Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
علوم پایهمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ( وارداتی – ایرانی) و کاربرد آن چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی و موارد مصرف گوناگون آن ها است. همچنین اگر تصمیم به خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در انتهای مقاله استفاده نمایید. نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی هستند. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

از محصولات مهم و اصلی که در آزمایشگاه برای انجام تمام آزمایشات لازم و ضروری است، مواد آزمایشگاهی هستند. مواد شیمیایی که به عنوان مواد آزمایشگاهی کاربرد دارند با انواع دیگر مواد شیمیایی متفاوت هستند.

وجود این مواد برای انجام همه ی آزمایشات لازم است. مواد آزمایشگاهی هم در ایران تولید می شود و هم از کشورهای مختلف خارجی به داخل کشور وارد می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برندهای معروفی که در صنعت مواد آزمایشگاهی هستند، Sigma، Merck، Fluka ،Aldrich، و موارد دیگر می باشند. این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک به معرفی این مواد و کاربردها و طرز خریداری آن ها می پردازد.

قیمت مواد شیمیایی چیست

موادی که دارای ترکیبات شیمیایی معینی بوده و از ترکیب عناصر مختلف به وجود می آیند، مواد شیمیایی نامیده می شوند. مواد شیمییایی یا به صورت خام در طبیعت وجود دارند و یا به صورت سنتزی ساخته می شوند. این مواد به دو دسته مواد آلی و معدنی تقسیم می شوند. اختلاف اصلی که بین این دو نوع مواد وجود دارد، در عنصر کربن است. مواد آلی که دارای کربن زیاد هستند، مقاومت حرارتی کمتری نسبت به مواد معدنی دارند. در این مقاله مواد شیمیایی ازمایشگاهی بررسی می شود.

خرید مواد آزمایشگاهی چیست

این مواد که از مواد بسیار مهم و پرکاربرد در آزمایشگاه ها می باشند، با مواد شیمیایی تفاوت هایی دارند. این مواد از لحاظ ماهیت و استفاده می توان گفت با مواد دیگر یکسان، ولی دارای درصد خلوص بالاتری می باشند. این مواد دارای گریدهای مختلفی هستند. از معروف ترین این گریدها می توان به موارد زیر اشاره کرد. گرید AR برای مصرف کلی، گرید FCC برای آزمایشگاه های تولید مواد غذایی، گرید OR برای کاربردهای تحقیقاتی، گرید TECHNICAL برای آزمایشگاه های صنعتی، گرید USP برای مواد شیمیایی با کیفیت بالا از معروفترین برندها هستند. گرید NF در مواد شیمایی، گریدی است که با کتاب فرمول ملی آمریکا مطابقت دارد.

مواد آزمایشگاهی چیست؟
مواد آزمایشگاهی چیست؟

مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای تست های فیزیکی، واکنش های شیمیایی، تجزیه و آنالیزهای شیمیایی با درجه خلوص متفاوت استفاده می شوند. مواد آزمایشگاهی یا به صورت ایرانی و یا وارداتی خارجی در بازار موجود هستند. این مواد در حجم های مختلف و برای مصرف گوناگون، توسط ایران و کشورهای پیشرفته ای چون آمریکا، آلمان، برزیل، فرانسه و … تولید می شود. اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، تهران، کرج و تبریز شهرهای مهم ایران در تولید مواد آزمایشگاهی ایرانی هستند.

برند مرک آلمان
از مشهورترین و معروفترین برندهای تولید مواد آزمایشگاهی در دنیا، برند مرک می باشد. این شرکت متعلق به کشور آلمان بوده و محصولات خود را به صورت تکی و عمده در بازار جهانی عرضه می کند. شناخت این شرکت در بازار جهانی به شکل برندهای ساپلکو، میلیپور، سیگما آلدریچ، بیورلیانس، میلیپور کیولب و SAFC و به صورت شرکت هلدینگ می باشد.

تفاوت بین مواد آزمایشگاهی و مواد شیمیایی

ماهیت و فرمول شیمیایی این مواد و مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی بسیار شبیه به هم می باشد. مهمترین تفاوتی که بین مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی با مواد آزمایشگاهی است در میزان خلوص آن ها می باشد. میزان خلوص در مواد شیمیایی با معیاری به نام گرید سنجش می شود که در این مواد بیشتر می باشد. این معیار در کنار اطلاعات دیگر این مواد (فرمول و مشخصات شیمیایی) روی بسته بندی آن ها درج شده است.

با توجه به این معیار این مواد به دسته هایی با گریدهای مختلف تقسیم می شوند. یکی گرید تحلیلی و آزمایشگاهی با مقدار خلوص بالا که بیشتر از ۹۷٪ می باشد و دیگری گرید عمومی با درجه خلوصی بیشتر از ۹۵٪ می باشد. نوع دیگری از درصد خلوص که برای مواد صنعتی است، ناخالصی پایین و ۹۰٪ ی دارد.

گریدهای معروف خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی به ترتیب درجه خلوص

درجه شیمیایی ACS (American Chemical Society) و درجه شیمیایی USP (United States Pharmacopeia) که تأیید شده توسط انجمن شیمی آمریکا و استفاده مواد دارویی و غذایی است. یکی از درجاتی که دارای کتابی برای مواد بیولوژیکی و شیمیایی، داروهای ترکیبی، مکمل های غذایی، وسایل پزشکی و … است، درجه NF می باشد.

به ترتیب درجه بعدی، درجه آزمایشگاهی است که در آموزش های ابتدایی و آلی استفاده می شود. این درجه برای استفاده مواد دارویی و غذایی به حد کافی خالص نمی باشد. درجه بعدی، درجه خالص می باشد که درجه خلوص کافی برای استفاده دارویی و غذایی و مطابقت با استاندارد خاصی نداشته و به آن درجه عملی نیز گفته می شود.

آخرین ترتیب برای درجه خلوص این درجات، درجه فنی می باشد که استفاده در موارد صنعتی و تجاری داشته، اما برای مصارف دارویی و غذایی، استفاده ای ندارد.

کاربرد مواد آزمایشگاهی

کاربرد مواد آزمایشگاهی بسیار گوناگون است. در علومی چون انگل شناسی، کالبد شناسی و ژنتیک، داروسازی، صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، صنایع کاشی و سرامیک، ساخت وسایل آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید چسب، صنایع رنگ سازی، نیروگاه های تولید انرژی، تحقیقات گیاه شناسی، آبکاری فلزات و موارد بسیار زیاد دیگر از جمله ی این موارد می باشند. در آزمایشگاه از مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای تعیین کیفیت مواد و تعیین استاندارد بودن ترکیبات استفاده می شود.

"کاربرد

دانشجویانی که دارای پروژه آزمایشگاهی هستند، برای پیش برد آزمایشات خود از این مواد استفاده می کنند.

خرید و فروش مواد آزمایشگاهی

دانشمندان، محققان و تولید کنندگان، مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از شرکت هایی که این مواد را تولید و عرضه می کنند، خریداری می کنند. این مواد با گریدها و درجات خلوص متفاوت توسط شرکت های مختلفی در ایران و خارج تولید می شود. خرید این مواد به علم و تجربه ی تخصصی احتیاج دارد. این مواد به طور با واسطه یا بی واسطه می تواند از وارد کنندگان از خارج از ایران و یا از تولید کنندگان داخل کشور تهیه شوند. کارشناسان زیادی جهت ارائه اطلاعات و پاسخ دادن به پرسش های خریداران در زمینه تهیه این مواد خدمت می کنند.

نکات قابل توجه در خریداری مواد آزمایشگاهی

اولین نکته ای که در هنگام خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد توجه قرار داد، مطالعه لیبل و برچسب روی ظرف آن می باشد. در این برچسب تمام مشخصات مورد نیاز از جمله نام علمی ماده، فرمول شیمیایی، تارخ انقضاء، درجه خلوص، هشدارها، احتیاطات لازم، محل نگه داری، کمک های اولیه لازم در هنگام صدمه دیدن از این ماده، نقطه ذوب یا جوش، چگالی و موارد دیگر نوشته می شود. همچنین کسی که در آزمایشگاه به عنوان متصدی و خریدار این مواد می باشد، باید دارای تجربه و تخصص لازم باشد.

از نکات دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد نوع بسته بندی این مواد است که نباید مشکلی داشته باشد. بسته بندی این مواد به گونه ای است که هم می تواند به مدت طولانی نگه داری شود و هم در هنگام جابه جا کردن ایمنی لازم را داشته باشد. قبل از سفارش دادن این مواد باید شرایط نگه داری آن ها کاملا مهیا باشد. به عنوان مثال محل نگه داری آن ها باید دارای تهویه مناسب باشد، یا موادی که فرار یا آتشگیر هستند باید در محل مناسبی از آزمایشگاه قرار گیرند.

"نکات

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی

آزمایشگاه ها از حجم زیادی از چند ماده شیمیایی (مانند زایلن، الکل، فرمالین) و مقادیر کمی مواد شیمیایی دیگر استفاده می کنند. آزمایشگاه ها مواد مورد نیاز خود را از شرکت های خارجی و داخلی با قیمت های مختلف تهیه می کنند. قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسته به برند و نوع آنها متفاوت است.

واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی

واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای بسیاری از آزمایشگاهی پزشکی و صنعتی امری حیاتی است. قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی وارداتی معمولا بالاتر از تولیدات داخلی است ولی برای برخی از آزمایشات حساس اجتناب ناپذیر است. صادرات و واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی بازار گسترده ای در سراسر دنیا دارد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی در آزمایشگاه به مقادیر کم برای تست های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی به راحتی از شرکت های مواد شیمیایی موجود در سراسر شهرها امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه حضوری به شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی اقلام مورد نیاز خود را از برندهای مختلف خریداری نمایید.

خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

خرید اینترنتی ترکیبات شیمیایی آزمایشگاهی راهی آسان برای تهیه انواع ترکیبات مورد نیاز در آزمایشگاه های مختلف است. با سفارش اینترنتی شما به راحتی می توانید انواع مختلف مواد شیمیایی را خریداری کرده و آنها را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. شرکت ها و سایت های معتبر مواد شیمیایی در بسته بندی های ایمن در کوتاه ترین زمان ممکن مواد آزمایشگاهی مورد نیاز شما را تامین می کنند.

تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

تولید ترکیبات شیمیایی آزمایشگاهی توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی صورت می گیرد. تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بازار گسترده ای دارد زیرا برای آزمایشگاه های مختلف نیاز به مواد شیمیایی متنوعی است که روزانه در مقادیر مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار مواد آزمایشگاهی با سرعت بیشتری با نرخ های رشد قابل توجهی در چند سال گذشته در حال رشد است و تخمین زده می شود که بازار در دوره پیش بینی شده یعنی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۷ رشد قابل توجهی داشته باشد.

این رشد را می توان به کاربردهای گسترده معرف های آزمایشگاهی برای اهداف مختلف نسبت داد. یکی از مؤلفه‌ های کلیدی برای رشد بازار، افزایش استفاده از معرف ‌های آزمایشگاهی در تولید بیوتکنولوژی است.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی ایرانی

ترکیبات شیمیایی آزمایشگاهی ایرانی با توجه به اینکه در داخل کشور تولید می شوند قیمت پایین تری دارند و تهیه آنها نیز در شرایط فعلی ایران راحت تر است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به راحتی نیازهای آزمایشگاه های داخلی را برآورده می کنند.

با افزایش تقاضا از طرف بخش صنعتی در کشور پیش بینی می شود که تقاضا برای مواد شیمیایی آزمایشگاهی افزایش یابد. مواد شیمیایی آزمایشگاهی کاربردهای فراگیر در مراقبت های بهداشتی، کشاورزی، علوم زیستی، حفاظت از محیط زیست، صنایع دفاع ملی، توسعه انرژی، تحقیقات علمی، بازرسی، و قرنطینه و غیره دارند.

مواد آزمایشگاهی

ترکیبات شیمیایی آزمایشگاهی برای آزمایش آب، هوا و خاک، ترکیبات بیولوژیکی و غیره در شرایط معین استفاده می شوند. مواد شیمیایی به تعیین اسیدهای فلزی، آلاینده‌ ها، آلی سمی و سایر ناخالصی ‌ها و بیماری ها کمک می‌ کنند. مواد شیمیایی اصلی مورد استفاده برای این کاربردها شامل معرف‌ های کروماتوگرافی مایع با کارایی فوق ‌العاده (UHPLC)، معرف‌ های کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)، معرف ‌های طیف ‌سنجی گازی (GS) و معرف ‌های طیف ‌سنجی جرمی (MS) هستند. افزایش استفاده از این مواد آزمایشگاهی باعث افزایش تقاضا برای مواد شیمیایی آزمایشگاهی در دوره پیش بینی شده است.

شرکت های مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شرکت های مواد شیمیایی آزمایشگاهی زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که از مشهورترین آنها می توان به شرکت مرک اشاره کرد. ترکیبات شیمیایی آزمایشگاهی این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و بطور گسترده ای در سراسر دنیا برای انجام آزمایشات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تغییر قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی

در سال های اخیر به دلیل تغییرات و نوسانات قیمت ارز، قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار متغیر بوده است. اما در حالت کلی قیمت این مواد با توجه به نوع این مواد شیمیایی و برند شرکتی که آن را تولید می کند متفاوت می باشد. همچنین محصولات کشورهای مختلف، قیمت های متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر نوسانات ارز، سالهای اخیر محصولات شرکت های کشورهای اروپایی و آمریکایی در بازار محدود و با قیمت بالای دلار، با قیمت های بسیار بالا قابل تهیه محدود هستند.

مواد آزمایشگاهی خارجی – وارداتی از چه کشورهایی وارد ایران می شوند؟
کشورهای زیادی در جهان، این مواد را تولید و به کشورهای دیگر صادر می کنند. بالاترین رتبه را در این صادرات کشورهای آمریکا و چین دارند و در کل ۲۸ کشور، صادر کننده این مواد می باشند. علت قدرت بالای آن ها در این صادرات، تبدیل کردن مواد شیمیایی می باشد. ایران به دلیل نداشتن توانایی در تبدیل مواد خام شیمیایی، ۶۸ درصد از واردات آن به مواد شیمیایی اختصاص دارد. اما بیشتر مواد خام شیمیایی در ایران به همان صورت به خارج صادر می شود.

در دهه های قبل به دلیل مشارکتی که بین ایران با کشورهای دیگر وجود داشت، رابطه تجاری خوبی بین آن ها برقرار بود اما با اعمال تحریم های مختلف در ایران، این روابط دچار اختلال و چالش شده است. کشورهای چین (دارای اولین رتبه)، امارات، کره، ترکیه، آلمان کشورهایی هستند که به ترتیب دارای رتبه برای صادر کردن مواد شیمیایی به ایران هستند.

 

پرسش و پاسخ مواد آزمايشگاهی

قیمت مواد آزمايشگاهی در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش مواد آزمايشگاهی به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت مواد آزمايشگاهی می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

قیمت مواد آزمایشگاهی

قیمت خرید و فروش مواد آزمایشگاهی برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید مواد آزمایشگاهی موردنظرتان نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد آزمایشگاهی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها است؛ علاوه بر آن برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت مواد آزمایشگاهی است.

فروش ‌مواد آزمایشگاهی

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش مواد آزمایشگاهی مختلف از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان مواد آزمایشگاهی در بازار است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید مواد آزمایشگاهی

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید مواد آزمایشگاهی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید مواد آزمایشگاهی ، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان مواد آزمایشگاهی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید مواد آزمایشگاهی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی جمالی (سهند شیمی)

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. مسئول خرید آزمایشگاهی در کرمان هستم. هنگام خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی چکار کنیم یا چه مدارکی از فروشنده درخواست کنیم یا به داشتن چه مجوزهایی توجه کنیم تا بتوانیم بهترین جنس را بخریم. همانطور که مستحضر هستید کیفیت مواد شیمیایی آزمایشگاهی در مواردی حتی باید بالاتر از کیفیت دیگر انواع مواد شیمیایی باشد. گفتم که از تجربیات شما استفاده کنم.

  2. سوال ویژه ای از شما دارم. برای واردات مواد شیمیایی، مثل واردات هر محصول دیگه ای نیاز به کارت بازرگانی و ثبت شرکت هست. مسئله‌ای که خواستم از شما بپرسم اینه که بجز این موارد؛ برای واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی، چه مجوزهای خاصی مورد نیاز هست؟ و چه محدودیت هایی برای واردکنندگان درنظر گرفته شده؟
    دست شما درد نکنه و به خاطر این راهنمایی از شما ممنونم.

  3. چنتا سایت هست که برای خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار معروف هست؛ از جمله این سایت ها، سایت ***** هست. متاسفانه تجربه خوبی از خرید از این سایت ندارم، برخورد پشتیبانی سایت واقعا زشت و بی ادبانه بود. پیشنهاد می کنم از سایت خرید آنلاین ***** هیچ کالایی نخرید. البته خیلی مشتاقم که یک بار هم که شده از فروشندگان جهان شیمی خرید کنم.

  4. شما رو به هر کس که قبول دارید؛ یک مطلب رو برای من روشن کنید.
    اگه خودتون به جای فروشنده، خریدار باشید؛ مواد شیمیایی آزمایشگاهی ایرانی می خرید یا از نمونه های خارجی در بازار استفاده می کنید؟ فقط یکبار دیگه می گم که بدون توجه به منافع خودتون یا فروشنده ها به این سوالم جواب بدید.‌
    ممنون

  5. لیست لیست لیست!!!!!
    حیف نیست مقاله ای به این خوبی دارید؛ ولی لیست شرکت های مواد شیمیایی آزمایشگاهی جایگاهی تو مقاله شما نداره. شاید منظورم درست نرسوندم؛ منظور من معرفی چند فروشنده مناسب نیست. منظور من ارایه یک لیست از همه شرکت های مواد شیمیایی فعال کشور به همراه آدرس و شماره تلفن اونهاست.

  6. از کارشناسان سایت تون می خوام کمکم کنید؛ تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ایران در مقایسه با کشورهای همسایه یا رقبای منطقه ای مثل ترکیه چه وضعیتی داره؟ آیا اطلاعات یا آماری وجود داره؛ که بدونیم در این حوزه جلو هستیم، کمبود داریم. اصلا وضعیت صادراتی ما برای مواد شیمیایی آزمایشگاهی در چند سال اخیر چطور بوده؟ خوشحال می شوم در خصوص این موارد به ما کمک کنید.

  7. با تشکر از سایت خوبتون و سلام خدمت شما .

    اگر یک شرکت فروش مواد شیمیایی که اعتبار و سابقه لازم برای فروش را هم دارد؛ بخواهد از مزیت های تبلیغ در وبسایت جهان شیمی بهره‌مند شود و برند شرکت یا بخشی از محصولات شرکت را به شکل بنر، محتوایی یا ویدیویی به خوانندگان سایت شما معرفی کند؛ ماهیانه چقدر باید هزینه کند؟ درباره پلن های تبلیغاتی و شرایط تبلیغات هم هر اطلاعاتی که لازم است، لطفا شرح دهید .

  8. عرض ادب و سلام. یک انتقاد دارم، البته نه از شما بلکه از برخی تولیدکنندگان مواد شیمیایی ایرانی، قیمت مواد شیمیایی ایرانی قاعدتا نباید تحت تاثیر ارز باشد؛ حداقل اینکه باید تاثیرپذیری کمتری نسبت به مواد شیمیایی وارداتی داشته باشد. متاسفانه می بینیم که عده ای از تولیدکنندگان شیب افزایش قیمتشان با شیب افزایش قیمت ارز برابر است ؛ آن هم نه بعد از زمانی طولانی ، بلکه در فواصل زمانی کوتاه.
    امیدوارم که در این زمینه نظارت ها بیشتر و جدی تر بشود.

  9. به نظر می رسه وضعیت تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران خوب باشه . حداقل چیزی که مشخصه این هست ، شرکت های دانش بنیان خوبی در این چند سال وارد این حوزه شدند. یک گزارش در این حوزه تهیه کنید خوبه.

  10. چرا لیستی از مراکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران قرار نمی دهید؟

    شاید برخی از خریداران ، بیش از اینکه پیدا کردن یک فروشنده خاص برایشان اولویت داشته باشد، آشنایی با مراکز فروش مواد شیمیایی بیشتر بتواند به کارشان بیاید.

  11. اگر به این سوال من جواب بدید معلومه که کارتون خیلی درسته

    اکثر مواد آزمایشگاهی که در کشور ما استفاده میشه ؛ وارداتی هست یا داخلی؟

    اون دسته از مواد آزمایشگاهی هم که وارد میشه ، بیشتر تولید چه کشورهایی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا