Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟

یکی از کپسول هایی که در درمات ریزش مو توصیه می شود و روی کنترل ریزش مو تاثیر بسزایی دارد کپسول آناکپس دوکری می باشد. خواص کپسول آناکپس دوکری موجب شده تا از آن برای تقویت فولیکول های مو استفاده شود. از مزایا کپسول آناکپس دوکری دارا بودن ویتامین ها و املاح ضروری برای رشد و تقویت موی سر می باشد که خواص کم نظیری را در آن بوجود آورده است. این خواص بی نظیر بازاز خرید و فروش کپسول آناکپس دوکری را رواج داده است. کاربرد فراوان، استفاده و دسترسی آسان، غنی بودن از ریز مغذی ها و قیمت مناسب کپسول آناکپس دوکری موجب استفاده از آن در بهبود و درمان  ریزش مو شده است.

مشکلات زیاد ریزش مو و دغدغه برای جلوگیری از آن، ما را برآن داشت تا در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی خواص، مزایا و ترکیبات و عوارض کپسول آناکپس دوکری بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این کپسول با ما همراه باشید.

کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟
کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟

ریزش مو چیست و چرا اتفاق می افتد ؟

به ریزش بیش از حد موی سر که از مقدار طبیعی تجاوز کند و کم پشتی مو را بوجود آورد در اصطلاح ریزش مو می گویند. این عارضه در بانوان و آقایان هر دو امکان رخ دادن دارد و موجب تاثیرات نامطلوبی در زیبایی چهره خواهد داشت. بسیاری از افراد به دنبال داشتن موهایی سالم و زیبا و جلوگیری از ریزش آنها هستند ریزش مو می تواند به دلایل متعددی در بدن رخ دهد. مانند دلایل هورمونی، دلایل محیطی مانند آلودگی های محیطی من جمله رادیکال آزاد که می توانند اثرات نامطلوبی را بر موی سر بگذارند. نور خورشید نیز یکی دیگر از عواملی است که به شدت می تواند باعث آسیب موی سر گردد.

حاملگی یکی دیگر از عوامل ضربه به موها و شوک به بدن است. حاملگی در بدن انسان باعث ایجاد تغییراتی در سطح هورمون ها و تغییر در بسیاری موارد دیگر مانند مقدار املاح و ویتامین هایی که به بدن می رسد و .. می شود. همه ی این تغییرات در حاملگی می تواند باعث ریزش مو شود اما این ریزش مو معمولا بعد از پایان حاملگی رخ خواهد داد و می توان برای درمان آن اقدام نمود.

توجه

عامل دیگر در ریزش مو تغذیه ی نامناسب و رژیم های غذایی نامناسب می باشد، همینطور که می دانید، موی سر هم برای رشد و تقویت نیاز به ریزمغذی هایی دارد که به عنوان غذای مو از آن یاد می شود. اگر این مواد و ترکیبات مغذی به بدن نرسد یا کم برسد تاثیرات نامطلوبی بر روی موی سر پدیدار می شود.

دلایل ارثی ریزش مو هم می تواند عللی از ریزش مو باشد که این مورد از طریق ژن پدر و مادر به فرد منتقل شده است و این افراد باید به شکل اساسی تری به دنبال رفع و کنترل ریزش موی خود باشند.

یکی دیگر از دلایل مهم ریزش مو استرس است. استرس باعث ریزش مو و ساختن حالتی نامطلوب در فرد خواهد شد. علاوه بر آن شخصی که دچار ریزش موی استرسی می شود با دیدن ریزش موی خود بر مقدار استرسش افزوده شده و این خودش عاملی می شود برای ریزش بیشتر موی سر.

برای حل بعضی از این موارد می توان از دارو های مکمل غذایی برای درمان ریزش مو و یا تقویت آن بهره برد. خواص کپسول آناکپس دوکری به دلیل دارابودن این ریز مغذی ها در درمان ریزش موی آقایان و خانم ها بسیار شناخته شده می باشد. علاوه بر این کپسول دارو هایی مانند: کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص نورکرین فارمامدیکو، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، قرص سیستین B6، کپسول نوتری کپ هم می توانند در درمان ریزش موی سر مورد استفاده قرار بگیرند.

کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟
کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟

خواص کپسول آناکپس دوکری را در درمان ریزش مو می شناسید ؟

  • درمان ریزش مو از جمله ریزش مو هایی که ناشی از اختلالات هورمونی، ریزش موی ارثی و کمبود ویتامین و املاح باشد.
  • با ساخت کراتین موجب تقویت ناخن و ریشه موها می شود.
  • علاوه بر موها باعث تقویت پوست شده و نرمی و لطافت آن را به ارمغان می آورد.
  • بلع آسان
  • مصرف کپسول آناکپس دوکری عارضه ی گوارشی خاصی را بروز نخواهد داد و جذب سریع در بدن دارد.
  • با دارابودن انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها پیاز مو را تغذیه و خون رسانی می نماید.
  • با تنظیم چربی پوست سر از ریزش مو با این دلیل، جلوگیری بعمل می آورد.
  • موها را ضخیم و ریشه ها را مستحکم می کند.

نگهداری و روش مصرف کپسول آناکپس دوکری چگونه است ؟

برای مصرف  کپسول آناکپس در بالغین (خانم ها و آقایان) و برای سلامتی مو و تقویت آن روزانه صبح ها دو کپسول به همراه یک لیوان آب مصرف گردد. اما اگر برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می گردد باید استفاده از آن به مدت ۳ ماه به طور منظم ادامه پیدا کند تا آثار درمان مشاهده شوند. بدون نظر پزشک مربوطه بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.

نحوه ی نگهداری این کپسول نیز باید در جای خشک و خنک و دور از نور و حرارت خورشید در دمایی کمتر از ۲۵ درجه ی سانتیگراد و همچنین دور از دسترس اطفال نگهداری شود. بهتر است دارو در جعبه نگه داشته شود.

ترکیبات کپسول آناپکس دوکری دردرمان ریزش مو چیست ؟

سیستین و متیونین موجود در کپسول آناکپس چه می کنند ؟

سیتین و متیونین دو اسید آمینه هستند که حاوی گوگرد می باشند. همانطور که می دانید اسید های آمینه در ساخت پروتئین ها نقش اساسی ایفا می کنند، پروتئین هایی مانند کراتین. کراتین یگی از مهم ترین پروتئین های موجود در موی سر است که کمبود آن می تواند در ضخامت و استحکام مو وهمچنین درخشش آن تاثیرات نامطلوبی را بر جای بگذارد. با خرید کپسول آناکپس دوکری می توان این دو آمینواسید ضروری را به بدن رساند و مانع از آپسیب موی سر شد.

مزایا کپسول آناکپس دوکری با داشتن بیوتین در چیست ؟

بیوتین معروف به غذای موهاست چراکه بدن برای داشتن مو و ناخن و پوستی سالم بدان نیازمند می باشد. بیوتین در بهبود دستگاه گوارش، بهبود سیستم قلبی عروقی و … کاربرد دارد و موجب تقویت کلی بدن می شود. با تامین بیوتین مورد نیاز بدن می توان موهایی ضخیم و درخشان داشت.

نیاسین و B6 چه تاثیری بر خواص کپسول آناکپس دارند ؟

نیاسین و ویتامین B6 (پیریدوکسی) موجود در کپسول آناکپس هر دویشان نوعی ویتامین از خانواده ی مهم ویتامین های B می باشند. این ویتامین های مهم در بدن، به جذب پروتئین و تجزیه آن کمک می کنند. ویتامین B6 همراه اسید فولیک و B12 کم خونی را مرتفع ساخته و به تولید گلبول های قرمز خون کمک خواهد نمود. B6 یکی از ویتامین های بسیار مهم برای ورزشکاران و همچنین بانوان ورزشکار بوده و تنظیم خواب و بهبود سیستم اعصاب مرکزی بدن از دیگر دست آورد های مهم مصرف این ویتامین های مهم در بدن است. از مزایای استفاده از این کپسول: تاثیر زیاد و مناسب بودن قیمت کپسول آناکپس دوکری بوده و می تواند به تامین این ویتامین ها در بدن کمک نماید.

کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟
کپسول آناکپس دوکری چیست ؟ اثرش بر درمان ریزش مو چیست؟

زینک یا روی چه تاثیری بر ریزش مو دارد ؟

از مزایا مصرف کپسول آناکپس دوکری دارا بودن عنصر مهم و معروف در ریزش مو یعنی روی می باشد. امروزه آثار مطلوب روی در درمان ریزش موی سر بر کسی پوشیده نیست، از ترکیبات کپسول آناکپس، زینک است. نقش زینک در بدن به حدی مهم است که بیش از ۱۰۰ آنزیم و هورمون برای تولید نیازمند زینک می باشند. اما کمبود زینک در بدن به دلیل تغذیه ی نا مناسب و عوامل دیگر بسیار شایع می باشد. مقدار زینک مورد نیاز در بدن خانم ها روزانه ۵ تا ۸ میلی گرم و در بدن آقایان ۱۰ تا ۱۵ میلی گرم مورد نیاز بوده و این مقدار زینک معمولا به طور کامل از طریق مواد غذایی به بدن نخواهد رسید. کمبود زینک در بدن می تواند عوارضی را مانند : ریزش مو، ناخن های سست و شکننده با لکه های سفید، مشکلاتی در هضم مواد غذایی و ناتوانی جنسی در آقایان، در بدن ایجاد نماید. با خرید آن و مناسب بودن قیمت کپسول آناکپس دوکری و مصرفش می توان زینک مورد نیاز بدن را تامین نمود.

ویتامین E موجود در کپسول آناکپس دوکری چه می کند؟

یکی دیگر از ویتامین هایی که در داشتن پوست و مویی سالم اهمیت فراوان دارد ویتامین E می باشد. آلودگی هوا و مصرف انواع دخانیات مقدار این ویتامین در بدن را کاهش داده و موجب ایجاد عوارض ناشی از کمبود آن در بدن می شوند. ویتامین E از غشای سلولی محافظت کرده و اثرات ترمیمی بر ضخامت موی سر و موخوره ایجاد می کند. از مزایا کپسول آناکپس داشتن مقادیر مناسبی از ویتامین E می باشد.

دیگر ترکیبات کپسول آناکپس:

  • روغن گل مغربی: گیاهی که با خواص آنتی اکسیدان و نرم کننده ی پوست می باشد.
  • عصاره دانه سویا: ترکیبی آنتی اکسیدان که محافظ پوست بوده و التهابات پوستی را کاهش می دهد.
  • کلسیم پانتوتنات: از مشتقات پانتوتینک اسید یا همان ویتامین B5 بوده که سلول های پوست را تغذیه می کند.
  • ژلاتین: پروتئینی است با منشا گیاه یا حیوان که ضخامت موی سر را افزایش می دهد.
  • گلیسیرین: با جذب آب سبب افزایش رطوبت در پوست خواهد شد.
  • نشاسته ذرت: رطوبت را جذب کرده و موها را ابریشمی خواهد کرد.
  • موم عسل: رطوبت سلول ها را افزایش داده و و پوستی نرم به ارمغان می آورد.
  • تیتانیوم دی اکساید: ترکیبی محافظت کننده در مقابل آفتاب می باشد که از پوست در برابر و اشعه ی UV محافظت می نماید.

آیا مصرف کپسول آناکپس دوکری باعث چاقی خواهد شد ؟

مصرف این کپسول اثرات مستقیم بر چاقی ندارد. اما در آن ویتامین هایی مانند ویتامی های گروه B و زیک وجود دارد که سوخت و ساز را در بدن افزایش می دهند. این عامل می تواند باعث القای حس گرسنگی شود که با مصرف کپسول آناکپس با معده ی پر می توان بر این مشکل فائق آمد.

عوارض مصرف کپسول آناکپس دوکری را می شناسید ؟ آیا می تواند در بارداری مصرف شود ؟

از عوارض کپسول آناکپس دوکری موارد خاصی گزارش نشده است اما باید به چند مورد در زمینه ی مصرف آن دقت نمود:

  • یکی از مزیت ‌های این کپسول نداشتن عارضه ی گوارشی خاص می باشد.
  • در دوران بارداری و شیردهی مصرف کپسول آناکپس ممنوع می باشد.
  • استفاده از این کپسول به هیچ وجه کپسول جای گزینی برای هیچ رژیم غذایی نیست.
  • اگر مصرف این کپسول پس از طی دوره ی مربوطه روی موی سر و تقویت آپن تاثیری نداشت باید به پزشک مربوطه مراجعه گردد.
  • از مصرف خودسرانه ی این کپسول خودداری شده و در استفاده از آن با پزشک مربوطه مشورت گردد.
  • مانند سایر داروها حتما دوره ی درمان توصیه شده کامل گردد.
  • از مقدار دوز مصرفی تعیین شده توسط پزشک یا شرکت دوکری تجاوز نشود.

تداخلات دارویی کپسول آناکپس دوکری چیست ؟

  • تداخل دارویی با برخی آنتی بیوتیک ها
  • تداخل با دارو های ضد اسید معده
  • تداخل با برخی دارو های کنترل تیروئید
  • تداخل با برخی از دارو های ضد قارچ

خرید و فروش و قیمت کپسول آناکپس دوکری را می دانید ؟

این کپسول تولید برند دوکری و شرکت سازنده ی Pierre Fabre می باشد. خرید و فروش کپسول آناکپس دوکری به دلیل دارا بودن مواد مغذی فراوان و موثر بودن در تقویت موی سر در بازار ایران رواج فراوان دارد. با خرید و مصرف این کپسول می توان به بسیاری از مشکلات پوست و مو فائق آمد. با توجه به قیمت کپسول آناکپس دوکری که قیمتی مناسب نسبت به کارایی خوبش دارد، می توان از خواص و مزایای بی نظیرش در درمان ریزش مو بهره برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا