کشاورزی است. این سم توسط شرکت ایرانی کاوش کیمیای کرمان تولید و به بازار عرضه می شود. کشاورزان زیادی از سم اسپیرودیکلوفن کاوش استفاده می کنند و از کیفیت این سم شیمیایی راضی هستند.

سم انویدور آلمانی

کشور آلمان یکی از کشورهای پیشرو در صنعت تولید سموم شیمیایی است. سموم تولیدی این کشور دارای کیفیت و اثرگذاری بسیار بالایی هستند. از این رو کشاورزان زیادی از سموم تولید کشور آلمان استفاده می کنند. یکی از این سموم، سم انویدور است که در بازار ایران می توان به راحتی آن را خریداری کرد.

سم انویدور بایر

سم انویدور بایر، یک سم حشره کش بسیار قوی تولید یک شرکت آلمانی است. سم انویدور دارای اثر تماسی است و طیف وسیعی از آفات را از بین می برد. این سم توسط بسیاری از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی به کشور ایران وارد و به بازار عرضه می شود.

 

قیمت سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

قیمت خرید و فروش سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم انویدور بایر

سم انویدور بایر یک آفت کش فوق العاده و محصول کشور آلمان است. قیمت سم انویدور بایر به نوسانات بازار ارز بسیار وابسته است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم اسپیرودیکلوفن

سم اسپیرودیکلوفن توسط شرکت های بسیار زیادی در سراسر جهان تولید و عرضه می شود. قیمت سم اسپیرودیکلوفن به عوامل زیادی از جمله برند تولید کننده آن بستگی دارد. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

خرید اینترنتی سم انویدور

امروزه شما به راحتی می توانید سم انویدور را به صورت اینترنتی خریداری کنید. سایت های بسیار زیادی وجود دارد که این سم شیمیایی را به صورت اینترنتی عرضه می کنند. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» در لیست فروشندگان پیشنهادی کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش اسپیرودیکلوفن (انویدور)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا