Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

اکثر نوزادان و کودکان در اثر تماس پوست ظریف شان با ادرار و مدفوع، دچار سوختگی پوست پا و بدن می شوند. سوختگی پا با التهاب، خارش و قرمزی همراه خواهد بود. کودک در این حالت احساس بی تابی می کند و معمولا از خواب راحت و آرام باز می ماند. برای جلوگیری یا بهبود این مشکل استفاده از پماد و کرم سوختگی پای نوزاد ضروری به نظر می رسد.

در این بخش از نشریه جهان شیمی فیزیک، به معرفی و یررسی پماد و کرم سوختگی پای نوزاد می پردازیم. هم چنین شما می توانید در مقالات دیگر این نشریه، اطلاعات جامعی در مورد روغن نوزاد و بچه، مرطوب کننده نوزاد و بچه و کرم آبرسان نوزاد و بچه به دست بیاورید. پس با ما همراه باشید.

پماد برای سوختگی پای نوزاد

نوزاد از بدو تولد، نیاز به غذا، محبت، توجه و رسیدگی دارد. نوزادان تا سن ۲ سالگی، از پوشک استفاده می کنند. استفاده مداوم از پوشک می تواند باعث ادرار سوختگی شود. پوشک مقداری از رطوبت ادرار را جذب نمی کند و روی پوست پای نوزاد باقی می ماند. یکی از دلایل سوختگی پای نوزاد و بچه این است.

پوست ران و کشاله کودک از نازک ترین قسمت های پوست بدن کودک است. هم چنین با پوشک کردن بچه این نواحی آماج ادرار سوختگی و حساسیت به چسب پوشک قرار می گیرد. هم چنین حساسیت شیمیایی به پوشک و پودر بچه، خوردن غذاهای جدید و.. باعث این سوختگی شوند. تعویض به موقع پوشک بچه نیز همیشه امکان پذیر نیست. به این ترتیب استفاده از کرم سوختگی پای نوزاد و بچه امری ضروری به حساب می آید.

 

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

بهترین پماد برای سوختگی پای نوزاد پسر

معمولا پماد و کرم سوختگی پای نوزاد برای هر دو نوزاد پسر و دختر قابل استفاده است. با این وجود برند آرت وینا برای رده سنی بالای یک سال و زیر یک سال در دو نوع پسرانه و دخترانه این کرم را تولید کرده است. کرم محافظ پای پسرانه آرت وینا توسط شرکت تندیس طلایی کیان تولید می شود. این کرم برای پیشگیری و یا ترمیم ادرار سوختگی، تسکین سوزش و التهابات پوستی ناحیه پوشک به کار می رود.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

بهترین پماد برای سوختگی پای نوزاد دختر

همان طور که قبلا گفتیم، پماد و کرم سوختگی پای نوزاد معمولا برای پسر و دختر قابل استفاده است. اما شرکت تندیس طلایی کیان، کرم محافظ پای دخترانه را به صورت محصول مجزا تولید می کند. این کرم حاوی کالاندولا، زینک اکساید، ویتامین B5، ویتامین E، گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون است. این مواد در رفع قرمزی، التهاب، خشکی، خارش پوست و ترمیم ادرار سوختگی موثر هستند.

پماد سوختگی فیروز

این محصول با داشتن زینک اکساید، مانع بروز حساسیت و ادرار سوختگی کودک می گردد. به عنوان یک لایه محافظ بر روی پوست نوزاد قرار گرفته ومانع از برخورد مستقیم ادرار کودک با پوست می شود. هم چنین پوست را در نواحی زیر پوشک به مدت طولانی محافظت می کند. بنابر این عرق سوز شدن کودک را کاملا پیشگیری و درمان می کند. این کرم حاوی عصاره کالندولا، بیزابولول و آلانتوئین است. علاوه بر پیشگیری و درمان ادرار سوختگی، می تواند برای محافظت پوست برابر سرما، بهبودی خراش، انواع سوختگی، کاهش التهابات پوستی و اگزما استفاده شود. کرم محافظ پای کودک به علت عاری بودن از هرگونه مواد حساسیت و آلرژی زا مناسب مصرف از بدو تولد است.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

 کرم سوختگی پای نوزاد کالاندولا

یکی از بهترین محصولات برای رفع سوختگی پای نوزاد، پماد محافظ پای نوزاد (سوختگی) حاوی کالاندولا است. برند های داخلی و خارجی زیادی اقدام به طراحی و تولید این محصول گیاهی کرده اند. در ادامه به معرفی چند مدل از این نوع پماد ها و کرم ها می پردازیم.

پماد سوختگی پای نوزاد کیماگر توس

یکی از این آن پماد ها در تیوب ۱۵ گرمی و متعلق به شرکت دارو سازی کیمیاگر توس است. این پماد حاوی عصاره کالاندولا، گل راعی، بوتیلیتید هیدورکسی تولوئن، زینک اکساید، ویتامین ای و آ است.

کرم سوختگی پای کودک مس مدل کالاندولا

این محصول نیز حاوی روغن کالاندولا و ۴۵ گرم وزن است. در این برند ایرانی، ویتامین های A و B5 استفاده شده است. این کرم دارای pH سازگار با پوست نوزادان و کودکان، در برطرف کننده خشکی های پوست نیز موثر خواهد بود.

برای استفاده از کرم سوختگی (محافظ پای نوزاد) باید هر روز یکی دو مرتبه، به صورت موضعی بر روی پوست دارای التهاب بمالید. این محصول برای پیشگیری و درمان ادرار سوختگی پای کودکان انتخاب عالی است.

کرم سوختگی پای کودک new nini مدل bebek کالاندولا

این محصول برای جلوگیری از التهاب یا قرمزی پوست کودک است. کرم سوختگی نیو نی نی خاصیت التیام بخشی و نرم و مرطوب کنندگی دارد. این کرم با کنترل خارش و التهابات موضعی، از آسیب های پوستی ناشی از ادرار سوختگی و عرق سوز شدن برای نوزادان و کودکان جلوگیری می کند. مهمترین ویژگی این کرم برخورداری از فاکتور حفاظتی UVA و UVB است.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

کرم سوختگی پای نوزاد آردن

این کرم ۱۰۰ میلی لیتر حجم دارد. کرم سوختگی پای نوزاد اردن حاوی زینک اکساید و روغن کبد ماهی است. این محصول با فرمولاسیون جدید، از راه تقویت سد دفاعی پوست، سوختگی های سطحی کودکان، التهاب های ناشی از ادرار سوختگی نوزادان و کودکان، خراشیدگی های سطحی و آفتاب سوختگی ها را کاهش می دهد. کرم سوختگی پای توزاد آردن می تواند از رشد میکروب ها از جمله باکتری و قارچ جلوگیری کند و باعث ترمیم سریع تر زخم های سطحی و حتی بریدگی ها شود.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

کرم سوختگی پای نوزاد ایروکس

کرم سوختگی پای نوزاد مدل ناپی، حاوی ۱۰ درصد زینک اکساید است که لایه محافظتی نازکی بر روی پوست حساس نوزاد و کودک ایجاد می کند. کرم محافظ پای کودک ایروکس مانع تحریکات پوستی می شود. این کرم از ادرار سوختگی و التهاب پوست نوزاد و کودک جلوگیری می کند.

کرم سوختگی پای بیوتی سیلک مدل Soothing Diaper

این محصول یک برند ایرانی و ۷۵ میلی لیتر حجم دارد. کرم سوختگی بیوتی سیلک حاوی ویتامین E  و عصاره گل همیشه بهار (کالاندولا) است. عصاره گل کالاندولا در طب سنتی کاربرد شگفت انگیزی در مقابله با سوختگی و سایر التهابات پوستی به ویژه نوزادان و کودکان دارد. کالاندولا یا گل همیشه بهار دارای ماده ای به نام ساپونین است  که عامل جلوگیری از آزاد شدن هیستامین، برادی کینین و دیگر واسطه های التهاب است. ساپونین نفوذپذیری مویرگ ها را کم می کند و مانع از حرکت گلبول‎ های سفید به نواحی ملتهب می گردد. هم چنین اگر پای کودکتان در اثر نیش حشرات دچار التهااب، قرمزی و خارش شد می توانید از این نوع کرم های حاوی کالاندولا استفاده کنید.

کرم سوختگی پای نوزاد خارجی

بسیاری از برند های خارجی اقدام به عرضه محصولات تخصصی خود در داخل کشور ما می کنند. یکی از این محصولات که کاربرد فراوانی دارد، پماد و کرم سوختگی پای نوزاد است. در این بخش از مقاله، به بررسی و معرفی بهترین پماد و کرم سوختگی از انواع برند های مطرح در کشور می پردازیم.

کرم سوختگی پای نوزاد سودوکرم

این کرم حدود ۶۰ گرم وزن دارد. از قدیمی ترین برند ها برای رفع سوختگی پای نوزادان است. ترکیبات و مواد موثره این کرم تاثیر خوبی بر بهبود التهابات، حساسیت پوستی، اگزما و سوختگی دارد. لانولین موجود در این محصول یک تسکین دهنده و نرم کننده است. زینک اکساید از کاهش رطوبت پست جلوگیری می کند. بنزیل اکل ضد عفونی کننده بوده و به کاهش درد یا سوزش کمک می کند.

کرم سوختگی پای نوزاد سالوویتو مدل زینک

این محصول برای گروه سنی بالای یک سال طراحی و تولید شده است. حاوی ۲۰ درصد زینک اکساید، ۲۰ درصد کالاندولا و ویتامین B5 است. این کرم ۵۰ میلی لیتر حجم دارد. شما می توانید برای رفع قرمزی، التهاب، خشکی، خارش و سوزش، حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و باز سازی و ترمیم ناحیه سوختگی پوست نوزاد از این محصول استفاده کنید. این فرمولاسیون پیشرفته طی سه مرحله محافظت از پوست، بازسازی و نرم ولطیف کردن مراقب پوست نوزاد دلبندتان خواهد بود.

کرم سوختگی پای نوزاد موستلا

کرم ویتامین موستلا (Mustela Vitamin Barrier Cream 1-2-3) با پایه گیاهی و طبیعی، به‌ عنوان پیشگیری ‌کننده، ترمیم ادرار سوختگی و تسکین‌دهنده احساس سوزش و التهابات پوستی ناشی از مصرف پوشک است. این محصول با ترکیبات اولیه کاملاً طبیعی و مشابه ساختار ترکیبات پوست بدن، می تواند ۸۰ درصد التهابات و قرمزی پوست را با اولین استفاده موضعی کاهش دهد.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

کرم سوختگی کودک ژوت

این محصول حاوی روغن کالاندولا، روغن شی باتر، روغن بادام شیرین و آلوئه ورا است. این ترکیبات سرعت بهبود و ترمیم پوست را به شدت افزایش می دهند. این کرم تمامی حساسیت ها، التهابات و قرمزی های ناشی از سوختگی را به راحتی درمان می کند.

کرم محافظ پای کودک کیووی

از ویژگی های اصلی این محصول می توان به رطوبت رسانی ۲۴ ساعته، محافظت از پوست حساس نوزاد و کودک، التیام بخشی و فقدان عطر، مواد غیر صابونی و رنگ اشاره کرد. این کرم یک برند فرانسوی است و ۵۰ میلی لیتر حجم دارد.

کرم سوختگی پای نوزاد Olivex

این کرم با ۷۵ گرم وزن، مرطوب کننده، ضد حساسیت، نرم کننده و محافظت پوست در برابر سوختگی است. از ترکیبات این محصول می توان به زینک اکساید، عصاره آلوئه ورا، گل همیشه بهار و روغن زیتون اشاره کرد. کرم سوختگی پای کودک الیوکس التیام دهنده خوبی برای موارد حساسیت به پوشک، حساسیت به مواد شوینده و ادرار سوختگی نوزادان و کودکان خواهد بود. برزگسالان نیز جهت کاهش قرمزی پوست ناشی از لیزر درمانی و آفتاب سوختگی می توانند از این کرم استفاده کنند.

کرم سوختگی پای نوزاد الوینا

این محصول ۵۰ میلی لیتر حجم دارد. کرم محافظ پای کودک الوینا حاوی ۱۰ درصد زینک اکساید التیام بخش و محافظ پوست پای کودک شما در برابر ادرار سوختگی است. این کرم باعث کاهش التهاب و قرمزی نواحی پوشک می گردد. این محصول فاقد پارابن و مواد نگهدارنده و حساسیت زا است.

کرم سوختگی پای نوزاد بی بی کوکول

این کرم محصول کشور ایتالیا با حجم ۱۰۰ میلی لیتر است. کاربرد اصلی آن در انواع سوختگی پوست بدن نوزادان است.

کرم سوختگی پای کودک Cliven

از کرم سوختگی پای کودکان می تواند پوستی نرم و لطیف و بدون التهاب برای کودک شما ایجاد کند.این کرم حاوی اکسید روی وروغن کرچک است و مانع ایجاد قرمزی و التهاب پوست می گردد. کرم ضد سوختگی کلیون سرشار از ویتامن E است و رطوبت مورد نیاز را به پوست نوزاد هدیه می دهد و آن را نرم و لطیف می کند.

 

پماد سوختگی پای نوزاد سانوسان مدل Panthenol

پانتنول و ویتامین E موجد در این پماد باعث حس آرامش بخشی برای نوزادان می شود. این ماده به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل می کند. این پماد با ایجاد یک لایه ضد آب سبب کاهش زخم و سوختگی و التهاب ناشی از آن می شود.

20 مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد
۲۰ مدل از بهترین پماد و کرم سوختگی پای نوزاد

روش مصرف پماد و کرم سوختگی

این کرم ها برای زیر یک سال و بالاتر از یک سال طراحی و تولید می شوند. بهتر است از لحظه تولد هر بار با تعویض پوشک روی پوست کاملا تمیز و خشک مقداری از کرم را به شکل لایه نسبتا ضخیم را بمالید.

توصیه ها در مورد سوختگی پای نوزاد و بچه

 

سعی کنید با مشاهده اولین نشانه های سوختگی آن را درمان کنید.

اگر بعد از ۲ تا ۳ روز سوختگی پای کودک درمان نشد، یا التهابات افزایش پیدا کرد، حتما به پزشک متخصص کودکان مراجعه کنید .

با زدن پماد و کرم سوختگی بچه به ناحیه سوختگی پای کودک، التهاب و حساسیت را در این ناحیه کاهش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا