Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

پودر مسیو وی چیست| فواید فوق العاده پودر مسیو وی

پودر مسیو وی کارن یک مکمل مس گینر و حاوی مقدار برابری پروتئین و کربوهیدرات است. مسیو وی یکی از مکمل های ورزشی است که همزمان به افزایش حجم و وزن کمک می کند. این مکمل حاوی پروتئین های کازئین و وی است، همچنین ١٢ نوع ویتامین را برای تامین نیاز روزانه ورزشکاران تامین می کند.

مس گینرها مکمل های پر کالری و حاوی مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات هستند. آنها برای کمک به اضافه کردن وزن و به طور خاص تر، توده عضلانی طراحی شده اند. این مکمل ها برای تیپ های لاغری که به راحتی عضله سازی نمی کنند و همچنین افراد با هر نوع بدنی که به شدت تمرین می کنند، مفید هستند.

پودر مسیو وی همچنین برای هر کسی که کمبود وزن دارد و در تلاش است تا مواد مغذی بیشتری دریافت کند، مفید است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با مزایای مصرف پودر مسیو وی ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

پودر مسیو وی چیست

مس گینرها مکمل هایی هستند که به طور خاص برای افزایش وزن تولید و طراحی می شوند. گینرها به طور کلی سرشار از پروتئین، کربوهیدرات و انواع مواد دیگر هستند. آنها معمولا حاوی ترکیبی از منابع پروتئینی مانند آب پنیر، کازئین، ایزوله پروتئین وی و انواع ویتامین و مینرال هستند.

مالتودکسترین، یک منبع کربوهیدرات ساده و سریع که از شکل اصلاح شده نشاسته ذرت به دست می آید، معمولا در مس گینرها استفاده می شود. گینرهای با کیفیت بالاتر، کربوهیدرات‌ ها را از منابع طبیعی مانند سیب‌ زمینی شیرین، جو دوسر و غیره تامین می کنند.

افرادی که تلاش می کنند توده عضلانی قابل توجهی به دست آورند و با شدت بالا تمرین می کنند بهتر است از مس گینرها استفاده کنند. این مکمل ها باعث افزایش عضله همراه با افزایش وزن می شوند و اغلب توسط کسانی که در مصرف کالری کافی از رژیم غذایی خود برای افزایش وزن مشکل دارند، استفاده می شود. مس گینر همچنین برای افرادی که به دلایل سلامتی نیاز به افزایش وزن دارند، اما نمی توانند کالری کافی از غذا دریافت کنند، مفید هستند.

ویژگی های پودر مسیو وی

  • ایجاد توده عضلانی بیشتر
  • بهبود قدرت و عملکرد
  • ریکاوری بهتر بعد از تمرین
  • افزایش وزن و بهبود متابولیسم
  • تامین مواد معدنی و ویتامین ها
پودر مسیو وی چیست
پودر مسیو وی چیست

ترکیبات موجود در فرمولاسیون پودر مسیو وی

مس گینرها مکمل هایی هستند که دارای ترکیب خوبی از پروتئین و سایر اجزای مهم ضروری برای ایجاد توده عضلانی یا افزایش وزن مانند چربی ها و کربوهیدرات ها هستند. هدف گینرها تامین کالری کافیست تا بتوانند به افزایش وزن کمک کنند.

نسبت کربوهیدرات به پروتئین در گینرها  یا ۳:۱ یا ۲:۱ است که بدیهی است به این معنی است که کربوهیدرات ها بیشتر از پروتئین در این مکمل ها وجود دارند.

بهترین مس گینرها ترکیبی از کربوهیدرات های گلیسمی بالا و پایین را برای تکمیل مجدد گلیکوژن پس از تمرین فراهم می کنند. این ترکیب تضمین می ‌کند که هر فردی که از این مکمل ‌ها استفاده می‌ کند، کربوهیدرات‌ ها و چربی‌ های مورد نیاز برای افزایش وزن را همراه با پروتئین بدون چربی که به عضله ‌سازی کمک می ‌کند، دریافت کند.

پودر مسیو وی در این بین حاوی نسبت برابری از پروتئین و کربوهیدرات و سرشار از ترکیباتی است که در کنار هم افزایش وزن و عضله سازی را تسریع می کنند.

در ترکیب این مکمل ورزشی ویتامین ها و مینرال هایی برای حمایت از سیستم ایمنی و تامین مقدار روزانه گنجانده شده است. ویتامین های B، ویتامین A ،C،D و کلسیم به افزایش متابولیسم، حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم قند خون کمک می کنند.

برای افرادی که به دنبال دریافت ویتامین ها و مواد معدنی برای حمایت از تمرینات سخت در باشگاه هستند، این مکمل شامل دوز بالایی از هشت ویتامین B است تا اطمینان حاصل شود که انرژی شما در طول تمرینات شما بالا می ماند.

ویتامین های B می توانند منبع عالی انرژی باشند. این مکمل هشت ویتامین B ضروری (B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12) را در یک دوز بسته بندی می کند.

ورزشکارانی که خواهان دوز بالایی از ویتامین B هستند که ممکن است به سطح انرژی در باشگاه کمک کنند، می توانند پودر مسیو وی را استفاده کنند. این مکمل حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی را برای کمک به پر کردن شکاف های غذایی برای حفظ سلامتی است.

مزایای مصرف پودر مسیو وی

پودر مسیو وی به افراد کمک می کند تا چربی و توده عضلانی را در بدن خود بطور همزمان افزایش دهند. پروتئین وی همچنین سرشار از آمینواسیدهایی است که عضله سازی را در فرد ورزشکار تحریک می کند.

یکی دیگر از مزایای بالقوه این مکمل ورزشی تأثیر آن بر سیستم ایمنی بدن شما است. مصرف پروتئین وی همراه با دیگر ریزمغذی ها ممکن است پاسخ ایمنی فرد را افزایش داده و از بروز بیماری جلوگیری کند.

اسیدهای آمینه موجود در پروتئین وی برای سالم و قوی بودن عضلات شما عالی هستند. در واقع مصرف این مکمل کمک می کند بیشتر پروتئین سازی کنید تا عضلات قوی تری داشته باشید. در کنار پروتئین این مکمل منبعی غنی از کربوهیدرات است که همزمان به افزایش وزن و حجم شما کمک می کند.

روش مصرف پودر مسیو وی

این مکمل برای در دوره متوسط و سنگین ورزشی مناسب است تا به حجم و وزن مورد نظر خود برسید. برای استفاده ۲ تا ۳ پیمانه از مکمل را در طول روز قبل صبحانه، میان وعده صبح و ۳ ساعت قبل از تمرین و همچنین ۲  تا ۳ پیمانه نیز نیم ساعت تا یک ساعت بعد از تمرین مصرف کنید.

مزایای مصرف پودر مسیو وی
مزایای مصرف پودر مسیو وی

عوارض مصرف پودر مسیو وی

در صورت مصرف صحیح این مکمل هیچ عوارضی برای شما ندارد. اما در صورت حساسیت به هر یک از اجزا موجود در مکمل از مصرف خودداری کنید. در صورت استفاده از داروی آنتی پیرین و تتوفیلین قبل از مصرف آن با پزشک خود مشورت کنند.

پروتئین وی کاله

مکمل های پروتئینی می توانند منایع مفیدی برای رژیم غذایی ما باشند. پروتئین موجود در این مکمل ها به انتقال مواد مغذی، ترمیم سلول ها و افزایش تولید هورمون و آنزیم ها کمک می کند. اگرچه هیچ خطر واقعی در ارتباط با مصرف روزانه پروتئین وجود ندارد، اگر بیش از نیاز روزانه خود مصرف کنید، می تواند خطرناک باشد.

پروتئین وی می تواند حساسیت به انسولین را بهبود ببخشد و به محافظت از رگ های خونی در برابر آسیب های ناشی از مقاومت به انسولین و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک می کند.

پروتئین وی کاله همچنین ممکن است در متوقف کردن گرسنگی نسبت به سایر مکمل های پروتئین بهتر باشد. پروتئین وی کاله یکی از انواع پروتئین های با کیفیت موجود در بازار است. شما برای بهره مندی از خواص آن می توانید آن را به روش های مختلف مصرف نمایید.

بهترین پروتئین وی

مکمل ‌های پروتئینی برای رژیم غذایی هر کسی نه فقط بدنسازان و ورزشکاران مفید هستند. پروتئین وی یا پروتئین آب پنیر از شیر مشتق شده است و ثابت شده است که یکی از مفیدترین مکمل ها برای شروع سنتز پروتئین ماهیچه ها، ساخت عضلات بیشتر و بهبود ریکاوری عضلات است.

مکمل های پروتئین وی می توانند از نظر کیفیت و مواد تشکیل دهنده بسیار متفاوت باشند. انواع مختلفی از پروتئین آب پنیر وجود دارد که شامل کنسانتره پروتئین آب پنیر، ایزوله پروتئین آب پنیر و آب پنیر هیدرولیز شده می شود. بهترین پروتئین وی با توجه به هدف شما از مصرف مکمل متفاوت خواهد بود.

ایزو وی

پروتئین وی ایزوله یک فرم بسیار خالص و ایزوله از پروتئین است که ۸۵-۹۰٪ پروتئین خالص و کمتر از ۱٪ لاکتوز دارد. پروتئین وی ایزوله گزینه ای عالی برای کسانی است که به لاکتوز حساس هستند یا ممکن است با پروتئین وی نفخ را تجربه کرده باشند. پروتئین وی ایزوله حاوی ۹۰ درصد پروتئین خالص همراه با آنزیم های گوارشی اضافه شده است که به هضم و سرعت جذب کمک می کند.

وی قیمت

پروتئین وی محصول جانبی صنایع فرآوری شیر و پنیر سازی است. به جرات می توان گفت که پروتئین وی خالص ترین شکل پروتئینی است که می توانید مصرف کنید. این پروتئین به راحتی قابل هضم است و در جریان خون آزاد می شود. انواع پروتئین وی عبارتند از:

پروتئین وی کنسانتره

مقدار پروتئین در این مکمل می تواند از ۲۵ تا ۸۹ درصد متغیر باشد، بقیه از چربی ها، مواد معدنی و رطوبت تشکیل شده است.

پروتئین وی ایزوله

پروتئین وی ایزوله خالص ترین شکل پروتئین آب پنیر با حدود ۹۰-۹۵ درصد پروتئین است که تقریبا بدون لاکتوز با محتوای بسیار کم چربی است.

پروتئین وی هیدرولیز شده

زنجیره های پروتئینی در پروتئین آب پنیر هیدرولیز شده شکسته می شوند و به آسانی جذب بدن می شوند و از هرگونه واکنش آلرژیک جلوگیری می کنند. در شیرخشک های مخصوص نوزادان، محصولات ورزشی و پزشکی از این نوع پروتئین آب پنیر استفاده می شود. بر این اساس قیمت انواع پروتئین وی متفاوت است.

بهترین پروتئین وی
بهترین پروتئین وی

MASSIVE Whey protein

Massive Whey Protein بهتر است به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل که شامل غذاهای کامل و سایر منابع پروتئینی است، استفاده شود. نیازهای تغذیه ای فردی بسته به جنسیت، وزن بدن، سطح فعالیت و شدت ورزش/ تمرین متفاوت است، اما توصیه می کنیم حداقل ۱ گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن، به طور مساوی در طول روز مصرف کنید.

قرص آمینو وی

اگر به دنبال تحریک سنتز پروتئین عضلانی هستید قرص آمینو وی که از آمینوهای آزاد و پروتئین وی تشکیل شده است، موثرترین گزینه است. با مصرف آمینوهای آزاد، سطح اسید آمینه در خون سریع ‌تر افزایش می ‌یابد و به غلظت ‌های بالاتری می ‌رسد.

یکی دیگر از مزایای مکمل اسید آمینه آزاد این است که می توان آن را بر اساس ترکیب دقیق و دوز اسیدهای آمینه ضروری برای نیازهای سلامتی خاص فرموله کرد.

اما پروتئین وی نیز مزایایی دارد. اسیدهای آمینه موجود در پروتئین وی کامل بوده و بسیار کندتر هضم می شوند و بنابراین برای مدت طولانی تری حفظ می شوند. در نتیجه ترکیب این دو به تامین آمینواسیدها بطور مداوم کمک می کند.

قیمت امینو وی

پروتئین وی محصول جانبی تولید پنیر است. از آنجایی که پروتئین وی از شیر به دست می آید، دارای محتوای پروتئین و ارزش غذایی بالایی است و یک پروتئین کامل است. به این معنی که حاوی تمام ۲۰ اسید آمینه، از جمله ۹ اسید آمینه ضروری است که بدن ما نمی تواند آنها را تولید کند. آمینو وی با اسیدهای آمینه دیگری نیز غنی شده است.

پروتئین وی از هشت پروتئین تشکیل شده است که با هم به عضله سازی، کاهش کلسترول و فشار خون و کاهش التهاب کمک می کنند. این شکل از پروتئین همچنین می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید تا تسلیم هوس های غذایی نشوید.

آمینو وی به اشکال مختلف توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. بر همین اساس قیمت آن نیز متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش مکمل های غذایی با داروخانه ها مراجعه نمایید.

ایزو وی ویثر

پروتئین وی ایزوله (WPI) شکل خالص ‌تری از پروتئین وی نسبت به کنسانتره است، زیرا در طول تولید به طور گسترده‌ تری فیلتر شده است تا چربی، کلسترول، لاکتوز، کربوهیدرات‌ ها و سایر مواد حذف شوند. همچنین دارای مقدار بیشتری آمینو اسیدهای ضروری نسبت به WPC است که آن را به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال منبعی کارآمد از پروتئین با کیفیت بالا برای عضله سازی و ریکاوری هستند.

از آنجایی که WPI بیشتر از WPC فیلتر شده است، گران‌ تر است، اما همچنان مقرون به صرفه ‌تر از بسیاری از انواع دیگر پودرهای پروتئین موجود در بازار است. WPI همچنین تأثیر کمتری بر هضم دارد زیرا به دلیل محتوای کمتر لاکتوز، راحت ‌تر توسط بدن شما جذب می ‌شود.

وی ایزوله حاوی تمام نه اسید آمینه ضروری مورد نیاز برای ساخت و حفظ ماهیچه ها و BCAA است که برای تولید انرژی در حین ورزش ضروری است.

وی ایزوله یک انتخاب ایده ‌آل برای کسانی باشد که به دنبال حفظ یا افزایش توده عضلانی بدون چربی، بدون اضافه کردن کالری یا کربوهیدرات ‌های غیر ضروری به رژیم غذایی خود هستند.

وی ایزوله چندین مزیت دیگر برای سلامتی مانند کاهش گرسنگی و بهبود سیری بعد از غذا دارد. علاوه بر این، مصرف ایزوله وی قبل یا بعد از ورزش می تواند به افزایش رشد و عملکرد عضلات کمک کند، بنابراین یک مکمل عالی برای کسانی است که به دنبال افزایش قدرت یا استقامت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا