Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چیست؟ موارد و نحوه مصرف و قیمت آن

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان گیاهی و حاوی هلیله، زنجبیل، سپندان و تخم انجره است. . پودر معجون فنجیوش شفای کردستان گیاهی یک معجون گیاهی و طبیعی است و هیچ عوارضی ندارد. معجون فنجیوش از ۱۰ ماده گیاهی ساخته شده و سبب افزایش حرارت بدن و درمان ضعفهای بدن و افزایش باروری در مردان می‌شود. پودر معجون فنجیوش شفای کردستان گیاهی به علت داشتن مواد گیاهی سبب تقویت هورمون های مردانه، افزایش جریان خون دستگاه تناسلی، تولید و بهبود حرکت اسپرم خواهد شد. نشریه جهان شیمی فیزیک از پودر معجون فنجیوش شفای کردستان اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهد.

زمان مصرف پودر معجون فنجیوش شفای کردستان

بهترین زمان مصرف معجون فنجیوش ۱ ساعت بعد از غذا است. این پودر با شکم خالی استفاده نشود.

روش مصرف پودر معجون فنجیوش شفای کردستان: طریقه مصرف معجون فنجیوش

هر ۱۲ ساعت، یک قاشق چایخوری از معجون فنجیوش را در یک فنجان شیر ولرم حل و مصرف کنید. پودر معجون فنجیوش شفای کردستان بر باروری و گرمی بدن نقش دارد. پودر معجون فنجیوش شفای کردستان دارای ساپونین و آنتی اکسیدان های طبیعی است و برای تقویت قوای جنسی و تولید بیشتر و حرکات بهتر اسپرم مصرف میشود.

معجون فنجیوش برای چیست

مصرف این دارو کیفیت تولید اسپرم مردان را بالا میبرد و در افزایش میل جنسی و باروری مردان نقش مهمی دارد.

ترکیبات تشکیل دهنده پودر معجون فنجیوش شفای کردستان

معجون فنجیوش از شقاقل، زنجبیل، دارچین، تخم انجیر، عاقر فرحا، فلفل سیاه، هلیله، تخم جرجیر، سپندان و عسل تشکیل شده است.

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چیست؟ موارد و نحوه مصرف و قیمت آن
پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چیست؟ موارد و نحوه مصرف و قیمت آن

سلامت جنسی و باروری در مردان

از آنجایی که مشکلات مربوط به سلامت جنسی و باروری شما می تواند مستقیما بر کیفیت زندگی و روابط صمیمانه شما تاثیر بگذارد، اغلب باعث نگرانی و نگرانی بسیاری از مردان می شود. اگر با سلامت جنسی یا باروری خود مشکل دارید، به یاد داشته باشید که تنها نیستید، و اگر با پزشک خود صحبت کنید، شانس خوبی برای درمان موثر وجود دارد.

ناتوانی جنسی و از دست دادن میل جنسی ممکن است مفید باشد که بدانید بسیاری از مردان، به ویژه با افزایش سن، مشکلاتی با ناتوانی جنسی (اختلال نعوظ) یا از دست دادن میل جنسی (کاهش یا از دست دادن علاقه به رابطه جنسی) دارند. برخی از مردان نیز مشکلاتی با انزال دارند، در حالی که برخی دیگر در واقع شرایطی دارند که در آن بیضه‌های آن‌ها قادر به تولید مقدار طبیعی تستوسترون نیستند.

تصور می شود حدود ۹ درصد از مردان به ناتوانی جنسی مبتلا هستند و با افزایش سن مردان شایع تر است. به عنوان مثال، ناتوانی جنسی حدود ۱۰ درصد از مردان در دهه شصت، ۲۵ درصد از مردان در دهه هفتاد، ۴۰ درصد از مردان در دهه هشتاد و بیش از نیمی از مردان در دهه نود زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از چیزها می توانند باعث ناتوانی جنسی شوند، از جمله ابتلا به تصلب شرایین (سخت شدن رگ ها)، فشار خون بالا، دیابت، افسردگی و سایر بیماری های عاطفی یا روانی، جراحی لگن، نارسایی کلیه، مولتیپل اسکلروزیس، سکته مغزی، برخی از انواع صرع و اعتیاد به الکل. برخی از مردانی که داروهای بیماری قلبی یا داروهایی که می‌توانند بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر بگذارند، مانند داروهای هورمونی یا هروئین و کوکائین مصرف می‌کنند نیز در معرض خطر ناتوانی جنسی هستند.

از دست دادن میل جنسی (کاهش یا از دست دادن علاقه به رابطه جنسی) نیز می تواند در مقاطع مختلف زندگی مرد رخ دهد. این می تواند به دلایل زیادی رخ دهد، از جمله استرس در زندگی روزمره، بیماری ها، داروها، مشکلات روانپزشکی و کاهش سطح هورمون های جنسی مردانه. همچنین، میل جنسی نابرابر در برخی مواقع بین شما و همسرتان در روابط طولانی مدت طبیعی و اجتناب ناپذیر است. این نحوه برخورد شما با این چالش ها است که تفاوت را ایجاد می کند.

خبر خوب این است که راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با داروها و درمان‌های جدید یا با مشاوره بر ناتوانی جنسی و کاهش میل جنسی غلبه کنید. اگر با هر یک از اینها مشکل دارید، با پزشک خود در مورد درمان هایی که می تواند به شما کمک کند صحبت کنید. خجالت نکش صادق بودن و کمک گرفتن در حال حاضر می تواند به شما کمک کند آرامش داشته باشید و از رابطه بهتری با شریک زندگی خود لذت ببرید.

دلایل ناباروری در مردان

ناباروری برای زوج هایی که برای باردار شدن مشکل دارند یا ناباروری را تجربه می کنند غیر معمول نیست. ناباروری به عنوان عدم توانایی باردار شدن با وجود تلاش برای یک سال، در زنان زیر ۳۵ سال یا با وجود تلاش برای شش ماه در زنان ۳۵ سال و بالاتر تعریف می شود. بارداری نتیجه زنجیره ای از اتفاقات است. یک زن باید یک تخمک را از یکی از تخمدان های خود آزاد کند.

تخمک باید از طریق لوله فالوپ به سمت رحم او حرکت کند. اسپرم شما باید در طول مسیر به تخمک بپیوندد (بارور شود). سپس تخمک بارور شده باید به داخل رحم متصل شود. اگرچه این ممکن است ساده به نظر برسد، در واقع موارد زیادی وجود دارد که می تواند از بارداری جلوگیری کند. دلایل ناباروری در مردان عبارتند از:

سن: اگرچه بدن شما مقداری از تولید اسپرم را پس از ۲۵ سالگی کاهش می دهد، برخلاف زنان، ممکن است تا ۶۰ و ۷۰ سالگی بارور باقی بمانید. اما با افزایش سن، ممکن است مشکلاتی در اسپرم‌هایتان ایجاد شود که بارور کردن تخمک را برای آن‌ها سخت‌تر می‌کند. اینها می تواند شامل مشکلات در شکل و حرکت اسپرم، نقص ژن اسپرم، یا عدم تولید اسپرم یا اسپرم بسیار کم باشد.

شیوه زندگی: رفتارهایی مانند کشیدن سیگار یا ماری جوانا، مصرف داروهای غیرقانونی می تواند به طور موقت کیفیت اسپرم را کاهش دهد.

مسایل زیست محیطی: محققان به دنبال این هستند که آیا قرار گرفتن در معرض سموم محیطی مانند آفت کش ها و سرب نیز ممکن است در برخی موارد سبب ناباروری باشد.

مشکلات سلامتی: برای مردان، داشتن یک مشکل سلامتی، مانند یک بیماری مقاربتی (STD)، دیابت، بیماری ژنتیکی (مانند فیبروز کیستیک)، ویروس اوریون پس از بلوغ، جراحی یا عفونت در غده پروستات، یا آسیب شدید بیضه یا مشکل، می تواند باعث ناباروری شود. برخی از مردان نابارور از وضعیتی به نام واریکوسل رنج می‌برند – شبکه‌ای از سیاهرگ‌های کیسه بیضه که مایل به آبی، بلند و بزرگ شده است.

داروها: برخی از داروهایی که مردان برای زخم یا پسوریازیس مصرف می کنند می توانند باعث ناباروری شوند. برخی از داروهای کاهش دهنده فشار خون (مانند دیورتیک ها، بتا بلوکرها و آگونیست های مرکزی) نیز می توانند باعث ناتوانی جنسی شوند.

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چیست؟ موارد و نحوه مصرف و قیمت آن
پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چیست؟ موارد و نحوه مصرف و قیمت آن

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان چه کاری انجام می‌دهد

  • مقوی است و برای نعوظ استفاده میشود.
  • سبب افزایش اسپرم و افزایش تحریک و کیفیت اسپرم تولیدی می‌شود.
  • سبب تقویت و افزایش دهنده میل جنسی و توان باروری مردان میشود.
  • سبب کاهش لرزش اندامها می‌شود.
  • سبب کاهش دردهای مفصلی، عضلانی و استخوانی می‌شود.

چند نکته که در مورد مصرف پودر معجون فنجیوش باید رعایت کنید

معجون فنجیوش بعلت مواد تشکیل دهنده اش گرم است و مصرف آن در گرم مزاج ها با فشار خون بالا با احتیاط مصرف میشود. همراه این مکمل از کاهو، روغن زیتون و کاسنی استفاده کنید. در صورت ابتلا به پرفشاری خون مصرف این مکمل را به نصف برسانید. معجون فنجیوش نه تنها برای مردان بلکه برای بانوان هم مفید است. پودر معجون فنجیوش شفای کردستان سبب تقویت قوای جنسی بانوان می‌شود.

پودر معجون فنجیوش شفای کردستان مناسب چه کسانی است

تمامی افرادی که می‌خواهند باروری خود را زیاد کنند. تمام مردانی که تمایل دارند تعداد و کیفیت اسپرم خود و قوای جسمی خود را بهتر کنند.

هشدار در مصرف پودر معجون فنجیوش شفای کردستان

با توجه به گرم و خشک بودن مواد موجود در معجون فنجیوش ، مصرف اش در افراد گرم مزاج و فشار خون بالا احتیاط شود. این مکمل برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

شرایط نگهداری پودر معجون فنجیوش شفای کردستان

دور از دسترس اطفال و دور از نور مستقیم و در دمای ۱۵-۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

خواص معجون گیاهی

گیاهانی  با طبع گرم و خشک داای خواص فراوان دارویی دارند.

معجون هفت عصاره آقایان

مواد موثره گياهان سبب تقویت جنسی مردان می شود.

معجون فنجیوش برای تعیین جنسیت

با توجه به اینکه طب سنتی نظراتی را در مورد نوع مصرف مواد غذایی در پسر دار یا دختر دار شدن دارند. شاید معجون فنجیوش در تعیین جنسیت نقش داشته باشد.

قیمت معجون فنجیوش

قیمت پودر معجون فنجیوش شفای کردستان با توجه به شرکت سازنده و تولید کننده متفاوت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا