Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

مزایای فوق العاده کپسول زینک ویتال برای جلوگیری از ریزش مو

زینک ویتال سان لایف یک مکمل فوق العاده مفید برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها است. در فرمولاسیون این مکمل ویتامین ب کمپلکس و زینک وجود دارد که اهمیت آنها برای رشد موها کاملا مشخص شده است. علاوه بر این کپسول زینک ویتال برای یک مکمل فوق العاده مفید برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است.

استفاده از این مکمل به تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت عمومی بدن کمک کرده و فاقد هرگونه ماده نگهدارنده است. این مکمل را به دلیل مزایای فوق العاده حتی برای تحریک رشد کودکان نیز تجویز می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فواید مصرف کپسول زینک ویتال در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

قرص zinc vital برای چی خوبه

قرص zinc vital یک مکمل پوست و موی مفید برای آقایان و خانم ها و همه کسانی است که از ریزش مو رنج می برند. در حالی که بسیاری فکر می کنند که ریزش مو تنها برای مردان در یک سن خاص اتفاق می افتد، نازک شدن مو و طاسی بر زنان نیز تاثیر می گذارد.

با توجه به اینکه ما به موهای خود اهمیت زیادی می دهیم (مطالعات نشان داده است که ۷۹٪ از زنان اعتراف می کنند که موهای آنها بخش بزرگی از شخصیت آنهاست)، بیش از یک نفر از هر ۱۰ نفر از کسانی که ریزش مو را تجربه کرده اند، به دنبال کمک حرفه ای بوده اند زیرا موهای زیبا تاثیر مستقیمی بر سلامت روان آنها دارد.

احتمالا دلیل بسیار معقولی برای ریزش موی شما وجود دارد و کارهایی وجود دارد که می ‌توان برای جلوگیری از آن و بهبود وضعیت موها انجام داد. یکی از این کارها استفاده از مکمل های رشد مو است. این مکمل ها در فرمولاسیون خود ریزمغذی هایی را ارائه می دهند که تاثیر آنها بر رشد موها ثابت شده است.

مکمل هایی مانند زینک ویتال می توانند برای تامین سطح ویتامین ها و مواد معدنی مفید باشند. آنها در کنار یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامت موها و جلوگیری از ریزش موها مفید هستند.

مکمل‌ های رشد مو با تامین دوز روزانه ویتامین ‌های کلیدی، پروتئین ‌ها و آداپتوژن ‌ها، کمبودهای تغذیه ‌ای و هورمون‌ ها را تنظیم می‌ کنند، استرس را کاهش می‌ دهند و در برابر رادیکال ‌های آزاد از موها محافظت می‌ کنند. با اینحال قبل از تغییر رژیم غذایی یا مصرف مکمل، ابتدا با پزشک خود در مورد علت ریزش موی خود صحبت کنید.

تفاوت زینک پلاس و زینک ویتال

زینک پلاس و زینک ویتال از نظر فرمولاسیون بسیار شبیه هم هستند و هر دو برای حفظ سلامتی پوست و مو و جلوگیری از ریزش مو فوق العاده عمل می کنند. از نظر فرمولاسیون تنها تفاوت زینک پلاس با زینک ویتال این است که در فرمولاسیون زینک پلاس ویتامین c وجود دارد.

ویتامین c علاوه بر اینکه یک آنتی اکسیدان طبیعی است و از پوست و مو در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند در ساخت کراتین نیز مشارکت دارد.

همانطور که می دانید کراتین پروتئین اصلی موجود در مو است که به موهای شما استحکام بخشیده و از نازکی و ریزش مو جلوگیری می کند.

تفاوت زینک پلاس و زینک ویتال
تفاوت زینک پلاس و زینک ویتال

زینک ویتال سان لایف

زینک ویتال سان لایف ساخت کشور آلمان و یک مکمل مفید برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها است. هر تار موی سر ما یک چرخه زندگی دارد که با فاز آناژن یا رشد فعال شروع می شود که می تواند بین سه تا هفت سال طول بکشد.

سپس فولیکول مو وارد فاز انتقالی به نام کاتاژن می شود و به دنبال آن فاز تلوژن یا استراحت است که با ریختن موهای قدیمی و جایگزینی موهای جدید حدود سه ماه طول می کشد.

در صورت بروز ریزش مو باید کشف کنید چه چیزی ممکن است این چرخه رشد موها را مختل کند. چرا موهای شما ممکن است نازک شود و مهمتر از همه، چه کاری باید در مورد آن انجام دهید.

