Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

کپسول نوتری کپ یکی از انواع مکمل های غذایی بوده که حاوی ویتامین ها و املاح و ترکیبات مفید فراوانی برای بهبود ریزش مو و تقویت و درخشانی آن می باشد. خواص کپسول نوتری کپ موجب شده تا از آن برای بهبود و درمان ریزش مو و همچنین استحکام بخشیدن به ناخن ها از آن بهره برند. از مزایای کپسول نوتری کپ کمک به تقویت مو و تسریع در رشد آن می باشد. برای خرید کپسول نوتری کپ می توان به راحتی از داروخانه های سراسر کشور اقدام نمود. فروش کپسول نوتری کپ در مراکز فروش مجاز دارو ارائه می شود.

به دلیل کاربرد های فراوان این مکمل غذایی، در ادامه ی این مقاله به بررسی ترکیبات، خواص و برخی هشدارها و عوارض کپسول نوتری کپ می پردازیم. با ما همراه باشید.

خواص کپسول نوتری کپ چیست ؟

این مکمل غذایی به دلیل دارا بودن مواد مغذی فراوان در ساختار خود، خواص مفید متعددی در بدن خواهد داشت:

  • باعث تقويت موی سر می شود.
  • ناخن ها را استحکام می بخشد.
  • از ريزش مو جلوگیری می کند.
  • تامين کننده ويتامين ها و ترکیبات مفید و ضروری برای بدن است.
کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

ریزش مو چیست و چرا رخ می دهد و چه درمانی دارد ؟

به طور طبیعی در طول روز بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو می ریزد و موهای جدید جایگزین آن ها خواهد شد. اما اگر ریزش مو ها از این مقدار تجاوز کند دیگر فرد دچار اختلال ریزش مو شده است. این عارضه علاوه بر تاثیر در چهره و زیبایی فرد به دلیل نگرانی های حاصل از آن باعث ایجاد استرس در فرد خواهد شد. عوامل زیادی می توانند در ریزش مو نقش داشته باشند.

عوامل محیطی یکی از عوامل تاثیر گذار بر ریزش مو می باشد آلودگی هوا، وجود رادیکال های آزاد، اشعه ی خورشید همه و همه می توانند عاملی باشند برای ریزش موی سر.

عمل های جراحی، تصادفات و حتی بارداری می تواند به بدن شوک وارد کرده و منجر به ایجاد ریزش موی سر شود.

کمبود مواد مغذی مورد نیاز رشد و تقویت مو نیز از عوامل مهم دیگر در ریزش مو بشمار می آید.

نکته

ریزش مو همواره برای افراد بسیار ناخوشایند بوده و افراد درگیر این عارضه به نوعی در پی درمان مشکلات آن می باشند. افرادی هم دچار ریزش مو نیستند اما موهایی نازک و شکننده و ناخن هایی ضعیف دارند که همواره در پی درمان این مشکلات هستند. برای درمان این مشکلات پوست، مو و ناخن مکمل های غدایی مفیدی وجود دارند که تاثیرات شگفت انگیزی را در بدن ایفا می کنند. کپسول نوتری کپ، قرص نورکرین فارمامدیکو ، کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، قرص سیستین B6 نوعی از مکمل های غذایی می باشند. در ادامه به بررسی ترکیبات و مزایا کپسول نوتری کپ و تاثیراتش بر درمان ریزش مو و استحکام ناخن ها می پردازیم.

ترکیبات کپسول نوتری کپ را می شناسید ؟

  • ویتامین E
  • ویتامین B2
  • ویتامین PP
  • ویتامین B6
  • ویتامین B8
  • ویتامین B5
  • عصاره جوانه گندم
  • غنی از سیستین
  • عصاره لیمو
  • عصاره گیاه دم اسب
  • غنی از سیلیس

سیستین و متیونین در این کپسول برای درمان ریزش مو چه می کنند ؟

سیستین و متیونین آمیو اسیدهایی حاوی گوگرد بوده که هم در بدن انسان و هم در بدن حیوانات و حتی در پروتئین های گیاهی نیز یافت می شود. از این آمینواسید برای ساخت پروتئین های مهمی در بدن از جمله کراتین استفاده می شود. نقش کراتین نیز در سلامت موی سر یک نقش کاملا حیاتی بوده و کمبود آن باعث آسیب به موها خواهد شد. با مصرف قرص نوتری کپ می توان سیستین مورد نیاز بدن را تامین نمود و به درخشندگی و لطافت موها افزود.

کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

ویتامین B6 موجود در قرص نوتری کپ چه می کند ؟

ویتامین B6 یکی از مهم ترین ویتامین های گروه B بوده که در درمان ریزش مو کاربرد فراوانی دارد. این ویتامین به ساخت پروتئین در بدن کمک کرده و باعث می شود روند تولید پروتئین هایی مانند کراتین و همچنین ملانین در بدن تسهیل گردد. این پروتئین های مفید در فولیکول های موی سر فعال شده و موها به اندازه ی کافی کراتین و ملانین دریافت می کنند. از این رو با مصرف این قرص می توان از ریزش موی سر جلوگیری کرده و موها را تقویت نمود.

بیوتین موجود در این کپسول در درمان ریزش مو چه نقشی دارد ؟

بیوتین با نام ویتامین مو نیز شناخته می شود. چون این ویتامین در سلامت موی سر بسیار پراهمیت است به آن ویتامین H نام نهاده اند. این ویتامین از دسته ی ویتامین های بسیار مفید B بوده و در بدن غذا را به انرژی تبدیل می کند. بیوتین جز مهمی از آنزیم ها نیز بشمار می آید. بیوتین در بسیاری از قسمت های بدن استفاده شده و اثراتش در پوست، دستگاه گوارش، متابولیسم و سلول ها مشاهده خواهد شد. بیوتین محلول در آب بوده و برای زیبایی پوست و مو یکی از مهم ترین ترکیبات می باشد. این ویتامین ضخامت ناخن ها را افزایش داده و از شکستن آن ها جلوگیری می کند. مصرف و کاربرد قرص نوتری کپ برای درمان ریزش مو به دلیل دارا بودن بیوتین بسیار مفید است.

ویتامین B2 در قرص نوتری کپ برای درمان ریزش مو چه می کند ؟

اين ويتامين باعث سلامت عمومی بدن شده و به هضم بهتر غذا، بهبود عملکرد سيستم عصبی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن در بدن کمک بسیاری می کند. ویتامین B2 چربی را در اطراف فولیکول ها تنظیم کرده و از آسیب به مو جلوگیری می نماید. همچنین از پوست محافظت کرده و از ايجاد چروک زودرس جلوگیری می نماید. این ویتامین مانع ترک ناخن ها می شود.

عصاره جوانه گندم کپسول نوتری کپ در درمان ریزش مو چه تاثیری دارد ؟

جوانه گندم یک ماده غذایی غذایی باارزش و سرشار از ویتامین هایی مانند: ویتامین B و ویتامین E می باشد. ویتامین E نقش معجزه آسایی را در جوانی و زیبا سازی ایفا می کند. جوانه گندم حاوی ترکیباتی مانند سلنیوم و منیزیم بوده که در جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها مفید دانسته می شوند. متخصصان در زمینه درمان مشکلات پوست و مو، جوانه گندم را در درمان ریزش مو، رویش مجدد مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و التهابات پوستی موثر می دانند.

عصاره لیمو برای مو چه می کند؟

عصاره لیمو با داشتن ترکیبات سودمند برای پوست و مو بوده و از شل شدگی و چین و چروک پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند. عصاره لیمو ترش موجود در کپسول نوتری کپ باعث شفافیت و درخشانی مو را به ارمغان می آورد.

چرا گیاه دم اسب در درمان ریزش مو مفید است ؟

کپسول نوتری کپ حاوی گیاه دم اسب بوده و از جهت تشابه برگ هایش به دم اسب، به این نام نام گذاری شده است. ترکیباتی که در این ماده وجود دارد شامل: منگنز، سیلیسیک اسید، سلنیوم و سیلیکون بوده و کپسول نوتری کپ شامل اثرات ضد التهابی و خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد. ترکیباتی که درگیاه دم اسب وجود دارد می تواند در آن خواص مبارزه با رادیکال های آزاد را القا نماید و بر سلامت مو و رشد آن و همچنین جلوگیری از ریزش موی سر موثر واقع شود. ترکیبات موجود در گیاه دم اسب با تسهیل گردش خون در پوست سر نیز به تقویت آن و جلوگیری از ریزش مو کمک می نمایند.

چگونه ویتامین C در کپسول نوتری کپ باعث درمان ریزش مو می شود ؟

ویتامین C یا یا همان آسکوربیک اسید جز ویتامین های محلول در آب بوده که در بدن انسان ساخته نمی شود و باید از طریق غذا برای بدن مهیا گردد. ویتامین C می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه نموده و آنها را از بدن دفع نماید. رادیکال آزاد یکی از عوامل در ریزش موی سر می باشند. این ویتامین علاوه بر اینکه خودش به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند، به عملکرد سایر آنتی اکیدان ها مانند ویتامین A و ویتامین C نیز کمک می نماید. از مزایا کپسول نوتری کپ دارا بودن این ماده ی مغذی می باشد.

کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
کپسول نوتری کپ چیست و چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

آیا مصرف کپسول نوتری کپ باعث چاقی می شود ؟

این داو به دلیل افزایش سوخت و ساز بدن و به دلیل داشتن ویتامین های B می تواند باعث حس گرسنگی شود اما تاثیر مستقیم و به عنوان یک محصول چاق کننده نخواهد بود. در هنگام مصرف کپسول نوتری کپ با توجه در میزان دریافت غذا می توان از بروز مشکلات بعدی پیشگیری نمود.

هشدارها و عوارض کپسول نوتری کپ را می دانید ؟

عوارض کپسول نوتری کپ به طور شاخص گزارش نشده است. اما در استفاده از آن همواره باید مواردی را رعایت نمود.

  • مصرف این کپسول بدون توصیه ی پزشک در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد.
  • این کپسول از دسترس کودکان باید دور نگه داشته شود.
  • از مصرف کپسول نوتری کپ بیش از مقدار توصیه شده خودداری نمایید.
  • دارو در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد نگه داری شود.
  • این کپسول ممکن است با قرص های درمان تيروئيد، داروهای کنترل فشار خون، داروهای کنترل قند خون و برخی از آنتی بيوتيک ها تداخل دارویی داشته باشد. قبل از مصرف این محصول اگر این داروها در شخصی مصرف می شود باید با پزشک خود مشورت کند.

تولید و نحوه ی مصرف کپسول نوتری کپ چیست ؟

  1. از مزایا کپسول نوتری کپ انرژی زایی آن برای بدن است و می تواند در آقایان و بانوان هر دو استفاده گردد. برای بهره بردن بیشتر از این مکمل شگفت انگیز بهتر است از آن در وعده ی صبحانه استفاده گردد. این کپسول می تواند به صورت روزانه ۲ عدد مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. تولید کپسول نوتری کپ در کشور فرانسه و توسط شرکت نوتری سنت صورت گرفته و از طریق واردات به کشور ما ایران وارد می گردد.

خرید و فروش و قیمت کپسول نوتری کپ را می دانید ؟

خرید و فروش کپسول نوتری کپ در کشور ما ایران به دلیل خواص فراوانش بسیار انجام می شود. برای خرید کپسول نوتری کپ می توانید به تمام داروخانه های سطح کشور و همچنین از طریق فروشگاه های مجاز اینترنتی اقدام نمایید. قیمت کپسول نوتری کپ برای استفاده های درمانی ضدریزش مو مناسب بوده و هزینه های کمتری را نسبت به سایر روش های درمانی مانند کاشت مو بر مصرف کننده تحمیل می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا