Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید بنزو تری آزول | کاربرد بنزو تری آزول چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بنزو تری آزول و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید بنزو تری آزول دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش بنزو تری آزول در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان بنزو تری آزول در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت بنزو تری آزول نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بنزو تری آزول به روزرسانی می‌شود.

بنزو تری ازول (BTA) یک ترکیب هتروسیکلیک با سه اتم نیتروژن است. تحقیقات عظیم بر روی مشتقات بنزو تری ازول کاربرد وسیع این مولکول ها را برای نشان گذاری و انتقال تعداد زیادی از هسته های هتروسیکلیک نشان می دهد. این مولکول برای تعیین مقدار آنالیتیکال نقره و همچنین به عنوان یک مهار کننده در امولسیون های عکاسی استفاده می شود.

آزولها که در اواخر ۱۹۶۰ کشف شدند و از گروه ترکیبات هتروسیکلیک هستند که بزرگترین گروه داروهای ضد قارچ موجود را تشکیل می دهند. به ویژه، حلقه ایمیدازول جزء شیمیایی است فعال آزول ها است. تری ازول ها با کمی تغییر در این حلقه به دست می آیند و فعالیت های مشابه یا بهبودتری یافته دارند، همچنین عوارض جانبی کمتری برای مشتقات تری ازول گزارش می شود. بنابراین جای تعجب نیست که مشتقات بنزیمیدازول/بنزو تری ازول از نظر بیولوژیکی فعال هستند

بنزو تری ازول در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی به عنوان یک بازدارنده خوردگی به ویژه برای مس و آلیاژهای مس موثر است. اما همچنین فولاد، نیکل، کادمیوم و آهن خاکستری به خوبی از اثرات محافظتی بنزو تری ازول استفاده می کنند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش بنزو تری آزول در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بنزو تری آزول و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان بنزو تری آزول در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بنزو تری آزول در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بنزو تری آزول در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بنزو تری آزول را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

اسامی دیگر بنزو تری ازول + قیمت خرید بنزوتری ازول

  • ۱-Hبنزوتری ازول
  • Preventol CI8-100
  • ۱،۲-آمینوازوفنیلن
  • بنزن آزیمید
  • ۲،۳-دیازایندول
  • ۱،۲،۳-تریازائدن
  • BTA
  • آزیمیدوبنزین
  • ۱،۲،۳-۱H-بنزو تری ازول

تاریخچه تولید بنزو تری ازول

بنزو تری ازول دسته ای از ترکیبات هتروسیکلیک هستند که در زمینه شیمی دارویی بسیار مورد توجه هستند. بنزیمیدازول و مشتقات آن برای دهه ها مورد مطالعه قرار گرفته است و داروهای دارای این عنصر هتروسیکل به عنوان عنصر اصلی به طور گسترده ای در کلینیک ها به عنوان مثال در انسان به عنوان ضد هلمینتیک مورد استفاده قرار می گیرند.

آزول متراکم بنزو حاوی سه هترواتوم مانند بزوکسادیازول، بنزوتیازول و بنزو تری ازول، به دلیل دامنه وسیع فعالیت بیولوژیکی آنها به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند.

تری ازول ها را می توان به عنوان یک ساختار ممتاز برای چندین فعالیت دارویی در نظر گرفت. BT که به عنوان داربستی برای طراحی ترکیبات دارویی جدید فعال مورد استفاده قرار می گیرد، در حال توسعه سریع در سنتز هتروسیکل است.

از نقطه نظر کاملا شیمیایی، ساختار بنزو تری ازول کاربردهای بسیار متنوعی دارد. به عنوان مثال، در حال حاضر به عنوان یک کمک سنتتیک یا به عنوان یک گروه ترک خوب پس از واکنش با انواع گروه های کربونیل استفاده می شود.

بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟
بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟

به طور خاص، استفاده از روش آسیل بنزو تری ازول که توسط کاتریزسکی و همکارانش ایجاد شده است، جالب توجه است. ماکروسیکل های جدید پپتیدومیمتیک با استفاده از این روش از بنزو تری ازول دی کربوکسیلیک بدست آمده است.

بنزو تری ازول همچنین به عنوان دهنده الکترون یا پیش ساز رادیکال ها یا کاربانیون ها عمل می کند. این ترکیبات از طریق یک سری واکنش ها مانند تراکم، واکنش های اضافی و بنزو تری ازولیل آلکیلاسیون به راحتی در سایر ساختارهای شیمیایی وارد می شود.

برخی از محققان همچنین سنتز یون های نیترنیوم پایدار را با استفاده از BT به عنوان سینتون گزارش کرده اند. بنزو تری ازول های پشتیبانی شده توسط پلیمر نیز به عنوان کاتالیزور برای ایجاد کتابخانه تتراهیدروکینولین استفاده می شوند.

با این حال، توجه اصلی به BT در زمینه داروسازی متمرکز است زیرا مشتقات بنزوتری ازول با جایگزینی مناسب می توانند متفاوت ترین خواص بیولوژیکی از جمله تنظیم کننده رشد گیاه، آنتی باکتریال، ضد پروتوزوآ، ضد ویروس و فعالیت ضد تکثیر سلولی را داشته باشند.

روش سنتز و واکنش های بنزو تری ازول + قیمت فروش

سنتز BTA شامل واکنش o-phenylenediamine ، سدیم نیتریت و استیک اسید است. تبدیل از طریق دیازوتیزاسیون یکی از گروه های آمین انجام می شود.

هنگامی که واکنش در دمای پایین (۵-۱۰ درجه سانتی گراد) انجام می شود و برای مدت کوتاهی در حمام اولتراسونیک تحت تابش قرار می گیرد، سنتز را می توان بهبود بخشید. خلوص معمولی ۹۸.۵ یا بیشتر است. بیفنیلن و بنزین را می توان به راحتی از بنزوتریازول با N-amination با هیدروکسی آلامین-O- سولفونیک اسید تهیه کرد.

 

کاربرد بنزوتری ازول در صنایع و محصولات مختلف

در بین بسیاری از موارد استفاده این ترکیبات، رایج ترین کاربرد آنها جلوگیری از زنگ زدگی و سایر اثرات خورنده بر روی فلزات است. به ویژه عملکرد آن به عنوان یک بازدارنده خوردگی برای مس و آلیاژهای مس اهمیت دارد. مس به دلیل خواص رسانایی فوق العاده ای که دارد در صنایع مختلف به عنوان مثال در لوازم الکترونیکی و دستگاه های مرتبط، سیم و کابل، موتورهای الکتریکی، و ضد رسوب و همچنین کاربردهای ضد میکروبی استفاده می شود.

برای جلوگیری از اثرات خورنده ای که اغلب در مس ظاهر می شوند، از بنزوتری ازول می توان به طور موثری برای تشکیل یک فیلم سدیم نامحلول، قوی و دو بعدی با کمتر از ۵۰ آنگستروم قطر استفاده کرد. بنابراین می تواند از آسیب رساندن مواد به محیط های آبی، مایعات هیدرولیک، روان کننده ها و محیط های مختلف جلوگیری کند.

این عملکرد محافظتی برای فلزات دیگر، به ویژه در سیستم های آب خنک کننده و سایر خنک کننده ها به طور کلی و همچنین در تصفیه آب صنعتی و روان کننده ها مانند مایعات حفاری یا برش قابل استفاده است. سایر کاربردهای رایج شامل بسته بندی فلزی، قرص های ظرفشویی برای محافظت از نقره، کاغذهای VCI، مواد شوینده فلزی و پولیش و همچنین عوامل ضد یخ است.

هنگام استفاده از بنزو تری ازول، یک فیلم چرب روی فلز مورد استفاده باقی نمی گذارد و به هیچ وجه ظاهر آن را تغییر نمی دهد. در برابر پاک شدن و تمیز کردن نیز مقاوم است و چیزی جزء روکش محافظ باقی نخواهد گذاشت.

کاربرد بنزو تری ازول در پزشکی

از آنجا که میکروارگانیسم ها به سرعت در حال تغییر ژنتیکی هستند در برابر بسیاری از آنتی بیوتیک ها و عوامل درمانی مقاومت ایجاد می کنند. داروها نیز به مقدار زیاد در دسترس هستند بنابراین جنگ علیه بیماری های واگیر به یک فرایند بی پایان تبدیل شده است. در چند دهه گذشته، علاقه زیادی به کلاس تری ازول به دلیل استفاده گسترده از آنها در صنعت و کشاورزی ایجاد شده است. بنزو تری ازول و مشتقات آن اهمیت زیادی در شیمی دارویی دارند.

اثربخشی ۱،۲،۳-بنزو تری ازول (BTA) به عنوان پیش ساز دارو برای مدت طولانی توجه همه محققان را به خود جلب کرده است. مشتقات بنزو تری ازول برای بسیاری از پروتئین های فعال بیولوژیکی به عنوان آگونیست عمل می کنند. به عنوان مثال کوروزول و آلیزاپرید دارای خواص بازدارندگی در برابر پروتئین های مختلف هستند و استرهای بنزو تریازول به عنوان غیرفعال کننده های مبتنی بر مکانیسم پروتئاز ۳CL برای سندرم حاد تنفسی حاد (SARS) عمل می کنند.

مشتقات مختلف سنتز شده توسط محققان مختلف فعالیت ضد میکروبی مانند ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد ویروسی، ضد هلمینتیک، ضد پروتوزوآل و ضد میکروبی را نشان داد.

بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟
بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟

خواص آنتی باکتریال بنزو تری ازول

فعالیت ضد میکروبی مشتقات بنزو تری ازول از اواخر دهه ۱۹۸۰ به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است و همراه با تمام حلقه های آزولیک در سال های اخیر به یکی از برجسته ترین فعالیت های تحقیقاتی تبدیل شده است. در اوائل قرن بیستم، کشف و توسعه داروهای ضد باکتری از دستاوردهای مهم علمی بود. با وجود سرمایه گذاری در کشف داروهای ضد میکروبی، در ۲۰ سال گذشته هیچ گروه دارویی جدیدی پیدا نشده است.

علاوه بر این مشکل درمان عفونت ها به دلیل افزایش مقاومت به آنتی بیوتیک ها، ضرورت ایجاد داروهای جدید را برجسته کرد. دانشمندان برای چند دهه حلقه های مختلف نیتروژن را مطالعه و مشخص کردند که وقتی BT بخشی از سیستم های بزرگتر هتروسیکلیک باشد فعالیت های بیولوژیکی به ویژه ضد باکتریایی دارد.

خرید بنزو تری ازول به عنوان عامل ضد تومور

سرطان دومین علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان پس از بیماری های قلبی -عروقی است و حدود ۸ میلیون مرگ (حدود ۱۳ درصد از کل مرگ ها) را شامل می شود. منشاء یک تومور در یک سلول سوماتیک نهفته است که تحت تعدادی تغییرات ژنتیکی قرار گرفته است بنابراین دیگر به مکانیسم های نظارتی طبیعی پاسخ نمی دهد. این سلول ها تکثیر می شوند و یک کلون از سلول های نئوپلاستیک تشکیل می دهند که به طور کنترل نشده تکثیر و جاوانه می شوند.

تومورها بسته به ویژگی های بیولوژیکی و مورفولوژیکی که تهاجمی بیشتر یا کمتر را تعیین می کنند، به دو نوع خوش خیم و بدخیم طبقه بندی می شوند. شایع ترین سرطان ها، سرطان ریه (۱.۴ میلیون مرگ)، سرطان معده (۷۴۰.۰۰۰ مرگ)، سرطان کبد (۷۰۰.۰۰۰ مرگ)، سرطان روده بزرگ (۶۱۰.۰۰۰ مرگ) و سرطان پستان (۴۶۰.۰۰۰ مرگ) است.

رویکرد درمانی برای درمان بیماری های سرطانی متفاوت است و شامل درمان جراحی، پرتودرمانی، ایمونوتراپی یا شیمی درمانی است. شیمی درمانی استفاده از داروهای تقریبا سمی است که به طور انتخابی در رابطه با سلول های سرطانی عمل می کنند، بنابراین سلول های سالم میزبان را نجات می دهد.

متأسفانه، این سلول ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند و به دلیل مشکل در تمایز بین سلول های سرطانی و سالم، داروهای انتخابی دست نیافتنی هستند. در نتیجه، حتی سلول های سوماتیک سالم در معرض اثرات سمی قرار دارند، به ویژه سلول هایی که پیوسته در حالت میتوز قرار دارند مانند فولیکول های مو، اپیتلیوم روده و مغز استخوان.

به همین دلیل تحقیقات در مورد مولکول های جدید که می توانند سلول های تومور را به صورت انتخابی مورد هدف قرار دهند، همچنان فعال است. به ویژه هتروسیکل های نیتروژن توجه محققان را جلب کرده است و همچنین BT به عنوان عامل ضد تکثیر احتمالی گزارش شده است.

بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟
بنزو تری ازول چیست و از کاربردهای گسترده آن چه می دانید؟

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های بنزو تری آزول

نام ماده بنزو تری آزول (Benzotriazole)
فرمول مولکولی C6H5N3
جرم مولکولی ۱۱۹.۱۳
چگالی (دانسیته) ۱.۳۶ g/m3
نقطه ذوب ۹۸.۵°C
نقطه جوش  ۳۵۰°C
دیگر نام ها BTA

عوارض و خطرات بنزو تری ازول + قیمت فروش بنزو تری ازول

در تحقیقات مشخص شده است بنزو تریازول در خوکچه هندی تحریک کننده پوست و در خرگوش ها محرک شدید چشم هستند. درماتیت آلرژیک در تعداد کمی از کارگران نیز رخ داده است، اگرچه مطالعات بر روی خوکچه هندی نشان داد که پتانسیل ایجاد حساسیت ضعیف است.

در مطالعات حاد مصرف خوراکی بنزوتریازول دارای سمیت متوسط برای موش ها و خوکچه هندی است و سمیت پوستی کمی برای خرگوش ها دارد. قرار گرفتن در معرض یکبار استنشاق از سمیت متوسط تا زیاد در موش های صحرایی بر نای و ریه ها تأثیر می گذارد.

یک گزارش محدود نشان داد که بنزوتریازول باعث مرگ جنین و تغییرات تخمدان در موش صحرایی می شود. اثرات سلولی در طیف وسیعی از اندام ها در مطالعات خوراکی طولانی مدت بر روی موش ها نشان داده شده است اگرچه شواهد قطعی در مورد سرطان زایی وجود نداشت. بنزوتریازول در آزمایش های باکتریایی جهش زا بود.

بنزوتریازول نسبتا محلول در آب است به راحتی تجزیه نمی شود و تمایل به جذب محدودی دارد. از این رو فقط تا حدی در تصفیه خانه های فاضلاب حذف می شود و بخش قابل توجهی به آبهای سطحی مانند رودخانه ها و دریاچه ها می رسد. این ماده دارای سمیت کمی است و خطر کمی برای سلامتی افراد دارد ،اگرچه دارای برخی از خواص ضد استروژنیک است.

اجتناب از تماس با این ترکیبات مستلزم خواندن برچسب ها، برگه های ایمنی مواد (MSDS) و گاهی اوقات، ارتباط با سازنده است که به طور بالقوه از این ماده در محصول خود استفاده می کند.

پرسش های رایج در مورد بنزو تری آزول

خرید بنزو تری آزول در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان بنزو تری آزول متصل می ‌کند. برای خرید بنزو تری آزول تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید و فروش بنزو تری ازول

این محصول اغلب در چهار درجه مختلف از گرانول، گرانول ریز، پولکی و در نهایت کریستال به فروش می رسد. اگر این ماده شیمیایی به درستی ذخیره شود ماندگاری آن حدود ۱۲ ماه است. اندازه های بسته بندی استاندارد ممکن است شامل کیسه های ۲۵ کیلوگرمی، کیسه های فوق العاده ۵۰۰  کیلویی و سطل های آهنی یا پلاستیکی ۱۰۰ کیلوگرمی باشد، اما تامین کنندگان خوب اغلب بسته بندی های سفارشی را در صورت درخواست عرضه می کنند.

بنزوتریازول فقط باید از تامین کنندگان شناخته شده و با کیفیت بالا خریداری شود. این تامین کنندگان بالاترین استانداردهای مربوط به پروتکل های کیفیت و ایمنی محصولات را رعایت می کنند. مواد شیمیایی تخصصی برای تولید، دستکاری و لجستیک به دانش خاصی نیاز دارد که یک شرکت مواد شیمیایی باید بتواند آن را به نمایش بگذارد.

قیمت بنزو تری آزول

بنزو تری آزول (BTA) به دلیل تطبیق پذیری زیادش در صنایع شیمیایی بسیار شناخته شده است. این ترکیب شیمیایی یک بازدارنده خوردگی با خلوص بالا برای محافظت از مس و آلیاژهای مس است. بنزو تری آزول با ایجاد یک کمپلکس به عنوان یک لایه غیرفعال برای محافظت از فلز در برابر خوردگی عمل می کند.

این ترکیب شیمیایی عمدتا به عنوان یک بازدارنده خوردگی مس و آلیاژهای آن در اتمسفر و زیر آب مورد استفاده قرار می گیرد و از واکنش های سطحی ناخواسته جلوگیری می کند. این ترکیب در کنار استفاده در کاربردهای خنک‌ کننده با آب و فلزکاری، در صنعت ساختمان ‌سازی نیز به عنوان لکه ‌برنده و پوشش محافظ نیز استفاده می ‌شود.

قیمت این محصولات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت بنزو تری آزول می توانید به بسیاری از سایت های اینترنتی فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش مواد شیمیایی از قیمت این ماده مطلع شوید.

فروش حلال بنزو تری آزول

بنزو تری آزول یک ترکیب بی بو است که به شکل کریستال یا گرانول به رنگ سفید در بازار یافت می شود. این ترکیب شیمیایی که با نام H-Benzotriazole نیز شناخته می شود، مانند اسید عمل می کند و در الکل محلول و کمی در آب محلول است. این ترکیب شیمیایی در صنایع مختلف بسیار استفاده می شود. این ماده اگر به درستی ذخیره شود، باید حدود ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد.

خرید بنزو تری آزول

بنزو تری آزول مقاومت بالای در برابر حرارت و اکسیداسیون از خود نشان داده است و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است. این ترکیب شیمیایی در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. برای خرید بنزو تری آزول می توانید به نمایندگی های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید. یک روش راحتتر برای خرید این ماده شیمیایی مراجعه به سایت های فروش مواد شیمیایی است.

قیمت خرید مرکاپتو بنزو تری آزول

مرکاپتو بنزو تی آزول یک ترکیب شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع شیمیایی است. این ماده شیمیایی مزایایی بسیار زیادی دارد. مرکاپتو بنزو تی آزول یک اسید ضعیف است که در ترکیب با فلزات مختلف نمک و نمک سدیم تجاری تولید می کند. مرکاپتو بنزو تری آزول در صنعت تولید لاستیک در فرآیند ولکانیزاسیون با اکسید روی و سولفور واکنش داده و باعث بهبود خواص لاستیک می شود.

قیمت فروش تری آزول چیست

تری آزول یک دسته مهم از ترکیبات هتروسیکلیک است که طیف وسیعی از فعالیت های دارویی را از خود نشان می دهد. این ترکیب شیمیایی همچنین به عنوان پیرودیازول شناخته می شود و یک سیستم حلقه ای پنج عضوی غیراشباع است که حاوی سه اتم نیتروژن در یک هسته هتروسیکلیک است و به دو شکل ایزومری ممکن، ۱،۲،۳ تریازول و ۱،۲،۴ تری آزول وجود دارد.

تری آزول ها بلورهای سفید تا زرد کم رنگ محلول در آب و الکل با نقطه ذوب ۱۲۰ درجه سانتی گراد هستند. طیف گسترده ای از داروها در بازار وجود دارند که حاوی این ترکیب شیمیایی هستند. برخی از این داروها شامل داروهای ضد تشنج، ضد مالاریا، ضد میکروبی، ضد تومور، ضد ویروس و ضد سرطان هستند.

فروش تولیل تری آزول

تولیل تری آزول در درجه اول برای محافظت از مس و آلیاژهای فلزی مانند برنج در صنایع استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی ظاهری سفید رنگ و بدون بو دارد. رنگ و بو این ترکیب شیمیایی توسط کمپلکس های رنگ آزو و آمین های آزاد که ناخالصی هستند، ایجاد می شوند.

تولیل تری آزول یکی از مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت است که کاربردهای مختلفی برای آن تعریف شده است. این ترکیب شیمیایی محصولی است که در برابر خوردگی گالوانیکی توسط فلزات دیگر محافظت می کند. از نظر ساختاری بسیار شبیه بنزو تری آزول است و در سیستم های خنک کننده آب، سیالات ترمز و هیدرولیک، خنک کننده های خودرو (ضد یخ) و سایر روان کننده ها استفاده می شود.

مهمترین کاربرد این ترکیب شیمیایی استفاده از آن به عنوان بازدارنده خوردگی در فلزات است. با استفاده از مواد و عوامل ضد خوردگی مانند تولیل تری آزول می توان علاوه بر محافظت و افزایش عمر تجهیزات، از سلامت افرادی که با این تجهیزات سر و کار دارند و محیط زیست نیز محافظت کرد، زیرا کار با دستگاه های فرسوده می تواند ایمنی کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد.

قیمت فروش بازی آزول

آزول ها دسته وسیعی از هتروسیکل های پنج عضوی هستند که حاوی یک یا چند اتم نیتروژن با یا بدون هترواتم های دیگر در حلقه هستند. آزول ها همواره به عنوان داربست انتخابی در طراحی عوامل درمانی جدید مورد توجه بوده اند. آزول های مختلف حاوی نیتروژن و اکسیژن مانند اگزا دی آزول ها، اگزازول ها و ایزوکسازول ها برای فعالیت های بیولوژیکی متنوع آنها مورد بررسی قرار گرفته اند. بازی آزول ها نوعی از این ترکیبات بسیار مهم هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. دانشمندان و محققان روزانه به دنبال کاربردهای جدید برای این ترکیبات دارویی هستند.

قیمت خرید آزول ها

آزول ها دسته وسیع و امیدوارکننده ای از ترکیبات هتروسیکلیک پنج عضوی هستند که حاوی یک تا پنج اتم نیتروژن هستند که می توانند حاوی اتم های گوگرد یا اکسیژن نیز باشند. مشتقات مختلف آزول که به طور گسترده به عنوان عوامل ضد قارچی قوی استفاده می شوند، بسیاری از خواص بیولوژیکی امیدوارکننده دیگر را نیز نشان داده اند.

آزول ها در اصل ضد قارچ های مصنوعی با فعالیت قارچی وسیع الطیف علیه مخمرها و قارچ ها از جمله گونه های کاندیدا هستند. این ترکیبات با مسدود کردن آنزیم های وابسته به سیتوکروم P450 قارچی، سنتز ارگوسترول را که استرول اصلی در غشای سلولی قارچ است، مختل می کنند. دو گروه فرعی آزول ها ایمیدازول ها (به عنوان مثال، کلوتریمازول، میکونازول، اکونازول، کتوکونازول) و تریازول ها (به عنوان مثال، فلوکونازول، ایتراکونازول) هستند.

شایع ترین عارضه جانبی مصرف آزول های موضعی، تحریک موضعی پوست و غشای مخاطی است. شایع ترین عوارض جانبی این ترکیبات شیمیایی شامل دیسترس گوارشی، راش ناخوشایند و سمیت کبدی است. بنابراین بهتر است این ترکیبات شیمیایی را زیر نظر پزشک متخصص استفاده کنید.

 

خرید بنزو تری آزول

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بنزو تری آزول از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بنزو تری آزول، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بنزو تری آزول را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بنزو تری آزول با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برای خرید و فروش بنزو تری آزول کاملا آمادگی داریم؛ با تضمین قیمت و کیفیت به خریداران عزیز خدمت کنیم.
    امکان ارسال نمونه هم وجود دارد. فاکتور رسمی هم در صورت تمایل صادر می شود.
    محسنی ۰۹۱۲******* شرکت ******

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا