Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

آشنایی با کاربردهای سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

بنزوكسی ميت (benzoximat) یک كنه‌ كش تماس- گوارشی غیرسیستمیک متعلق به گروه هيروكسيمات است. کنه ها یکی از آفات مهم گياهان زراعی و باغی هستند زیرا تعداد زیادی از کنه ها گیاه خوار بوده و در انباری ها از غلات و خشکبار تغذیه می کنند. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش  بنزوكسی ميت است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش  بنزوكسی ميت در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش  بنزوكسی ميت به روزرسانی می‌شود.

کنه هاى گياهى داراى قطعات دهانى متفاوت برنده و مکنده هستند که در زمان تغذيه بافت گياهان را پاره می کنند تا شيره گياهى خارج شود و سپس آن را می مکند. در نتیجه مقدار زیادی از آب گياه از محل پارگی خارج می شود که باعث ریزش برگ ها و ميوه ها می شود. کنه هايى که در کشاورزى اهميت دارند در سطح برگ ها تار ایجاد می کنند و به آنها کنه هاى تارتن می گویند.

كنه ‌كش بنزوكسی ميت برای کنترل این کنه ها تولید و به بازار عرضه شده است. قیمت خرید و فروش این سم در بازار بسته به تغییرات قیمت دلار متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سم در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

کاربرد سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

این آفت کش برای کنترل كنه قرمز اروپایی و كنه تارعنكبوتی در درختان ميوه سردسيری و كنه زرد شرقی و قرمز مركبات مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای مصرف سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

برای کنترل كنه قرمز اروپایی و كنه تارعنكبوتی در درختان ميوه سردسيری ۵/۱ در هزار

برای کنترل كنه زرد شرقی و قرمز مركبات ۱ در هزار اوايل تابستان ، اواخر زمستان ، بهار و شهريور

از اختلاط این سم با ترکیبات قلیایی و مخلوط بردو خودداری کنید. دوره کارنس این سم ۱۴ روز است.

ملاحظات زيست محيطی سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

ميزان سميت این آفت کش برای پستانداران ۱۵۰۰۰ میلی‌ گرم بر کیلوگرم و برای ماهی‌ ها ۷۵/۱ میلی ‌گرم بر لیتر است.

برای استفاده از این سم حتما از وسایل محافظتی مانند ماسک ، دستکش ، عینک و لباس مخصوص استفاده کنید. برای پیشگیری از مسمومیت هنگام سمپاشی از خوردن ، آشامیدن و کشیدن سیگار خودداری کنید. در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد ، سرگیجه و تهوع با در دست داشتن برچسب سم به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه کنید.

شرایط نگهداری سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

برای نگهداری این سم آنرا در بسته بندی اصلی و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. این آفت کش را به دور از دسترس کودکان ، حیوانات خانگی و جدا از مواد خوراکی انسان و حیوانات نگهداری کنید.

قیمت سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

برای اطلاع از قیمت فروش سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم كنه ‌كش بنزوكسی ميت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا