Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن

این روزها دیگر همه می دانیم که کبد یا جگر عضو مهمی در بدن است. این عضو آنقدر مهم است که اگر دچار آسیب شود ادامه زندگی برای انسان ممکن نخواهد بود. اگر بافت کبد نابود شود، فرد تنها ۲۴ ساعت زنده خواهد ماند. پیوند کبد نیز معمولا با مشکلاتی نظیر پس زدن پیوند رو به رو خواهد شد و نهایتا منجر به مرگ می شود. کبد در روند هضم غذا نقش مهمی بر عهده دارد. بنابراین با وجود آسیب های کبدی مشکلات عدیده ای از جمله بیماری های پوستی، مشکلات مربوط به مو و ناخن، مشکلات گوارشی و … پدید می آیند. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید به دنبال مکمل های مناسب برای تقویت کبد بود. امروز در نشریه الکترونیک جهان شیمی فیزیک قصد داریم تا شما را با یک مکمل دارویی به نام کپسول ویت ایس آشنا کنیم.

پیش از این نیز مطالبی در رابطه با مکمل های دارویی کبدی برای شما تهیه کردیم که با کلیک بر روی اسامی زیر می توانید آن ها را مطالعه کنید:

قرص لیورگارد

قطره خوراکی لیورین

کپسول لیور اید

مکمل لیورکر

کپسول لیوریا

مکمل کبدی لیور دتوکس

قرص هلسی لیور

کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن
کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن

سبک زندگی شما چیست؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با کوچک ترین سردرد نیاز به مصرف دارو دارید و یا در صورت سرماخوردگی و بیماری های ساده ای از این قبیل اقدام به مصرف خودسرانه دارو می کنید باید بدانید که با این کارها شاید بیماری ای که به طور موقتی در بدنتان ایجاد شده است را درمان کنید، اما در حقیقت در حال ضربه زدن به کبد خود هستید.

البته ذکر این نکته الزامی ست که مانند بیماری زخم معده، برخی بیماری های کبدی نیز ریشه وراثتی دارند. عوامل محیطی نیز می توانند سبب ایجاد اختلالات کبدی شوند. اگر بیماری کبدی به طور جدی پیگیری نشود، در طولانی مدت سبب سیروز کبدی شده و به نارسایی کبد ختم خواهد شد.

از همین رو، ما به شما توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی یک برنامه ورزشی مناسب برای خود در نظر بگیرید. انجام فعالیت های ورزشی از رسوب چربی در بافت های بدن جلوگیری می کند. همچنین به شما توصیه می کنیم که مصرف چربی، شکر، قند مصنوعی و از این قبیل خوراکی های خطرساز را به حداقل برسانید.

اگر سبک زندگی شما به گونه ای است که فرصت ورزش کردن ندارید یا به دلیل مشغله کاری دائم مجبورید از غذاهای فرآوری شده و آماده استفاده کنید، بهتر است هر چند ماه یکبار به پزشک مراجعه کنید و با آزمایش کلی بدن خود را مورد ارزیابی قرار دهید. در این صورت اگر به بیماری های کبدی مبتلا شوید زودتر قابل شناسایی و درمان خواهند بود.

علائم بیماری های کبدی

علائم بیماری های کبدی بسیار واضح هستند. از جمله این علائم می توان به زرد شدن پوست و چشم که به یرقان یا زردی معروف است اشاره کرد. همچنین درد شکم، تورم در قسمت های مختلف پا، خارش پوست، رنگ تیره ادرار، مدفوع خونی یا سیاه، خستگی مزمن، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و تمایل به کبود شدن بدن نیز از علائم بیماری های کبدی هستند.

دلایل بیماری های کبدی

بیماری‌ های کبدی دارای علل وعوامل مختلفی هستند که می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عفونت

تعدادی از ویروس‌ ها توانایی آلوده کردن کبد را دارند. حضور این ویروس ها در کبد، سبب ایجاد التهاب و در نهایت منجر به کاهش عملکرد این عضو می‌ شود. ویروس هایی که باعث آسیب کبدی می‌ شوند، می‌ توانند از طریق خون، ارتباط جنسی ناسالم، مواد غذایی و آب آلوده به بدن وارد شوند.

اختلال سیستم ایمنی

هپاتیت خود ایمنی یک بیماری مزمن است که در آن سیستم ایمنی، کبد را مورد تهاجم قرار داده و بر عملکرد و بافت کبد تاثیر می‌ گذارد.

ژنتیک

نظیر بسیاری دیگر از بیماری ها، ژنتیک نقش چشمگیری در ابتلا به اختلالات کبدی دارد. در حقیقت، این امکان وجود دارد که یک ژن معیوب به ارث رسیده از والدین منجر به نارسایی حاد یا مزمن کبدی شود. بیماری‌ های ژنتیکی کبد هموکروماتوز، بیماری ویلسون، کمبود آلفا-۱ آنتی تریپسین، هایپراٌگزالوز و سرطان نام دارند.

سایر علل رایج اختلال در عملکرد کبد

سوء مصرف الکل (هپاتیت الکلی)

تجمع چربی در کبد (بیماری کبد چرب غیرالکلی)

تزریق مواد مخدر با استفاده از سوزن مشترک

خالکوبی

قرار گرفتن در معرض خون و مایعات بدن افراد آلوده

داشتن شرکای جنسی متعدد

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا سموم خاص

دیابت

چاقی

کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن
کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن

کپسول ویت ایس چیست؟

کپسول ویت ایس یک بمب آنتی اکسیدانی شناخته می شود. این کپسول بسیاری از مواد معدنی و طبیعی مختلف را در خود جای داده است. از این مکمل برای درمان و بهبود علائم کبد چرب استفاده می کنند.

کپسول ویت ایس دارای زینک است. زینک در درمان کبد چرب نقش قابل توجهی ایفا می کند. نکته جالب توجه در این مکمل، این است که زینک در کنار سلنیوم، به عنوان یک ترکیب بسیار قدرتمند عمل کرده و خاصیت ضد التهابی بسیار قوی ‌تری برای درمان کبد چرب از خود نشان می دهد.

طبق تحقیقات انجام شده، میزان کلسترول، تری گلیسریدها و قند خون بدن افرادی که زینک دریافت کرده ‌اند در مقابل افرادی که رژیم غذایی عادی داشته اند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. همچنین میزان کلسترول و تری گلیسیرید در مقابل افرادی که رژیم غذایی عادی داشته اند، بسیار کاهش داشته است.

کپسول ویت ایس از عصاره گیاه خار مریم تهیه می شود. این گیاه پای ثابت تمام داروهای کبدی است. در ادامه خواص آن را مشاهده می کنید.

گیاه خارمریم

این گیاه با آزاد سازی ماده موثره سیلی مارین، در کاهش التهاب کبد ناشی از بیماری‌ های کبدی بسیارموثر است. همچنین با خاصیت آنتی اکسیدانی بالای خود، از آسیب‌ های ناشی از رادیکال‌ های آزاد جلوگیری کرده و سبب حفاظت از سلول‌ ها خواهد شد. سیلی مارین با القای تجزیه مولکول‌ های چربی و کاهش سطح کلسترول، از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند.

کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن
کپسول ویت ایس Vit Ace چیست؟ قیمت، مزایا و معایب آن

ویژگی های کپسول ویت ایس

تخریب سلولی رادیکال‌ های آزاد

دارای آنتی اکسیدان‌ های گیاهی

حاوی انواع ویتامین‌ ها

دارای مواد معدنی مفید

نحوه مصرف کپسول ویت ایس

در بزرگسالان ۱ تا سه عدد کپسول ۳ بار در روز به همراه وعده‌ های غذایی مصرف شود.

البته بهتر است برای استفاده از کپسول ویت ایس از دستورالعمل پزشک و یا متخصص تغذیه پیروی نمایید.

هشدارهای لازم برای کپسول ویت ایس

کپسول ویت ایس را در جای خشک و خنک نگهدارید.

دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

محصولات حاوی سلنیوم برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیستند.

موارد منع مصرف کپسول ویت ایس

این محصول حاوی سلنیوم است که در صورت مصرف بیش از حد، سمی خواهد بود.

سلنیوم در مکمل‌ های غذایی نباید بیش از دوز روزانه ۱۵۰ میکروگرم مصرف شود.

در صورت سابقه جراحی از دو هفته قبل، از مصرف دارو خودداری کنید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

عوارض جانبی کپسول ویت ایس

تا کنون عارضه جانبی خاصی برای این مکمل مشاهده نشده است.

با این وجود این اگر موارد استفاده بیش از ۲ بار و یا مقادیر بالاتر از میزان پیشنهاد شده برسد، ممکن است عوارض جانبی مانند موارد زیر از خود نشان دهد:

تحریک پوست، استفراغ، تهوع، تغییر رنگ ناخن، از دست دادن انرژی، تحریک پذیری و سردرد.

وقوع واکنش ‌های آلرژیک شدید در صورت استفاده از کپسول ویت ایس بسیار نادر است.

تداخل دارویی کپسول ویت ایس

کپسول ویت ایس بهتر است در افرادی که داروهای زیر را مصرف می‌ کنند، با احتیاط و دستور پزشک مصرف شود:

داروهای ضد انعقاد خون، فلوکستین، کلوژاپین، میدازولام، متوپرولول، فکسوفنادین، اندانسترون، آتورواستاتین و …

قیمت کپسول ویت ایس

از آنجایی که این محصول، یک محصول خارجی بوده و در داخل تولید نمی شود، قیمت آن متغیر است. این دارو را می توانید از رنج قیمتی ۱۶۰ هزار تومان تا ۲۶۰ هزار تومان از داروخانه های سراسر کشور به صورت آنلاین یا حضوری تهیه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا