Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید روغن جانشین کره کاکائو (CBS) سی بی اس چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد روغن سی بی اس و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید روغن سی بی اس دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش روغن سی بی اس در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان روغن سی بی اس در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت روغن سی بی اس نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش روغن سی بی اس به روزرسانی می‌شود.

روغن جانشین کره کاکائو (Cocoa Butter Substitutes) سی بی اس معمولا از روغن پالم یا روغن نارگیل بدست می آید. این جانشین محتوی اسیدهای چرب لوریک است و برای صرفه جویی در مصرف کره کاکائو در شکلات ها مورد استفاده قرار می گیرد. روغن جانشین کره کاکائو (CBS) تحت شرایط ملایم تر و بدون نیاز به حرارت دهی با درصدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کره کاکائو ماده اصلی موجود در انواع شکلات ها از جمله شکلات سفید، شکلات شیری و شکلات تلخ است. این ترکیب در داروسازی نیز استفاده گسترده ای دارد. دلیل محبوبیت آن این است که در دمای اتاق ذوب می شود و یک ماده پایه ایده آل برای تولید داروهای مختلف به حساب می آید.

از آن جایی که فرآیند تولید کره کاکائو یک فرآیند هزینه بر است بسیاری از تولید کنندگان از چربی های جایگزین در تولید شکلات استفاده می کنند. این جانشین ها شامل روغن نارگیل، نخل، سویا، کلزا، پنبه دانه و شی باتر هستند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش روغن سی بی اس در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش روغن سی بی اس و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان روغن سی بی اس در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده روغن سی بی اس در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید روغن سی بی اس در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش روغن سی بی اس را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش روغن سی بی اس جانشین کره کاکائو (CBS) تحت تاثیر پارامترهای مختلفی از جمله قیمت دلار در بازار ایران متفاوت است. شما در حال حاضر می توانید برای خرید روغن جانشین کره کاکائو از طریق سایت های اینترنتی و شرکت های مختلف اقدام کنید.

قیمت خرید و فروش روغن جانشین کره کاکائو (CBS) چیست

جانشین های کره کاکائو به طور معمول ترکیبات لوریک تکه تکه شده و تا حدی هیدروژنه با پروفایل های ذوب شیب دار هستند. این مواد باعث ایجاد بافتی شبیه کره کاکائو در دهان می شوند.

مواد اولیه CBS معمولاً از محصولات حاوی اسید لوریک مانند هسته خرما و روغن نارگیل تشکیل شده است. فواید جانشین های کره کاکائو این است که به خوبی ذوب می شوند و به اندازه کره کاکائو خالص طعم ایجاد می کنند. کار کردن با آن ها نیز بسیار آسان است و به سرعت در یک شکل پایدار متبلور می شوند و دارای براقیت و ثبات خوبی هستند.

مشکل این است که پوشش های مبتنی بر CBS حداکثر تا ۵٪ چربی های دیگر را تحمل می کنند. این چربی می تواند چربی شیرخشک یا کره کاکائو باشد که از پودر کاکائو یا هر چربی دیگری بدست می آید. استفاده بیش از ۵٪ از این ترکیبات ممکن است باعث ایجاد یوتیک در پوشش شود که می تواند نقطه ذوب شکلات را کاهش دهد.

قیمت خرید و فروش روغن جانشین کره کاکائو (CBS)
قیمت خرید و فروش روغن جانشین کره کاکائو (CBS)

خواص روغن جانشین کره کاکائو – روغن سی بی اس

این روغن قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و عطر و طعم عالی کاکائو را به خوراکی های مختلف می بخشد. این ماده سفید رنگ است و از گریدهای خلوص بالای آن می توان به عنوان ماده افزودنی در دستورالعمل های مختلف در ترکیب با پودر کاکائو کم چرب (% ۱۲-۱۰) استفاده کرد.

از دیگر خواص این جایگزین ها می توان به این مسئله اشاره کرد که پوشش های بر پایه چربی های CBS نیاز به عمل آوری ندارند و می توان در حالت ذوب شده از آن ها به عنوان روکش شکلاتی استفاده کرد.

کاربرد جانشین کره کاکائو (CBS)

CBS در تولید شکلات، کیک های شکلاتی و سایرخوراکی های شکلاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند جهت پوشش دهی آب نبات های شکلاتی، وافل ها، کوکی ها و آجیل های مختلف استفاده شود.

این ماده در تولید شکلات های قالبی، پوشش دادن محصولاتی مانند ویفر، بیسکوییت، مارش مالو و به عنوان یک ماده اولیه در صنایع قنادی مورد استفاده قرار می گیرد. CBS همچنین در فرمولاسیون خامه قنادی و پنیرهای پروسس و تقلیدی به جای چربی حیوانی استفاده می شود.

برای نگهداری CBS باید آنرا در بسته بندی های اورجینال در محیطی خشک و خنک با تهویه مناسب نگهداری کرد تا کیفیت آن تغییر نکند. توجه داشته باشید که این ماده را نباید در معرض نور مستقیم خورشید و سایر منابع حرارتی قرار داد.

خرید سی بی اس روکشی

جایگزین کره کاکائو (CBS) به طور مستقیم در شکلات و چربی های شیرینی پزی استفاده می شود. جایگزین کره کاکائو به طور گسترده در قنادی ها، روکش های نانوایی، شکلات های مرکب، پرکننده ها و مراکز بیسکویت، کارامل، نوقا و جایگزین های چربی لبنیات در پنیر و آنالوگ ها استفاده می شود. در حالی که جایگزین‌ های کره کاکائو از منابع دیگر استخراج می ‌شوند، نه دانه‌های کاکائو. کره کاکائو قوام و طعمی مشابه کره کاکائو دارد.

جایگزین ها برای استفاده به عنوان جایگزین کره کاکائو طراحی شده اند. در ایالات متحده باید از کره کاکائو ۱۰۰% استفاده شود تا محصول شکلات نامیده شود. اتحادیه اروپا ایجاب می کند که چربی های جایگزین از ۵ درصد کل محتوای چربی تجاوز نکند.

برخلاف نام آن کره کاکائو از محصولات لبنی به دست نمی آید. این ترکیب در واقع از دانه کاکائو ساخته شده است که پیدا کردن یک جایگزین کره کاکائو که دقیقا با طعم و بافت آن مطابقت داشته باشد را تا حدودی دشوار می کند. سی بی اس روکشی همانطور که از نام آن پیداست اغلب برای روکش دسرها، شکلات و روکش روی بستنی در صنایع غذایی کاربرد دارد.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های روغن جانشین کره کاکائو (CBS) سی بی اس

نام انگلیسی Cocoa Butter Substitutes
دیگر نام ها سی بی اس
کاربردها ساخت انواع شکلات، قالب‌های شکلاتی و انواع کیک و شیرینی

فروش سی بی اس قالبی

همراه با پودر کاکائو، کره کاکائو از دانه های کاکائو تولید می شود. به این ترتیب، کره کاکائو وگان و بدون لبنیات است. این ترکیب چربی خالصی است که سرآشپزها معمولاً از آن برای تهیه برخی از انواع شکلات، محصولات پخته شده، بستنی و لوازم آرایشی مانند لوسیون استفاده می کنند.

کره کاکائو بوی و طعم شکلاتی دارد. نقطه ذوب پایینی دارد (در حدود دمای بدن انسان). بنابراین ذوب آن برای استفاده در کیک ها و سایر شیرینی ها نیازی به ذوب شدن ندارد. با این حال، قبل از اینکه آن را ذوب کنید، مهم است که کره کاکائو را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید تا به روش صحیح ذوب شود. سی بی اس قالبی نوع دیگری از روغن جانشین کره کاکائو است که اغلب مواقع در خود بستنی یا شکلات مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید و کاربرد روغن cbs چیست

روغن cbs یک جایگزین چربی برای کره کاکائو (CB) است. CBS از فرآیند اصلاح روغن هسته خرما، یعنی با هیدروژناسیون به ‌دست می ‌آید تا ویژگی ‌های آن از نظر فیزیکی مشابه CB باشد. محصولات شکلاتی در ساخت خود نیاز به چربی دارند که معمولا از کره کاکائو به دست می آید. با این حال، کره کاکائو معمولا به سختی بدست می آید و نسبتا گرانتر است به همین دلیل تولید کنندگان از یک روغن جایگزین به نام cbs استفاده می کنند. این چربی نسبت به کره کاکائو ارزانتر است و راحت تر در دسترس قرار دارد. سی بی اس بر پایه روغن پالم یا روغن نارگیل است و معمولا حاوی اسیدهای چرب لوریک است که نیازی به تلطیف ندارد و در مواجهه با رطوبت طعم خوب و ملایمی دارد.

فروش روغن جانشین کره کاکائو

این روغن یک روغن جایگزین کره کاکائو و برپایه لوریک است که از تفکیک و هیدروژیناسیون فراکشنات هسته خرما تولید می شود. روغن سی بی اس دارای نقطه ذوب و مشخصات فیزیکی مشابه با کره کاکائو است. اما نیازی به تمپر ندارد و به دلیل پایین بودن شاخص ید و درجه اشباع بالاتر به اندازه کره کاکائو در معرض اکسیداسیون نیست. با این حال محدودیت هایی دارد.

پرسش های رایج در مورد روغن سی بی اس

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت روغن سی بی اس چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید روغن سی بی اس و استعلام قیمت روغن سی بی اس، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

خرید شکلات سی بی اس

شکلات حاوی سی بی اس لعاب خوبی دارد و در برابر شکوفه چربی مقاومت می کند. به این معنی که می توان در محصولاتی که ماندگاری بالایی دارند نیز از این روغن جایگزین استفاده کرد. این شکلات به راحتی قالب گیری می شود و همچنین به دلیل داشتن لعاب خوب به راحتی در دهان ذوب می شود و احساس چربی در دهان به جا نمی گذارد. این شکلات مانند شکلات حاوی کره کاکائو سفت است و سطح براقی دارد.

فروش سی بی اس

وجود سی بی اس مناسب و با کیفیت به عنوان جایگزین کره کاکائو بر کیفیت محصول نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین تولید کنندگان سی بی اس اغلب سعی می کنند که جایگزین کره کاکائو با کیفیت خود را باتوجه به کاربرد آن به تولید کنندگان شیرینی و شکلات به فروش برسانند. سی بی اس باکیفیت به عنوان جایگزین کره کاکائو در ترک خوردگی و انتشار طعم و ذوب شدن شکلات تا حد زیادی تاثیر می گذارد.

قیمت روغن سی بی اس

قیمت روغن سی بی اس با توجه به کیفیت آن و نوع روغن به کار برده شده و همچنین کاربردی که دارد متفاوت است. روغن سی بی اس پایداری میکروبیولوژیکی عالی و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون دارد. همچنین مقاومت بالایی در برابر ایجاد شکوفه چربی دارد و در صورت استفاده درخشندگی ایجاد شده در شکلات را در طول مدت ذخیره سازی حفظ می کند. قیمت آن نیز به نسبت پایین است.

مضرات روغن جانشین کره کاکائو

روغن cbs برای سلامت قلب و عروق مضر است. این روغن برخلاف کره کاکائو که از دانه کاکائو تهیه شده و دارای خواص سلامتی بسیاری برای بدن است، برای سلامتی خاصیتی ندارد به همین دلیل قیمت پایین تری دارد. این روغن همچنین با محصولات لبنی ناسازگار است. حتی به دلیل اینکه با کره کاکائو نیز ناسازگار است با درصد کمتری باید در شکلات مخلوط شود.

کار با شکلات سی بی اس

هنگامی که روغن سی بی اس به شکلات اضافه می شود به دلیل مقاومت بسیار خوب در برابر حرارت، نیازی به تلطیف ندارد. همچنین به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است، به محصول نهایی امکان ماندگاری طولانی تری می دهد. از سوی دیگر به دلیل اینکه بافت و درخشش آن شبیه به کره کاکائو است، بنابراین کار کردن و استفاده از آن در هنگام تهیه شکلات بسیار راحت و روان است.

مرکز خرید سی بی اس

این روغن جایگزین مناسبی برای کره کاکائو در صنعت شیرینی و شکلات است. خریداران اغلب به دلیل قیمت مناسب و کارایی عالی این روغن را برای استفاده در محصولات تولیدی خود خریداری می کنند. این روغن سختی عالی را نشان می دهد و برای روکش های با کیفیت بالا، شکلات های نواری ساده و قالبی مناسب است.

کاربرد سی بی اس

سی بی اس به عنوان جایگزین کره کاکائو برای تولید شکلات و کاکائو به کار برده می شود. این روغن جایگزین از ذوب شدن شکلات جلوگیری می کند و بافتی صاف به آن می بخشد. همچنین ترکیب چربی و پایداری چربی محصول نهایی را بهبود می بخشد که می تواند محصول نهایی ثابتی تولید کند. سی بی اس یکی از بهترین روغن های جایگزین برای کره کاکائو در صنعت شکلات سازی است.

قیمت روغن cbd

Cbd به یکی از بسیاری از ترکیبات کانابینوئیدی موجود در گیاه شاهدانه اشاره دارد. در حالی که تحقیقات در حال انجام است، شواهد رو به رشد نشان می دهد که CBD ممکن است با سیستم اندوکانابینوئید تعامل داشته باشد و دارای مزایای سلامتی بسیار زیادی باشد. برخلاف دلتا-۹-تتراهیدروکانابینول، یا THC، که یکی دیگر از کانابینوئیدهای شناخته شده است، CBD فاقد اثرات روانگردانی است و در کبد متابولیزه می شود.

بسته به هدف مورد نظر، روش‌ های مختلفی وجود دارد که فرد می ‌تواند برای مدیریت یک محصول روغن CBD استفاده کند. به عنوان مثال، برای درمان درد مفاصل، فرد ممکن است از روغن موضعی تزریق شده با CBD استفاده کند و آن را روی مفصل آسیب دیده بمالد. روش دیگر، برای درمان اضطراب، فرد می تواند یک قطره روغن CBD را زیر زبان خود قرار دهد یا یک قطره را به غذا یا نوشیدنی اضافه کند.

هنگام استفاده از یک محصول حاوی روغن CBD، توصیه می شود دستورالعمل های روی برچسب را دنبال کنید. در رابطه با دوز، در نظر گرفتن عواملی مانند وزن بدن فرد و غلظت محصول مهم است. تحقیقات هنوز برای درک بهتر دوزهای موثر این محصولات ادامه دارد.

مضرات روغن cbs

با توجه به منبع مورد اعتماد سازمان غذا و دارو FDA، CBD به طور بالقوه می تواند باعث آسیب کبدی شود. FDA در طی بررسی کانابیدیول (Epidiolex)، داروی حاوی CBD برای کمک به درمان تشنج، خاطر نشان کرد که دوزهای بالاتر CBD که فرد بدون نظارت پزشکی مصرف می‌ کند، می‌ تواند منجر به آسیب کبدی شود.

تحقیقات نشان می دهد که مردم به طور کلی CBD را به خوبی تحمل می کنند و مشخصات ایمنی خوبی دارد. با این حال، CBD ممکن است اثرات داروهای دیگر را به دلیل نحوه تعامل کانابینوئید با کبد و توانایی آن در متابولیسم داروها تغییر دهد. به این ترتیب، دوزهای بالاتر CBD ممکن است بر کبد تأثیر بگذارد و می تواند منجر به کار نکردن دارو یا افزایش خطر عوارض جانبی شود.

علاوه بر آسیب بالقوه کبد و فعل و انفعالاتی که بر نحوه عملکرد سایر داروها تأثیر می گذارد، CBD ممکن است باعث شود برخی افراد عوارض جانبی دیگری را تجربه کنند. طبق گفته FDA، سایر عوارض جانبی احتمالی CBD ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مشکلات گوارشی، که ممکن است شامل اسهال یا از دست دادن اشتها باشد
  • تغییرات در هوشیاری که ممکن است به صورت خواب آلودگی ظاهر شود
  • تفاوت در خلق و خو، که ممکن است منجر به تحریک پذیری یا تحریک شود

تفاوت کره کاکائو و روغن جانشین

کره کاکائو نوعی چربی است که از دانه کاکائو به دست می آید و برای مصارف مختلفی از جمله تولید لوسیون و شکلات استفاده می شود. کره کاکائو ارگانیک به طورکلی قبل از استفاده تصفیه نمی شود و رسوب خامی که باید حذف شود روی چربی باقی می ماند. با هیچ رنگ یا رایحه مصنوعی تقویت نمی شود. دانه های کاکائو به طور کلی در مناطق گرمسیری رشد می کنند.

فرآیند بروما برای استخراج کره کاکائو از دانه ها استفاده می شود. این فرآیند شامل آویزان کردن دانه های کاکائو و جمع آوری کره کاکائویی است که می چکد. سپس بقایای دانه های کاکائو را می توان به پودر کاکائو تبدیل کرد که اغلب برای تهیه شکلات یا محصولات پخته استفاده می شود. کره کاکائو را می توان با استفاده از فرآیند پرس نیز استخراج کرد. کره کاکائو طعم دلپذیر و ماندگاری بالایی دارد و سرشار از فواید سلامتی برای بدن و پوست است.

جانشین های کره کاکائو برخلاف کره کاکائو عمدتا از محصولات حاوی اسید لوریک مانند پالم و روغن نارگیل به دست می آید که طعمی شبیه کاکائو خالص دارد. این ترکیب تا ۵% جایگزین کره کاکائو می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

قیمت فروش انواع روغن جانشین کره کاکائو

روغن جایگزین کره کاکائو (CBA) یک نام کلی است که در برگیرنده معادل های کره کاکائو (CBE)، بهبود دهنده های کره کاکائو (CBI)، جایگزین های کره کاکائو (CBR) و جانشین های کره کاکائو (CBS) است.

قیمت خرید روغن CBE

یک ترکیب شیمیایی کلی مشابه با کره کاکائو است. ویژگی های فیزیکی آن شبیه کره کاکائو بوده و شامل روغن های گرمسیری است. این روغن ها طوری ترکیب می شوند که مخلوطی از POSt POP و StOSt حاصل شود. از نظر ترکیب بسیار شبیه به کره کاکائو می شود. همچنین می تواند با آن مخلوط شود.

قیمت فروش روغن CBR

معمولا بر پایه روغن های گیاهی نظیر سویا، پنبه دانه یا پالم است. این روغن ها جزء به جزء شده یا به صورت جزئی هیدروژنه شده اند. محصولات حاوی اسیدهای غیر اشباع ترانس به میزان بیش از ۹۰ درصد هستند و دارای ترکیب تری آسیل گلیسرولی متفاوت نسبت به کره کاکائو هستند. CBR نیاز به عمل آوری ندارند، اما باید با کره کاکائو سازگار باشند.

قیمت خرید و فروش روغن CBS

معمولا بر پایه چربی های لوریک بوده و دارای بعضی از ویژگی های فیزیکی کره کاکائو است. با این حال، ترکیب متفاوتی دارد. پوشش هایی که بر پایه چربی های CBS هستند نیاز به عمل آوری ندارند و در حالت ذوب شده برای پوشش دادن استفاده می شوند. این محصولات یک جلای عالی در محصول پوشش داده شده ایجاد کرده و ویژگی های ذوبی بسیار سریعی دارند. محبوبیت اسپردهای شکلاتی روز به روز در حال افزایش است .

استاندارد روغن جانشین کره کاکائو

این استاندارد به متغیرهای فراوانی وابسته است. آنالیز استاندارد توسط آزمایشگاه های مواد غذایی مورد بررسی قرار می گیرد. استاندارد روغن جانشین کره کاکائو با پارامترهای جهانی تعیین می شود. با این حال، علاوه بر پارامترهای بین المللی، پارامترهای ملی نیز می توانند در تعیین آن اثر گذار باشند. از آن جایی که نمی توان مطمئن شد که یک روغن تمامی استانداردها را دارا باشد، بهتر است روغن جانشین کره کاکائو را از مراکزی که علامت استاندارد دارند تهیه کنید.

قیمت روغن جانشین کره کاکائو بر پایه روغن پالم

نام دیگر روغن جانشین کره کاکائو، روغن پالم است. این روغن مضرات بسیاری دارد، از همین رو، استفاده از آن در بسیاری از محصولات ممنوع شده است. در صورتی که شرکتی بخواهد از روغن جانشین کره کاکائو بر پایه روغن پالم استفاده کند، باید پارامترهای خاصی را مورد بررسی قرار دهد. در صورت رعایت برخی استانداردها استفاده از این روغن بلامانع می شود.

خرید روغن سی بی اس

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید روغن سی بی اس از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید روغن سی بی اس، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان روغن سی بی اس را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید روغن سی بی اس با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. روغن جانشین کره کاکائو ، که در تهیه شکلات استفاده می شود دارای خاصیت بسیار خاص و ذوبی می باشد .
    کره کاکائو طبیعی به دلیل محدودیت آن و هزینه بالای آن امروزه از جانشین آن استفاده می شود که از هسته پالم و توسط تکنولوژي فراکسيون توليد مي شوند که در کل جايگزين کره کاکائو درشکلاتهاي قالبي و روکشي مي گردند.این روغن ها بسیار مقاوم هستند در برایر اکسیداسیون و همچنین بسیار خاصیت ذوبی بالایی دارد که از بلوم شدن شکلات در نگهداری طولانی جلوگیری میکند.

  2. خواص کاکائو و کره کاکائو برای پوست و سلامت بدن بسیار زیاده

    کره کاکائو ترکیبات پلی فنول داره که که می تونه به کاهش علائم پیری کمک کنه و همچنین پوست حساس رو که مبتلا به درماتیت یا بثوراته، رفع کنه

    پلی فنول ها انواع آنتی اکسیدان ها هستن که سلامتی را در هنگام غذا و زمانی که به صورت موضعی روی پوست استفاده میشه، بهبود میده. پلی فنول های کاکائو برای مبارزه با بیماری های مختلف مزمن، انحطاط پوست، حساسیت ها و حتی جهش های سلولی کشف شده

    پلی فنول ها دارای چندین شاخص مثبت برای سلامت پوست هستن، از جمله بهبود الاستیک پوست و رنگ پوست، حفظ کلاژن بهتر / تولید و هیدراتاسیون بهتر. در مقایسه مقادیر کره کاکائو و محصولات تجاری موجود، هر دو نتایج مثبت نشان دادن، اما تنها کره کاکائو بدون ترکیبات بالقوه مضر یا تحریک کننده هستن

  3. کره کاکائو مرغوب آلمانی
    کاکائو در آلمان کشت نمی شه اما کارخانه های زیادی جهت فرآوری دانه های خام کاکائو در اون فعالیت می کنن.
    این کارخانجات دانه های خام کاکائو رو از بهترین برندها خریداری نموده و از اون کره کاکائو و پودر کاکائو مرغوب تهیه می کنن. در ایران پودرهای کاکائو آلمانی از نوع آلكالايز ۱۷-۱۰ خیلی معروفن و طرفدارای زیادی دارن. در حال حاضر در بازار ایران دو نوع از پودرهای کاکائو تولید شده در آلمان موجود هستن هر دو نوع این پودرها، آلكالايز ۱۰ تا ۱۲ هستن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا