Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

معرفی کاربردهای سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

فن پیروکسی میت (ارتوس) یک کنه کش غیر سیستمیک با اثرات تماسی از گروه سموم فنوکسی پیرازول ها است. این سم قدرت نفوذ پذیری بالایی دارد و بر روی کلیه مراحل رشد کنه ها از تخم تا بلوغ تاثیر گذار است. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم كنه ‌كش فن پیروکسی میت (ارتوس) به روزرسانی می‌شود.

این آفت کش علاوه بر كنه ‌ها توانایی از بین بردن زنجرک­ ها، پسيل ‌ها و شپشک های آرد آلود را دارد و به خوبی قادر به کنترل این آفات گیاهی است. قیمت خرید و فروش این حشره کش در بازار ایران از تغییرات قیمت دلار تاثیر می پذیرد و از فروشگاه های سموم کشاورزی قابل خریداری است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مکانیسم اثر سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

این حشره کش با ممانعت از نقل و انتقال الکترون در میتوکندری ها و اختلال در تنفس سلولی کنه ها و برخی از حشرات را با اثر ضربتی سریع از بین برده و برای کنترل تخم ها، پوره ها و کنه های بالغ مفید است.

کاربرد سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

از ویژگی های قابل توجه فن پیروکسی میت که با نام تجاری ارتوس نیز شناخته می شود این است که مصرف آن در دوز توصيه شده موجب مرگ كنه ها شده و مصرف آن در دوزهای پايين‌ تر با اختلال در پوست ‌اندازی پوره ‌ها آنها را از بین می برد.

مقدار و موارد مصرف سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

  • برای از بین بردن کنه بالغ و پوره ۰.۵ در هزار
  • جهت کنترل تخم کنه ۰.۵ لیتر در هزار همراه با ۱۰% روغن ولک
  • برای از بین بردن کنه نقره ای ۰.۵ تا ۰.۷ در هزار
  • جهت مقابله با کنه قرمز اروپایی درختان سیب ۰.۵ لیتر در هزار
معرفی کاربردهای سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)
معرفی کاربردهای سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

این سم با قدرت نفوذ بسیار بالا و تاثیر بر تخم ها و سایر مراحل رشد کنه ها اثرات ۱۰۰% ارائه می دهد. برای کسب نتیجه بهتر توصیه می شود که آنرا با یک كنه كش دیگر با اثر تخم ‌كشی مثل هگزاگيازوكس مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از این آفت کش در ابتدای فصل بطور چشمگیری جمعیت پوره ها را کاهش می دهد. زیرا كنه های بالغ در زمان تورم جوانه ها فعاليت خود را آغاز می کنند و سمپاشی در این زمان می تواند موجب كاهش جمعيت حشرات تخم‌ ريز و کنترل این حشرات شود. برای از بین بردن تخم کنه قرمز مرکبات بهتر است همراه با روغن ولک مورد استفاده قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که در مرحله گل دهی از این سم استفاده نکنید زيرا ممكن است موجب عقيمی تخمدان گل ها شود. دوره کارنس این سم یا فاصله آخرین سمپاشی تا برداشت ۱۴ روز است.

برای پیشگیری از بروز مقاومت از مصرف این كنه كش به صورت متوالی در طول یک فصل زراعی خودداری کنید. حداکثر مقدار مجاز این سم در یک فصل زراعی یک تا دو بار است. همچنين مصرف كنه كش های ديگر با مكانيسم اثر مشابه ممكن است احتمال بروز مقاومت را افزایش دهد.

ملاحظات عمومی سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

هنگام سمپاشی از وسایل حفاظتی مانند دستکش، ماسک، عینک و چکمه استفاده کنید تا تماس سم با بدن به حداقل برسد.

در طول مدت سمپاشی از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز کنید و در صورت تجربه علائمی همچون سرگیجه و تهوع با همراه داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه نمایید. این سم پادزهر اختصاصی ندارد و درمان آن علامتی است.

شرایط نگهداری

سم را در بسته بندی اصلی در انبارهای خشک و خنک به دور از تابش مستقیم نور آفتاب، دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

سم پیری پروکسی فن

سم پیری پروکسی فن یک کنه کش قوی تماسی است که بر تمام مراحل رشد کنه ها تاثیر گذاشته و آنها را از بین می برد. علاوه بر کنه ها می توانید برای از بین بردن زنجرک­ ها، پسيل ‌ها و شپشک های آرد آلود نیز از این سم استفاده نمایید. سم پیری پروکسی فن با نام تجاری ارتوس نیز در بازار خرید و فروش می شود.

سم فن پیروکسی میت برای چیست

سم فن پیروکسی میت یک سم کنه کش غیر سیستمیک است که برای جلوگیری از آسیب کنه ها به محصولات کشاورزی در طول فصل زراعی مورد استفاده قرار می گیرد. این سم با قدرت نفوذ بسیار بالا بر تمام مراحل رشد کنه ها تاثیر گذاشته و آنها را ریشه کن می کند. سم فن پیروکسی میت توسط شرکت های مختلفی به بازار عرضه می شود و شما می توانید برای مقابله با آفات کشاورزی از این سم استفاده نمایید.

سم کنه کش لوبیا

سم کنه کش لوبیا نوعی آفت کش است که برای مقابله با کنه های لوبیا مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این سم می توانید از محصولات زراعی خود محافظت کرده و بازدهی مزارع لوبیا را به بالاترین حد ممکن برسانید.

فن پیروکسی میت اریا

فن پیروکسی میت اریا یکی از سموم خوب ساخت ایران است که می توانید بر ای مقابله با کنه ها در مزارع مختلف مورد استفاده قرار دهید. قیمت این سم نسبت به انواع خارجی مناسب تر است و به راحتی در دسترس است.

فن پیروکسی میت مهان

فن پیروکسی میت مهان برند دیگری از سم ارتوس است که در ایران تولید و به بازار عرضه می شود. برای خرید این سم می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

سم فن والریت

سم فن والریت حشره کشی با اثر تماسی و گوارشی است که با نام تجاری سومیسیدین در بازار خرید و فروش می شود. این سم متعلق به گروه سموم پيرتروئيدهای سنتتیک است و در برابر طیف گسترده ای از آفات با اثر بر سیستم عصبی مرکزی تاثیرگذار است. شما می توانید از این سم برای مقابله با آفات مقاوم به حشره کش های ارگانوکلرین، ارگانوفسفره و کاربامات استفاده نمایید.

 

قیمت سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

قیمت خرید و فروش سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت فن پیروکسی میت

قیمت فن پیروکسی میت در بازار ایران به فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت ارز و همچنین شرکت تولید کننده سم بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این سم می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت سم فن پیروکسی میت

قیمت سم فن پیروکسی میت بسته به برند و خارجی یا داخلی بودن آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این سم می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

برای اطلاع از قیمت فروش سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس) در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم کنه کش فن پیروکسی میت (ارتوس)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا