Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟

پودر پروتئین ایزو وی یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال اضافه کردن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی خود هستند. این مکمل حاوی ویتامین ‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای کمک به عضله سازی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی است. همچنین التهاب را کاهش می دهد، از کاهش وزن حمایت می کند و سطح کلسترول سالم را حفظ می کند. بعلاوه، برای بدنسازانی که به لاکتوز حساسیت دارند و به پروتئین اضافی برای عضله سازی نیاز دارند، عالی است.

بنابراین از همین امروز پروتئین ایزو وی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این مکمل توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است و می تواند کلید یک سبک زندگی سالم تر و متعادل باشد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک بیشتر به خواص پروتئین ایزو وی و انواع آن می پردازیم لطفا همراه ما باشید.

ایزو وی چیست

پروتئین ایزو وی یک منبع پروتئین عالی با کربوهیدرات و محتوای چربی کم است. این مکمل برای یک رژیم غذایی کاهش وزن و برای افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند عالی است، زیرا باعث مشکلات گوارشی نمی شود. پروتئین وی ایزوله به راحتی جذب شده و طعم لذیذی دارد. از این مکمل می توانید برای بهبود عملکرد خود در تمرینات، ساخت توده عضلانی بدون چربی و تسریع ریکاوری خود استفاده کنید. سایر خواص این مکمل در ادامه آمده است.

مدت زمان زیادی شما را سیر نگه می دارد

احساس سیری و انرژی برای داشتن یک سبک زندگی سالم مهم است و پروتئین وی ایزوله می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. مطالعات نشان داده است که ایزوله پروتئین آب پنیر، زمانی که در مقادیر صحیح مصرف شود، می تواند برای حفظ سیری معجزه کند. نوشیدن یک شیک ایزوله پروتئین آب پنیر بعد از تمرین، یکی از راه های عالی برای دریافت تغذیه مناسب بدن است. همچنین باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

به افزایش متابولیسم کمک می کند

اگر به دنبال راهی برای افزایش متابولیسم و سطح انرژی خود هستید، پروتئین وی ایزوله یک گزینه عالی است. برخلاف سایر پروتئین های آب پنیر، پروتئین وی ایزوله حاوی اسیدهای آمینه ضروری بیشتری است که به بدن شما کمک می کند تا سریعتر انرژی تولید کند. همچنین به تامین بلوک‌های ساختمانی لازم برای ایجاد عضلات و بافت استخوانی قوی ‌تر کمک می ‌کند. در نتیجه، پروتئین آب پنیر ایزوله به شما کمک می کند تا انرژی داشته باشید و همچنین به ریکاوری بدن شما بعد از هر تمرین کمک می کند.

سیستم ایمنی را تقویت می کند

سالم نگه داشتن سیستم ایمنی بدن شما کلید سالم ماندن است و پروتئین وی ایزوله می تواند جزء اصلی آن باشد. پروتئین وی ایزوله حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. همچنین دارای اسیدهای آمینه است که برای عملکرد صحیح بدن ما ضروری است. در نتیجه، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در عین حال آنتی اکسیدان های قدرتمندی را در بدن برای مبارزه با عفونت ها فراهم می کند. این منبع برتر پروتئین آن را به یک مکمل ایده آل برای افزودن به برنامه روزانه تبدیل می کند، اگر می خواهید سیستم ایمنی خود را قوی نگه دارید.

فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟
فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟

التهاب را کاهش می دهد

التهاب هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی می تواند یک تجربه دردناک باشد. به همین دلیل مهم است که به دنبال راه هایی برای کاهش التهاب در بدن خود باشیم. ایزوله پروتئین آب پنیر راه حل جالبی است که باید در نظر بگیرید. تحقیقات نشان می دهد که پروتئین وی ایزوله به عنوان یک عامل ضد التهابی، به ویژه پس از ورزش عمل می کند. بنابراین اگر مفاصل فعالی دارید، در حال مبارزه با التهاب مزمن هستید یا به دنبال احساس بهتری هستید افزودن این ماده به رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند.

مفید برای کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند

اگر از عدم تحمل لاکتوز رنج می برید، ممکن است از انتخاب روزافزون محصولات لبنی ناامید شده باشید. وی ایزوله یک جایگزین عالی برای کسانی است که به لاکتوز حساسیت دارند، زیرا مقدار بسیار کمی لاکتوز دارد. این یک مکمل عالی پس از تمرین است که می تواند سطح انرژی شما را بالا نگه دارد. همچنین، بدون ایجاد واکنش های ناراحت کننده، تغذیه با کیفیتی برای بدن خود فراهم کنید.

از تلاش های کاهش وزن پشتیبانی می کند

پروتئین وی ایزوله محصولی باورنکردنی برای کاهش وزن است. می توان از آن به عنوان جایگزین غذا یا به عنوان افزودنی به غذاهای دیگر استفاده کرد. این امر آن را به یک مکمل ویژه همه کاره با کاربردهای بالقوه تبدیل می کند. همچنین به دلیل داشتن اجزای آب پنیر با کیفیت، باعث افزایش چربی سوزی و حفظ توده عضلانی می شود.

کمک به حفظ سطح کلسترول سالم

رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام می تواند مانند یک نبرد سخت به نظر برسد، اما ایزوله پروتئین آب پنیر می تواند به شما کمک کند. مطالعات نشان داده است که ایزوله پروتئین آب پنیر به حفظ سطح کلسترول سالم کمک می کند. همچنین، احتمال ابتلا به بیماری قلبی و سایر شرایط مرتبط با سبک زندگی را کاهش می دهد. به علاوه، پروتئین وی ایزوله چربی و کالری کمی دارد. این امر آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند پروتئین اضافی را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

می تواند به شما در عضله سازی کمک کند

این مکمل می تواند آمینواسیدهای ضروری بدن شما را برای کمک به عضله سازی فراهم کند. اسیدهای آمینه برای کمک به رشد عضلات شناخته شده اند. همچنین، این مکمل حاوی تمام این نه اسید آمینه ضروری برای بیشترین سود است. علاوه بر این، مشخص شده است که به دلیل فرآیند فیلتراسیون مولکولی، محتوای بالایی از اسیدهای آمینه شاخه دار دارد. در نهایت، ایزوله پروتئین وی یک انتخاب موثر برای کسانی است که به دنبال ساخت سریع عضلات خود هستند.

ایزو وی دوبیس

ایزو وی دوبیس یکی از مکمل های عضله ساز موجود در بازار است. وی ایزوله نوعی مکمل غذایی است که از شیر گاو تهیه می شود. این مکمل تمام نه اسید آمینه ضروری مورد نیاز برای ساخت و حفظ عضلات را دارد. همچنین حاوی BCAA است که برای تولید انرژی در حین ورزش ضروری است. چیزی که آن را از کنسانتره پروتئین آب پنیر متمایز می کند این است که برای حذف بیشتر چربی و لاکتوز پردازش شده است و تنها پروتئین ها و مواد معدنی را در خالص ترین شکل خود باقی می گذارد.

این باعث می‌ شود که آب پنیر ایزوله یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی باشد که به دنبال حفظ یا افزایش توده بدون چربی بدون اضافه کردن کالری یا کربوهیدرات ‌های غیر ضروری به رژیم غذایی خود هستند.

وی ایزوله منبع خالص پروتئین از جمله بتا-لاکتوگلوبولین، آلفا-لاکتالبومین، ایمونوگلوبولین ها (آنتی بادی ها)، آلبومین سرم و گلیکوماکروپپتیدها (GMPs) و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، پتاسیم و آهن است.

مصرف آب پنیر ایزوله قبل یا بعد از ورزش می تواند به افزایش رشد و عملکرد عضلات کمک کند، بنابراین یک مکمل عالی برای کسانی است که به دنبال افزایش قدرت یا استقامت هستند. مهم نیست که اهداف تناسب اندام شما چیست، پروتئین ایزو وی دوبیس می تواند به شما در رسیدن به آنها کمک کند و می‌تواند به عنوان بخشی از یک برنامه تمرینی متعادل برای افزایش رشد عضلات، ترمیم بعد از ورزش و حفظ استخوان‌ ها و پوست سالم استفاده شود.

فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟
فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟

ایزو وی کاله

ایزو وی کاله یک منبع غنی از پروتئین است که توسط فرآیند میکرو فیلتراسیون تهیه شده است. همچنین با ترکیبات آنزیمی تکمیل شده که هضم بهتر و متابولیسم سریع را پشتیبانی می کند. این پروتئین حاوی چربی، لاکتوز و کربوهیدرات نیست که برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز ایده آل است. این مکمل ترکیبی عالی از BCAA طبیعی است که یک منبع پروتئین با کیفیت بالا برای رشد عضلانی ارائه می دهد.

ایزو وی کاله دارای تمام آمینو اسیدهای مهمی است که به ترمیم مناسب عضلات و سنتز پروتئین ماهیچه کمک می کند و باعث رشد و ترمیم بافت عضلانی بدون چربی می شود. همچنین به ترمیم ریز پارگی های فیبرهای عضلانی که بعد از تمرین ایجاد می شود، کمک می کند. این مکمل به ساخت آنتی بادی کمک می کند و غلظت بالایی از اسیدهای آمینه می تواند به تقویت ایمنی بدن کمک کند. ایزو وی کاله همچنین می تواند برای سالمندان و کسانی که به دلیل پیری طبیعی توده عضلانی خود را از دست می دهند مفید باشد.

ایزو وی ایرانی

پودر پروتئین ایزو وی اکنون در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است. شما می توانید انواع ایرانی را با قیمت کمتر تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. مصرف پودر پروتئین وی قبل از تمرین می تواند به بدن شما کمک کند تا انرژی مورد نیاز برای بهترین عملکرد خود را تامین کنید. همچنین ثابت شده است که باعث کاهش درد و خستگی عضلانی می شود که به شما کمک می کند حداکثر بهره را از تمرینات خود ببرید.

علاوه بر این، مصرف پروتئین آب پنیر پس از ورزش ممکن است مفید باشد زیرا به جبران مواد مغذی از دست رفته، بهبود ریکاوری عضلات و به حداکثر رساندن مزایای تمرین کمک می کند.

ایزوله آب پنیر بیشتر فیلتر شده است تا بیشتر محتوای چربی و لاکتوز حذف شود و تنها پروتئین ها و مواد معدنی در خالص ترین شکل آنها باقی بماند. هنگام انتخاب پروتئین وی یا محصول ایزوله، ارزش غذایی آن و نحوه تناسب آن با برنامه غذایی خود را در نظر بگیرید. کنسانتره آب پنیر تمام اسیدهای آمینه ای را ارائه می دهد که به ساخت توده عضلانی کمک می کند و در عین حال مواد معدنی مانند کلسیم را که برای سلامت استخوان ها و پوست مهم هستند، فراهم می کند.

مصرف آن قبل یا بعد از ورزش می تواند به افزایش رشد و عملکرد عضلانی کمک کند و آن را به انتخابی عالی برای کسانی که به دنبال قدرت یا استقامت هستند تبدیل می کند. از سوی دیگر، وی ایزوله کالری و کربوهیدرات کمتری نسبت به همتای خود فراهم می کند و برای کسانی که به دنبال افزایش توده بدون چربی بدن بدون افزودن کالری یا کربوهیدرات اضافی هستند، ایده آل است.

فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟
فواید شگفت انگیز مصرف پودر پروتئین ایزو وی چیست؟

ایزو وی کارن شکلاتی

پروتئین های ایزو وی دارای طعم های زیادی برای انتخاب هستند. ایزو وی کارن شکلاتی یکی از طعم های محبوبی است که توسط ورزشکاران انتخاب می شود. این پروتئین به راحتی توسط بدن جذب می شود، بنابراین برای افرادی که می خواهند از ناراحتی سیستم گوارش جلوگیری کنند نیز مفید است. پروتئین وی ایزوله باید حدود ۶۰ دقیقه قبل از تمرین یا ۱۰ دقیقه پس از اتمام آن مصرف شود. جذب آن تقریبا ۳۵ دقیقه پس از مصرف شروع می شود و حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می کشد. هنگام تهیه شیک های پروتئینی نیز به یاد داشته باشید که کمتر از ۳۰۰ میلی لیتر آب در هر وعده مصرف نکنید زیرا بدن را دهیدراته می کند.

نحوه استفاده از پروتئین ایزو وی

شما می توانید آن را هم در آب و هم در شیر مخلوط کنید که به لطف آن تنوع بیشتری به دست می ‌آورید به سرعت از آن خسته نخواهید شد! این پروتئین به دلیل استفاده از روش میکروفیلتراسیون، محصولی قابل هضم، خوش طعم و سریع جذب است.

این شیک پروتئینی کم کالری و تقریبا فاقد قند و چربی است. بنابراین، یک وعده غذایی ارزشمند در یک رژیم غذایی کم کالری، یا یک میان وعده عالی است! هنگام استفاده از مکمل های پروتئینی، به یاد داشته باشید که بلافاصله پس از ورزش آن را مصرف نکنید. ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کردن به بدن شما اجازه می دهد تا مواد مغذی را به طور موثرتری جذب کند و از معده درد جلوگیری کنید.

استفاده از مکمل های پروتئینی فواید زیادی به همراه دارد، اما بسیاری از افراد از ناراحتی گوارشی همراه با مصرف آن ها شکایت دارند. همه اینها به دلیل لاکتوز است که اغلب باعث گرفتگی معده و نفخ می شود. با انتخاب مکمل پروتئین ایزوله وی این عوارض از بین خواهد رفت. لاکتوز چیزی بیش از قند نیست، اما اگر در هضم یا گوارش آن مشکل دارید، لازم نیست از مکمل های پروتئینی خودداری کنید.

ایزو وی کارن قیمت

مکمل های ایزو وی از حداقل ۸۰ درصد پروتئین تشکیل شده اند و فاقد لاکتوز هستند. این به دلیل فرآیند میکروفیلتراسیون است که پروتئین ها را از مواد افزودنی غیر ضروری پاک می کند. در نهایت، بدون ایجاد ناراحتی گوارشی، دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید، دریافت می کنید. ایزو وی کارن یکی از مکمل های ایرانی با کیفیت است که در اندازه ها و بسته بندی های مختلف با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا