Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربردها و قیمت خرید و فروش سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

تترادیفون (تدیون) یک کنه کش غیر سیستمیک متعلق به گروه دی فنیل ها با اثرات طولانی مدت است. این سم به داخل بافت گیاهان نفوذ کرده و برای کنترل تخم و مراحل لاروی کنه های آفت بسیار مفید است. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش تترادیفون (تدیون) به روزرسانی می‌شود.

از آنجاییکه کنه ها آسیب و خسارات زیادی به محصولات کشاورزی وارد می کنند باید با استفاده از آفت کش ها آنها را کنترل کرد وگرنه به شدت بازدهی محصولات را کاهش می دهند.

از این آفت کش می توان برای مقابله با کنه تار عنکبوتی پنبه، کنه خرما، کنه قرمز مرکبات، کنه تار عنکبوتی سویا و سبزی­ها و جالیز و بسیاری دیگر از کنه ها استفاده کرد. قیمت خرید و فروش این سم در بازار ایران با تغییرات قیمت دلار متغیر است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

مکانیسم اثر سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

تترادیفون یک سم غیر سیستمیک است که تخم ها و مراحل غیر بالغ کنه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این سم بطور غیر مستقیم حشرات ماده را عقیم کرده و به کنترل تعداد این آفات کمک می کند.

کاربرد سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

از این حشره کش می توان برای کنترل و از بین بردن کنه قرمز و کنه زرد شرقی مرکبات، کنه خرما، کنه تار عنکبوتی پنبه و سویا ، سبزی­ها و جالیز، کنه حبوبات، کنه پا کوتاه چای، کنه دو نقطه ­ای سبزیجات مختلف و جالیز، درختان جنگلی و غیر مثمر استفاده کرد.

سم تترادیفون در کشاورزی بسیار کاربرد دارد. این سم به صورت غیر سیستمیک، به داخل بافت های گیاه نفوذ کرده و حشرات مضری را که از گیاهان تغذیه می کنند را از بین می برد. کشاورزان از سم تترادیفون برای دفع آفاتی همچون کنه، شپشک و مگس سفید استفاده می کنند. شما می توانید از این سم به میزان مناسب برای محافظت از محصولات خود استفاده کنید.

مقدار و موارد مصرف سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

  • کنترل کنه گردآلود خرما ، ۲ تا ۵/۲ در هزار
  • کنترل كنه پا کوتاه در چای ۱ تا ۲ در هزار
  •  کنترل کنه قرمز و کنه زرد شرقی در مرکبات ۲ در هزار
  •  کنترل کنه تارتن در پنبه و سویا ۴ لیتر در هکتار
  • کنترل کنه تارتن دو نقطه ای در سبزی و جاليز، سيب زمینی، حبوبات، لوبيا ۲ لیتر در هکتار
  • کنترل کنه تارعنکبوتی، کنه نوئل در درختان جنگلی، غیر مثمر و زینتی ۲ در هزار

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

توجه داشته باشید که مصرف این سم در فصل رویش برای درختان میوه سردسیری موجب گیاه سوزی و ریزش میوه­ ها خواهد شد. این حشره کش سمیت حاد ندارد و دوره کارنس آن ۱۴ روز است.

ملاحظات عمومی سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

برای استفاده از این سم حتما از لباس مخصوص ، ماسک و دستکش استفاده کنید. در صورت مشاهده علائم مسمومیت فورا به پزشک مراجعه کنید و برچسب سم را به وی نشان دهید. این آفت کش پادزهر اختصاصی ندارد و درمان آن علامتی است. حشره کش را در جای خشک و خنک در ظرف اصلی و به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

قیمت سم سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

قیمت خرید و فروش سم کنه کش تترادیفون (تدیون) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش تترادیفون (تدیون) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش تترادیفون (تدیون) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش تترادیفون (تدیون) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش تترادیفون (تدیون)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا