Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) چیست و چه کاربردی دارد؟

پیریدابن (سان مایت) یک کنه کش غیر سیستمیک با اثرات تماسی – گوارشی و متعلق به گروه پیریدازینون ها است. این آفت کش روی تمام مراحل رشد کنه ها تاثیر گذار است و با اثرات ضربه ای آنها را به سرعت از بین می برد. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش پیریدابن (سان مایت) به روزرسانی می‌شود.

کاربرد کنه کش پیریدابن (سان مایت)

کنه ها یکی از آفات گیاهی مضر و آسیب رسانی هستند که در صورت عدم کنترل به دلیل تولید مثل گسترده به شدت بازدهی محصولات زراعی را کاهش می دهند. این حشرات برای تغذیه از شیره گیاهان بافت های ساقه را پاره کرده و با آسیب به گیاه باعث ریزش برگ ها و زرد شدن و از بین رفتن محصولات می شوند.

برای جلوگیری از این وضعیت سمپاشی پیش بهاره با کنه کش ها بسیار مفید است و به کنترل این آفات کمک می کند. پیریدابن یکی از این سموم است که بر اساس وزن بسته بندی قیمت خرید و فروش آن در بازار متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سم در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مکانیسم اثر سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

این حشره کش با اختلال در زنجیره انتقال الکترون در میتوکندری ها و تنفس سلولی باعث از بین رفتن کنه ها می شود. این سم بر روی تمام مراحل رشد کنه از لارو و پوره تا بالغ تاثیر گذار و بسیار موثر است.

این کنه کنش که با نام تجاری سان مایت نیز در بازار شناخته می شود علاوه بر کنه ها برای کنترل سفید بالک ها، شته ها و زنجرک ها نیز موثر است و می توانید با نظر کارشناسان کشاورزی از آن برای کنترل حشرات مختلف استفاده کنید.

مقدار و موارد مصرف سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

این سم دوام بسیار بالایی دارد و کنترل خوبی برای آفات ذکر شده ارائه می دهد. قدرت این کنه کش آنقدر بالا است که ۱۵ دقیقه پس از سمپاشی شما شاهد تغییر رفتار کنه ها می شوید. این سم طی ۹۰ دقیقه بطور کامل فعالیت کنه ها و حشرات ذکر شده را مختل کرده و طی چند روز همه این آفات را از بین می برد.

مقدار مصرف این حشره کش برای کنترل کنه زنگار در مرکبات ۴۰ تا ۵۰ گرم در ۱۰۰ لیتر آب است.

ملاحظات عمومی سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

هنگام سمپاشی حتما از تجهیزات حفاظتی مانند عینک، دستکش و ماسک استفاده کنید تا تماس سم با بدن به حداقل برسد. در حین سمپاشی برای پیشگیری از مسمومیت از خوردن، آشامیدن و استعمال سیگار خودداری کنید.

علائم مسمومیت شامل سردرد، سرگیجه، اختلال در بینایی، تهوع و اسهال است که در صورت مشاهده آنها باید با در دست داشتن برچسب سم فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. این سم جزء سموم زیان آور و توکسیک دسته بندی می شود بنابراین هنگام استفاده از آن احتیاط کنید. دوره کارنس این کنه کش ۱۰ روز است.

شرایط نگهداری سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

سم را در انبارهای خشک و خنک به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و دسترس کودکان در بسته بندی اصلی نگهداری کنید.

کنه مایت

کنه مایت سوسپانسیون ۱۵% یک سم آفت کش بسیار مفید برای کنترل و مقابله با کنترل کنه تارتن دو لکه ای است که توسط کشور ژاپن تولید و به بازار عرضه شده است. برای خرید این سم می توانید به فروشگاه های اینترنتی سموم کشاورزی مراجعه کنید و سم کنه مایت را به راحتی سفارش دهید.

 

قیمت سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

قیمت خرید و فروش سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم پیریدابن

قیمت سم پیریدابن به فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار در بازار ایران و همینطور برند تولید کننده سم دارد. برای آگاهی از قیمت این سم می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش پیریدابن (سان مایت) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش پیریدابن (سان مایت)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا