Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

قرص آمینو چیکن فارما پلاس یکی از مکمل های ورزشی موجود در بازار است که از پروتئین وی و پروتئین مرغ هیدرولیز شده تهیه شده است. این مکمل محتوای پروتئین بالایی دارد که می توان از آن برای افزایش رشد عضلات، تامین پروتئین مورد نیاز بدن و تسریع ریکاوری بعد از تمرینات استفاده کرد.

استفاده از این پروتئین بسیار ساده است و نیازی به تهیه شیک و اندازه گیری پودر ندارد. شما می توانید به راحتی با مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس پروتئین های باکیفیت مورد نیاز بدن را برای عضله سازی تامین نمایید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با فواید و روش مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

آمینو چیکن چیست

آمینو چیکن یک مکمل غذایی است که به شکل قرص طراحی و تولید شده است. در فرمولاسیون این قرص پروتئین مرغ هیدرولیز شده و پروتئین وی کنسانتره استفاده شده است. مصرف پروتئین بخش مهمی از رژیم غذایی ماست و هر چه فعالیت بدنی فرد بیشتر باشد به پروتئین بیشتری برای حفظ سلامتی بدن و توده عضلانی نیاز دارد.

پروتئین از منابع غذایی مختلفی مانند لبنیات، عدس، تخم مرغ، مرغ، آجیل و دانه‌ ها تامین می شود. به همین دلیل آگاهی مردم از اهمیت تغذیه سالم و گنجاندن پروتئین در رژیم غذایی بسیار مهم است. این امر به ویژه در ورزشکاران و بدنسازان حائز اهمیت است زیرا ساخت بدنی عضلانی نیازمند تامین پروتئین از منابع با کیفیت است.

فواید پروتئین مرغ هیدرولیز شده

آمینوچیکن حاوی پروتئین هیدرولیز شده مرغ است. فرآیند هیدرولیز روند جذب و دسترس پذیری آمینواسیدهای موجود در پروتئین را برای بدن تسهیل می کند. بنابراین کمک می کنند افراد خیلی سریع تر به نتایج دلخواه خود برسند.

پروتئین هیدرولیز شده مرغ سرشار از پروتئین های سالم، چربی ها و ریزمغذی هایی است که آن را به یک غذای عالی برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش قدرت بدنی تبدیل می کند. پروتئین مرغ همچنین حاوی ریز مغذی هایی مانند ویتامین B12، روی، آهن و مس است که به روش های مختلف به سلامتی بدن کمک می کند.

پروتئین طیور همچنین حاوی اسید آمینه تریپتوفان است که با سطوح بالاتر سروتونین (هورمون احساس خوب) مرتبط است که به بهبود خلق و خو و تحمل پذیری فرد در ورزش های سنگین کمک می کند.

گوشت طیور به دلیل غنی بودن از مواد مغذی با محتوای انرژی متوسط، پروتئین های قابل هضم با کیفیت غذایی خوب، چربی های سالم، ویتامین های گروه B و مواد معدنی، بخش مهم یک رژیم غذایی سالم و متعادل است.

فواید پروتئین وی کنسانتره

پروتئین وی کنسانتره نوعی پروتئین است که از شیر به دست می آید، جایی که مایع آن هنگام تهیه پنیر جدا می شود. وی کنسانتره یک مکمل بسیار محبوب در میان بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان است. ارزش بیولوژیکی بالایی دارد و منبع غنی اسیدهای آمینه است و اغلب برای افزایش رشد عضلات استفاده می شود. پروتئین وی کنسانتره یک پروتئین کامل است که بدن می تواند به راحتی آن را جذب کند و منبع سریع انرژی را فراهم کند.

کنسانتره پروتئین آب پنیر (WPC) یکی از محبوب ترین و کم فرآوری شده ترین انواع پروتئین آب پنیر است که از ۳۰ تا ۸۵ درصد پروتئین تشکیل شده است. با فیلتر کردن آب پنیر با استفاده از فرآیندی به نام اولترافیلتراسیون تولید می شود که پروتئین را از لاکتوز و مواد معدنی جدا می کند.

این مکمل مغذی ترین مکملی است که حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است. همچنین دارای سطوح بالاتری از پپتیدهای فعال زیستی، ایمونوگلوبولین ها، لاکتوفرین، اسید لینولئیک کونژوگه و سایر ترکیبات است. این ترکیبات تأثیر مثبتی بر عملکردهای فیزیولوژیکی و متابولیک بدن دارند.

WPC مقرون به صرفه ترین گزینه برای کسانی است که به دنبال تکمیل پروتئین مصرفی خود هستند. همچنین، همه کاره‌ ترین شکل آب پنیر است زیرا می‌ توان از آن در همه چیز استفاده کرد، از شیک‌ های پروتئینی و جایگزین‌ های غذایی گرفته تا محصولات پخته شده و تنقلات.

مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس
مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

ارزش غذایی پروتئین مرغ

مرغ پر مصرف ترین طیور در جهان است. با این حال، با وجود محبوبیت گسترده آن، بسیاری از مردم در مورد ارزش غذایی مرغ اطلاع کمی دارند یا اصلا نمی دانند. در واقع، مرغ یک گوشت نسبتا کم‌ چرب است و همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین، ویتامین‌ های B3 و B6، سلنیوم و فسفر است.

با در نظر گرفتن این ویژگی ها، به نظر می رسد این پرنده می تواند یک انتخاب غذایی سالم باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که روش تهیه مرغ می تواند به میزان قابل توجهی بر محتوای چربی، کالری و کلسترول آن تأثیر بگذارد.

یکی از ویژگی های بارز ارزش غذایی مرغ، چربی کم آن است. یک پیمانه (۱۴۰ گرم) گوشت مرغ سفید حاوی کمتر از ۱۰ درصد چربی مصرفی روزانه است که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تعیین شده است. در مقایسه، مقدار یکسانی از گوشت چرخ کرده گاو می تواند حاوی ۶۵ درصد چربی مصرفی روزانه باشد.

علاوه بر این، مرغ سرشار از پروتئین است. اسید آمینه های حاصل از پروتئین بلوک ساختمانی اساسی تمام سلول ها هستند. دریافت پروتئین کافی از طریق رژیم غذایی برای حفظ سلامت سلولی و کمک به رشد بسیار مهم است.

یکی دیگر از جنبه های مهم ارزش غذایی مرغ، محتوای قابل توجه ویتامین B3 و ویتامین B6 آن است. ویتامین B3 که به نام نیاسین نیز شناخته می شود، اهداف مهمی از جمله کمک به عملکرد سیستم عصبی و گوارشی دارد. B6 نیز یک ویتامین حیاتی است که برخی از عملکردهای آن شامل کمک به تولید گلبول های قرمز خون و ساخت آنتی بادی است.

علاوه بر این، مرغ منبع خوبی از مواد معدنی سلنیوم و فسفر است. سلنیوم به تسهیل تولید آنزیم های آنتی اکسیدانی خاص کمک می کند و از سلول ها در برابر مولکول های مضر محیطی معروف به رادیکال های آزاد محافظت می کند. بسیاری از محققان بر این باورند که آنتی اکسیدان ها ممکن است روند پیری را کاهش دهند و حتی خطر بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهند. فسفر نیز به رشد و سلامت سیستم اسکلتی کمک می کند.

در حالی که ارزش غذایی مرغ ممکن است چشمگیر به نظر برسد، مهم است که به یاد داشته باشید که روش تهیه غذاهای حاوی آن می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت آن تأثیر بگذارد. پودر آمینوچیکن یک مکمل فوق العاده مفید برای بهره مندی از تمام خواص موجود در گوشت مرغ و کمک به عضله سازی است.

روش مصرف آمینو چیکن فارما پلاس

روزانه ۸ قرص آمینوچیکن را باید مصرف کنید به این صورت که ۴ عدد قرص قبل از تمرین و ۴ عدد قرص بعد از تمرین با آب کافی مصرف شود.

عوارض آمینو چکین

آمینو چکین در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارضی ندارد. با اینحال در صورت بروز حساسیت هنگام مصرف این قرص به پزشک مراجعه فرمایید. مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیردهی نیز فقط با مشورت پزشک مجاز است.

مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس
مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

آمینو چیکن فانتوم

قرص آمینو چیکن فانتوم محصولی با فرمولاسیون خاص و حاوی اسید آمینوهای ضروری حاصل از گوشت مرغ است. مصرف این مکمل به عضله سازی، بهبود عملکرد ورزشی و تسریع ریکاوری پس از تمرین کمک می‌ کند.

گوشت مرغ حاوی پروتئین و اسید آمینه‌ هایی است که باعث تسریع روند عضله سازی می شود. علاوه بر این پروتئین کنسانتره موجود در این فرمولاسیون نیز به غنی تر شدن این مکمل کمک می کند. مزایای پروتئین برای سلامتی و عملکرد شما عبارتند از:

افزایش رشد عضلانی: با پمپاژ کردن پروتئین به ماهیچه ها قدرت و حجم آنها را افزایش می دهد.

ریکاوری بهتر: به ترمیم عضلات آسیب دیده کمک می کند تا بزرگ تر شوند و سریع تر رشد کنند.

بهبود اهداف کاهش وزن: پروتئین می تواند با افزایش سیری به مصرف میان وعده های کمتر و رفع هوس های ناخواسته کمک کند.

سرشار از مواد مغذی: پروتئین سرشار از مواد مغذی خاص است که برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی جهت کمک به تمرینات و سلامت کلی شما عالی هستند. 

آمینو کمپلکس فارما پلاس

یافتن منابع پروتئینی سخت نیست و همه ما منابع سنتی پروتئین مانند مرغ، بوقلمون، ماهی، گوشت بدون چربی، تخم مرغ و غیره را می شناسیم. خوشبختانه شرکت های مکمل سازی شروع به تولید مکمل های پروتئینی مانند آب پنیر، نخود، گوشت مرغ، آب پنیر و غیره کرده اند که تامین پروتئین را ساده تر می کند.

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس یکی از مکمل هایی است که آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری را از منشا پروتئین ها تامین می کند. این مکمل به شکلی طراحی شده که حاوی آرژنین، گلوتامین، تائورین در کنار آمینواسیدهای BCAA است. این ترکیبات با افزایش خونرسانی، سوخت عضلات را تامین کرده و باعث افزایش سطح انرژی و در نهایت کاهش خستگی می شوند.

آمینو کمپلکس فارما پلاس با خواص ضد کاتابولیکی از رشد توده عضلات حتی با تمرینات سخت و شدید پشتیبانی می ‌نماید و یک انتخاب عالی برای همه ورزشکاران است.

آمینو چیکن الیمپ

آمینو چیکن الیمپ یک مکمل فوق العاده مفید برای بدنسازی و افرادی است که می خواهند مصرف پروتئین را در رژیم روزانه خود افزایش دهند.  آمینو چیکن الیمپ حاوی پروتئین هیدرولیز شده مرغ و همچنین وی کنسانتره است که تمام آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری را برای عضله سازی فراهم می کند. با مصرف این مکمل شما خیلی زود می توانید به حجم عضلات مورد نظر خود برسید. این مکمل همچنین مانع تحلیل عضلات به دلیل بیماری یا تمرینات سخت می شود.

مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس
مزایای فوق العاده مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

آمینو چیکن مگا اسپرت

آمینو چیکن مگا اسپرت یک مکمل ورزشی عضله ساز قوی است که سرشار از پروتئین وی و پروتئین به دست آمده از مرغ است. پروتئین وی به عنوان محصول جانبی تولید پنیر در نظر گرفته می شود. مواد جامد پنیر از تخمیر شیر تشکیل می شوند و مایع باقی مانده آن آب پنیر است. این مایع پاستوریزه شده و سپس محتوای پروتئین غلیظ و جداسازی می شود.

هنگامی که قسمت مایع شیر استخراج می شود، پروتئین وی تولید می شود. کنسانتره پروتئین وی حاوی ۳۰ تا ۸۰ درصد پروتئین با مقادیر مختلف چربی و لاکتوز (کربوهیدرات طبیعی موجود در شیر) است.

مانند تمام پروتئین های حیوانی، پروتئین وی تمام اسیدهای آمینه ضروری را فراهم می کند – آمینو اسیدهایی که باید از طریق رژیم غذایی به دست آیند، زیرا نمی توانند در بدن تولید شوند.

مصرف منابع پروتئینی کامل به سنتز پروتئین در بدن کمک کرده و باعث رشد ماهیچه ها می شود. کارشناسان بهداشتی پروتئین وی را یک منبع پروتئین عالی می دانند و مطالعات بیشتر نشان می دهد که برای حفظ عضلات در افراد مسن و ورزشکاران پس از تمرین عالی هستند.

پروتئین آب پنیر دارای مزایای سلامتی زیادی است اما همیشه لازم نیست پروتئین آب پنیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در حالی که پروتئین وی برای اکثر افراد بی خطر است، مصرف بیش از حد آن می تواند برای برخی باعث ناراحتی گوارشی شود.

کسانی که به لاکتوز یا شیر حساسیت دارند نیز ممکن است از پروتئین آب پنیر بهره نبرند. آب پنیر می تواند با برخی از آنتی بیوتیک ها یا داروهای پوکی استخوان تداخل داشته باشد. بنابراین، در صورت مصرف دارو، قبل از افزودن آن به رژیم غذایی خود، ابتدا با پزشک مشورت کنید.

اگر رژیم پر پروتئین مصرف می کنید، اضافه کردن پروتئین آب پنیر ممکن است ضروری نباشد. در برخی موارد، افزودن پروتئین آب پنیر ممکن است باعث شود پروتئین بیش از حد دریافت کنید.

 قرص آمینو وی

قرص آمینو وی یک مکمل سرشار از پروتئین وی است که تمام آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری را تامین می کند. آمینواسیدها بلوک های سازنده پروتئین هستند در نتیجه به عضله سازی کمک کرده و از تحلیل عضلات جلوگیری می کنند.

پروتئین وی بسیار بیشتر از یک محصول فرعی شیر است. زیرا یک پروتئین کامل است که تمام اسیدهای آمینه ضروری را تامین می کند. تحقیقات نشان داده است که افزودن پروتئین وی به رژیم غذایی نه تنها می تواند منبع پروتئین اضافی در رژیم غذایی باشد بلکه باعث کاهش وزن، عضله سازی، تنظیم قند خون و مزایای سلامتی سیستم ایمنی بدن می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا