Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

راهنمای خرید و نکات مهم فعالیت در بازار فروش سود پرک

سود پرک یا کاستیک سودا یا سود سوزآور یک بلوک ساختمانی حیاتی برای مجموعه ای از اقلام مهم مانند پلاستیک ها، مواد دارویی و افزودنی ها برای تصفیه آب است. این ترکیب توسط الکترولیز محلول کلرید سدیم با استفاده از یکی از انواع سلول مانند سلول های دیافراگمی و سلول های غشایی تولید می شود. صنایع خمیر و کاغذ، مواد شوینده، آلومینا، نفت و گاز، نساجی و صنایع شیمیایی مصرف کنندگان اصلی این بازار هستند. بازار خرید و فروش سود پرک در سراسر جهان بسیار پر رونق است.

سود پرک در واقع شکل جامد هیدروکسید سدیم است که عاری از آلودگی های خارجی، مواد یا سایر ناخالصی های قابل مشاهده هستند. این محصول به طور گسترده در صنایع خمیر کاغذ، کاغذ، نساجی، صابون و مواد شوینده و در پالایشگاه های آلومینا استفاده می شود.

سود سوزآور یک ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد در زمینه های مختلف است. برای ساخت بسیاری از مواد شیمیایی آلی ارزشمند، یک واکنش دهنده مهم است و یک ماده اولیه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی است. قیمت سود پرک به فاکتورهای مختلفی از جمله برند تولیدی، خلوص و وزن بسته بندی بستگی دارد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

روش استفاده از سود پرک

این ترکیب در فرآیندهای تولید داروها، حلال ‌ها، جوهرها، پارچه‌ ها، رنگ ‌ها، الیاف مصنوعی، علف‌ کش ‌ها، پوشش ‌ها، چسب‌ ها و سفید کننده‌ها به عنوان واسطه و واکنش ‌دهنده استفاده می ‌شود. همچنین برای خنثی سازی و پاکسازی منابع ضایعات اسیدی استفاده می شود. سود پرک برای استخراج ترکیبات اسیدی از گازها و هیدروکربن ها در صنایع گاز طبیعی و نفت استفاده می شود.

سود سوزآور یک ماده شیمیایی رایج برای تصفیه آب است و با جذب آب و دی اکسید کربن، pH آب را افزایش می دهد. کمبود آب، تنش شدید آب و قوانین سختگیرانه برای تنظیم آلودگی در بدنه های آبی باعث رشد بازار جهانی سود پرک می شود.

سود پرک در ساخت صابون، مواد شوینده و فرآوری منسوجات مورد استفاده قرار می گیرد. از این ترکیب شیمیایی در صنعت نساجی برای ساخت رنگ، فرآوری پارچه های پنبه ای و در شستشو و سفید کردن استفاده می شود. همچنین به عنوان واسطه ای برای انواع گسترده ای از مواد شیمیایی آلی برای تولید رزین های اپوکسی، رنگ ها، ریون، اسپندکس، مواد منفجره، شیشه و سرامیک و همچنین در پوشش اکسید، آبکاری، تمیز کردن و پردازش فلزات و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

خطرات سود پرک

هیدروکسید سدیم با آلومینیوم، قلع، مس، روی و آلیاژهای آنها با تولید هیدروژن واکنش می دهد و در نتیجه می تواند مخلوط گازهای انفجاری ایجاد کند. همچنین با موادی مانند ترکیبات کلردار، اکسید کننده ها، مولکول های آلی و ترکیبات نیترو واکنش می دهد. واکنش ماده شیمیایی با ترکیبات آمونیوم و آمین نیز می تواند مواد سمی را آزاد کند.

اگر انسان ها یا حیوانات در معرض سود سوزآور قرار گیرند با توجه به ویژگی های بسیار خورنده آن بسیار آسیب زا است. تماس آن با چشم در صورت عدم درمان فوری ممکن است باعث آسیب جبران ناپذیر شدید شود. بلع ترکیب غلیظ می تواند منجر به آسیب قابل توجهی به غشاهای مخاطی و سایر بافت هایی شود که در معرض این ماده هستند.

بازار فروش سود پرک و کاربردهای آن
بازار فروش سود پرک و کاربردهای آن

بازار خرید و فروش جهانی سود پرک

بازار پر رونق سود سوزآور احتمالا به دلیل افزایش استفاده از سود سوزآور در صنعت کاغذ و خمیر کاغذ است. در تجارت کاغذ از سود پرک برای جداسازی الیاف سلولزی از لوژینین و همچنین برای تجزیه چوب و تولید خمیر استفاده می شود.

اندازه بازار جهانی سود سوزآور در سال ۲۰۲۲ به ارزش ۲۴۸۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۸ به ۳۰۱۹۰ میلیون دلار برسد.

قیمت سود پرک ۹۸ درصد

قیمت سود پرک ۹۸ درصد به دلیل خلوص بالا نسبت به انواع دیگر بالاتر است. علاوه بر این، گسترش استفاده از سود سوزآور در تصفیه آب، فرآوری فلزات، معدن، تولید شیشه، صنایع غذایی و نساجی و غیره، به طور قابل توجهی بر بازار سود سوزآور تأثیر می گذارد.

فروش عمده سود پرک

فروش سود پرک به صورت عمده معمولا با قیمت کمتری عرضه می شود. بازار سود سوزآور به دلیل افزایش استفاده در خمیر و کاغذ، صابون و مواد شوینده، آلومینا، تولید مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی به سرعت در حال گسترش است.

خرده فروشی سود پرک

سود پرک توسط شرکت ها و سایت های بسیاری به صورت خرده فروشی عرضه می شود. بنابراین برای هر کاربردی می توانید مقدار دلخواه این ترکیب شیمیایی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروش سود پرک تهران

فروش سود پرک تهران در شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی و همچنین سایت های فروش مواد شیمیایی صورت می گیرد. شما به راحتی می توانید آن را سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروش سود پرک اصفهان

فروش سود پرک اصفهان و سایر شهرهای کشور برای تسهیل دسترسی به این ماده پرکاربرد صورت می گیرد. قیمت سود پرک در این صورت برای شما مقرون به صرفه تر است زیرا لازم نیست هزینه ارسال آن را متقبل شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا