Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

بنزو تری آزول پشمکی چیست و چه مصارفی دارد؟

بنزو تری آزول پشمکی به عنوان یک ماده صنعتی کاربرد دارد. از خواص بنزو تری آزول پشمکی در صنایع جهت ممانعت از خوردگی استفاده می شود. کاربرد بنزو تری آزول پشمکی به عنوان لیگاند در تشکیل کمپلکس استفاده می شود. از مزایا بنزو تری آزول پشمکی در صنعت استفاده های زیادی صورت می پذیرد، اما جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فلزات از مهم ترین ویيگی هایش محسوب می شود. از خواص بنزوتری آزول محلول بودن در آب و عدم تجزیه پذیری آسان آن است. این ماده با توجه به pH محیط می تواند در فرم های کاتیونی، خنثی و آنیونی در محلول حضور داشته باشد. کاربرد گسترده بنزو تری آزول پشمکی موجب فروش و خرید بنزو تری آزول در بازار های صنعتی شده است. قیمت بنزو تری آزول پشمکی با توجه به برند تجاری محصول در بازار متفاوت خواهد بود.

موارد مصرف بنزو تری آزول پشمکی

مس از فلزاتی است که از قابلیت رسانایی بالایی برخوردار است. این خواص موجب شده است تا طیف وسیعی از کاربردها را شامل شود. کاربرد مس در حوزه الکترونیک و ابزارهای مرتبط با آن، سیم و کابل، موتورهای الکتریکی و… دیده می شود.

تاثیرات خوردگی در محیط های خنثی و یا بازی در مس بسیار به چشم می خورد. برای ممانعت از ایجاد خوردگی می توان از غشای نازکی از بنزوتری آزول پشمکی استفاده کرد. این ماده به صورت پوششی نامحلول، قوی و دو بعدی بر سطح فلز مس قرار گرفته و تاثیر آن برای مدت زمانی طولانی باقی خواهد ماند.

از بنزو تری آزول پشمکی برای فلزات دیگر نیز استفاده می شود. در سیستم های خنک کننده آب و خنک کننده های دیگر نیز این ماده به عنوان محافظ مورد استفاده قرار می گیرد.

بنزو تری آزول پشمکی در سیستم های تصفیه آب صنعتی، حفاری و … نیز کارایی دارد.

این ماده به عنوان افزودنی در صولات ضد یخ و سیستم های گردش آب استفاده می شود.

کاربرد این ماده موجب شده است تا خرید بنزو تری آزول در برند های تجاری مختلف در سراسر جهان صورت پذیرد.

بنزو تری آزول پشمکی چیست و چه مصارفی دارد؟
بنزو تری آزول پشمکی چیست و چه مصارفی دارد؟

انواع بنزو تری آزول پشمکی

محصول فوق را در انواع مختلف گرانول، گرانول ریز، ورقه ای و کریستالی می توان خریداری نمود. عمر مفید این محصول صنعتی در صورت نگهداری صحیح تا ۱۲ ماه خواهد بود. بنزو تری آزول پشمکی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و در بازار مواد شیمیایی صنعتی به فروش می رسد. البته به دلیل افزایش مصرف این ماده در صنعت، بسته بندی های ۱۰۰ کیلوگرمی و ۵۰۰ کیلوگرمی آن نیز در بازار عرضه شده است.

بنزو تری آزول با کیفیت های متفاوت در بازار تولید و عرضه می شود. حساسیت استفاده از این محصول در صنعت موجب شده تا کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار باشد. با توجه به اهمیت کیفیت این محصول، توصیه می شود آن را تنها از منابع معتبر خریداری نمایید. برای خرید بنزو تری آزول پشمکی به شرکت های عرضه کننده معتبر مراجعه نمایید.

استفاده از بنزو تری آزول پشمکی در ممانعت از خوردگی

کنترل خوردگی فلزات از لحاظ زیست محیطی و اقتصادی اهمیت بالایی دارد. در جلوگیری و کنترل خوردگی بهترین روش کاربرد ترکیبات ضدخوردگی است. بازدارنده های خوردگی ترکیباتی هستند که افزودن آن ها در غلظت های پایین نیز از خوردگی فلز مورد نظر ممانعت کرده و یا سرعت خوردگی فلز را کاهش خواهد داد.

کاربرد بازدارنده های خوردگی به سال ها پیش بازگشته و قدمتی صدساله دارد. امروزه ترکیبات ضد خورندگی آلی که از طریق فرآیند جذب از بروز خوردگی ممانعت می کنند، جایگاه ویژه ای را در صنایع مربوه یافته اند. از بازدارنده های پرمصرف در این زمینه می توان بنزو تری آزول، تولیل تری آزول و مرکاپتو بنزوتیازول را نام برد. برای خرید بنزو تری آزول و محصولات مشابه به سایت ها و مراکز معتبر  فروش مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا