Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید معجزه آسای قرص آمینو بیف ژن استار برای بدنسازی

قرص آمینو بیف ژن استار یک مکمل غذایی فوق العاده است که از آمینواسیدهای موجود در گوشت قرمز به دست آمده است. این مکمل حاوی آمینواسید فرآوری شده پروتئین گوشت ایزوله و آمینواسیدهای کنسانتره و جگر است که کیفیت بسیار بالایی دارند. مصرف این قرص به افزایش توده عضلات در کنار تمرینات ورزشی کمک می کند و یک مکمل پروتئین بسیار با کیفیت با جذب بالا است.

پروتئین گوشت گاو یا آمینو بیف جایگزینی عالی برای پودر پروتئین وی است، به خصوص اگر از آلرژی به لبنیات رنج می برید یا برای کسانی که مشکلات معده یا گوارشی دارند. پروتئین گوشت گاو را می توان به راحتی هضم کرد و برای معده ملایم است. پروتئین آمینو بیف دارای اسیدهای آمینه با ماندگاری طولانی تری در جریان خون است و حتی افزایش بیشتری در توده عضلانی و قدرت نشان می دهد.

یکی از مزایای اصلی افزودن پروتئین گوشت گاو به رژیم غذایی این است که یک منبع پروتئین کامل است، به این معنی که حاوی کل مقدار آمینو اسیدهایی است که بدن شما برای عملکرد صحیح و ترمیم بافت عضلانی آسیب دیده به آن نیاز دارد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با قرص آمینو بیف ژن استار و خواص آن ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

آمینو بیف چیست

آمینو بیف یک پودر پروتئین بسیار خالص ساخته شده از گوشت گاو است. معمولا ۹۰ تا ۹۵ درصد وزنی پروتئین دارد و تقریبا بدون کربوهیدرات و بدون چربی است. پروتئین آمینو بیف ابتدا با برداشتن تمام چربی و بافت همبند از گوشت گاو و سپس جداسازی تک تک فیبرهای عضلانی ساخته می شود.

پروتئین گوشت گاو یکی از بهترین منابع پروتئین زمانی است که بر به دست آوردن و حفظ مقادیر زیادی بافت عضلانی متمرکز هستید. این پروتئین حاوی بسیاری از اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای ساخت و نگهداری عضلات است. یک مطالعه نشان داده است که عملکرد آن با آب پنیر مشابه است و حتی ممکن است به طور بالقوه به عضله سازی کمی بیشتر کمک کند.

همچنین به راحتی با مواد غذایی دیگر مانند ماست، بلغور جو دوسر و پنیر مخلوط می شود. پودر پروتئین ایزوله گوشت گاو یک مکمل همه کاره و راحت برای دریافت پروتئین مورد نیاز بدن شما است. برای استفاده حداکثری از پروتئین ایزوله گوشت گاو، مهم است که از آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی استفاده کنید. پروتئین آمینو بیف می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

خواص آمینو بیف

هر کسی که به دنبال بهبود اندازه و قدرت عضلانی خود است می‌داند که باید بر افزایش مصرف پروتئین خود تمرکز کند و بسته به وزن، سطح تناسب اندام و اهداف بدنی خود دقیقا به چه میزان پروتئین نیاز دارد. زنان و مردان نیاز به پروتئین و توانایی جذب متفاوتی دارند که بیشتر به دلیل هورمون ها و تأثیر آنها بر بدن است. زنان معمولا نسبت به مردان به پروتئین کمتری نیاز دارند، حتی زمانی که رژیم تمرینی آنها با هدف کاهش چربی بدن است.

منابع پروتئین از غذا یا مکمل ها می آیند و بیشتر از محصولات حیوانی به دست می آیند. اگرچه پودرهای پروتئینی مبتنی بر آب پنیر رایج ‌ترین و در دسترس‌ ترین هستند، پودر پروتئین گاو به آرامی در قفسه‌ های فروشگاه‌ ها قرار می گیرد.

آمینو بیف از گوشت گاو به دست می آید و در سال های اخیر به لطف کسانی که شروع به لذت بردن و پیروی از رژیم غذایی پالئو کردند، محبوبیت پیدا کرد. پودر پروتئین گوشت گاو از جوشاندن گوشت گاو و جدا کردن مایع از روی آن برای ایجاد یک مایع غنی از مواد مغذی تهیه می شود که سپس چربی و کربوهیدرات آن حذف می شود.

پروتئین آمینو بیف سرشار از اسیدهای آمینه از جمله آرژنین، آلانین، اسید گلوتامیک، گلیسین و پرولین است. این مواد مغذی علاوه بر کمک به بدن برای ساخت پروتئین و عضله سازی برای موارد زیر مفید هستند:

  • اثرات ضد پیری
  • افزایش عملکرد ورزشی
  • حمایت از سیستم ایمنی و متابولیسم
  • محافظت در برابر بیماری ها، از جمله سرطان

پودر پروتئین گوشت گاو همچنین حاوی لوسین است که به بدن ما در متابولیسم پروتئین کمک می کند. بدون وجود این اسید آمینه مصرف مقادیر زیاد پروتئین فایده چندانی ندارد زیرا بدن ما قادر به استفاده موثر از آنها نخواهد بود. ایزولوسین اسید آمینه دیگری است که جذب و استفاده از گلوکز را در طول ورزش افزایش می دهد.

والین موجود در آمینو بیف به افزایش سطح انرژی و حمایت از هماهنگی عضلات کمک می کند. بسته به برندی که انتخاب می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که بین ۲۰ تا ۲۸ گرم پروتئین در هر وعده، با مقدار بسیار کمی کربوهیدرات یا چربی مصرف کنید.

فواید معجزه آسای قرص آمینو بیف ژن استار برای بدنسازی
فواید معجزه آسای قرص آمینو بیف ژن استار برای بدنسازی

آمینو بیف در بدنسازی

پروتئین گوشت گاو به طور کلی بدون گلوتن، لاکتوز و آجیل است. این بدان معنی است که برای بسیاری از افرادی که ممکن است آلرژی غذایی داشته باشند بسیار تمیز و مناسب است. مکمل های پروتئینی سنتی – به ویژه پروتئین وی – می توانند انواع مشکلات را در افراد حساس ایجاد کنند. اینها عبارتند از نفخ، بثورات و گرفتگی معده. این به این دلیل است که شیر بالاترین آلرژن غذایی است. سایر مزایای آن عبارتند از:

منبع کامل پروتئین است

گوشت گاو یک پروتئین حیوانی است که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن شماست. پودر پروتئین گاو نیز منبع کاملی از پروتئین است، برخلاف بسیاری از پودرهای پروتئینی دیگر مانند نخود، دانه کدو تنبل یا پروتئین کنف. پودر پروتئین گوشت گاو به طور کلی دارای یک ماده اصلی است، بنابراین طبیعی تر از بسیاری از انواع محصولات است.

خاصیت جذب سریع

پروتئین گوشت گاو به خوبی ترکیب می شود. می توان آن را در یک اسموتی ترکیب کرد و – وقتی با موادی که طعم آن را تکمیل می کنند – ترکیب شود – تقریبا غیرقابل تشخیص است. این برای افراد حساس یا افرادی که در حال تمرین هستند و به افزایش سریع پروتئین نیاز دارند عالی است.

کمک به بهبود توده عضلات

می تواند به بهبود توده عضلانی بدون چربی کمک کند. حداقل یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که مصرف پودر پروتئین گوشت گاو پس از تمرین مقاومتی می تواند منجر به افزایش قابل توجه توده بدون چربی بدن در مقایسه با سطح پایه شود.

این بدان معنی است که افرادی که در تلاش برای افزایش قدرت خود هستند می توانند از افزودن پودر پروتئین با کیفیت به برنامه غذایی خود بهره مند شوند. می تواند به افزایش مصرف پروتئین برای سالمندان و سایر افرادی که به پروتئین بیشتری نیاز دارند کمک کند.

با افزایش سن، به پروتئین با کیفیت بیشتری نیاز داریم زیرا توانایی ما در استفاده از پروتئین کاهش می یابد. اما، همیشه منطقی نیست که فرض کنیم سالمندان و سایرین که نیاز به پروتئین بیشتری دارند، می توانند به سادگی گوشت بیشتری بخورند.

در عوض، مکمل های پروتئینی مانند پودرهای پروتئینی و شیک های پروتئینی در کمک به این گروه از افراد برای رسیدن به نیازهای پروتئینی خود موثر هستند.

افزایش سطح آهن در بدن

یک مطالعه نشان داد که مکمل پروتئین گوشت گاو می تواند سطح فریتین را بیشتر از مکمل پودر پروتئین وی افزایش دهد. این به ویژه در طول ورزش مفید است زیرا به انتقال اکسیژن در بدن کمک می کند و به جلوگیری از خستگی کمک می کند. کمک به افزایش سطح آهن می تواند برای زنان قبل از یائسگی نیز مفید باشد زیرا آهن در طول قاعدگی از بین می رود.

در نهایت، یکی از مزایای بالقوه و حتی مزایای سلامتی مصرف پودر پروتئین گوشت گاو این است که از پروتئین کامل و اسیدهای آمینه بدون چربی و کلسترول بهره مند شوید.

فواید معجزه آسای قرص آمینو بیف ژن استار برای بدنسازی
فواید معجزه آسای قرص آمینو بیف ژن استار برای بدنسازی

آمینو وی بهتر است یا آمینو بیف

پروتئین وی قهرمان مکمل های پودری است زیرا مقرون به صرفه است، مصرف آن لذت بخش است، به راحتی در دسترس است، دارای مشخصات اسید آمینه برتر است و بسیار سریع متابولیزه می شود.

روال بدنسازی بر ایجاد پارگی های کوچک در فیبرهای عضلانی تا حد امکان در حین بلند کردن وزنه های سنگین متمرکز است. برای به حداکثر رساندن همه این کارها، آنها نیاز به مصرف مواد مغذی دارند که به ترمیم و بازیابی عضلات در سریع ترین زمان ممکن کمک کند. پروتئین وی سریع‌ ترین منبع پروتئین موجود در بازار است، به همین دلیل بهترین انتخاب برای بسیاری از ورزشکاران است.

پروتئین وی به شدت با بهبود عملکرد قلبی عروقی، کاهش فشار خون و کاهش خطر سکته مرتبط است. بدنسازان کهنه کار به دلیل اینکه سالها بدن خود را تحت فشارهای سنگین ناشی از تمرینات قرار داده اند معمولا از پروتئین وی استفاده می کنند.

انتخاب پروتئین آمینو بیف نیز مزایای زیادی دارد. یک مطالعه امیدوارکننده که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، با وجود اندازه کوچک، نتایج بسیار امیدوارکننده ‌ای را نشان داد. وزنه برداران مرد و زنی که پروتئین آمینو بیف مصرف می کردند نسبت به همتایان خود که پودر پروتئین وی مصرف می کردند، ۱ درصد رشد عضلانی بیشتری داشتند.

مانند آب پنیر، پروتئین گوشت گاو نیز به خوبی ترکیب می شود و برخلاف پروتئین های دیگر مانند کلاژن یا پروتئین کنف، مصرف آن به طور کلی خوشایند در نظر گرفته می شود.

به نظر می رسد پروتئین آمینو بیف به سوخت و ساز بیشتر آهن در بدن کمک می کند. این به معنای زمان ریکاوری سریع و حفظ طولانی مدت فیبرهای عضلانی ساخته شده است. پروتئین گوشت گاو بدون لاکتوز یا گلوتن است که آن را برای کسانی که مشکلات معده دارند یا نگران نفخ هستند بی خطر می کند.

یکی از بزرگترین تفاوت ‌های بین پروتئین وی و گوشت گاو، مخصوصا برای بدنسازان، ارتباط بین پروتئین وی و نفخ است. حتی ورزشکارانی که خود را دچار عدم تحمل لاکتوز یا حساس به لاکتوز نمی دانند، هنگام مصرف منظم پروتئین وی در طول دوره آمادگی مسابقه، قربانی نفخ می شوند. با مصرف آمینو بیف شما از این عوارض در امان خواهید بود.

قرص آمینو بیف ژن استار
قرص آمینو بیف ژن استار

طریقه مصرف آمینو بیف ژن استار

طریقه مصرف آمینو بیف ژن استار به این شکل است که ۳ قرص امینو بیف ژن استار در هر وعده غذایی مصرف شود. همچنین می توان ۳ قرص بین وعده‌ های غذایی برای یک جریان مداوم از آمینواسیدها مصرف کرد. شما می توانید مصرف این قرص را به تدریج به ۶ تا ۹ قرص در روز افزایش دهید.

قیمت آمینو بیف ژن استار

آمینو بیف ژن استار یک مکمل عضله ساز است. پروتئین ایزوله گوشت گاو شکل بسیار غلیظی از پروتئین گوشت گاو است که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن شما برای ساخت عضله و ریکاوری پس از ورزش است. وقتی پروتئین ایزوله گوشت گاو مصرف می شود، به سرعت در جریان خون جذب شده و به ماهیچه ها می رسد که آن را به گزینه ای ایده آل برای ریکاوری بعد از تمرین تبدیل می کند. قیمت آمینو بیف ژن استار بسته به عوامل مختلف از جمله تغییرات قیمت دلار در بازار متفاوت است

نحوه مصرف قرص آمینو بیف

با توجه به کالری کم و چربی کم پروتئین ایزوله گوشت گاو، مکملی عالی برای کسانی است که به دنبال عضله سازی و در عین حال به حداقل رساندن مصرف چربی خود هستند. آمینو بیف در کمک به بازسازی بافت عضلات بعد از ورزش بسیار موثر است. این قرص غنی از اسید آمینه، گلوتامین است که نشان داده شده است که از رشد و ریکاوری عضلات حمایت می کند. نحوه مصرف قرص آمینو بیف ۳ قرص در هر وعده غذایی است.

عوارض قرص آمینو بیف

پروتئین گوشت گاو منبع عالی پروتئین برای ورزشکاران و بدنسازانی است که به دنبال افزایش حجم عضلانی یا بهبود عملکرد خود هستند. همچنین می تواند برای افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند مفید باشد زیرا به افزایش سیری کمک می کند و می تواند به جلوگیری از کاهش عضله در طول کاهش وزن کمک کند.

پروتئین گوشت گاو یک پودر پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند یک مکمل مفید برای رژیم غذایی شما باشد، چه در تلاش برای ساختن عضله یا کاهش وزن باشید. قرص آمینو بیف در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارضی ندارد. توجه داشته باشید که در صورت ابتلا به بیماری ‌های مزمن کلیوی از مصرف آن خودداری کنید. مصرف این مکمل به زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا