Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

فواید ارزشمند عصاره گیاهی کاسیامون – قیمت خرید و فروش

عصاره گیاهی کاسیامون یک تونیک استثنایی و عالی برای تقویت کبد ، کلیه ، روده است.این عصاره گیاهی حاصل تقطیر چندگیاه دارویی مانندگیاه کاسنی با شنبلیله، سبوس برنج و گیاهان دیگر می باشد .

هرکدام از این گیاهان دارویی نقش به سزایی در پاک سازی و سم زدایی کبد دارند .عصاره گیاهی کاسیامون به روش استخراج به کمک حرارت تهیه شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فواید و عوارض عصاره گیاهی کاسیامون در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

عصاره گیاهی کاسیامون چیست

کبد با وزن ۱۵۰۰ گرم مانند یک کارخانه بیوشیمیایی در بدن است و اغلب فعالیت های متابولیک ، تبدیل آمونیاک به اوره ، ذخیره مواد معدنی و ویتامین ها ، به عنوان صافی خون عمل می کند.

بیماری کبد چرب یک از شایع ترین بیماری های جهان است که به دلیل تغذیه نامناسب و استفاده از غذاهای پرکالری ، کم فیبر  و چرب ایجاد می شود. عصاره گیاهی کاسیامون یک داروی کاملا گیاهی و تخصصی و مفید برای کبد است. از خواص درمانی این عصاره گیاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رفع چربی کبد
  • رفع نارسایی کبد
  • پاک‌سازی کبد
  • پاک‌سازی بدن از سموم

عصاره گیاهی کاسیامون cassiamon از مخلوط  کاسنی ، باباآدم ، بید ، زیره و شاهتره است و طبع خنک داشته و برای کبد چرب مفید می باشد.

خواص درمانی عصاره گیاهی کاسیامون

  • کمک به شفافیت پوست
  • رفع کننده جوش‌های ناشی از ضعف کبد
  • رفع لکهای پوستی ناشی از ضعف کبد
  • کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون
  • موثر در رفع کبد چرب (در طول ۲ ماه)
  • موثر در رفع سنگ کیسه صفرا
  • تنظیم کننده آنزیم های کبدی
  • ضد جوش لک و کک و مک
  • ضد اگزما پسوریازیس و حساسیت های پوستی
  • تصفیه کننده خون
  • کاهنده قوی کلسترول خون
  • موثر در رفع یرقان های صفراوی
  • سنگ شکن (کلیه و مثانه)
  • روشن کننده پوست
  • رفع سیاهی دور چشم
  • رفع التهاب پروستات
  • ضدعفونت مجاری ادراری
  • برطرف کننده سودای عمومی بدن

مواد مؤثره موجود در عصاره کاسیامون

گلوکوزید سی کوری ئین، لیسیتین ، پکتین، کولین

سیستم‌های تحت تأثیر

خون و کبد

طبع عصاره گیاهی کاسیامون

طبع سرد و تر

طريقه و مقدار مصرف روزانه عصاره گیاهی کاسیامون

افرادی که دارای مزاج گرم هستند ، قبل از هر وعده غذایی ، سه مرتبه به اندازه نصف استکان استفاده کنند.

افرادی که دارای مزاج سرد هستند ، بعد از هر وعده غذایی ، سه مرتبه به انداره نصف استکان میل کنند.

مدت مصرف عصاره گیاهی کاسیامون

زمان استفاده عصاره گیاهی کاسیامون و دریافت نتيجه مورد نظر و مؤثر به عوامل زیر بستگی  دارد :
مدت ابتلا شخص به بيماري : هر چه بيماري قدیمی تر شده باشد مدت مصرف بیشتر خواهد شد.
وجود بیماری‌های ديگر : همراه شدن بیماری‌های ديگر باعث طولاني شدن مدت دوره خواهد شد.
ميزان وسعت بيماري : هرچه بيماري پیشرفته تر داشته باشید زمان استفاده از این عصاره طولانی‌تر خواهد شد.
ميزان رعايت پرهيزها : قطعاً اگر پرهیز برخی مواد غذایی رعايت نشوند باعث کاهش سرعت روند درمان می شود.
مقدار تأثیر جذب معده افراد : بیماری‌های گوارشي از جذب عصاره گیاهی کاسیامون در بدن جلوگیری می کنند.

خواص عصاره گیاهی کاسیامون بر روی کبد

عصاره گیاهی کاسیامون

کبد بزرگترین عضو داخلی بدن است که در فرایند متابولیسم و هضم مواد غذایی در دستگاه گوارش نقش مهمی دارد. کبد برای سلامت انسان فوائد زیادی دارد از جمله ذخیره انرژی ، عملکردهای سوخت و ساز بدن ، تبدیل ریزمغذی ها به انواع و اشکال قابل مصرف در بدن هم چنین کبد صفرا ترشح می کند ،  صفرا برای هضم و جذب چربی و موادمغذی و ویتامین های محلول در چربی(K, E, A, D) استفاده می شود.

بیماری کبد چرب خطرناک نیست ولی اگر به موقع درمان شود ، می تواند در بدن ایجاد مشکل کند. از عوامل ابتلا به این بیماری می توان به بیماری دیابت ، بد غذایی و سوء تغذیه ، مصرف مشروبات الکلی ، چاقی ، استفاده زیاد از داروهای مسکن و.. اشاره کرد.

در طب سنتی می توان با استفاده گیاهان و عصاره گیری از آن ها به ترکیبات شگفت انگیری دست پیدا کرد که با مصرف آنها به آسانی به درمان کامل کبد چرب پرداخت. از این ترکیبات گیاهی می توان به عصاره گیاهی کاسیامون اشاره کرد.عصاره گیاهی کاسیامون ترکیبی طبیعی و قدرتمند برای کبد شما است . از این عصاره برای پیشگیری و درمان بیماری کبد چرب استفاده می کنند.

عصاره گیاهی کاسیامون و کاهنده قوی کلسترول خون

کلسترول خون از مواد طبیعی است که دربدن انسان ساخته می شود.بیشترین مقدارکلسترول (۷۵%) به وسیله کبد و کمترین مقدار آن (۲۵%) از راه مصرف مواد غذایی تأمین می شود. وجود مقدار به اندازه کلسترول در بدن ضروری است زیرا این ماده نقش مهمی درحفظ غشای سلولی و ساخت هورمون ها دارد.

اگر میزان کلسترول در خون افزایش یابد . در خون رسوب می کند . کلسترول رسوب کرده در رگ باعث تنگ شدن رگ و کاهش خون رسانی به قلب می شود . با مرور زمان مقدار رسوب در رگ های خونی بیشتر می شود و سرانجام فرد دچار تصلب شریان می شود. زمانی که خون حاوی اکسیژن کافی به قلب نرسد ، شخص در قفسه سینه احساس درد می کند.درنهایت اگر قسمتی از قلب خون رسانی انجام نشود ، فرد دچار سکته قلبی می شود.

استفاده از عصاره گیاهی کاسیامون با خاصیت چربی زدایی  و نوسازی سلول های کبدی می تواند باعث کاهش کلسترول و تری‌گلیسرید خون شود.هم چنین مصرف غذاهای سرشار از فیبر و الیاف باعث کاهش کلسترول خون می شود. عصاره گیاهی کاسیامون از مجموعه گیاهان داویی تشکیل شده است و منبع غنی از فیبر به حساب می آید، بنابراین برای کاهش وزن در کنترل میزان کلسترول موثرند.

مزایای مصرف عصاره کاسیامون

تأثیر خواص عصاره گیاهی کاسیامون روی کلیه و مثانه

سنگ های کلیه کوچک هستند و از جنس نمک های اسیدی و معدنی هستند و روی همه قسمت های دستگاه ادراری از کلیه تا مثانه تاثیر می گذارد.یکی از راه های آسان دفع سنگ کلیه که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ، مصرف عصاره گیاهی کاسیامون است. این عصاره خاصیت ادرار آور دارد و گزینه خوبی برای دفع سموم بدن و دفع سنگ کلیه می باشد.

خواص عصاره گیاهی کاسیامون بر روی سلامتی پوست

عصاره گیاهی کاسیامون خاصیت ضدعفونی و سم زدا دارد. این عصاره خون را تصفیه می کند و بدن راسم زدایی می کند و به این صورت پوست شما شفاف و صاف خواهد شد ، لک و جوش را از بین خواهد برد. این عصاره با سم زدایی بدن ، میکروب ها را از بین می برد ، در نتیجه جوش های میکروبی با مصرف آن بهبود می یابند.

درمان جوش با عصاره گیاهی کاسیامون از تأثیرات این ماده بر روی پوست است.این عصاره پوست را روشن و شفاف می کند و بیماری های پوستی مزمن مانند اگزما را بهبود می بخشد. این ترکیب گیاهی با داشتن انواع ویتامین ها ، از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

درحقیقت عصاره گیاهی کاسیامون از بهترین درمان های طبیعی برای سم زدایی کبد است. وقتی کبد پاکسازی شود ؛ خون غلیظ و کثیف تصفیه می شود و درنهایت شما صاحب یک پوست شفاف و بدون لک و جوش خواهید شد.

کاهش وزن 

چاقی نوعی بیماری است که از تجمع بیش از حد چربی ایجاد می شود . چاقی سلامتی بدن را مختل می کند و علت بسیاری از بیماری ها می باشد . طبق گزارشات سازمان بهداشت جهانی ، چاقی یک بیماری همه گیر جهانی می باشد.

عصاره گیاهی کاسیامون یک داروی گیاهی و مؤثر برای کاهش وزن و لاغری است. این عصاره منبع غنی از فیبر طبیعی است و نقش مؤثری در حرکات روده و درمان یبوست دارد. گرلین یا همان هورمون گرسنگی باعث مصرف بیشتر مواد غذایی در افراد می شود. استفاده منظم از این عصاره ترشح این هورمون را کاهش می دهد و پرخوری را کنترل می کند. در نتیجه احساس سیری که در افراد در اثر مصرف عصاره گیاهی ایجاد می شود. غذای کمتری خورده و کاهش وزن خواهید داشت.

 رفع گرمی مزاج 

مصرف زیاد گرمی جات و غلبه گرمی مزاج باعث ظاهر شدن جوش ها می شود.عصاره گیاهی کاسیامون طبع سردی دارد ، با مصرف آن می توان طبع افراد را معتدل کرد و جوش های ناشی از گرمی را درمان کرد.

رفع سیاهی دور چشم

 

آیا شما از دسته افرادی هستید که ازسیاهی دور چشم رنج می برید و باوجود انواع مختلفی از لوازم آرایش قادر به درمان تیرگی آن نمی باشید؟رفع سیاهی دور چشم یک چالش بزرگی برای بسیاری از انسان ها بوده است که سال هاست با آن دست به گریبان هستند . دلایل سیاهی دورچشم متفاوت است .کمبود خواب ، کم آبی بدن ، سبک زندگی نامناسب ، ژن ها هرکدام می توانند دلیلی برای سیاهی دور چشم باشند.عصاره گیاهی کاسیامون یک داروی طبیعی است که با پاکسازی کبد و دفع سموم بدن باعث کاهش سیاهی و گودی دور چشم ها می شود.

موثر در رفع یرقان های صفراوی

بیماری یرقان باعث زرد شدن پوست بدن ، صلیبه چشم و غشاهای مخاطی می شود .  این تغییر رنگ به دلیل افزایش بیلی روبین خون است. کیسه صفرا وظیفه دارد بیلی روبی را دفع کند . بیلی روبین از تخریب گلبول های قرمز ایجاد می شود. با داشتن رژیم غذایی چرب که حاوی کلسترول بالایی است ، کلسترول در صفرا انباشته می شود، درنهایت سنگ صفرا تشکیل می شود و کیسه صفرا که دارای سنگ صفرا است نمی تواند صفرا را خوب دفع کند.عصاره گیاهی کاسیامون با تأثیر برروی عملکرد کبد و سم زدایی از بدن ، زمینه دفع صفرا را فراه می کند. این عصاره باعث بهبودی یرقان های صفراوی  است و دردرمان آن می تواند کمک مؤثری داشته باشد.

توصیه‌های ویژه جهت حصول نتیجه بهتر

  • در مدت زمان درمان با عصاره گیاهی کاسیامون باید از مصرف نوشابه‌های گازدار ، غذاهای پرچرب، سرخ کردنی‌ها ، روغن‌های صنعتی (جامد و مایع) ، الکل پرهیز کرد.
  • برای تأثیر بیشتر در دفع سنگ کیسه صفرا بهتر است روزانه صبح به صورت ناشتا دو قاشق غذاخوری روغن‌زیتون میل شود.
  • اشخاص دارای سنگ کلیه پیش از هر وعده غذایی یک استکان ( ۱۰۰سی‌سی) استفاده کنند.
  • افراد دیابتی به همراه داروهای مصرفی خود بهتر است از این عصاره گیاهی میل کنند.

دوره مصرف کاسیامون

برای این عصاره گیاهی محدودیتی برای استفاده طولانی مدت وجود ندارد. مؤثرترین روره درمان آن دو ماه است.

عوارض جانبی عصاره کاسیامون

  • مصرف این عصاره هیچ گونه عوارض جانبی ندارد ولی اگر بیش از حد مجاز مصرف شود ممکن است عملکرد بدن را دچار اختلال کند و به بدن آسیب برساند.
  • زنان باردار، زنان شیرده ، کودکان زیر ۷سال ، زنان دردوران قاعدگی ، مصرف کنندگان داروهای شیمیایی ضد چربی ، بیماران دیابتی از مصرف این گیاه خودداری کنند.
  • این عصاره  طبع سردی دارد و افرادی که مزاج سردی دارند باید حتماً در طول روز از عسل و نبات استفاده کنند.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید ، بايد حتما براي مصرف عصاره گیاهی با پزشک خود مشورت کنيد.
  • به دلیل حضور ماده لاکتونی در این عصاره و به سبب ایجاد حساسیت پوستی و درماتیت در مصرف همزمان با داروهای خانواده استاتین ها توصیه می شود از مصرف همزمان این دو باهم خودداری شود
  • خانم‌هاي باردار،  نبايد عصاره های گیاهی را خودسرانه مصرف کنند. همچنين در سه ماهه پایانی خصوصا هفته و روزهاي آخر بارداري مصرف عصاره های گیاهی خطرناک است؛ زيرا عصاره گياهي تحريک‌کننده است و امکان سقط جنين را افزایش می دهد.

شرايط نگهداري عصاره گیاهی کاسیامون

  • دور از نور آفتاب و در جاي خنگ نگهداري شود.
  • از یخ‌زدگی محافظت گردد.
  • پس از باز کردن درب بطری عصاره گیاهی را در يخچال نگهداري شود.

خرید عصاره گیاهی کاسیامون 

  • برای خرید عصاره گیاهی کاسیامون باید به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید .
  • برای استفاده از عصاره های گیاهی حتماً به طبع آن توجه کنید و انتخابی هماهنگ با طبع و مزاجتان داشته باشید . سعی کنید عصاره ها را متضاد با طبع خود انتخاب کنید.
  • سعی کنید عصاره خالص گیاهی را تهیه کنید . برای تشخیص صددرصدی عصاره خالص باید از آزمایشگاه ها کمک گرفت . البته راهکار های دیگری مانند توجه به آرم استاندارد ، مجوزهاي وزارت بهداشت،  ‌تاريخ مصرف و خرید از مراکز فروشگاهی معتبر وجود دارد.
  •  براي شناسايي عصاره گیاهی اصل ، توجه به رنگ و محتویات آن اهمیت دارد.
  • ظرف نگهداری از عصاره ها باید تیره باشد تا نورخورشید به آن نفوذ نکند.

زمان مصرف کاسیامون

عصاره کاسیامون بیشتر برای درمان کبد چرب مصرف می شود و حاوی مخلوطی از عصاره های کاسنی، باباآدم، شاتره و بید است. این عصاره کاربردهای زیادی دارد و برای درمان مشکلات مختلف در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که باید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید و حتما آن را طبق نظر کارشناس طب سنتی مصرف نمایید.

زمان مصرف این ترکیب سه وعده در روز و هر بار نصف استکان، نیم ساعت قبل از وعده غذایی است. شایان ذکر است که افراد گرم مزاج قبل از هر وعده غذایی و افراد  با مزاج سرد باید بعد از صرف غذا مقدار ذکر شده این عصاره را میل نمایند.

قبل از مصرف این عصاره حتما با کارشناس طب سنتی مشورت کنید و خودسرانه آن را مصرف نکنید. علاوه بر این هرگز دوز تعیین شده را کم و زیاد نکنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این عصاره گیاهی خواص بسیاری دارد و شما بر اساس شرایط خود می توانید از منافع مختلف آن بهره مند شوید.

این ترکیب طبع سرد و تر دارد و برای تقویت روده، کبد و کلیه بسیار مفید است. این ترکیب در رفع سنگ کیسه صفرا، تنظیم آنزیم های کبدی، لک و جوش و کاهش چربی خون و کلسترول همانطور که گفتیم بسیار مفید است.

این عصاره همچنین برای درمان التهاب پروستات، عفونت مجاری ادراری، سنگ کلیه و مثانه و دفع سودا از بدن بسیار مفید است. طبع سرد آن حرارت و دمای بالای بدن را کاهش داده و برای درمان انواع مشکلات کبدی بسیار مفید و موثر است.

قبل از مصرف این عصاره حتما با پزشک خود صحبت کنید و اگر دارویی مصرف می کنید از عدم تداخلات دارویی آن مطمئن شوید. در غیر این صورت می تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند و یا عوارض خطرناکی در پی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا