Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیتصفیه آبصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کربن فعال شده | کاربرد کربن اکتیو چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کربن اکتیو و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کربن اکتیو دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کربن اکتیو در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی کربن اکتیو در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کربن اکتیو نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کربن اکتیو به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش کربن فعال و کربن اکتیو در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کربن فعال و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کربن اکتیو در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کربن و زغال فعال در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کربن اکتیو در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کربن اکتیو را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کربن فعال یا کربن اکتیو که با نام شارکول فعال نیز شناخته می شود از مواد غنی از کربن که در دمای بالا سوزانده می شوند، به دست می آید. کربن فعال در محصولات مراقبت از پوست، کالاهای پخته شده، نوشیدنی ها و سیستم های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از سوزاندن نارگیل، پسته، چوب سخت و نرم، زغال سنگ، هسته زیتون و انوع مواد خاص کربنی بدست می آید. مکانیسم های فعال سازی شیمیایی یا درجه حرارت بالا، کربن فعال را از این مواد خام اولیه تولید می کند.

کربن اکتیو پس تولید با مواد افزودنی دیگری مانند نمک های کلرید ترکیب می شود تا ساختاری متخلل ایجاد شود و مواد اضافی آن با یک محلول اسیدی رقیق شسته می شود تا کربن خالص باقی بماند.کربن فعال می تواند با قرار گرفتن در معرض گازهای اکسیدکننده مانند بخار یا دی اکسید کربن بیشتر پردازش شود تا شبکه ای ظریف تر از منافذ در ساختار آن ایجاد شود و در نتیجه مساحت سطحی آن افزایش یابد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کربن فعال به دلیل دارا بودن حفره های فراوان در سطح خود نسبت سطح به حجم بالایی دارد بنابراین می تواند مانند اسفنج مواد شیمیایی را جذب کند و به همین جهت به عنوان فیلتر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد کربن اکتیو در پزشکی

کربن فعال برای درمان بیمارانی که با داروهای خاص مسموم می شوند یا اور دوز می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. برای این منظور پودر کربن فعال در آب و مایعات دیگر حل شده و به مریض خورانده می شود تا دستگاه گوارش را از سموم پاک کند. کاربرد کربن اکتیو به این صورت است که مانند اسفنج عمل می کند بدین ترتیب ذرات سم به سطح کربن فعال چسبیده و کمتر جذب بدن می شوند. این کار به بهترین وجه برای سموم آلی ( ترکیبات حاوی کربن، هیدروژن، اکسیژن یا ازت) صورت می گیرد. بسته به نوع مسمومیت، مصرف کربن فعال در صورت مصرف کافی و سریع می تواند یک راه موثر برای نجات فرد باشد.

 

 

با تمام خواص ذکر شده در رابطه با کربن فعال شواهد بسیار کمی در این رابطه وجود دارد که این ماده بتواند در مواردی مانند درمان کلسترول بالا، اسهال یا یبوست، نفخ یا سوء هاضمه مؤثر باشد.

کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟
کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نکات مهم خرید انواع کربن فعال و کاربردهای آن

کربن فعال عمدتاً به سه شکل پودر، گرانول و اکسترود وجود دارد که هر یک از انواع آن در اندازه های مختلف در دسترس هستند و براساس نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند. کربن اکتیو برای تصفیه مایعات و گازها و در کاربردهای مختلف از جمله تصفیه آب آشامیدنی شهری، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، دفع بو و کنترل آلودگی صنعتی استفاده می شود.

این ماده در تولید محصولات ارگانیک دامی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. در کشاورزی از آن به عنوان سموم دفع آفات استفاده می کنند و در دامپروری به عنوان افزودنی غذایی به خوراک دام ها اضافه می شود. فیلترهای ساخته شده از کربن فعال در تصفیه هوا و گاز برای جذب بخارات نفتی، بوها و دیگر هیدروکربن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کربن اکتیو در تولید خمیردندان های سفید کننده دندان و فیلتر ماسک های تنفسی، حذف بو و طعم از انواع نوشیدنی، تصفیه محلول های آبکاری فلزات، کروماتوگرافی، سفید کردن قند و شکر و تصفیه محلول های آلی که حاوی ناخالصی های رنگی هستند، استفاده می شود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با کربن اکتیو

 

معرفی موارد کاربرد کربن اکتیو در صنایع مختلف

فروش کربن فعال برای کاربرد صنعتی

کاربرد عمده صنعتی این ترکیب شامل استفاده از کربن فعال در پرداخت فلزات برای تصفیه محلول های آبکاری است. این روش اصلی تصفیه برای حذف ناخالصی های آلی از محلول های روشن پوشش نیکل است. تجمع بیش از حد ناخالصی ها در محلول می تواند بر کیفیت آبکاری و خصوصیات فیزیکی فلز رسوب شده تأثیر منفی بگذارد. تیمار کربن فعال چنین ناخالصی هایی را از بین می برد و عملکرد آبکاری را به سطح مطلوب باز می گرداند.

فروش کربن اکتیو برای کاربرد پزشکی

از کربن فعال برای معالجه مسمومیت ها و مصرف دوزهای زیاد داروها به صورت خوراکی استفاده می شود. قرص یا کپسول کربن فعال در بسیاری از کشورها به عنوان داروی بدون نسخه برای درمان اسهال، سو هاضمه و نفخ شکم استفاده می شود. با این وجود، زغال فعال هیچ تأثیری بر روی گاز روده و اسهال ندارد و اگر مسمومیت ناشی از بلع مواد خورنده، اسید بوریک، فرآورده های نفتی باشد، به طور معمول از نظر پزشکی بی اثر است و به ویژه در برابر مسمومیت های اسیدهای قوی یا قلیایی، سیانید، لیتیوم، آرسنیک، متانول، اتانول یا اتیلن گلیکول و آهن تاثیری ندارد.

کربن فعال مانع جذب این مواد شیمیایی در بدن انسان نخواهد شد. این دارو در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی، ایمن ترین و موثرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی است. کاربرد نادرست (به عنوان مثال در ریه ها) منجر به آسپیراسیون ریوی می شود که در صورت عدم شروع درمان فوری پزشکی، گاهی اوقات می تواند کشنده باشد.

کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟
کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد کربن اکتیو شده در شیمی تجزیه

کربن فعال در ترکیب با سلیتیت، به عنوان فاز ساکن در کروماتوگرافی فشار پایین با استفاده از محلول های اتانول (۵-۵۰٪) به عنوان فاز متحرک در پروتکل های تحلیلی یا مقدماتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کربن فعال برای استخراج داروهای ضد انعقاد مستقیم خوراکی (DOAC) مانند دبیگاتران، آپیکسابان مفید است زیرا هیچ تاثیری بر عوامل لخته کننده خون ندارد.

کاربرد زغال فعال در موارد زیست محیطی

کربن فعال کاربردهای بی شماری در حذف آلاینده ها از جریان های هوا یا آب در مزرعه و همچنین در فرآیندهای صنعتی مانند پاکسازی نشت مواد، تصفیه آب زیرزمینی، فیلتر آب آشامیدنی و تصفیه هوا ترکیبات آلی و فرار رنگ آمیزی، خشکشویی، عملیات توزیع بنزین و سایر فرآیندها دارد. فیلتراسیون کربن فعال به عنوان یک روش موثر برای تصفیه آب استفاده می شود و برای اندازه گیری غلظت رادون در هوا نیز کاربرد دارد.

کاربرد زغال اکتیو در کشاورزی

کربن فعال ماده مجازی است که توسط کشاورزان ارگانیک در تولید دام و شراب سازی استفاده می شود. در تولیدات دامی از آن به عنوان سموم دفع آفات، مواد افزودنی خوراک دام، کمک فرآوری، ماده غیرکشاورزی و ضد عفونی کننده استفاده می شود. در شراب سازی آلی به عنوان یک عامل فرآوری برای جذب رنگدانه های قهوه ای رنگ استفاده شود.

از فیلترهای کربن فعال می توان برای فیلتر کردن ودکا و ویسکی از ناخالصی های آلی استفاده کرد که می تواند بر رنگ، طعم و بو تأثیر بگذارد. عبور یک ودکا ناخالص ارگانیک از طریق فیلتر کربن فعال با سرعت جریان مناسب منجر به تولید ودکا با محتوای الکل متعادل و افزایش خلوص آلی به میزان قابل توجهی خواهد شد.

کاربرد کربن فعال در تصفیه گاز

فیلترهای کربن فعال معمولاً در تصفیه هوای فشرده و گاز استفاده می شود. در متداول ترین طرح ها از فیلتراسیون یک یا دو مرحله ای استفاده می شود. از فیلترهای کربن فعال برای نگهداری گازهای رادیواکتیو در هوای وکیوم شده توربین راکتور آب جوش هسته ای استفاده می شود تا مواد جامد در ذرات ذغال گیر کرده و هوای فیلتر شده از آن عبور کند.

کاربرد کربن اکتیو در تصفیه شیمیایی

کربن فعال معمولاً در مقیاس آزمایشگاهی برای تصفیه محلول های آلی حاوی ناخالصی های آلی رنگی استفاده می شود. فیلتراسیون روی کربن فعال در فرآیندهای شیمیایی و دارویی بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟
کربن اکتیو یا کربن فعال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

عوارض و خطرات کربن اکتیو

کربن فعال یک ماده بی خطر تلقی می شود و بندرت باعث عوارض جانبی خواهد شد. برخی عوارض جانبی ناخوشایند این ماده شامل تهوع و استفراغ، یبوست و مدفوع سیاه هستند. علاوه بر این، کربن اکتیو ممکن است علائم بیماری را در افراد مبتلا به پورفیری واریگات، بیماری ژنتیکی نادر که روی پوست، روده و سیستم عصبی تأثیر می گذارد، بدتر کند.

زغال فعال برای اکثر بزرگسالان هنگام استفاده از طریق دهان در کوتاه مدت به احتمال زیاد ایمن است. عوارض جانبی مصرف ذغال فعال از طریق دهان شامل یبوست و مدفوع سیاه است. عوارض جانبی جدی تر، اما نادر، کند شدن یا انسداد دستگاه روده، نارسایی ریه ها و کمبود آب بدن است. زغال فعال برای بیشتر بزرگسالان وقتی روی زخم قرار می گیرد به احتمال زیاد ایمن است.

بهتر است بدانید

زغال فعال در صورت بارداری یا شیردهی در کوتاه مدت ممکن است بی خطر باشد، اما قبل از استفاده در صورت بارداری با متخصص بهداشت خود مشورت کنید. در صورت داشتن هرگونه انسداد روده (انسداد دستگاه گوارش (GI) یا حرکت آهسته غذا از طریق روده) از زغال فعال استفاده نکنید.همچنین، اگر شرایطی دارید که سرعت عبور غذا از روده را کاهش می دهد (کاهش پریستالیست)، از زغال فعال استفاده نکنید، مگر اینکه تحت مراقبت های بهداشتی باشید.

زغال فعال مواد موجود در معده و روده را جذب می کند. مصرف زغال فعال به همراه داروهایی که از طریق دهان مصرف می شوند، می تواند میزان دارو را در بدن شما را کاهش دهد و اثربخشی دارو را کاهش دهد. برای جلوگیری از این تداخل، حداقل یک ساعت پس از مصرف داروهای خوراکی از زغال فعال استفاده کنید.

تا به امروز هیچ مطالعه ای در رابطه عوارض جانبی مصرف کربن فعال در سطوحی که در محصولات پزشکی استفاده شده یا به عنوان عامل سم زدایی مصرف می شود، وجود ندارد. حتما به این نکته توجه داشته باشید که مصرف خوراکی این ماده می تواند تاثیر داروهای خوراکی شما را کاهش دهد بنابراین پیش از مصرف آن با پزشک مشورت کنید.

دیگر موارد کاربرد کربن اکتیو

کربن فعال بیش از ۱۰۰۰ کاربرد شناخته شده دارد از استخراج طلا گرفته تا تصفیه آب، تولید مواد غذایی و موارد دیگر. کربن فعال را می توان برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای خاص سفارشی کرد.

کربن‌های فعال از انواع مختلفی از مواد منبع کربنی از جمله پوسته نارگیل، ذغال سنگ نارس، چوب سخت و نرم و زغال سنگ ساخته می‌شوند. با این حال هر ماده آلی با محتوای کربن بالا می تواند به طور موثر برای ایجاد کربن فعال از طریق اصلاح فیزیکی و تجزیه حرارتی استفاده شود.

رایج ترین کاربردهای کربن فعال در دنیای امروزی حول محور تصفیه آب فرآیند، فاضلاب صنعتی و تجاری و مسائل مربوط به کاهش هوا و بو است. هنگامی که به کربن فعال تبدیل می شود، مواد منبع کربنی توانایی تصفیه و حذف موثر مجموعه وسیعی از آلاینده ها را از جریان آب و فاضلاب دارند.

خرید کربن اکتیو برای پوست

کربن فعال برای درمان آکنه و سم‌ زدایی پوست با از بین بردن کثیفی و چربی پوست مفید است. این ترکیب توانایی حذف سموم از روی پوست را دارد. ماسک‌ های زغالی برای پوست‌ های مستعد آکنه مفید هستند. با این حال، این پاک کننده ها یا ماسک ها با مواد شناخته شده مبارزه کننده با آکنه مانند اسیدهای آلفا هیدروکسی، و اسیدهای بتا هیدروکسی، مانند اسید سالیسیلیک برای از بین بردن سبوم از منافذ استفاده می شود.

شما می توانید زغال فعال را به صورت پودر یا کپسول خریداری کنید. اگر از کپسول استفاده می کنید، به سادگی کپسول را باز کنید و پودر آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین مارک های مختلف زغال فعال از مواد مختلفی مانند پوسته مغزی، پوسته نارگیل، پیت، چوب و زغال سنگ به دست می آید. البته بهترین گزینه شما این است که پودر زغال فعال مشتق شده از مواد طبیعی مانند پوسته نارگیل را انتخاب کنید.

کربن فعال پوست را به آرامی لایه برداری می کند. علاوه بر از بین بردن ناخالصی ها، بافت کمی شنی زغال فعال آن را به گزینه ای عالی برای لایه برداری ملایم تبدیل می کند.

لایه برداری برای از بین بردن تجمعات روی سطح پوست ضروری است که می تواند منافذ را مسدود کند، لکه ها را بیشتر تشدید کند و ظاهری ناهموار و کدر ایجاد کند.

زغال فعال به ما کمک می کند تا با ترکیبی از یک یا دو لایه بردار و پاکسازی همزمان، پوستی یکدست و انعطاف پذیر داشته باشیم. بعلاوه، برای استفاده روی پوست حساس به اندازه کافی ملایم است زیرا دانه های آن بسیار کوچک هستند.

در حالی که تولید چربی طبیعی برای مرطوب نگه داشتن پوست، درخشندگی و جلوگیری از چین و چروک ضروری است، مصرف بیش از حد آن می تواند مشکل ساز باشد. پوست چرب می تواند کثیفی و سایر ناخالصی های محیط را به دام بیندازد که سپس روی پوست ما می نشیند و منجر به مسدود شدن منافذ می شود به خصوص اگر به طور مرتب لایه برداری نمی کنید.

زغال چوب فعال با کیفیت جاذب خود می تواند به این ناخالصی ها و روغن اضافی متصل شود و به آرامی ذرات عمیق را به بافت خود بکشاند. چربی اضافی و پوست مرده می تواند در طول زمان در منافذ گیر کرده و باعث بزرگ شدن آنها با مواد زائد شود. منافذ بزرگ می توانند ظاهری خسته و پیر به ما بدهند.

استفاده از زغال چوب فعال به عنوان ماسک و اسکراب می تواند به از بین بردن زباله های مسدود کننده منافذ شما کمک کند. علاوه بر این، هر گونه ناخالصی خارجی را که ممکن است در منافذ بزرگ شده شما گیر کرده باشد را جذب می کند.

پرسش های رایج در مورد کربن اکتیو و کربن فعال

خرید کربن اکتیو در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان کرین فعال و کربن اکتیو متصل می ‌کند. برای خرید کرین فعال تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

فروش کربن اکتیو ایرانی

کربن اکتیو ایرانی یکی از انواع کربن فعال موجود در بازار ایران است که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کربن اکتیو نوریت

کربن فعال نوریت محصول شرکت cabot ایالات متحده است. این شرکت در زمینه تولید کربن اکتیو برای از بین بردن آلاینده های هوا و آب، مواد غذایی و نوشیدنی و دارویی فعالیت می کند. این شرکت کربن فعال پودری، گرانولی و اکسترود شده را با درجه کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کند.

قیمت کربن اکتیو

قیمت خرید و فروش کربن اکتیو برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید کربن اکتیو نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد کربن فعال شده نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت کربن اکتیو است.

فروش ‌کربن اکتیو

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کربن اکتیو از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان کربن فعال شده در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

خرید کربن اکتیو جاکوبی سوئد

کربن اکتیو جاکوبی سوئد یکی از کاربردی ترین نوع کربن فعال است که از طریق فرآیند بخار بر روی نوع خاصی از زغال سنگ های بیتومن تهیه می شود. گرید ۲۰۰۰ کربن اکتیو جاکوبی علاوه بر اینکه قدرت جذب سطحی بالایی دارد، از استحکام مکانیکی بسیار خوبی نیز برخوردار است به همین دلیل میزان از بین رفتن و یا هدررفتن این کربن اکتیو در فرآیندهای بک واش، هوادهی و احیای مجدد بستر داخل فیلتر، بسیار کم است.

این محصول به دلیل اینکه می تواند بین جذب سطحی و جابه جایی بین منافذ، تعادل خوبی ایجاد کند اغلب برای کاربردهای مختلف تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این ماده برای حذف ترکیبات آلی، مواد آلی شیمیایی مصنوعی، از بین ناخالصی های آب و حتی حذف برخی از فلزات سنگین استفاده می شود.

فروش کربن اکتیو چینی

تولیدکنندگان کربن اکتیو چینی از مواد اولیه و پارامترهای فرآیندی مختلف برای در دسترس قرار دادن انواع مختلفی از کربن اکتیو در اندازه منافذ متفاوت استفاده می کنند. انتخاب ساختار منافذ مناسب برای حل مشکلات فاز آبی و گازی با کربن اکتیو ضروری است.

کربن اکتیو چینی یک ماده جاذب جامد خنثی است که معمولا برای حذف آلاینده ‌های مختلف و محلول از آب و فرآیند جریان‌های فاز گاز استفاده می‌شود. این ماده دارای توانایی استثنایی در جذب آلاینده‌های محلول در آب است که شامل موادی است که دارای طعم، بو، رنگ و حتی سمی هستند که حذف این مواد از طریق پدیده های جذب بر اساس فعل و انفعالات سطحی بین آلاینده ها و سطوح پلاکت گرافیتی کربن صورت می گیرد.

خرید کربن اکتیو یا کربن فعال

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کربن اکتیو از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کربن اکتیو، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کربن فعال را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید زغال فعال با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. دوردها

    اگه ما بخوایم زغال فعال برای مصارف شخصی و بهداشتی بخریم ؛ زغال فعال ایرانی بخریم بهتره یا خارجی؟

    قیمت زغال فعال در داروخانه مناسب هست؟ یا بریم بازار مراکز فروش عمده زغال فعال ، اونجا بخریم؟

  2. برای تصفیه آب خانگی بهتره از پودر کلر استفاده کنیم یا کربن اکتیو؟

    برای تصفیه آب کربن اکتیو ایرانی به اندازه نمونه خارجی کیفیت داره!؟

    از کجا می تونیم قیمت کربن اکتیو تصفیه آب رو استعلام کنیم؟

  3. درود
    برای کارگاه آبکاری قلع نیاز به کربن اکتیو داریم

    آیا کربن اکتیو ایرانی کیفیت و قابلیت استفاده برای این کار داره؟

  4. با سلام و خسته نباشید

    برای استفاده از کربن فعال دامپروری نیمه صنعتی
    بهتره از پودر کربن فعال استفاده کنیم؟
    یا انواع گرانول و اکسترود نتیجه بهتری داره؟

    ممنون از پاسخگویی شما

  5. آیا آماری وجود داره که بتونم متوجه بشم ، میزان مصرف کربن اکتیو در ایران و مقدار واردات کربن اکتیو سالانه چقدر هست؟

    برای یک طرح توجیهی کسب و کار نیاز به سنجش حجم بازار مصرف و تولید کربن اکتیو در ایران دارم
    با تشکر

  6. من امروز دنبال کربن اکتیو جاکوبی بودم ؛ که به طور اتفاقی با صفحه شما آشنا شدم

    لطف کنید من به عنوان خریدار توضیح بدید که تفاوت کربن اکتیو پودری ، میله ای و جاکوبی چیه؟

    و با توجه به قیمت کربن اکتیو جاکوبی ، کدوم مارک کربن اکتیو رو به لحاظ کارایی و کیفیت توصیه می کنید؟

  7. آیا کربن فعال خوراکی با کربن اکتیو صنعتی به شکل و ظاهر تفاوت داره؟

    برای خرید و فروش کربن فعال خوراکی نیاز به مشاوره تلفنی دارم
    شماره پایین سایت فقط واتساپ داره ، هر چی زنگ زدم خاموش بود

    لطفا یک شماره روشن معرفی کنید

  8. من برای خرید کربن اکتیو کامنت می ذارم
    با توجه به اینکه فروش کربن فعال خوراکی جاکوبی هم به صورت جاکوب چینی یا جاکوبی سوئد در بازار وجود داره ؛ و من هیچ تجربه قبلی از خرید کربن اکتیو ندارم ،

    کدوم نوع رو با توجه به قیمت و کیفیت پیشنهاد می کنید؟

    یه فروشنده کربن فعال خوراکی در تبریز معرفی کنید
    ممنون

  9. یه پیشنهاد و یه سوال دارم

    پیشنهادم اینه که در مقالات مواد شیمیایی که در سایت تون هست ، در هر مقاله یک جدول برای مقایسه انواع اون ماده مثلا کربن اکتیو میله ای، پودری و گرانولی و یک جدول هم برای مقایسه براساس برندهای معروف بازار قرار بدید مثلا کربن اکتیو جاکوبی و جاکوبا و تفکیک هر برند براساس ویژگی هاش

    همچنین خیلی مشتاقم بدونم که ایا قیمت کربن اکتیو مثل اکثر مواد شیمیایی فقز براساس قیمت دلار تعیین می شه یا انواع کربن اکتیو هم تو قیمتش خیلی مهمه؟؟

    قیمت کربن اکتیو

  10. سلام

    چه جالب کربن فعال چقدر کاربردهای مختلفی داره؛ ممنون

    اگه براتون امکان داره راجع به کاربرد کربن فعال در کشاورزی، بیشتر بنویسید؛ اینکه چه کمکی به ما باغدارا می تونه بکنه؟ دوز مناسب و زمان استفاده اش کی هست؟

    نحوه و میزان استفاده اش تو محصولات زراعی و باغی و انواع محصولات به چه صورت باید باشه؟

    پیشاپیش ازتون سپاسگزارم

  11. کربن اکتیو چیست؟
    اگر ممکنه راجع به شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه محصولات و زیمجموعه های کربن فعال هم گزارشی تهیه کنید؛ ازتون ممنون می شم .

    چون تکنولوژی تولید کربن اکتیو جدید هست، یکی از حوزه های علاقه مندی شرکت های دانش بنیان این مسئله هست؛ پس چه بهتر که با معرفی اونها به شناخته شدن و گسترش فعالیت اونها کمک کنیم.

  12. درود
    من یک زن باردار ۳۳ ساله هستم ، اخیرا متوجه که کربن اکتیو در برخی از خمیر دندان ها استفاده می شود

    با توجه به مضرات کربن فعال برای زنان باردار ،
    آیا امکان داره که خمیر دندان هایی که توشون کربن فعال استفاده می شه رو معرفی کنید؟

  13. اوقات به کام تون

    در مورد انواع کربن فعال ازتون سوالی دارم؛
    تفاوت کربن فعال پودر جکوبا، گرانولی جاکوبا، میله ای جاکوبا و پودری جاکوبی به لحاظ اندازه ذرات چیه؟
    و هر کدوم به لحاظ کاربرد چه تفاوتی با هم دارن؟

  14. با توجه به خواص کربن فعال برای بهداشت و سلامت دهان و دندان، خواهش می کنم که کمی در مورد خمیر دندان ذغالی و تفاوتش با سایر خمیر دندان های موجود در بازار توضیح بدید؟
    و اینکه می تونه خیالم راحت باشه که خمیر دندان ذغالی برای سلامت دندون ها هیچ ضرری نداره؟

    کلا در مورد خمیر دندان ذغالی خیلی سردرگمم

  15. می تونید من راهنمایی کنید که در شهر تبریز کربن فعال از کجا بخریم؟
    ما به صد کلیو کربن فعال گرانولی جاکوبا نیاز داریم

  16. مقالتون خیلی عالیه و اینکه تو انتهای مقاله فروشندگان پیشنهادی کربن فعال راکه توسط شما مورد ارزیابی قرار می گیرد معرفی کردید خیلی خوبه و من توی سایتای دیگه چنین چیزی را ندیدم.

    لطفا برای خرید حضوری هم چنین کادری در مقاله قرار دهید تا متوجه شوم که کربن فعال از کجا بخرم؟

  17. درود

    کربن فعال موجود در بازار به چند شکل به خریداران عرضه می شود

    برای استعلام قیمت کربن فعال پودری، گرانولی و میله ای از فروشندگان کربن فعال دعوت می کنیم که لیست و استعلام قیمت خود را از طریق کارشناس فروش دفتر اصفهان به شماره ****** در واتساپ ارسال نمایند

    با تشکر

  18. اگر قصد دارید به عنوان بوگیر آکواریوم، ذغال فعال گرانولی بخرید؛

    به هیچ عنوان دیجی کالا رو توصیه نمی کنم

    جدای از اینکه قیمت ذغال فعال دیجی کالا ممکنه ارزون تر از سایتای دیگه باشه، ولی کیفیت اون بالاتر از جاهای دیگه نیست

    به حرفم فک کنید

  19. لیست فروشندگان کربن خالص را توی مقالتون دیدم
    واز این قابلیت خوشحال شدم؛
    پیشنهاد می کنم کنار هر فروشنده یک دکمه استعلام قیمت بگذارید تا مثلا برای هر کیلو کربن خالص، حتی نیاز به تماس به فروشنده هم نباشد .

  20. روز و شب بخیر و خسته نباشید

    کربن فعال نوریت در مقاله بالا آمده، که در صنعت دارویی و پزشکی کاربرد زیادی دارد

    ولی هیچگونه توضیحی درباره خواص کربن فعال در صنعت دارویی داده نشده؛ علیرغم کاربرد گسترده ای که این ماده در تولید دارو دارد.

    به نظرم حتما بخشی از محتوای خوبتان را به کاربرد کربن فعال در داروها اختصاص دهید.

  21. تشکر میکنم که ازطریق کامنت ها به ما خریداران کربن اکتیو کمک می کنید
    اول اینکه بین برندهای کربن اکتیو ایرانی و خارجی موجود در بازار، حداقل دو برند خوب را معرفی کنید؟
    نکته بعدی اینکه کربن اکتیو ایرانی از نظر کیفی چقدر با رقبای خارجی فاصله دارد؟

  22. با عرض سلام

    آیا شما یکی برآورد نسبی دارید که حجم بازار و میزان مصرف کربن اکتیو در ایران در سال حدودا چقدر است؟

    برای طرح پژوهشی تجاری نیاز به آمار و ارقام هایی با دقت ۹۰درصد داریم؛
    چون سایت شما مرجع مواد شیمیایی در ایران است، حدس زدم که ممکن است دسترسی شما به آمار واردات، تولید و فروش کربن اکتیو دقیق تر باشد

    از شما خواهش می کنم که در صورت در اختیار داشتن این اطلاعات به ما کمک کنید

  23. دیروز برای خرید کربن اکتیو میله ای با چند فروشنده تماس گرفتیم. پاسخ ها ، صحبت ها و قیمت ها کمی تناقض داشت. به این نتیجه رسیدیم؛ بهترین جا برای استعلام قیمت خرید همین سایت نشریه جهان شیمی است. منتظر نظر شما هستیم.

دکمه بازگشت به بالا