در حالی که داشتن یک رژیم غذایی کامل و پر از ویتامین برای سلامتی مهم است، استفاده از مکمل هایی مانند زینک ویتال نیز ممکن است برای رشد موها مفید باشند. زینک ویتال ریزمغذی هایی را تامین می کند که برای تسریع رشد موها و جلوگیری از رشد مو مفید و ضروری هستند.

فواید استفاده از زینک ویتال سان لایف

هنگامی که ریزش مو یا نازک شدن مو را تجربه می کنید ممکن است ویتامین های حیاتی را به اندازه کافی دریافت نکنید و این ویتامین ها در سایر نقاط بدن شما که اولویت دارند، استفاده شوند.

زینک ویتال سان لایف با تامین ویتامین های ضروری برای موها به رشد آنها کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این مکمل و فواید آنها برای بدن در ادامه شرح داده شده است.

ویتامین های B

ویتامین های B برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو ضروری هستند. به عنوان مثال، ویتامین B6 با اطمینان از دسترسی آسان سلول ها به اسیدهای آمینه به منظور ایجاد پروتئین به موهای شما کمک می کند.

علاوه بر این، ویتامین ‌های B به بدن شما در تولید گلبول‌ های قرمز کمک می ‌کنند که وظیفه انتقال اکسیژن و مواد مغذی به پوست سر و فولیکول‌ های مو را بر عهده دارند.

درک این نکته مهم است که ویتامین های B، ویتامین های محلول در آب هستند. این بدان معنی است که آنها به صورت روزانه مورد نیاز هستند، زیرا بدن قادر به ذخیره ویتامین B اضافی نخواهد بود.

ویتامین B6 موجود در این مکمل در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است. در واقع، مکمل های ویتامین B6 اغلب به زنان باردار داده می شود تا به تهوع صبحگاهی کمک کنند. از طرفی آنها به رشد مو کمک کرده و استرس را کاهش می دهند.

کمبود ویتامین B6 می تواند خود را به شکل افسردگی و کاهش ایمنی نشان دهد. غذاهایی که مقادیر مناسبی ویتامین B6 دارند عبارتند از ماهی سالمون، مرغ و نخود.

بیوتین که به عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می شود، به دلیل خواص رشد مو کاملا شناخته شده است. از آنجایی که چربی ها و کربوهیدرات ها را در بدن تجزیه می کند، به قوی نگه داشتن موهای شما و تقویت رشد نیز کمک می کند. ماهی، مخمر و غلات سبوس دار همگی منابع خوبی از بیوتین هستند.

همانطور که فولیکول های مو شما تحریک می شود، رشد مو می تواند تسریع شود. این بدان معنی است که شما می توانید منتظر موهای قوی، پر و سالم باشید.

ویتامین B12 برای سلامت بدن شما و همچنین کمک به رشد مو ضروری است. دریافت حداقل ۲.۴ میکروگرم ویتامین B12 در روز توصیه می شود. اگر کمبود B12 دارید، ممکن است علائم خستگی و کم خونی داشته باشید. یکی از منابع اولیه ویتامین B12 محصولات حیوانی است که آنها را به یک ماده غذایی مهم برای پیشگیری از ریزش مو تبدیل می کند.

زینک

زینک یک ماده معدنی ضروری است که نقش مهمی در رشد و ترمیم سلول‌ ها، از جمله سلول‌ های موجود در موهای شما دارد. همچنین کمک می کند غدد چربی اطراف فولیکول های مو به درستی کار کنند. کمبود زینک می تواند منجر به نازک شدن موها و ریزش مو شود.

فواید استفاده از زینک ویتال سان لایف
فواید استفاده از زینک ویتال سان لایف

قرص زینک ویتال المانی

قرص زینک ویتال المانی یکی از مکمل های ویتامینه برای رشد مو است که به تقویت و بازیابی درخشندگی مو کمک می کنند، اما فقط در صورتی که مشکل شما کمبود ویتامین باشد. معمولا از زمان شروع مصرف این قرص ۳ ماه طول می کشد تا نتیجه را مشاهده کنید.

مکمل های رشد مو می توانند به حفظ سلامت موها کمک کنند. آنها می توانند نازکی موها را برطرف کنند زیرا بسیاری از مواد مغذی موجود در این مکمل مانند بیوتین و ویتامین های B با رشد مو مرتبط هستند. مصرف این ویتامین ها باعث می شود موهای شما بلندتر و ضخیم تر شوند.

در برخی موارد، تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی شما بیشتر از ویتامین ها می تواند کمک کننده باشد. بنابراین بهتر است روی یک رژیم غذایی سالم که شامل انواع سبزیجات و میوه های رنگارنگ، غلات کامل، پروتئین و چربی های سالم است، تمرکز کنید.

رژیم غذایی سالم تضمین می کند که مواد مغذی مورد نیاز بدن برای رشد مناسب موها را دریافت می کنید. علاوه بر این روی سایر زمینه های سلامتی خود از جمله خواب کافی، مدیریت استرس و ورزش منظم تمرکز کنید. وقتی بدن شما به خوبی کار می کند، بهتر می تواند از عملکردهای غیر ضروری مانند رشد موهای سالم پشتیبانی کند.

کپسول زینک ویتال سان لایف ۶۰ عددی

کپسول زینک ویتال سان لایف ۶۰ عددی با تامین روی و ویتامین های B از رشد موهای شما حمایت می کند. روی یک ماده معدنی ضروری است. از مزایای روی می توان به تامین مواد مغذی برای حمایت از سیستم ایمنی سالم، متابولیسم ، کاهش التهاب، واکنش های آنزیمی، مبارزه با عفونت ها، سنتز کلاژن و هضم غذا اشاره کرد. منابع روی شامل برخی غذاها و مکمل های روی در رژیم غذایی است.

روی یک ماده مغذی ضروری است که برای بسیاری از عملکردهای بیولوژیکی مورد نیاز است و باید بخشی از رژیم غذایی روزانه همه باشد. زینک در اکثر سلول های بدن ما از جمله ماهیچه ها، استخوان ها، پوست، کبد و سایر اندام ها وجود دارد.

اهمیت زینک برای سلامتی و رشد موها

زینک برای عملکرد صحیح صدها آنزیم که واکنش های شیمیایی ضروری را در بدن انجام می دهند، حیاتی است. این ماده معدنی ضروری برای سلامتی، تندرستی، رشد، پوست سالم، موهای خوب، ناخن های قوی، متابولیسم خوب، هضم منظم، سنتز کلاژن، پاسخ التهابی، عملکرد اعصاب، مبارزه با عفونت ها و پردازش غذا مورد نیاز است. بدن ما نمی تواند زینک را برای مدت طولانی تولید یا ذخیره کند. بنابراین نیاز به مصرف منظم دارد. داشتن سطح کافی زینک در دوره های رشد که شامل دوران کودکی، نوجوانی و دوران بارداری است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کمبود زینک زمانی رخ می دهد که سطح کافی آن را در بدن خود نداشته باشید. این به دلیل عدم مصرف کافی روی، عدم جذب مناسب آن یا به دلیل بیماری مزمن است. کمبود زینک می تواند منجر به استرس اکسیداتیو شود. استرس اکسیداتیو زمانی اتفاق می افتد که رادیکال های آزاد زیادی در بدن وجود داشته باشد که می تواند به سلول ها، بافت ها و سلامت ما آسیب برساند. تشخیص کمبود زینک می تواند از طریق آزمایش خون، ادرار و مو انجام شود.

روش مصرف زینک ویتال
روش مصرف زینک ویتال

قرص زینک ویتال چاق کننده است

قرص زینک ویتال با تامین زینک و ویتامین های مختلف متابولیسم را افزایش داده و ممکن است در برخی افراد باعث افزایش اشتها شود. در نتیجه تا حدودی باعث افزایش وزن خواهد شد اما نمی توان آن را یک مکمل چاق کننده در نظر گرفت. زینک ویتال با فوایدی که برای پوست و مو دارد باعث پر شدن صورت و بهتر شدن وضعیت پوست و ناخن های شما خواهد شد.

روش مصرف زینک ویتال

برای بهره مندی از مزایای این مکمل کافی است روزانه یک عدد کپسول را با مقدار کافی آب میل کنید. این کپسول حاوی ماده نگهدارنده یا آلرژی زا نیست و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت زینک ویتال

مصرف مکمل های رشد مو با داشتن ترکیباتی مانند زینک و بیوتین می تواند موهای شما را ضخیم تر، قوی تر، براق تر و حجیم تر کنند. تحقیقات نشان داده است که این مکمل ها به تحریک رشد مجدد مو در افرادی که دارای کمبودهای تغذیه ای هستند، کمک می کنند.

در افراد مبتلا به ریزش موی موقت استفاده از مکمل های حاوی بیوتین و زینک رشد مو را پس از ۹۰ روز به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. برخی گزارش های موردی نشان می دهد که مکمل های رشد مو حتی برای افرادی که دارای یک بیماری زمینه ای هستند که باعث نازک شدن موهایشان می شود، مفیدند.

با این حال، محققان همچنین خاطر نشان می کنند که ریزش مو اغلب به دلیل عوامل زیادی ایجاد می شود که با برطرف کردن آنها می توان به رشد سریع تر موها کمک کرد. برای آگهی از قیمت قرص زینک ویتال می توانید به سایت های فروش محصولات پوست و مو و داروخانه ها مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا