Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

قیمت خرید و فروش سم کنه کش دانی سارابا

دانی سارابا یک سم کنه کش جدید با اثرات تماسی و طولانی مدت است که بر روی تمام مراحل رشد کنه ها موثر است. این سم برای انواع محصولات جالیزی و درختان میوه و باغات زراعی قابل مصرف است و قادر است تا ۳ هفته کنه ها را به خوبی کنترل کند. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم کنه کش دانی سارابا است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم کنه کش دانی سارابا دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم کنه کش دانی سارابا در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم کنه کش دانی سارابا در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم کنه کش دانی سارابا نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم کنه کش دانی سارابا به روزرسانی می‌شود.

این سم یکی از قویترین کنه کش ها از گروه سموم بتاکتونیتریل و ساخت ژاپن است. قیمت سم کنه کش دانی ساربا به دلیل وابستگی به قیمت دلار در بازار متغیر است و خرید دانی سارابا از تمام فروشگاه های سموم کشاورزی امکان پذیر است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مکانیسم اثر سم کنه کش دانی سارابا

این آفت کش با اختلال در زنجیره انتقال الکترون در کمپلکس II میتوکندری اثرات خود را اعمال می کند. این سم یکی از جدیدترین کنه کش هایی است که متفاوت با سایر سموم اثر کرده و قادر است کنه های مقاوم به سایر سموم را به راحتی از بین ببرد.

کاربرد سم کنه کش دانی سارابا

این آفت کش را می توان برای کنترل کنه های تارتن از جمله کنه دو نقطه ای، کنه زرد شرقی، کنه قرمز مرکبات و کنه قرمز اروپایی مورد استفاده قرار داد. این سم را نباید برای کنه های اریوفید مورد استفاده قرار دهید.

این حشره کش را می توانید برای گیاهان جالیزی مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، بادمجان، کلم ها و سبزیجات، حبوبات، گل های رز، درختان میوه سردسیری دانه دار و هسته دار، چای و مرکبات مورد استفاده قرار داد.

مقدار و نحوه مصرف سم کنه کش دانی سارابا

مقدار مصرف این سم ۰.۵ تا ۱ در هزار یا ۵۰۰ میلی لیتر در هکتار همراه با ۳۰۰ لیتر آب توصیه شده است. این سم را می توانید برای کنترل کنه خیار گلخانه ای به مقدار ۱ در هزار مورد استفاده قرار دهید.

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش دانی سارابا

این کنه کش بر روی تمام مراحل رشد کنه از جمله تخم، پوره و کنه های بالغ موثر است و می توان آنرا برای مقابله با کنه های مقاوم و همچنین برنامه های مدیریت تلفیقی مورد استفاده قرار داد.

این آفت کش با بسیاری از محصولات باغی و زراعی سازگار است و بسیار قوی و با دوام است. دوره کارنس این سم یک روز است.

بهترین زمان مصرف هنگامی است که کنه ها از تخم خارج می شوند. با استفاده از این سم کنه ها فورا از بین می روند ولی ممکن است تا ۵ روز روی برگ ها دیده شوند. برای جلوگیری از بروز مقاومت می توانید دانی ساربا را با سم باروک به صورت متناوب مورد استفاده قرار دهید.

ملاحظات زیست محیطی سم کنه کش دانی سارابا

این حشره کش علیرغم تاثیرگذاری بسیار خوب برای کنه های آفت هیچ اثر سوئی بر روی کنه های شکارگر و حشرات مفید ندارد. سمیت این کنه کش برای زنبور عسل و پرندگان اندک بوده و جزء سموم خطرناک تقسیم بندی نمی شود.

ملاحظات عمومی سم کنه کش دانی سارابا

هنگام استفاده از این سم برای به حداقل رسیدن تماس آن با بدن از تجهیزات حفاظتی مانند ماسک، دستکش، عینک و ترجیحا لباس مخصوص سمپاشی استفاده کنید.

در صورت آلوده شدن هر قسمت از بدن با سم به سرعت محل را با مقدار فراوان آب شستشو دهید. همچنین در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد و سرگیجه، تهوع و اختلال در بینایی فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در جای خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در بسته بندی اصلی نگهداری نمایید.

خرید دانی سارابا

خرید دانی سارابا می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کشدانی سارابا مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم کنه کش دانی سارابا

قیمت خرید و فروش سم کنه کش دانی سارابا برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش دانی سارابا مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم کنه قرمز

برای آگاهی از قیمت سم کنه قرمز می توانید به فروشگاه های معتبر معرفی شده مراجعه نمایید. این سم توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی تولید شده و در بازار موجود است.

فروش ‌سم کنه کش دانی سارابا

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش دانی سارابا  از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش دانی سارابا در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش دانی سارابا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا