Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش

روغن مگس همان‌طور که از نام آن پیداست از حشره‌ای به نام مگس گرفته شده و خواص فراوانی در سلامتی و به‌ویژه سلامت پوست و مو داراست. از کاربرد روغن مگس می‌توان به التیام بخشی زخم ها و جلوگیری از موخوره و درمان ترک های پوستی اشاره نمود. خواص و فواید روغن مگس سبب شده تا از این روغن معجزه گر در درمان بسیاری از امراض استفاده شود. قیمت روغن مگس اصل به دلیل کمیاب بودن آن ممکن است مقداری بالا باشد. خرید و فروش روغن مگس در کشور ما ایران به دلیل خواص شگفت انگیز بی شمارش صورت گرفته و این روغن را می توان از مراکز فروش حضوری و همین‌طور فروشگاه های مجاز اینترنتی تهیه نمود. لازم به ذکر است که برای بهره بردن از خواص روغن مگس باید نوع اصل آن را تهیه نمود.

نشریه علمی جان شیمی فیزیک قبلاً هم روغن های دیگری را که برای سلامت و زیبایی مفید است، بررسی نموده است. مانند : روغن مار، روغن ماهی، روغن حلزون و … .

لارو مگس چیست ؟ چه تأثیری در سلامتی دارد ؟

قبل از اینکه به فواید روغن مگس بپردازیم، می خواهیم به کاربرد لارو مگس در سلامتی و بهبود زخم ها بپردازیم. لارو ها در واقع همان نوزادان کرمی ‌شکل مگس ‌ها هستند. از این لارو ها برای درمان بسیاری از بیماری ‌ها استفاده می شود. لارو مگس جهت درمان انواع زخم‌ ها کاربرد دارد. از زخم‌ های دیابتی گرفته تا زخم ‌های عفونی مزمن را می توان به کمک لارو مگس بهبود بخشید. لارو می‌تواند بافت ‌های مرده زخم‌ ها را بخورد و زخم را به سمت بهبودی سوق دهد. از طرفی نسوج مرده هم حذف خواهند شد.

خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش
خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش

لازم به ذکر است که لاروها صدمه‌ای به قسمت‌های خوب زخم وارد نمی کنند و به عبارتی به سمت قسمت های سالم بدن نمی ‌روند. درواقع لاروها به قسمت‌ هایی می‌روند که عفونتی هستند و جالب‌ است بدانید هنگامی که لارو روی پوست گذاشته می‌شود، ابتدا به نقطه عفونی تر حمله کرده و به محض گذاشتن لارو روی زخم بیمار، وی از خطر سرایت عفونت به کل بدن نجات پیدا خواهد نمود.

ترمیم زخم ها با لارو مگس چگونه است ؟

در درمان زخم ها با لارو در واقع بزاق دهان لاروها به صورت دائمی تشرح شده و این ترشحات زخم را دائماً شست و شو می دهند. لاروها در تمام لحظات شبانه روز زخم را شست‌وشو می دهند. این حیوانات دو زائده بسیار تیز درجلوی بدنشان داشته و با حرکت روی زخم قسمت‌ های مرده زخم را شیارشیار می کنند. با این روش زخم ها به سرعت درمان می شوند زیرا لاروها تمام عفونت ها را خورده و از بین می برد. تا کنون زخم های مزمن زیادی با این روش به خوبی و به سرعت درمان شده اند. درواقع این روش درمانی در حال گسترش می باشد.

خواص و فواید روغن مگس چیست ؟

همان طور که استفاده های فراوانی از لارو مگس در درمان و افزایش سلامتی می شود، از خواص روغن مگس نیز می توان در سلامت و زیبایی بهره برد. در ادامه به برخی از فواید روغن مگس و خواص شگفت انگیز و اصلی آن اشاره شده است.

  • التیام بخشیدن و کمک به بهبود زخم ها
  • درمان موخوره
  • درمان و بهبود زنبور گزیدگی
  • درمان کننده قولنج
  • درمان درد مفاصل و آرتروز
  • درمان نمودن پوسته پوسته شدن پوست و ترک های پوستی
  • استحکام بخشیدن به موها و درخشان و نرم نمودن مو
  • از بین برنده پف زیر چشم
  • ضد میکروب
  • ضد ویروس
  • از بین برنده سموم از بدن
  • تقویت قوه بینایی
  • درمان کننده بیماری های قلبی
خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش
خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش

طرز تهیه و نحوه مصرف روغن مگس چگونه است ؟

جهت تهیه روغن مگس می توان به فروشگاه ها و مراکز فروش محصولات درمانی غیر شیمیایی، عطاری ها و یا مراکز مجاز فروش اینترنتی مراجعه نمود. نحوه مصرف روغن مگس برای امراض و بیماری های مختلف، متفاوت می باشد. مثلاً :

برای التیام بخشیدن به زخم ها کافی است ۲ تا ۳ قطره از روغن اصل را بر روی زخم چکانده و سپس محل زخم را به آرامی ماساژ داده شود.

کاربرد روغن مگس اصل برای ترمیم پوست و مو چیست ؟

اگر از شوره سر رنج می برید، ۲ تا ۳ قطره از روغن اصل را روی پوست سر چکانده و ماساژ دهید، سپس برای مدتی روی سر خود را بپوشانید و سپس سر و موهای خود را با شامپوی ملایمی شستشو دهید.

درمان موخوره : جهت درمان موخوره با استفاده از فواید روغن مگس می توان پس از حمام و گرفتن رطوبت مو چند قطره از آن را به نوک موها مالیده و ماساژ داد.

جهت تقویت رشد موی سر می توان از خواص روغن مگس بهره برد. بدین صورت که شب ها کف سر را با چند قطره از آن ماساژ داده و سپس صبح روز بعد موها را با آب ولرم آبکشی نمود.

جهت نرمی بخشیدن به موی سر با کاربرد روغن مگس می توان حدود نیم ساعت قبل حمام، موها را به آن آغشته نموده و سپس با شامپو ملایم استحمام نمود.

استفاده از چند قطره از روغن اصل بر روی مو ها می تواند مو ها را درخشان و زیبا نماید.

خواص روغن مگس در درمان پف زیر چشم چگونه است ؟

برای درمان پف زیر چشم، شب ها قبل از خواب اطراف چشم ها را با تکه پنبه ای آغشته به ۲ قطره روغن اصل ماساژ داده و سپس استراحت نمایید. به مرور با استفاده از این ماده معجزه گر پف زیر چشم درمان خواهد شد.

کاربرد روغن مگس در بهبود امراض پوستی چیست ؟

مشکلات پوستی مانند : پوسته پوسته شدن و ترک های پوستی را می توان با مصرف روغن مگس درمان نمود. نحوه مصرف بدین صورت است که چند قطره از ترکیب شگفت انگیز را روی پوست قسمت مورد نظر ریخته و ماساژ دهید. به مرور مشکلات پوستی مرتفع خواهد شد.

فواید این روغن در درمان زنبور گزیدگی چیست ؟

جهت درمان زنبور گزیدگی با این روغن کافی است ۳ تا ۵ قطره از ترکیب معجزه گر را روی محل گزیدگی چکانده و سپس ناحیه گزیده شده را به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد.

قیمت روغن مگس چگونه است ؟

درواقع قیمت روغن مگس به عوامل مختلفی وابسته است. کیفیت مهم ترین تأثیر را بر قیمت این ماده ارزشمند داراست. درواقع هرچه کیفیت این ماده بیشتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. این روغن مفید و شگفت انگیز برای سلامت و زیبایی پوست و مو را می توان از مراکز فروش مختلفی تهیه نمود. فروش روغن مگس اصل در عطاری ها و مراکز فروش مجاز اینترنتی متعددی، صورت می پذیرد و به آسانی می توان آن را تهیه و مصرف نمود. این ماده در انواع خارجی و ایرانی وجود داشته و هرکدام قیمتی متفاوتی داراست. لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده و همین‌طور وارد کننده این محصول نیز قیمت های مختلفی بر محصولات خود می گذارند. این شرکت ها معمولاً قیمت محصولات خود را به کیفیت آن ها نسبت می دهند.

در هنگام خرید روغن مگس باید توجه زیادی به عمل آید زیرا در صورت عدم تهیه روغن اصل نمی توان از خواص معجزه آسای آن لذت برد.

خرید و فروش فروش روغن مگس چگونه است ؟

خرید و فروش روغن مگس به طرق گوناگونی صورت می پذیرد. این ماده را می توان از مراکز مختلف خرید و فروش متعددی تهیه نمود. برای خرید و فروش روغن مگس می توان به عطاری ها و فروشگاه های معتبر فروش محصولات درمانی طبیعی در سراسر کشور و یا مراکز فروش مجاز اینترنتی مراجعه نمود. خرید و فروش این ماده به دلیل فواید و خواص بسیارش در سلامتی، به‌ویژه سلامت پوست و مو که در بالا نیز به آن ها اشاره شد، بسیار صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که نمونه تقلبی این ترکیب شگفت انگیز در بازار فراوان بوده و سودجویان زیادی در عرضه و فروش این روغن فعالیت دارند. بنابراین روغن شگفت انگیز و معجزه ‌آسای مگس را از مراکز و معتبر تهیه نمایید.

خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش
خواص روغن مگس چیست ؟ فواید و کاربرد و قیمت خرید و فروش

سخن آخر

  • روغن ها باید دور از نور خورشید و در مکانی خنک نگهداری شوند. این روغن نیز استثنا نبوده و باید در نگهداری آن دقت نمود. نور خورشید می تواند ترکیبات مفید آن را تجزیه نموده و از کیفیت محصول بکاهد.
  • در مقدار مصرف این ماده باید دقت لازم به عمل آید و طبق دستورالعمل استفاده گردد. استفاده بیش از حد توصیه شده می تواند عوارضی را همراه داشته باشد.
  • به تاریخ انقضا و کیفیت روغنی که تهیه شده توجه نموده و آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دارای تمام خواص شگفت انگیزی که در بالا به آن اشاره شد، باشد.
  • روغن را در ظروف شیشه ای و تیره نگهداری نمایید تا کیفیت آن حفظ شود.
  • قبل از مصرف داروها و روغن های طبیعی از طبیبان سنتی و یا افراد متخصص مشاوره گرفته و از مصرف چند روغن درمانی به صورت هم‌زمان خودداری نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا